NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 091
  • 9 692
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Eikä Firefoxilla. Ei auttanut myöskään että otin adblockerin päältä sekä chromella, että foxilla.

On se kumma kun NHL-TV:n väki saa perseiltyä tuon softan vähintään kaksi kertaa kaudessa toimimattomaksi.

Kodilla kun katsellut niin ei ole ollut koko kautena (niinkuin ei muinakaan kausina) mitään ongelmaa :/
 
Lico kirjoitti:
Mulla nyt tuo sun ongelma, mutta eipä flashin asennus (päivitys) auttanut. NHL.tv:ssä.

lake79 kirjoitti:
Eikä Firefoxilla. Ei auttanut myöskään että otin adblockerin päältä sekä chromella, että foxilla.

On se kumma kun NHL-TV:n väki saa perseiltyä tuon softan vähintään kaksi kertaa kaudessa toimimattomaksi.

Mulla ei auttanut tuo päivitys, vaan piti poistaa koko Flash ja asentaa sitten uusiksi. Nyt toimii taas. Mutta joo, yhdyn tuohon että kummallista on että jotain häikkää tämän softan kanssa on joka kausi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Voin jokaiselle suositella: Chromecast Ultra, Chromen kautta NHL.tv päälle, Chromen Cast-välilehdeltä yhdistys langattomasti telkkariin ja voilá, todella kova laatu. Ultran taitaa saada 70-80 eurolla, se on sen arvonen.

Kiitos vielä @Kirjoittelija!
 

böse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Kysytään nyt täällä, kun olen taas Viaplayn hommannut. Onko näin, ettei jälkilähetykset ole katseltavissa tv:n app:n kautta? Näyttää vain tulevat yön pelit. iPadin appi näyttää jo pelatut pelit. Vai enkö vain osaa?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kysytään nyt täällä, kun olen taas Viaplayn hommannut. Onko näin, ettei jälkilähetykset ole katseltavissa tv:n app:n kautta? Näyttää vain tulevat yön pelit. iPadin appi näyttää jo pelatut pelit. Vai enkö vain osaa?

Itse ainakin pystyn katsomaan vanhatkin pelit tv:n kautta viaplayssa. Voi toki olla, että pitää "klikata" näytä koko ohjelma kohdasta, jotta löytää haluamansa pelin. Ja olikohan se nyt niin, että noi on nykyään 48 tuntia saatavissa siitä kun lähetys on alkanut/loppunut(en tiedä kummin).
 

böse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Itse ainakin pystyn katsomaan vanhatkin pelit tv:n kautta viaplayssa. Voi toki olla, että pitää "klikata" näytä koko ohjelma kohdasta, jotta löytää haluamansa pelin. Ja olikohan se nyt niin, että noi on nykyään 48 tuntia saatavissa siitä kun lähetys on alkanut/loppunut(en tiedä kummin).

Vanhempien LG merkkisellä tv:llä ei näytä vaan kuin livenä olevat ja tulevat lähetykset kun katsoo koko ohjelmaa. Onpahan köpsä juttu.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Toivottavasti joku osaa auttaa:

Olen lähdössä Thaimaahan pidemmäksi aikaa ja tajusin, ettei Viaplay toimi siellä. Mikä olisi paras vaihtoehto? Ainakin tuo NHL:n omien sivujen kautta mainostettu NHL TV näyttäisi näkyvän. Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on sen käytöstä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Toivottavasti joku osaa auttaa:

Olen lähdössä Thaimaahan pidemmäksi aikaa ja tajusin, ettei Viaplay toimi siellä. Mikä olisi paras vaihtoehto? Ainakin tuo NHL:n omien sivujen kautta mainostettu NHL TV näyttäisi näkyvän. Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on sen käytöstä?

Tsekkaa onko F-Securen Freedomessa joku ilmainen triali, jolloin voit tsekata Viaplayta sen kautta. Freedomen pystyy myös irtisanomaan ja rahat saa takaisin suht vaivattomasti (teimme näin kun kävimme Malagassa ja halusimme katsoa jääkiekon MM-kisat keväällä).
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Tsekkaa onko F-Securen Freedomessa joku ilmainen triali, jolloin voit tsekata Viaplayta sen kautta. Freedomen pystyy myös irtisanomaan ja rahat saa takaisin suht vaivattomasti (teimme näin kun kävimme Malagassa ja halusimme katsoa jääkiekon MM-kisat keväällä).

Hei hitto tämä olikin hyvä vinkki! ja toimii varmasti samalla tavalla euroopan ulkopuolella?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hei hitto tämä olikin hyvä vinkki! ja toimii varmasti samalla tavalla euroopan ulkopuolella?

Käsittääkseni. Pystyt pistämään Freedomesta locationiksi Suomen ja olen ainakin ymmärryksessä, että se toimii tietokoneen kautta olit sitten missä tahansa päin maailmaa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Käsittääkseni. Pystyt pistämään Freedomesta locationiksi Suomen ja olen ainakin ymmärryksessä, että se toimii tietokoneen kautta olit sitten missä tahansa päin maailmaa.

Tuhannet kiitokset! Tosiaan vuodeksi siihen pitää sitoutua kerralla, kun tilaa. Jos jollain on ehdottaa vastaavanlaista halvempaa ohjelmaa, otetaan tieto ilomielin vastaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuhannet kiitokset! Tosiaan vuodeksi siihen pitää sitoutua kerralla, kun tilaa. Jos jollain on ehdottaa vastaavanlaista halvempaa ohjelmaa, otetaan tieto ilomielin vastaan.

On olemassa ilmaisia, mutts käsittääkseni eivät ole yhtä turvallisia. Ja lue ihmeessä Freedomen irtisanomisesta, muistaakseni siellä oli 30 päivän tyytyväisyystakuu?
 

Wire

Jäsen
On olemassa ilmaisia, mutts käsittääkseni eivät ole yhtä turvallisia. Ja lue ihmeessä Freedomen irtisanomisesta, muistaakseni siellä oli 30 päivän tyytyväisyystakuu?

Ilmaisiin tosiaan ei kannata sekaantua kun ovat huonoja ja epäilyttäviä.

Isoimmat maksulliset on turvallisia eivätkä keräile ja luovuta logeja kuten freedom. Näitä saa myös kk-perusteisesti.
 
Käsittääkseni. Pystyt pistämään Freedomesta locationiksi Suomen ja olen ainakin ymmärryksessä, että se toimii tietokoneen kautta olit sitten missä tahansa päin maailmaa.

Entäs tabletilla? Olen olympialaisten aikaan USA:ssa ja ajattelin että Freedomen ilmaisella viiden päivän kokeilulla voisi katsoa Areenasta kisoja. Tabletti olisi sikäli läppäriä mukavampi matkalla, että sillä voi katsoa lentsikassa Viaplaytä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Entäs tabletilla? Olen olympialaisten aikaan USA:ssa ja ajattelin että Freedomen ilmaisella viiden päivän kokeilulla voisi katsoa Areenasta kisoja. Tabletti olisi sikäli läppäriä mukavampi matkalla, että sillä voi katsoa lentsikassa Viaplaytä.

Jos oikein muistan, niin sen pitäis saada iOSille ja Androidille. Eli eiköhän tabletille?

Tosin itse ehkä isolla mantereella katselisin ihan paikallista lähetystä, luulisi näkyvän hiihtojakin ihan hyvin!
 

Floyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ilmaisiin tosiaan ei kannata sekaantua kun ovat huonoja ja epäilyttäviä.

Isoimmat maksulliset on turvallisia eivätkä keräile ja luovuta logeja kuten freedom. Näitä saa myös kk-perusteisesti.
Juuri näin, hinta on maksimissaan noin kymppi kuussa. Toimii tabletissa, jos vain löytyy sovelluskaupasta vastaava appi. Itse katselin viime kesänä Android tabletilla Areenaa Sveitsissä.
 
Voisko joku pistää mulle ohjeet miten saan viaplayn nhl.tv:n toimimaan kodilla? Vai onnistuuko moinen ollenkaan?
Kodi väittää ettei tunnarit kelpaa.
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Voisko joku pistää mulle ohjeet miten saan viaplayn nhl.tv:n toimimaan kodilla? Vai onnistuuko moinen ollenkaan?
Kodi väittää ettei tunnarit kelpaa.
Onhan paketti ostettu suoraan NHL:ltä ja DNS-asetukset kunnossa? Jos toimii nhl.tv-sivujen kautta, niin sitten pitäisi toimia kodissakin.
 
Eipä se toimi Viaplayn tunnareilla, eli suoraan ostamaan NHL:n tunnuksia jos kodin kautta kiinnostaa katella!

No perkele.
Sen takia kyselin kun tuo NHL.tv viaplayn kautta pätkii jatkuvasti (ei siis bufferoi vaan kuva "nykäsee" 5-15 sekunnin välein). En ole googlaamalla löytänyt mitään jeesiä tuohon muutakun jotkut sanoivat kodin toimivan... Mutta eihän se tietty viaplayn kautta toimi....

huoh.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No perkele.
Sen takia kyselin kun tuo NHL.tv viaplayn kautta pätkii jatkuvasti (ei siis bufferoi vaan kuva "nykäsee" 5-15 sekunnin välein). En ole googlaamalla löytänyt mitään jeesiä tuohon muutakun jotkut sanoivat kodin toimivan... Mutta eihän se tietty viaplayn kautta toimi....

huoh.

Jos on ylimäärästä rahaa n. 70 euroa ja haluut Kodin (ehkä paremman tai aavistuksen heikomman, dunno, mutta mulle kelpaa) kaltaisen katselukokemuksen, niin osta Chromecast Ultra ja iske telkkariin kiinni. Voi olla, että vanhemmallakin (halvemmalla) versiolla saa hyvän laadun. Itseasiassa Chromecast kakkonen toimii kanssa todella hyvin, mutta 4K-kuva ei ole mahdollinen.

Avaat Chromella normaalisti NHL.tv:n Viaplayn kautta ja pistät selaimesta Castin päälle ja voilá, todella kova laatu. Jos telkkari tukee 4K-kuvaa ja tarpeeksi kiva yhteys, niin pitäisi onnistua. Mulla ei tule 4K-kuvaa ja oon enemmän kuin tyytyväinen.

Toki ymmärrän, jos halusit ilmaisen setin hankkia.

EDIT: Oikeat NHL.tv-tunnukset voi tulla halvemmaksi, en tiedä tartteeko VPN:ää tueksi tosin. En tiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös