Ottelut ja ”show”

  • 659 964
  • 2 620

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Ensi kaudella Tallinnaan yksi kotimatsi, esim. CSKA:ta vastaan? Saku Suurhall on sen näköinen lato, että tuhannet laivamatkalla marinoituneet suomalaiset saisivat siellä varmasti hyvän mölinän aikaiseksi ja paikallisista venäläisistä löytyisi varmaan vastustajan kannattajia.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ensi kaudella Tallinnaan yksi kotimatsi, esim. CSKA:ta vastaan? Saku Suurhall on sen näköinen lato, että tuhannet laivamatkalla marinoituneet suomalaiset saisivat siellä varmasti hyvän mölinän aikaiseksi ja paikallisista venäläisistä löytyisi varmaan vastustajan kannattajia.

Enpä kyllä keksi yhtään syytä miksi pitäisi mennä pelaamaan himamatsia virolaisille pummeille, joista ei ole meille mitään hyötyä nyt eikä tulevaisuudessa ja jotka eivät ymmärrä koko lajista mitään
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Enpä kyllä keksi yhtään syytä miksi pitäisi mennä pelaamaan himamatsia virolaisille pummeille, joista ei ole meille mitään hyötyä nyt eikä tulevaisuudessa ja jotka eivät ymmärrä koko lajista mitään
KHL-joukkue tallinnassa, oli sitten kuinka muovinen tahansa, taas olisi loistava juttu. Tallinkista pääsponssi ja vierasreissu osana 24h risteilya niin avot.
 

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Enpä kyllä keksi yhtään syytä miksi pitäisi mennä pelaamaan himamatsia virolaisille pummeille, joista ei ole meille mitään hyötyä nyt eikä tulevaisuudessa ja jotka eivät ymmärrä koko lajista mitään

Jos toi matsi pelattais lauantaina niin mä keksin erittäin hyvän syyn lähteä tallinnaan.
 

seeseeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä kuuluuko tänne ketjuun, mutta onkohan SKA:lla tänään joku kakkosmiehistö kentällä vai miksi ottelun kertoimet näyttävät tuolta monessa vedonlyöntilafkassa :D
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
En tiedä kuuluuko tänne ketjuun, mutta onkohan SKA:lla tänään joku kakkosmiehistö kentällä vai miksi ottelun kertoimet näyttävät tuolta monessa vedonlyöntilafkassa :D

Noh, Venäjän olympiaurheilijoiden olympiakultaa voittaneessa joukkueessa pelasi 15 SKAn pelaajaa, joten eivät ole "ihan vielä" pelikunnossa... Eli vastaus on, on kakkosmiehistö. Sen takia kohdetta ei ole Veikkauksellakaan lainkaan.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos Jokereiden sisääntulobiisi ollut kuinka pitkään Smack my bitch up? Mielenkiintoinen valinta.

Biisihän on kyllä hyvä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan Nissan Zone palaamassa pudotuspeleihin? Ei ollut SKA:ta vastaan.
Onko kenelläkään tietoa, miksi se ylipäätään oli poistettu tauon aikana? Vai oliko Areenalla kenties joku tapahtuma tuolla välin, missä haluttiin kaikki katsomopaikat käyttöön?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Clubi uudistuu – Jokerit ja Sony Music Entertainment yhteistyöhön

Tällaista tällä kertaa. Eikö näistä helvetin liveartisteista ikinä opita, etenkin kun taso on luokkaa aleksanterihakaniemi. Toivon mukaan nämä kuuluu vain clubi-katsomossa eikä koko hallissa?

Toimistolta jälleen kerran aivan järkyttävää paskaa.

Niin kyllä minä käsitin, että nimenomaan tuo "VIP-käytävä" clubi-katsomoiden takana on se, jossa artisteja esiintyy. Enkä nyt keksi miksi se olisi "järkyttävää paskaa" tai ylipäätään negatiivinen asia. Siellähän soittavat ja varmaan live-esiintyjä voittaa keskusradion vaikka ei Cheekiä tai HalooHelsinkiä saataisi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Clubi uudistuu – Jokerit ja Sony Music Entertainment yhteistyöhön

Tällaista tällä kertaa. Eikö näistä helvetin liveartisteista ikinä opita, etenkin kun taso on luokkaa aleksanterihakaniemi. Toivon mukaan nämä kuuluu vain clubi-katsomossa eikä koko hallissa?

Toimistolta jälleen kerran aivan järkyttävää paskaa.

En nyt ihan ymmärtänyt viestiäsi.

Tämähän koskee siis arenan klubiravintolaa, jossa sitten voivat musisoida ihan rauhassa. Ei varmasti kuulu koko hallissa (siis muilla käytävillä) saatika sitten ottelun aikana.

Toki jos arvon Clubittaja viettää enemmänkin aikaa Clubilla, niin sitten ymmärrän. Jos musat ei miellytä, niin sitten palautetta toimistolle. Ei varmasti joka pelissä ole kuitenkaan artistia. Ja onhan tuolla Sonyn listoilla ihan hyviäkin vaihtoehtoja, jos tämä uusin muussi ei uppoa. Ottamatta kantaa kuka voisi esiintyä, niin onhan siellä vaikka Agents, Amorphis, Dumari, CMX tai vaikka REIJO TAIPALE.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en kyllä oikeen syty tuolle uudelle pre-game show:lle. Hyviä elementtejä, mut nuo hedelmäpelirullat sun muut ei oikeen kiekko-otteluun mun mielestä sovi.

Viime vuonna tuli semmonen vau efekti, mut nyt aika mitäänsanomaton.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en kyllä oikeen syty tuolle uudelle pre-game show:lle. Hyviä elementtejä, mut nuo hedelmäpelirullat sun muut ei oikeen kiekko-otteluun mun mielestä sovi.

Viime vuonna tuli semmonen vau efekti, mut nyt aika mitäänsanomaton.

Okei. Mun mielestä taas hedelmäpeli missä se "arpoo" päivän joukkueet on hyvä idea. Innovatiivinen ja hupaisa. Aivan vallaton. Ja sekin oli tervettullut uudistus, että nyt se jääprojektori näkyy myös sille sivulle missä itse istun, eikä ainoastaan club-seateille. Arvosana kokonaisuudessaan 7.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On aikamoinen sekamelska tuo alkushow. En ihan ymmärrä miten yhdistyy jääkiekkoon, jonkun mainitsema Antti Tuisku show @ DTM kuulosti osuvammalta.

Ja en joo osaisi tehdä parempaakaan, mutta tuntuisi että yksinkertainen olisi kauniimpaa. Vähän sääli että show tuskin ketään juuri virittää otteluun mitenkään, koska vehkeet ja puitteet olisi luoda Suomen tyylikkäin pre-game show. Pitkä matka ison meren tuonpuoleisiin peleihin, jossa tietenkin show-puoli nyt hallitaan kaikessa muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Itsekkin olin juuri tulossa nostelemaan tätä ketjua.

Fiilisvideo pelaajista oli hyvä, siitä diggailin heti alusta asti.

Alkushow kuulosti ekassa pelissä hyvin erikoiselta, eikä ollut alussa mieleeni ollenkaan.

Tokassa pelissä katselin uudestaan ja aloin jopa syttymään sille.

Biiseinä siis: Bomfunk MC's - Uprocking Beats (Video), joka tokalla katselukerralla oli jo vähän parempi. Ihan kiva, että tällainen suomalainen "klassikko" on kaivettu naftaliinista.

Toisessa videossa taustalla: The Chemical Brothers - Go, joka mielestäni toimii erittäin hyvin.

Saa nähdä miten näihin kasvaa sisään kauden aikana.

Voittobiisinä jatkaa jo klassikon asemaan noussu Jorma Heart, Jorma Soul, mutta ennen sitä painettiin Jokerit-versio kappaleesta: Gasellit, JVG - Mitä Mä Malagas?

Tämäkin sytytti vasta tokalla kuuntelukerralla, mutta täytyy sanoa, että diggailin.
Ja tämä kaikki siis uskolliselta rock-mieheltä.
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dance Team ja uudet punaiset kokohaalarit. Herran jestas. Kauniita nuori naisia, mutta tuo asu ei imartele heistä kyllä ketään.

Viasatin lähetyksessä kaksi peliä kauhistellut näytä, eikä paremmalta näytä studiokuvissakaan Dance Teamin sivuilla. Vaihtoon. Paljon parempaa löytyy rekistä. Vaikka jopa ihan löysät pelipaidat tai itsenäisyyspäivän Wileda-siivousliina -mekko.
 

Gemondo

Jäsen
Tuosta alkushowsta jäi (taas) vähän sellainen fiilis että tempoa oli hippasen liikaa. Nyt ei oikein ehdi mitään kuvaa/clippiä tajuamaan kun se jo menikin. Ja sama uudestaan x50.

Omasta mielestäni laatu korvaisi tässä tapauksessa määrän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös