NHL Global Series

  • 261 167
  • 1 180

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eipä saanu enää vierekkäisiä paikkoja ylhäältä, harmi.

Eipä saanut ei, jouduin ostamaan torstaille alakatsomosta 2 lippua... Mielelläni voin kyllä vielä vaihtaa ne yläkatsomolippuihin, mikäli joku lipun yläkatsomoon ostanut haluaakin paikat alhaalta. Katsotaan joku sopiva väliraha tuohon... Kyllä meinaa hiukan kirpaisi tuo 450e... :D
 

Väkkärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Kalpa
Jos jollain ylimääräsiä lippuja ni laita yv.

Meinaan jäi liput saamatta vaikka kolmella laitteella yritin ostaa :(
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Siellä on jo netissä ensimmäiset liput myynnissä hyvään "kiskuri"hintaan. Joku sitte näemmä ostanu 50kpl lippuja. Perkeleen hauskaa kun itse olin koneen ääressä puol ysistä asti ja samantien kun tasalta päästi sisää niin näytti että kaikki liput ylhäältä mennyt. Kyllä tässä vtuttaa ja huolella.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Aivan vitun hienosti meni. Pääsin hyvissä ajoin sisään, valitsin paikat molempiin otteluihin. Torstain matsin yläkatsomopaikkoja en päässyt "vahvistamaan" mitenkään vaan valitsemaan vain paikat. Perjantain matsiin alakatsomon paikkoja kun olin menossa maksamaan kassalle tuli "virhetilanne 295829859845" tms ja yllättäen enää hajapaikkoja.

Vittu mitä paskaa.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Itse pääsin neljään otteeseen valitsemaan 7 lippua perjantaille yläkatsomosta. Joka kerta kun olin painamassa "vahvista" niin tuli "valitse toiset paikat". EI niitä lippuja kyllä paljoa ollut, ilmeisesti suurin osa myyty jo ennakkoon. No onneksi on liput torstaille.
 

jeani

Jäsen
Kylläpä menivät nopeasti. Olisin ostanut vielä kaksi lippua perjantaille yläkatsomoon, mutta ehtivät mennä captchan aikana.

Ennakkomyynneistä liput oli todella helppoa ja vaivatonta saada ennakkoon, mutta tänään sitten aivan toinen tarina.

Itse pääsin neljään otteeseen valitsemaan 7 lippua perjantaille yläkatsomosta. Joka kerta kun olin painamassa "vahvista" niin tuli "valitse toiset paikat". EI niitä lippuja kyllä paljoa ollut, ilmeisesti suurin osa myyty jo ennakkoon. No onneksi on liput torstaille.

Tuo ei mielestäni silti pitänyt paikkaansa, että olisi ennakkoon myyty suurin osa. Pääsin äsken n. klo 9.00.15 sisään valitsemaan lippuja ja paljon oli vapaita paikkoja. Tuo captcha-varmistus vain teki temput muutamaan kertaan itselleni, varmaan niitä aivan parhaita paikkoja ylös himoitsi moni muukin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kävin Ticketmasterin myyntipisteestä hakemassa ja olin kolmantena jonossa. 15 lippua sain perjantaille yläkatsomosta, jonka jälkeen likka ilmoitti että se on aika lailla myyty loppuun. Eli noin 4 minuuttia siinä meni. Alakatsomosta kertoi sen sijaan, että alakatsomo myös näyttää täyttä, mutta lipuista oli 60% vasta varaus-asteella. Sieltä niitä varmaan vapautuu tasaiseen tahtiin.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selvästi liian halvat hinnat, liian nopeasti menivät.

Eipä sillä, että itsellä olisi ollut laittaa rahaa edes piippuhyllyn paikkoihin.
 

Antt1s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Maila, Manchester United, TPS
Siellä on jo netissä ensimmäiset liput myynnissä hyvään "kiskuri"hintaan. Joku sitte näemmä ostanu 50kpl lippuja. Perkeleen hauskaa kun itse olin koneen ääressä puol ysistä asti ja samantien kun tasalta päästi sisää niin näytti että kaikki liput ylhäältä mennyt. Kyllä tässä vtuttaa ja huolella.

Tämä kyllä syö miestä. No neljä lippua sain mutta kolme olisi vielä tarvittu. Millä sivustolla myynnissä? Ei sillä, että olisin ostamassa, lähinnä mielenkiinnosta.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Jaahas. Ticketmaster sekoili ja heitti perjantailta ulos. En tiedä edes miten se on mahdollista. Torstaille Ticketmaster arpoi alakatsomosta paikan ja otettavahan se oli. Mutta ei kyllä mitään saumaa saada vierekkäisiä paikkoja, tai edes enempää kuin yhden. Aina kun jostain pamahti vapaaksi 1 tai 2 paikkaa, niin lännen nopein hiirikäsi ei riittänyt, koko ajan käski valitsemaan toisen paikan. Noh, mennään sitten yksin ja torstaina.
 

böse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Yritin olla nopea, mutta ei toivoakaan piippuhyllyn paikoista. Jos täällä on laupias samarialainen, kellä myydä yläkatsomopaikkoja niin yv:llä saa tehdä hyvää. Ketuttaa ihan helvetisti. Kunpa olisi tiennyt tuosta ennakkomyynnistä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vittuperseen saatanan kyrpämulkun perkele, jumalauta! Ei vittu, kaksi jätkää yritti, mutta ei, jumalauta ei riitä! Saatanan saatanan saatana, ampukaa ittenne kaikki!

Helpotti.

No ei vittu helpottanut, vaan vituttaa vielä enemmän.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vaikka nyt itse sainkin lipun poistettua siinä Samsung vaiheessa, niin aika heikosti tämä lipunmyynti minusta toteutettiin. Jos et sattunut tietämään tuosta, niin saattoi tulla pikkaisen silmään kustu olo.
 

Schadowan

Jäsen
Vaikka nyt itse sainkin lipun poistettua siinä Samsung vaiheessa, niin aika heikosti tämä lipunmyynti minusta toteutettiin. Jos et sattunut tietämään tuosta, niin saattoi tulla pikkaisen silmään kustu olo.

Jep sama. Itselle Samsungin kautta liput torstaille (minä+3) ja silti vituttaa. Aivan perseestä tällainen systeemi.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Vaikka nyt itse sainkin lipun poistettua siinä Samsung vaiheessa, niin aika heikosti tämä lipunmyynti minusta toteutettiin. Jos et sattunut tietämään tuosta, niin saattoi tulla pikkaisen silmään kustu olo.

Jep sama. Itselle Samsungin kautta liput torstaille (minä+3) ja silti vituttaa. Aivan perseestä tällainen systeemi.

Enpä ole tälläisestä kuullutkaan. Mitä tuo tarkoittaa?
 

Nick Neim

Jäsen
Enpä ole tälläisestä kuullutkaan. Mitä tuo tarkoittaa?
Sivulla neljä @Larppa vinkkasi, että Samsungin sivuston kautta pystyi ostamaan noita lippuja ihan ilmaiseksi ennakkoon.

Tämän lisäksihän taisi olla myös (ainakin) joku toinen, joskin osittain maksullinen ennakkomyynti.
 

Eduuz21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Winnipeg Jets
Jep. Helvetti että vitutti sunnuntaina lukea, että niitä lippuja onkin myyty ennakkoon Samsungin kautta, ja että se päättyi jo lauantaina.
Tämä. Vituttaa ja ankarasti. Jäi sitten liput kokonaan saamatta.

Olisi ollut yksi suurimmista unelmista nähdä lempijoukkue ja lempipelaajat livenä, mutta toivottavasti lipun saaneet sitten viitsivät edes taputtaa pelissä tai oksettaa katsoa peliä kotona... Otan osaa jokaisen puolesta, joka ei lippuja saanut ja tiedän tasan tarkkaan, mitä teidän päässä liikkuu.

Päivän ihmeeksi sanottakoon se, että elektroniset laitteet eivät ole vielä hajonneet
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös