Jääkiekon maailmanmestari 2018?

  • 4 442
  • 15

Maailmanmestari 2018?


  • Äänestäjiä
    67
  • Poll closed .

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Jääkiekon MM-kisat vuosimallia 2018 järjestetään Tanskassa 4.–20. toukokuuta. Minkä joukkueen uskot tänä vuonna voittavan?
 

Ralph

Jäsen
Sveitsi voittaa viimein MM-kultaa ja Sven Andrighetto pistepörssin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vastaan piruuttani Suomi, koska niin paljon on Suomea ja Marjamäkeä mollattu, että ties vaikka he sen takia yltäisivät yllätyskultaan jonka jälkeen Marjamäkeä ylistetään ja hänelle rakennetaan patsas.

Olen minä itsekin Marjamäkeä arvostellut, mutta juuri siksi yllätysmestaruus tai -mitali olisi ihan kelpo juttu, jotta kiekkokeskustelu ei jäisi liikaa vellomaan valmentajaan.

Kanada tietysti on paperilla se kaikkein kovin, seuraavana mestarikandidaattina Ruotsi kannoillaan Venäjä. Mutta aina kannattaa koittaa, sillä saattaahan Suomi voittaa!
 

Gemondo

Jäsen
En tiedä riittääkö ihan mestaruuteen asti, mutta povaan USAsta näiden kisojen yllättäjää.

Veikataan nyt vielä lopullista järjestystä:
1) USA
2) Ruotsi
3) Kanada
4) Saksa
5) Venäjä
6) Suomi
7) Tšekki
8) Tanska
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pieni hymähdys Korean neljälle äänelle. Kyllä se on niin että Marjis näyttää närhen munat haukkujilleen ja Suomi on maailmanmestari vuosimallia 2018! Perusteluina edellisestä mestaruudesta on seitsemän vuotta. Seiska on onnenluku sekä viihdelehti ja Suomen peli tuleekin olemaan melkoista viihdettä, kun Leijonat etenevät alle 18-vuotiaiden inspiroimana voitosta voittoon häviämättä peliäkään! Mestaruussaunat lämpiämään ja torille!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Valtaosa jatkoaikalaisista jälleen väärässä..
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olen joskus liian optimistinen ihminen..
 

scholl

Jäsen
En äänestänyt, mutta nyt on pakko sanoa, että mestaruuden vie USA. Pari päivää sitten olisin vielä veikannut Suomea. Nyt olen vakuuttunut jenkkipoikien voittavan nämä skabat.
 

Ralph

Jäsen
Kanada voittaa jos niitä vain kiinnostaa voittaa. Täältä luin.
En usko. Tulevat kaatumaan heikkoon hyökkäykseensä. Esimerkiksi Suomella on neljä NHL:n supertähteä hyökkäyksessä, mutta Kanadalla vain yksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ruotsi voittaa. Joku sanoi kolumnissa näin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ruotsi sai viisi ääntä palstalaisilta. Ei ollut kova luotto. Äänestin itse Kanadaa. No, parempi voitti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös