Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 730 477
  • 8 198

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Jokerit ja Jokerien kohtalo kiinnostaa. Jokerit on sidottu KHL-sarjaan ja tästä syystä KHL:ltä ei voi välttyä, vaikkei KHL itsessään herätä pienintäkään positiivista kiinnostusta, pelkkää negatiivista ulostetta. Itse olin about polven korkuinen kun Jokerit tuli omaan elämääni mukaan sellaisella pistoksella etten osaa asiaa tässä edes avata. Tästä alkoi matka mitä kuljettiin päivästä toiseen ja vuosi vuoden perään. Kun omasta elämästä viedään rakkain kiintopiste, harrastus, elämäntapa ja asia minkä puolesta on liputtanut suurimman osan elämästään, niin on päivänselvää, että aihe jollain tasolla kiinnostaa. Ei mulla ole mitään mahdollisuutta olla ajattelematta Jokereita ja sivuuttaa se 100% ulos elämästäni. Ei vain ole ja jos et tätä tajua niin sitten et tajua. Sinä voit ihan vapaasti valita olla uhraamatta omaa aikaasi aiheisiin josta et välitä. Minä olen agendani valinnut ja sillä tiellä pysyn niin kauan kuin tarve vaatii eikä sitä agendaa muuta yksikään jatkoajan nimimerkki.

Vaikka sinä kävisit täällä joka päivä pahaa oloasi purkamassa, niin älä luulekaan, että minä tai me muut Old Chiefs:it kävisimme huutelemassa Areenalla ensi syksynä niille sadoille, jopa ehkä tuhannelle, polven korkuisille, jotka silmät loistaen tulevat vanhempiensa kanssa tai kaveriporukassa nauttimaan Jokerien esittämää viihdettä, niin kävisin huutelemassa, että älkää helvetissä tulko tänne, kun se putinsetä on taas tehnyt jotain rikollista. Tämän kuvan saa sinun itkuistasi. Sulla on täysi vapaus tehdä niin, mutta kun olet niin yksin, niin yksin. No, myönnettäköön, että on täällä muutama muukin, ja te kyllä olette ne kärkkäimmät tällä palstalla 2-3 ”gurun” johdolla.

Kyllä koko Suomi tietää, millaista soft poweria veli venäläinen harrastaa rajojensa ulkopuolella ja varsinkin sisäpuolella, ei sitä tarvitse käydä ”luennoimassa" joka päivä, kuten esim mr. @Cobol tekee. Se nyt vaan on niin, että me Jokerifanit emme pysty tekemään yhtään mitään sille, mitä putin ja hänen kaverinsa tekevät, emme yhtään mitään. Luuleeko joku vängääjä tosissaan, että kun ja jos Areena olisi joka ilta typötyhjä, niin putin käskisi joukot pois Ukrainasta, Krimiltä ja Syyriasta? Näinkö helppoa se olisi?

En ole koko ikääni liputtanut Jokerien puolesta, vain siitä asti, kun Jokerit SM-liigaan nousi tähän päivään. Ja kun Jokerit tuli valittua joukkueekseni, niin se pysyy hautaan asti mukanani.

Pitäisikö minun nyt kieltää kummityttöni pojan, 14vee, pyrkimästä mukaani matsiin ja kieltää käyttämästä fanikaupasta saamiaan tuotteita, häh? Vain sen takia, että sinä ja muutama muu kärsii putinin teoista.

Olet agendasi valinnut ja pidä se, mutta älä helvetissä vaadi sitä muilta, edes vihjailemalla. Meillä varmaan jokaisella on jokin trauma, mutta niiden kanssa on vaan opittava elämään.

Jos kaipaat niitä viinanhuuruisia reissuja Turkuun tai Lappeenrantaan, niin siitä vaan, minä en niitä kaipaa, eikä kaipaa kummityttöni poikakaan. Se on minun agendani.

Jokerit ei yhtä -Villeä- kaipaa, kun kerran olet sen hylännyt. Tätä tekstiä ei olisi syntynyt ilman sinun ulostulojasi. Alkoi vaan niin v……..maan kummityttöni pojan ja monen muun samankaltaisen kollin/tytön puolesta, että oli ihan pakko näyttää sinulle myös mitalin toinen puoli, mikä sinulta on täysin jäänyt näkemättä. Tätä agendaani ei yksi –Ville- muuta miksikään.

Kauan eläköön Jokerit ja pelatkoon viime kauden kaltaista peliä, niin pelillinen viihde on taattu ja Areena täyttyy iloisista vesseleistä …… ja vanhoista parroista.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
VKyllä koko Suomi tietää, millaista soft poweria veli venäläinen harrastaa rajojensa ulkopuolella ja varsinkin sisäpuolella, ei sitä tarvitse käydä ”luennoimassa" joka päivä, kuten esim mr. @Cobol tekee.

Koko Suomi toki tietää, mutta sinä et tiedä. Älä jatka moderointiasi siitä, mistä saan kirjoittaa, milloin saan kirjoittaa. Neutraalit, faktaan perustuvat huomioni Jokerien omistaja-, talous-, velka- yms. tilanteista asianmukaisissa ketjuissaan voi ohittaa sillä, että et niitä lue. Siihen sinulla on oikeus, käytä sitä. Minä pysyn asialinjalla kirjoituksissani, ja vaikka niiden sisältö ei sinua miellytä, vika ei todellakaan ole minun.

Tästä ei osaltani enempää.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Jos eettinen urheilukannattaminen kiinnostaa, on tulevien fudiksen MM-kisojen boikotointi kieltämättä varsin must. Niiden juhlien soft power-arvo on potensseissa verrattuna jääkiekon kaltaisen, globaalisti marginaalisen, lajin yhteen sarjaan. Lisäksi vuoden 2022 kisat järjestetään Qatarissa. Maassa joka tukee terrorismia - ja jonka stadion-projekteissa on tähän mennessä kuollut tuhansia, lähinnä nepalilaisia, rakennusmiehiä - joita voidaan luonnehtia käytännössä orjiksi.

Itse asiassa kaikkien FIFAn tapahtumien boikotointi olisi hyvinkin perusteltua.

KHL:n soft power-arvo on niiltä osin positiivinen - että se saattaa lähentää erimaalaisia kannattajia toisiinsa, esim suomalaisia ja venäläisiä. Ainakin se antaa tähän mahdollisuuden. Tätä voi pitää pelkästään hyvänä asiana.

En usko että KHL on yhtään onnistunut kirkastamaan putinismin kuvaa lännessä. Venäläisten 'tavisten' kuvaa se toivottavasti on parantanut joissain piireissä. Venäläisillä kun ei, esim Suomessa, perinteisesti ole kovinkaan hyvä maine.

Venäjän nykytilanteesta, tai niiden rahojen alkuperästä - joilla Jokereitakin rahoitetaan - ei toki kellään pitäisi olla kovinkaan hyvää sanottavaa.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Koko Suomi toki tietää, mutta sinä et tiedä. Älä jatka moderointiasi siitä, mistä saan kirjoittaa, milloin saan kirjoittaa. Neutraalit, faktaan perustuvat huomioni Jokerien omistaja-, talous-, velka- yms. tilanteista asianmukaisissa ketjuissaan voi ohittaa sillä, että et niitä lue. Siihen sinulla on oikeus, käytä sitä. Minä pysyn asialinjalla kirjoituksissani, ja vaikka niiden sisältö ei sinua miellytä, vika ei todellakaan ole minun.

Tästä ei osaltani enempää.
Korjaan vaan tuon valheellisen väittämäsi, mikä muuten tuntuu teillä kolmikolla olevan vakiväittämä, tiedän varsin hyvin ja ehkä jonkin verran enemmänkin, mutta en käy täällä saarnaamassa, se kuuluu papeille.
Eikä tästä enempää kanssasi piste
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka sinä kävisit täällä joka päivä pahaa oloasi purkamassa, niin älä luulekaan, että minä tai me muut Old Chiefs:it kävisimme huutelemassa Areenalla ensi syksynä niille sadoille, jopa ehkä tuhannelle, polven korkuisille, jotka silmät loistaen tulevat vanhempiensa kanssa tai kaveriporukassa nauttimaan Jokerien esittämää viihdettä, niin kävisin huutelemassa, että älkää helvetissä tulko tänne, kun se putinsetä on taas tehnyt jotain rikollista. Tämän kuvan saa sinun itkuistasi. Sulla on täysi vapaus tehdä niin, mutta kun olet niin yksin, niin yksin. No, myönnettäköön, että on täällä muutama muukin, ja te kyllä olette ne kärkkäimmät tällä palstalla 2-3 ”gurun” johdolla.

Kyllä koko Suomi tietää, millaista soft poweria veli venäläinen harrastaa rajojensa ulkopuolella ja varsinkin sisäpuolella, ei sitä tarvitse käydä ”luennoimassa" joka päivä, kuten esim mr. @Cobol tekee. Se nyt vaan on niin, että me Jokerifanit emme pysty tekemään yhtään mitään sille, mitä putin ja hänen kaverinsa tekevät, emme yhtään mitään. Luuleeko joku vängääjä tosissaan, että kun ja jos Areena olisi joka ilta typötyhjä, niin putin käskisi joukot pois Ukrainasta, Krimiltä ja Syyriasta? Näinkö helppoa se olisi?

En ole koko ikääni liputtanut Jokerien puolesta, vain siitä asti, kun Jokerit SM-liigaan nousi tähän päivään. Ja kun Jokerit tuli valittua joukkueekseni, niin se pysyy hautaan asti mukanani.

Pitäisikö minun nyt kieltää kummityttöni pojan, 14vee, pyrkimästä mukaani matsiin ja kieltää käyttämästä fanikaupasta saamiaan tuotteita, häh? Vain sen takia, että sinä ja muutama muu kärsii putinin teoista.

Olet agendasi valinnut ja pidä se, mutta älä helvetissä vaadi sitä muilta, edes vihjailemalla. Meillä varmaan jokaisella on jokin trauma, mutta niiden kanssa on vaan opittava elämään.

Jos kaipaat niitä viinanhuuruisia reissuja Turkuun tai Lappeenrantaan, niin siitä vaan, minä en niitä kaipaa, eikä kaipaa kummityttöni poikakaan. Se on minun agendani.

Jokerit ei yhtä -Villeä- kaipaa, kun kerran olet sen hylännyt. Tätä tekstiä ei olisi syntynyt ilman sinun ulostulojasi. Alkoi vaan niin v……..maan kummityttöni pojan ja monen muun samankaltaisen kollin/tytön puolesta, että oli ihan pakko näyttää sinulle myös mitalin toinen puoli, mikä sinulta on täysin jäänyt näkemättä. Tätä agendaani ei yksi –Ville- muuta miksikään.

Kauan eläköön Jokerit ja pelatkoon viime kauden kaltaista peliä, niin pelillinen viihde on taattu ja Areena täyttyy iloisista vesseleistä …… ja vanhoista parroista.

Onneksi olkoon Haukka! Taisit juuri kirjoittaa ensimmäisen kirjoituksesi tälle palstalle, josta voin olla suurimmaksi osaksi (en kokonaan mutta suurimmaksi osaksi) samaa mieltä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vaikea nähdä miten @-Ville- n vastaus liittyy kenenkään kummipojan tyttöihin tai kummitytön poikiin. Yksi tapa kannattaa tai kiinnostua ei ole koskaan ollut ainoa.

En ole koko ikääni liputtanut Jokerien puolesta, vain siitä asti, kun Jokerit SM-liigaan nousi tähän päivään. Ja kun Jokerit tuli valittua joukkueekseni, niin se pysyy hautaan asti mukanani.
Jokerithan nousi SM-Liigaan 1989, joten aika samanmittaisen ajan olette Villen kanssa joukkuetta fanittaneet...
Pitäisikö minun nyt kieltää kummityttöni pojan, 14vee, pyrkimästä mukaani matsiin ja kieltää käyttämästä fanikaupasta saamiaan tuotteita, häh? Vain sen takia, että sinä ja muutama muu kärsii putinin teoista.
...mutta missään kohtaa en kyllä huomaa, että hän olisi sanonut kenestäkään muusta mitään kuin itsestään. Eli mitä ajat takaa?
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Vaikea nähdä miten @-Ville- n vastaus liittyy kenenkään kummipojan tyttöihin tai kummitytön poikiin. Yksi tapa kannattaa tai kiinnostua ei ole koskaan ollut ainoa.


Jokerithan nousi SM-Liigaan 1989, joten aika samanmittaisen ajan olette Villen kanssa joukkuetta fanittaneet...

...mutta missään kohtaa en kyllä huomaa, että hän olisi sanonut kenestäkään muusta mitään kuin itsestään. Eli mitä ajat takaa?
Vängätäänpä nyt taas hieman, minun Jokerien seuraamiseni alkoi kun SM-liiga alkoi 1975, silloinhan Jokeritkin, muiden mukana "nousi" SM-liigaan. Onneksi löytyi vielä pätkä rautalankaa. Jatka hölinöitäsi ihan vaan yksin.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vängätäänpä nyt taas hieman, minun Jokerit nousi SM-liigaan 1975. Jatka hölinöitäsi ihan vaan yksin.
Voi sinua! Jokerit ei noussut SM-Liigaan 1975, vaan SM-Liiga perustettiin korvaamaan aiempi Mestaruussarja. Jokereiden historiassa on - tiedoksesi vain - kaksi nousua ylemmälle sarjatasolle: "sarjanousulla" viitataan tuohon vuoden 1969 nousuun suomensarjasta mestaruussarjaan ja "liiganousulla" tähän Teemu, Keken, Waden ja kumppaneiden suorittamaan nousuun SM-Liigaan.

No, ei se mitään. Ehkäpä nyt opit kertomaan taustastoorisi hieman tarkemmin. Sehän on tässä palstavuosinasi ollut noin muutenkin varsin epätarkka ja hapuileva tarina.

Esimerkiksi tässä 16.8.2015 kirjoittamassasi viestissä kerroit fanittaneesi Jokereita 48 vuotta, mikä viittaa perustamisvuoteen 1967, mutta hei, 8 vuotta sinne tai tänne.
48 vuotta Jokereita seuranneena ja fanittajana saman verran, kausariomistajana yhtäjaksoisesti 23 vuotta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Korjaan vaan tuon valheellisen väittämäsi, mikä muuten tuntuu teillä kolmikolla olevan vakiväittämä

Hetkinen. Minkä valheellisen väittämäni korjaat? En löytänyt valheellista väittämää sen paremmin kuin korjausta. Vai poistitko kirjoituksesi jo, koska väittämäni ei ollut valheellinen, mutta korjauksesi sitä taattua itseään?

Minusta on edelleen parempi, että keskityt pelkästään lukemaan tekstiäni. Et malta olla lukematta. Kommentointi ei sinulta ole koskaan onnistunut, koska et erota faktoja mielikuvistasi. Kun laitetaan faktat pöytään ja mielikuvitushiekkalinnasi leviää, hermostut, ryhdyt asiattomaksi - ja istut taas kakkua.

Joten vinkki: anna olla. Itse en ainakaan viitsi juttujasi kommentoida, joten tee samoin, niin et ole ongelmissa.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Koko Suomi toki tietää, mutta sinä et tiedä. /QUOTE]
Ystävä hyvä, osaathan sinä lukea, eikö? Tämä, jos mikä on valheellinen väittämä. No, mitäs näistä, näitä sattuu, toisille vaan hieman useammin.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Voi sinua! Jokerit ei noussut SM-Liigaan 1975, vaan SM-Liiga perustettiin korvaamaan aiempi Mestaruussarja. Jokereiden historiassa on - tiedoksesi vain - kaksi nousua ylemmälle sarjatasolle: "sarjanousulla" viitataan tuohon vuoden 1969 nousuun suomensarjasta mestaruussarjaan ja "liiganousulla" tähän Teemu, Keken, Waden ja kumppaneiden suorittamaan nousuun SM-Liigaan.

No, ei se mitään. Ehkäpä nyt opit kertomaan taustastoorisi hieman tarkemmin. Sehän on tässä palstavuosinasi ollut noin muutenkin varsin epätarkka ja hapuileva tarina.

Esimerkiksi tässä 16.8.2015 kirjoittamassasi viestissä kerroit fanittaneesi Jokereita 48 vuotta, mikä viittaa perustamisvuoteen 1967, mutta hei, 8 vuotta sinne tai tänne.
Voi herranen aika, mikä moka. Koita nyt kuitenkin ymmärtää vängäämiseltäsi, kun on näin paljon ikää sattuu noita mokiakin. Voisitko vielä etsiä sen kommentin, minkä kirjoitin 15.9.1987, se liittyy myöa muistaakseni fanittamiseen.
 

Jeffrey

Jäsen
Jos eettinen urheilukannattaminen kiinnostaa, on tulevien fudiksen MM-kisojen boikotointi kieltämättä varsin must. Niiden juhlien soft power-arvo on potensseissa verrattuna jääkiekon kaltaisen, globaalisti marginaalisen, lajin yhteen sarjaan. Lisäksi vuoden 2022 kisat järjestetään Qatarissa. Maassa joka tukee terrorismia - ja jonka stadion-projekteissa on tähän mennessä kuollut tuhansia, lähinnä nepalilaisia, rakennusmiehiä - joita voidaan luonnehtia käytännössä orjiksi.

Tämä on äärimmäisen hyvä huomio. Jos kerta Jokereita ja KHL on boikotissa näiden asioiden takia, niin ovatko myös FIFAn kilpailut kokonaisuutena, ja varsinkin nämä keihäänkärjet. Tähän voivat vastata ainakin @Cobol @-Ville- ja muut vänkääjät.

Tässä on sellainen ulottuvuus, että saattaa monen argumentin pohjan tiputtaa. Kyllä minä ymmärrän sen, että Jokereiden nykymeno ei miellytä. Jos kuitenkin perustelut ovat ne annetut, niin odotan kesän MM -kisaketjujen täyttyvän edellämainittujen vänkääjien oikeinajattelusta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tämä on äärimmäisen hyvä huomio. Jos kerta Jokereita ja KHL on boikotissa näiden asioiden takia, niin ovatko myös FIFAn kilpailut kokonaisuutena, ja varsinkin nämä keihäänkärjet. Tähän voivat vastata ainakin @Cobol @-Ville- ja muut vänkääjät.

Pakkaamisen ohella pikana osaltani: FIFA on boikotissa, vaadin kisoja pois Venäjältä. Kumpikin on läpeensä korruptoitunut. Siinä mielessä kuin paita ja perse.

Tässä on sellainen ulottuvuus, että saattaa monen argumentin pohjan tiputtaa. Kyllä minä ymmärrän sen, että Jokereiden nykymeno ei miellytä. Jos kuitenkin perustelut ovat ne annetut, niin odotan kesän MM -kisaketjujen täyttyvän edellämainittujen vänkääjien oikeinajattelusta.

En kai minä ole matsiketjuissa muuta tehnyt, kuin opastanut puusilmiä KHL:n hyvästä tuomaroinnista? Se kun on hyvää, pääosin. FIFA ei ole entinen seurani, ei myöskään Venäjä. Siksi ei paskaakaan kiinnosta, vaikka uppoaisivat molemmat. Tai valehtelin, olisin iloinen, jos näin kävisi.

Jokerien tulevaisuus tietenkin kiinnostaa, kun on seuraa 1970-luvulta fanittanut. Tässä on oleellinen ero FIFA:n ja Venäjän osalta, vaikka harva ymmärtääkään näin pitkän fanituksen päälle yhtään mitään. Kaikkea on nähty, mutta ei koskaan näin säälittävää menoa talouden ja riippuvuuden osalta. Vituttaahan se. No, me voitetaan kuitenkin, ajan kysymys. Kaikki ovat tervetulleita takaisin, meillä ei ole tarvetta muistella teidän Venäjä-juttujanne.

Ja @haukka kommentti myös, vaikka et lainata osaakaan tekstiäni. Oikeassa olit, liioittelin koko Suomen tietävän, mitä soft power on. Ihan kaikki eivät sentään lue Jatkoajan Jokerien osiota, jossa soft power jyllää Suomalaisuuden ja Viennan voimalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Voi herranen aika, mikä moka. Koita nyt kuitenkin ymmärtää vängäämiseltäsi, kun on näin paljon ikää sattuu noita mokiakin. Voisitko vielä etsiä sen kommentin, minkä kirjoitin 15.9.1987, se liittyy myöa muistaakseni fanittamiseen.
Nyt tuntuu hieman siltä että haukasta tuli kuivalla maalla räpistelevä kala. Se, ettet sinä tiedä milloin Jokerit on milläkin sarjatasolla pelannut, etkä mukamas muista koska aloit joukkuetta kannattaa, ei ole minun vängäämistäni, joka on muuten jopa sinun keksimäksesi aivan paska sana. Kyse on yksinomaan siitä, ettet sinä kerro omaa tarinaasi edes likelle uskottavasti: ensin annat ymmärtää, että olet kannattanut Jokereita sen perustamisesta lähtien ja sen jälkeen kerrot kuinka kannatus alkoi lähes vuosikymmentä myöhemmin sarjanousun vuodesta jona mitään sarjanousua ei edes tapahtunut. Kaiken tämän keskellä katsot oikeudeksesi kertoa muille palstalaisille mikä on oikeaa faniutta ja kuinka Jokerit ei kaipaa sinun kanssasi eri mieltä olevia.

Jos kerta Jokereita ja KHL on boikotissa näiden asioiden takia, niin ovatko myös FIFAn kilpailut kokonaisuutena, ja varsinkin nämä keihäänkärjet. Tähän voivat vastata ainakin @Cobol @-Ville- ja muut vänkääjät.
Minä en ainakaan aio kantaa Venäjän kisoihin peson jeniä. Täysin ala-arvoisia päätöksiä FIFAlta.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
@haukka

Vau, sulla onkin pitkä ja kunniakas historia Jokerina. Tuolla taustalla olet varmaan arvostettu hahmo Old Chiefs -porukassa. Pitääpä kysellä Pavelta, kun häneen seuraavan törmäilen.

Oma mielipiteeni Jokerien KHL-taivalta kohtaan on muuttunut erittäin kriittiseksi. Alkuun vierastin ajatusta, mutta nyt inhoa sitä.

Jokereita joita kannatin ei ole enää olemassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereita joita kannatin ei ole enää olemassa
Jos sitä ei oo olemassa niin sitten ilmeisesti me ei nähä enää sun kirjoituksia täällä?

Kaikki vaan boikottiin mihin Venäjä liittyy. Putin juttelee Trumpin kanssa joten jenkit boikottiin.

Jalkapallon mm-kisat boikottiin

Kaikki boikottiin mitä Gazprom sponsoroi.

Jopa Sauli Niinistö ja Suomi boikottiin koska se neuvottelee Putinin kanssa sillon tällöin. Putin tartuttaa ryssäbakteereja saleen ja kohta on Suomi vallattu.

Hohhoijjaa, vittu että pitää olla pikkumaista.


Kesä on pihalla niin tässä kelpaa odotella hyvillä fiiliksillä huippujääkiekkoa. Joukkueeseen tulossa mukavasti uutta ja vanhaa.

Minä, me , Jokerit!!!

@YamahaGPR sanoin:

This is KHL!!

;)
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Jos sitä ei oo olemassa niin sitten ilmeisesti me ei nähä enää sun kirjoituksia täällä?

Kyllä näette. Enkä ole puhunut mistään Venäjään liittyvästä boikotista. Sun Jokerit on KHL-Jokerit, mun ei ole.

Kun tämä farssi päättyy, niin samalla taitaa päättyä myös sun fanitus, eiks se ole ihan KHL sidonnainen ja sen myötä syntynyt?
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
@haukka

Vau, sulla onkin pitkä ja kunniakas historia Jokerina. Tuolla taustalla olet varmaan arvostettu hahmo Old Chiefs -porukassa. Pitääpä kysellä Pavelta, kun häneen seuraavan törmäilen.

Oma mielipiteeni Jokerien KHL-taivalta kohtaan on muuttunut erittäin kriittiseksi. Alkuun vierastin ajatusta, mutta nyt inhoa sitä.

Jokereita joita kannatin ei ole enää olemassa.
Kiitos niin on pitkä ja kunniakas. Niin pitkä, että muistinikin jo pätkii sen suhteen, että milloin se nyt alkoikaan. Väliäkö sillä, kun meillä on palstalla vahtikoirat 24/7 paikalla ja haravoivat historiaa kiitettävästi, ei tarvii rasittaa omaamuistiaan.
Käypä Paven juttusilla, hänellä kyllä juttuja riittää ja kummasti vaan Jokereita kannustaa pelistä toiseen, toisin kuin jotkut muut luopiot.
Selvennykseksi sinullekin, on vain one and only Jokerit ja pysyy. On hienoa, että meitä on kymmeniä tuhansia, eikö vaan?
Perustappa vaikka Villen ja muutaman muun kanssa jengi: Inhojokerit ja samalla ihan oma juttelupalsta, ettei tarvii lukea meidän Jokerifanien positiivisia kannanottoja tulevista kausista/peleistä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun tämä farssi päättyy, niin samalla taitaa päättyä myös sun fanitus, eiks se ole ihan KHL sidonnainen ja sen myötä syntynyt?
Kyllä mä oon Jokereita seurannu läheltä hieman pidempään kun KHL ajan. Sen myönnän että en liiga aikoina ollut niin aktiivinen kun nykyisin. Mut mitäs tällä on väliä? Väärin kannatettuko?

Ja ei. Se ei ole KHL sidonnainen. Käy mulle muutkin sarjat. Sitä en tosin osaa sanoa että väljähtäisikö tunne jos Jokerit nykyiseen suomen liigaan palaisi. Onhan tuo puhdas farmisarja muille sarjoille.

Enkö sais osallistua tänne koska en ole ollut hardcorefani vielä sataa vuotta?

Enkö sais kyseenalaistaa mitään koska en ole ollut hardcorefani vielä sataa vuotta?

En ymmärrä mihin se nyt liittyy millon oon tullut remmiin. Onks tää joku munanmittauskilpailu että kuka on kannattanu pisimpään. Vai onko se siitä kun en voi ymmärtää sitä tunnesidettä mikä on tullut liiga-aikoina koska en ollut hardcorefani? Voi kuule....
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Kiitos niin on pitkä ja kunniakas. Niin pitkä, että muistinikin jo pätkii sen suhteen, että milloin se nyt alkoikaan.

Sattuuhan sitä, että unohtuu onko ollut messissä alusta lähtien vai "liiganoususta".


Omituinen purkaus. Olenko mä sanallakaan sanonut, että olisit huonompi kannattaja tai kannattaisit väärin? Olenko sanonut, että kannatuvuosia pitää olla kuin haukalla ikään, jotta saisi tänne kirjoittaa. En ole myöskään vihjannut, että pitäisi olla joku tervaskantokannattaja, jotta voisi jotain kyseenalaistaa. En kyllä nyt tiedä mitä olet edes kyseenalaistanut. Oikeutta kyseenalaistaa on muutenkin minusta pyritty rajoittamaan lähinnä pro KHL -osapuolen toimesta erilaisin luopio ja vastaavaa kommentein.

Olin ja olen edelleen siinä käsityksessä, että olet päässyt Jokereihin sisään lätkän seuraamisen kautta KHL-aikana. Ehkä nähdään Pirkkolan hallissa alasarjan peleissä paskan osuttua tuulettimeen.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Voi herranjeesus teidän kanssanne. Älkää nyt vittu jaksako uutta peniksenvenytyskisaa alottaa ku edellisen osalliset saatiin jäähylle.

Itselle Jokerit on Jokerit, liigasta riippumatta. Pidän urheilun ja politiikan erillään, mulle on ihan vitun sama kuka rahottaa ja miten verisiä ne on. Jos joku tästäsyystä pitää mua huonona fanina tai ihmisenä se on niiden, ei mun ongelma.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän loppu mun osalta peniksenvenytykset. Jotain jos oon oppinu nii sen että tää on loputon suo.

Tän päivän yhteistyö/pelaaja uutisten myötä on hyvä jatkaa hyvällä fiiliksellä kohti tulevaa!

Kaikesta huolimatta hyvät kesän jatkot @Kaljuenkeli ja muut eri veneessä ja samassa veneessä soutelijat.
 

Ovhj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jännä että täällä kilpaillaan siitä kuka on paras/oikea kannattaja. Sellaista ei ole. Olen itse syntynyt 91 ja en ole todistanut liiganousua. Mutta olen ollut pienestä asti kannattaja ja edelleen jokerit on se juttu oli liiga mikä hyvänsä. En ole parempi kuin ketään vaan minä olen minä ja mulla on omat mielipiteet ja muilla omansa. Jokainen ymmärtää varmasti sen faktan jota on pienestä asti hoettu 'mielipiteistä ei voi riidellä' faktat faktoina ja mielipiteet mielipiteinä niin ehkä sitten ei tartte kaikkien tuhlata aikaa turhaan ja istua jäähyllä. Jokainen vastustaa/kannattaa omalla tavallaan. En vain halua sitä että palsta hiljenee sen takia että riitelystä kaikki on penaltilla ja minkä takia? Aivan tyhjästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös