Pe 9.3.2018 Jokerit - HK Sotši (GAME 5)

  • 27 428
  • 272

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ei dumata. Harjoittelukulttuuri sopii venäläisille paremmin näihin tiviisiin sarjoihin, kun elokuussa aamut vetävät oksennusjuoksuja ja sen jälkeen illalla harkkapelejä.

Kyllä niissä Miken jutuissa näistä harjoittelukulttuurin eroista näyttäis olevan perää... Ryssät vaan jaksaa kun meidän tieteellisesti, ihan professorimiesten, koutsaamat soturit alkaa piiputtaa!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kyllä niissä Miken jutuissa näistä harjoittelukulttuurin eroista näyttäis olevan perää... Ryssät vaan jaksaa kun meidän tieteellisesti, ihan professorimiesten, koutsaamat soturit alkaa piiputtaa!
Missä tämä sun mielestä näkyi? Lähes koko kolmannen erän Jokerit painoi ja Sochi oli ihan jaloissa, heitteli pitkiä ja viivytteli alotuksissa kun oli aivan puhki. Nyt jatkoajan alkuun vähän löytyy taas virtaa, mutta luulempa että kohta taas piiputtaa. Ei mun silmään Jokerit oo missään vaiheessa näyttänyt olevan väsyksissä tms.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Missä tämä sun mielestä näkyi? Lähes koko kolmannen erän Jokerit painoi ja Sochi oli ihan jaloissa, heitteli pitkiä ja viivytteli alotuksissa kun oli aivan puhki. Nyt jatkoajan alkuun vähän löytyy taas virtaa, mutta luulempa että kohta taas piiputtaa. Ei mun silmään Jokerit oo missään vaiheessa näyttänyt olevan väsyksissä tms.

Aika tahmeeta on ollu, mun mielestä, tänään narrien meno. Voihan se olla tosin vaan korvienvälikin, minä mistään mitään tiedä... Näytti vähän mulle, että Sothsi alkoi liian aikaisin luottamaan Baruliiniin, ei kuitenkaan Hasek ole. Voin olla mielelläni väärässä, mutta vaikka tämä nyt hoideltais niin siinä meidän "mestaruus" taitais olla kun ei kuitenkaan jenkkejä olla.

Edit: Nyt on kyllä jatkoilla näyttäny jo huomattavasti paremmalle...
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Aika tahmeeta on ollu, mun mielestä, tänään narrien meno.
Ok, kyselin kun en oo tosiaan aiempia pelejä katellut ja näytti Jokerit tässä olevan niskan päällä kuitenkin aika selkeäasti, että onko tuo sitten ollut jopa paljon selkeämpää hallintaa aiemmissa peleissä. Ainakin mun silmään näyttää, että noi Sochin paljon pelaavat pakit on aivan hapoilla - nyt se 12 minuuttia pelannut nelonen saisi panna jalkoja alle ja luistella noiden yli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eeeli! Kiitos!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
SUPER-EELI!!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
JONNNEEEEEE... RANTAPALLOT KENTÄLLE
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös