Pe 20.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 590
  • 325

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joo, kyllä huikea kaveri tämä Tepsin kuuluttaja! Rautainen ammattilainen, kun ottaa IFKn fanit huomioon hiukan fiilistelemällä mitalisteja.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä varmasti traumaattinen kokemus niille TPS:n skloddifaneille, joiden näytettiin juhlivan jo TPS:n voittoa. Nää on sellaisia kokemuksia, jotka muistaa joskus pappana vielä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On kyllä varmasti traumaattinen kokemus niille TPS:n skloddifaneille, joiden näytettiin juhlivan jo TPS:n voittoa. Nää on sellaisia kokemuksia, jotka muistaa joskus pappana vielä.
Ei välttämättä muista jos sairastuu Alzheimerin tautiin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Soitettiinko Turussa Status Quon Whatever You Wantia vai oliko se lähetyksessä?

Jos soitettiin paikan päällä, oli helvetin tyylikäs ele. Vaikka siellä soi nyt jotain Suurlähettiläitä tai mitä lienee.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Komppaus täältä. Kuvittele jos oltaisiin Oulussa! Vituttaisi voittaa mitalit.

Mulla ei sattuneesta syystä Oulun kuuluttaja ärsytä mutta ymmärrän kyllä miksi muualla menee ihon alle. Hakametsässä sen sijaan voisi voiton jälkeen ottaa ne mitalit noilla tarjottimilla ja lähteä pukukoppiin jakamaan.
 

Wigfrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaa miten olen ollut siinä käsityksessä, että joukkue on voinut tuoda oman kuuluttajan mukaan tällaisten tilanteiden varalta. Eikö tuo muka kuulostanutkin HIFK:n omalta kuuluttajalta? Vai olenko aivan kujalla?
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Kiitos kaikille! Kausi oli siinä. Jotain juntti-kiakkoa kuulemma vielä pelataan mutta tää oli tässä. Ensi vuonna jatkuu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jaa miten olen ollut siinä käsityksessä, että joukkue on voinut tuoda oman kuuluttajan mukaan tällaisten tilanteiden varalta. Eikö tuo muka kuulostanutkin HIFK:n omalta kuuluttajalta? Vai olenko aivan kujalla?
Ei, tätä ei tee muut kuin tapparalaiset ja roudaavat sen kivuliaasti ähisevän juntin mukanaan. Lisäksi vittuilevat myös kotihallissaan kun esim. IFK:ta vastaan kuulutukset tuli ruotsiksi, vaikka muuten eivät koskaan tee niin.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Oli kyllä tosiaan kuin toisinto koko keväästä. Tuuri kävi ko kurkistamassa ovella mutta totesi kuin vittuillakseen että ei se kuule näin mene menenkin tuonne punaisten huoneeseen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jaa miten olen ollut siinä käsityksessä, että joukkue on voinut tuoda oman kuuluttajan mukaan tällaisten tilanteiden varalta. Eikö tuo muka kuulostanutkin HIFK:n omalta kuuluttajalta? Vai olenko aivan kujalla?

Kuopiossa oli viime keväänä Kääriäisen Petri ku kullat jaettii
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jaa miten olen ollut siinä käsityksessä, että joukkue on voinut tuoda oman kuuluttajan mukaan tällaisten tilanteiden varalta. Eikö tuo muka kuulostanutkin HIFK:n omalta kuuluttajalta? Vai olenko aivan kujalla?

Juu, ei todellakaan ollut. Absurdi ajatuskin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös