Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 147 615
  • 1 280

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Antakaa mun hetki nautiskella. Mun vetohistorialla tää homma tulee kusemaan viimesellä kierroksella. Orpik tasapisteissä johdossa ja sitten se penkitys tulee merkityksettömässä ottelussa että saadaan nuorille kokemusta

Vasta kun @Mängimies tulee kertomaan kuinka Orpik voittaa kisan, olisin huolissani ja no, luovuttaisin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vasta kun @Mängimies tulee kertomaan kuinka Orpik voittaa kisan, olisin huolissani ja no, luovuttaisin.
Pitikin toi oma teksti olla näin: "Orpik tasapisteissä ennen viimeistä ottelua ja sit Mängimies tulee vartti ennen pelin alkua huutelemaan että Orpik voittaa"
 

_Samppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Liverpool FC.
Mä en oo vieläkään toipunut Tampan ja Flyersin keskinäisestä kohtaamisesta, jossa Tampan kolmikko tais painaa 12 pinnaa.. Näytti jo hetken että ero on muutaman pisteen, mut sit noi saatanat painoi iha hullut lukemat ja vielä keskinäisessä matsissa jossa omat hepat jäi ihan murusille.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
21.2.2018

@H.J.Simpson Joukkue


Yht. 204+451=655

@Zohan Joukkue

Yht. 238+466=704

Panos oli 50€

Ping @Zohan

@H.J.Simpson Joukkue

Scheifele (21+30) - McDavid (31+50) - P. Kane (24+39)
Josi (10+34) - Karlsson (7+43)

Gaudreau (20+56) - Bäckström (16+33) - Marchand (29+38)
Ekblad (13+16) - Doughty (8+36)

Panarin (21+38) - Zetterberg (9+35) - Mi. Granlund (19+37)
S. Weber (6+10) - McDonagh (2+24)

Yht. 236+519=755

@Zohan Joukkue

Benn (22+36) - Crosby (22+51) - Tarasenko (26+30)
Hedman (11+38) - Burns (10+43)

Tavares (31+36) - Getzlaf (9+40) - Hall (30+44)
Ekman-Larsson (9+24) - Barrie (9+35)

Matthews (28+22) - Giroux (23+57) - Eichel (22+31)
Faulk (7+20) - Theodore (4+15)

Yht. 263+522=785

Pientä välipäivitystä, tällä laskennalla olisin ottanut 20p kiinni sitten viime laskun, mutta tuossa on kyllä mahdollisuus virheisiin, kun tässä töiden lomassa teki ilman tarkistuslaskentaa. Olen vähän saanut apuja Matthewsin ja Eichelin loukkaantumisten myötä, mutta kaikki otetaan vastaan! Ei muuten tainnut olla puhetta mahdollisista treideistä. Tuli vaan mieleen kun McDonagh treidattiin Tampaan. Tuossa tällä hetkellä vain Rags ajan pisteet, tosin eipä niitä toki ole Tampan paidassa tullutkaan, kun ei ole pelannut. Lasketaanko tulevat pisteet vai onko tuo lopullinen määrä, sen saat päättää.
 
Luuserivedossa aletaan olla jännän äärellä. Oma heppani MacKenzie on valitettavasti ollut aivan liian tehokas. Lisäksi joukkueen kapteenilta on anteeksiantamatonta, että pelattuaan viime kaudella kaikki pelit on hän tällä kaudella jäänyt pois useasta pelistä. Todella anteeksiantamatonta. En valitse MacKenzia enää ensi kaudella.

Mitä kisan voittajaan tulee, niin kyllähän tuo Nordströmille menee. Ruotsalainen ei sohi vahingossakaan kiekkoa sisään tai edes yhtä kädettömien ketjukaverien lavan kautta maaliin. Loukkaantuakaan tuo perkele ei osaa jotain promillen todennäköisyyttä vastaavaa silmävammaa lukuunottamatta ja kuka uskoo, että vastaavia osuu vielä uudestaan tälle kaudelle? Niinpä. Onnea Nordströmille tämän voitosta. @Ferris sinunhan tuo olikin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Luuserivedossa aletaan olla jännän äärellä. Oma heppani MacKenzie on valitettavasti ollut aivan liian tehokas. Lisäksi joukkueen kapteenilta on anteeksiantamatonta, että pelattuaan viime kaudella kaikki pelit on hän tällä kaudella jäänyt pois useasta pelistä. Todella anteeksiantamatonta. En valitse MacKenzia enää ensi kaudella.

Mitä kisan voittajaan tulee, niin kyllähän tuo Nordströmille menee. Ruotsalainen ei sohi vahingossakaan kiekkoa sisään tai edes yhtä kädettömien ketjukaverien lavan kautta maaliin. Loukkaantuakaan tuo perkele ei osaa jotain promillen todennäköisyyttä vastaavaa silmävammaa lukuunottamatta ja kuka uskoo, että vastaavia osuu vielä uudestaan tälle kaudelle? Niinpä. Onnea Nordströmille tämän voitosta. @Ferris sinunhan tuo olikin.

Kiitos.

Pahoittelut one-linerista.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luuserivedossa aletaan olla jännän äärellä. Oma heppani MacKenzie on valitettavasti ollut aivan liian tehokas. Lisäksi joukkueen kapteenilta on anteeksiantamatonta, että pelattuaan viime kaudella kaikki pelit on hän tällä kaudella jäänyt pois useasta pelistä. Todella anteeksiantamatonta. En valitse MacKenzia enää ensi kaudella.

Mitä kisan voittajaan tulee, niin kyllähän tuo Nordströmille menee. Ruotsalainen ei sohi vahingossakaan kiekkoa sisään tai edes yhtä kädettömien ketjukaverien lavan kautta maaliin. Loukkaantuakaan tuo perkele ei osaa jotain promillen todennäköisyyttä vastaavaa silmävammaa lukuunottamatta ja kuka uskoo, että vastaavia osuu vielä uudestaan tälle kaudelle? Niinpä. Onnea Nordströmille tämän voitosta. @Ferris sinunhan tuo olikin.
Kiitos täältäkin. Tasoissahan tuo veto on tällä hetkellä kun Orpik otti edellisessä pelissä syöttöpisteen
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ketkäs ne löi vetoa Laineen 50 maalin määrästä?
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Nyt pitää ohjata kysymys vedon alulle laittajalle, eli what say you, @Vpiiroi ?

Itse en hölmönä hömelönä kiinnittänyt huomiota tuohon, koska oletin automaattisesti NHL:n olleen seuravaihdoksissa ajan tasalla.
Taisi olla tarkoituksena, että katsellaan kauden lopussa, monta 20 maalin miestä joukkueesta löytyy. Näin muistelen, että oli puhetta. Voidaan tarkistella, muistaakseni siitä oli puhetta syksyllä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Taisi olla tarkoituksena, että katsellaan kauden lopussa, monta 20 maalin miestä joukkueesta löytyy. Näin muistelen, että oli puhetta. Voidaan tarkistella, muistaakseni siitä oli puhetta syksyllä.

Yleensä näissä massavedoissa vedon aloittajalla on päätösvalta riitatilanteissa, jos semmoiseksi tämä kehittyy. Jos tarkoituksena oli tuo mitä kirjoitit, sillä selvä.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
@Linjatuomari n kanssa otimme kauden alussa vedon (panos 30€), mitkä viime kauden pleijarijoukkueista jäävät tällä kaudella runkosarjaan ja päinvastoin. Tässä päivitetty tilanne vedon kulusta, tulokset merkattu niiden joukkueiden kohdalle, joiden toteutuminen on 90%+ tällä hetkellä.

R1: Tampa Bay IN OIKEIN R
L2: Dallas IN
L3: Ottawa OUT OIKEIN L
R4: Calgary OUT OIKEIN R
R5: Los Angeles IN
L6: Toronto OUT VÄÄRIN
L7: NY Islanders IN VÄÄRIN
R8: Boston OUT VÄÄRIN
R9: Philadelphia IN
L10: San Jose OUT VÄÄRIN
L11: Winnipeg IN OIKEIN L
R12: Montreal OUT OIKEIN R
R13: Nashville OUT VÄÄRIN
L14: Columbus OUT
L15: Carolina IN VÄÄRIN
R16: Florida IN

Tilanne siis meikäläisen hyväksi 3-2 ja nuo loputkin näyttäisi tällä hetkellä kallistuvan enempivähempi minulle, MUTTA...

@Lico n kanssa taas kisaillaan pelaajien pistemääristä. Tilanne vahvasti kallellaan punaisten suuntaan, mutta ihan mahdottomia ei kuitenkaan vaadittaisi tilanteen kääntämiseksi kauden viimeisten pelien aikana ja jännitys säilynee loppuun saakka. 22 pistettä riittää voittoon ja sen verran monta pelaajaa on "siinä kinthaala" (Hamilton, Zetterberg, CMD, Josi, Staal, Burns, Stastny), että tiedä vaikka menisi ihan joukkueiden viimeiseen peliin asti ennen kuin pisteen suunta ratkeaa!

Player Points O/U Romppanen vs. Lico - Google Sheets

Samanhenkisen kisan otan mieluusti pleijareihinkin, joten jos Lico tai joku muu on tällaisesta kiinnostunut, niin saa laittaa yv:ä.
 

Ferris

Jäsen
Looserivedossa kärkinelikon järjestys on ymmärtääkseni vaihtunut. Viimeisimmässä @Noppa10 :n päivityksessä kärkinelikko näytti tältä:

Orpik, Brooks WSH 0 8 8 Malkkinen
Nordström, Joakim CAR 5 4 9 Ferris
Emelin, Alexei NSH 2 8 10 Red Label
Alzner, Karl MTL 0 10 10 viikst

Ehdin jo luulla nousseeni kärkeen Orpikin viisi peliä sitten saalistaman syöttöpisteen ja viime yön katsomokeikan myötä, mutta ois vaan pitäny pysyä nöyränä. Nordström nimittäin meni tietysti nakuttamaan kaksi syöttöpistettä, ensimmäiset pisteet sitten marraskuun puolivälin. Edellisistä pisteistä olikin jo vaatimattomat 50 peliä! Siinä meni kärkipaikka. Emelinkin oli viime pelin poppareilla, joten yks pojo sinne lisää. Muuten kaverilla onkin mukava 28 ottelun pisteetön putki päällä. Alzner pitää teräsmiesmainettaan yllä kun ei ole kuluvalla kaudella yhtään peliä onnistunut missaamaan. Pisteitä sen sijaan on tullut kärkimiehistä eniten, joten ehkä sieltä vielä jotain pojoja voi loppukaudeksi odottaa.

Jos nyt oikein ynnäsin niin kärkinelikko on seuraavanlainen:

Orpik, Brooks WSH 1 9 10 Malkkinen
Alzner, Karl MTL 0 10 10 viikst
Nordström, Joakim CAR 5 6 11 Ferris
Emelin, Alexei NSH 3 8 11 Red Label

Täytynee jättää tulosten ja pelaajien esitysten stalkkaaminen väliin kun tuntuu siltä, että sen myötä vaan omat osakkeet aina heikkenee...
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
@TylerDG -Capitals
@Mr. Smith -Lightning
@V-G- -Predators
@FiFi93 -Penguins
@HankMoody -Stars
@Artturenos -Bruins
@Noppa10 - Golden Knights
@KaljaVeikko - Jets
@Vpiiroi -Toronto
@Subbanisti -Columbus
@LostHorizon -Kings

Tässä olisi Stanley Cup veto tällä hetkellä. Haluaisin itse olla niin armelias tässä, että jos joukkue jää ulos Playoffeista, niin saa valita uuden joukkueen itselleen niistä mitä valitsematta on? Kysyn kuitenkin muilta ja jos yksikin tälläistä vastustaa, niin mennään ilman erikoissääntöä, vaikka Dallas putoaisi jo ennen playoffeja. Tähän saa viellä myös osallistua lännestä ainakin olis minusta pari ihan hyvää joukkuetta valitsematta, panos 30€.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tässä olisi Stanley Cup veto tällä hetkellä. Haluaisin itse olla niin armelias tässä, että jos joukkue jää ulos Playoffeista, niin saa valita uuden joukkueen itselleen niistä mitä valitsematta on? Kysyn kuitenkin muilta ja jos yksikin tälläistä vastustaa, niin mennään ilman erikoissääntöä, vaikka Dallas putoaisi jo ennen playoffeja. Tähän saa viellä myös osallistua lännestä ainakin olis minusta pari ihan hyvää joukkuetta valitsematta, panos 30€.
Mulle sopii, noin se on vain reilua! Tehdäänkö niin, että jos veikattu joukkue ei pääse pleijareihin, pitää valita tilalle joukkue joka pääsee? Eli ei siis pääse luistamaan itse vedosta, mutta saa "toisen mahdollisuuden".
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Mulle sopii, noin se on vain reilua! Tehdäänkö niin, että jos veikattu joukkue ei pääse pleijareihin, pitää valita tilalle joukkue joka pääsee? Eli ei siis pääse luistamaan itse vedosta, mutta saa "toisen mahdollisuuden".

Kyllä juuri noin oli ajatus. Kyllä minusta juuri noin, että kun mukana on niin sitten on ja valittava on jokin toinen joukkue tilalle.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mulle sopii, noin se on vain reilua! Tehdäänkö niin, että jos veikattu joukkue ei pääse pleijareihin, pitää valita tilalle joukkue joka pääsee? Eli ei siis pääse luistamaan itse vedosta, mutta saa "toisen mahdollisuuden".

Minulle sopii. Jos ei vaihda niin sitten on mukana alkuperäisellä joukkueellaan (jolla siis ei ole mahdollisuuksia)
 

Subbanisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
@TylerDG -Capitals
@Mr. Smith -Lightning
@V-G- -Predators
@FiFi93 -Penguins
@HankMoody -Stars
@Artturenos -Bruins
@Noppa10 - Golden Knights
@KaljaVeikko - Jets
@Vpiiroi -Toronto

Tässä olisi Stanley Cup veto tällä hetkellä. Haluaisin itse olla niin armelias tässä, että jos joukkue jää ulos Playoffeista, niin saa valita uuden joukkueen itselleen niistä mitä valitsematta on? Kysyn kuitenkin muilta ja jos yksikin tälläistä vastustaa, niin mennään ilman erikoissääntöä, vaikka Dallas putoaisi jo ennen playoffeja. Tähän saa viellä myös osallistua lännestä ainakin olis minusta pari ihan hyvää joukkuetta valitsematta, panos 30€.

Columbus Blue Jacketsilla mukana.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Columbus Blue Jacketsilla mukana.

Hyvä hyvä. Tähän näyttäisi muodostuvan ihan kunnon potti, kun nyt kasassa on voittajalle 270€. Eiköhän tähän viellä joku lähde niin saadaan 300€ rikki!
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Mun ja @Lico :n Forsberg vs Teräväinen vetoon tullossa varsinainen trilleri viimeiset 10 peliä. Jos nyt oikein katoin, niin eroa 5p. Nähdäkseni molemmat saattavat kärsiä loppukaudella siitä, että joukkeilla ei välttämättä ole kaikkiin peleihin panosta. Petters painaa ketjuruletti lottoa viimeiset 10 peliä, joka syö Teräväisen pisteitä ja Nashville saattaa vedellä lunkisti lopussa, jopa lepuuttaen pelaajia.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Mulle sopii, noin se on vain reilua! Tehdäänkö niin, että jos veikattu joukkue ei pääse pleijareihin, pitää valita tilalle joukkue joka pääsee? Eli ei siis pääse luistamaan itse vedosta, mutta saa "toisen mahdollisuuden".

Tämä on hyvä ehdotus, kannatetaan. Jos oma alkuperäinen joukkue ei pääsekkään pleijareihin niin on ainakin pieni mahdollisuus voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös