Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 527 082
  • 1 733

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllä se on Taalasmaan Ulla. En edes seuraa koko sarjaa mutta satunnaisesti näen ja tuo nainen ottaa päähän..

Tiesithän, ettei Ulla Taalasmaa ole oikea ihminen vaan fiktiivinen hahmo tv-sarjassa? Häntä ei näy paitsi kyseisessä tv-sarjassa, näyttelijä Maija-Liisa Peuhua sen sijaan varmasti näkee ruudun ulkopuolellakin. Vai onko Peuhukin sitten ärsyttävä ihminen?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tiesithän, ettei Ulla Taalasmaa ole oikea ihminen vaan fiktiivinen hahmo tv-sarjassa? Häntä ei näy paitsi kyseisessä tv-sarjassa, näyttelijä Maija-Liisa Peuhua sen sijaan varmasti näkee ruudun ulkopuolellakin. Vai onko Peuhukin sitten ärsyttävä ihminen?
Tiedän että on fiktiivinen hahmo ja juuri se hahmo ärsyttää. Itse näyttelijästä ei ole havaintoa sarjan ulkopuolella joten ei ärsytä muuten.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Aika harvoin tulee ihmisistä mitään kovin syviä antipatioita, mutta voihan vieteri, että Ylen Aamu-tv:n Nicholas Wancken naama osaa ärsyttää. Tai no jäisikin vain naamaan, koska aika vaikea mitään positiivista tuosta rillipirusta on löytää millään tasolla. Ei jatkoon.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika harvoin tulee ihmisistä mitään kovin syviä antipatioita, mutta voihan vieteri, että Ylen Aamu-tv:n Nicholas Wancken naama osaa ärsyttää. Tai no jäisikin vain naamaan, koska aika vaikea mitään positiivista tuosta rillipirusta on löytää millään tasolla. Ei jatkoon.
Toivottavasti olet myös nähnyt tämän klassikkovideon, jossa naama tosiaankin vääntyy kaikkiin mahdollisiin ilmansuuntiin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jethro Rostedt. Katsoin viisi minuuttia elämästäni hukkaan tätä ns. jääkiekko-ohjelmaa. Miksi tämä tämä turhan höpöttäjä saa ruutuaikaa? Ali Jahangiri on turhannauraja koomikkoyritelmä, mutta hän nykyään sentään toisinaan osaa kysyä hyviä kysymyksiä, vaihtaa roolia. Jethro vaikuttaa aina häneen vahingossa törmätessäni helvetin rasittavalta pelleltä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Roope Salminen. Syy miksi Putous jää katsomatta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jenni Pääskysaari. Turhanpäiväisestä potaskasta hohotteleva "juontaja" pitääkö olla huolissaan - ohjelmassa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Maria Veitola. Hirveän ylimielisen oloinen ämmä, joka tuntuu työntävän nenänsä jokaiseen asiaan, mutta tuntee marttyyrikortin käytön taidokkaasti. Tekis mieli vetää ranteet auki aina, kun sen yökyläohjelman mainos tulee, jossa Maria kavereineen on kimppahammaspesulla.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jethro Rostedt, kuinka ärsyttävä ihminen voi olla?

Jotenkin olisi sellainen hatara muistikuva että niissä ekoissa telkkarijutuissa mies ei olisi ihan noin ärsyttävä ollut. Saatan toki muistaa väärinkin. Uusimmissa jutuissa tuntuu muutenkin että tuosta hahmosta on kirjoitettu ihan pelle.
Niin ja tämä kaveri on mukana uudessa Onnenpyörässäkin. Jos sitä sitten meinaa joku katsoa, toivon että ei.
 

Pekkis

Jäsen
Juuso "Mäkkäri" Mäkilähde. Ihan sama onko radiossa vai televisiossa, niin todellakin ärsyttää. Jannu luulee olevansa kovinkin hauska, mutta mua ei vaan naurata. Miten voikin joku yksittäinen tyyppi mua noin paljon ärsyttää.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Tällä hetkellä kaksi on ylitse muiden. Salkkareiden Eeva!! Vaikea ymmärtää miten kuvitteellinen hahmo on päässyt niin pahasti ihon alle, mutta yksikään kohtaus ei mene ohi ilman totaalista vitutuskäyrän nousua tappiinsa. Ihmeellistä teinimäistä lässytystä koko ajan oli hän sitten vihainen tai iloinen, katkera tai kiihottunut. Käsittämätöntä, mutta oikeastaan sarjan kaikki oikeat teinit antavat itsestään kypsemmän kuvan. Eeva on perseestä. Prkl!

Toinen on Jenni Pääskysaari. Ennen pidin Jennistä. Hän oli asiansa osaava juontaja. Mutta viimeiset pari vuotta huumoripaneelin kipparina. Siis mitä vittua? Ei huumoriohjelmaa voi juontaa niin, että naurat jatkuvasti itse kurkku suorana tai pärskähtelet näkyvästi jokaisessa pienemmissäkin alustuksessa. Surkeeta. Aivan älyttömän surkeeta paskaa. Vittu, että ärsyttää vielä kun ohjelman vakkaripanelistit, erityisesti Hotakainen, ovat niin rautaisia ammattilaisia, niin tulee mieleen, että joku peruskoululainen harjoittelija juontaa ohjelmaa. Kontrasti suorittamisessa on niin suuri. Voihan kusi ja paska!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juha Vuorinen. Siis mikä toi mies muka on olevinaan.
Ihan hauska mies, kun ei liikaa kerralla kuuntele. Välillä vähän turhan liikaa pissakakkatissipimppihihiläppää, mutta noin muuten ihan ok.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hauska mies, kun ei liikaa kerralla kuuntele. Välillä vähän turhan liikaa pissakakkatissipimppihihiläppää, mutta noin muuten ihan ok.
Pissakakkatissipimppijututhan on just hyviä. Pitää vissiin enemmän katsella ja kuunnella, heh. Mutta kun se näyttää vaan niin mulkulta ja vaikuttaa jotenkin ylimieliseltä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pissakakkatissipimppijututhan on just hyviä. Pitää vissiin enemmän katsella ja kuunnella, heh. Mutta kun se näyttää vaan niin mulkulta ja vaikuttaa jotenkin ylimieliseltä.
Joskus lapsena ne sen kirjat nauratti. Ihan kivoja pissakakkatissipimppijuttuja joo, mutta se ottaa päähän kun kaikki sen läpät alkaa että "minulle sattui/minä olen ollut/minä olen tehnyt/minäminäminäminä" niin ei jaksa kuunnella
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pissakakkatissipimppijututhan on just hyviä. Pitää vissiin enemmän katsella ja kuunnella, heh. Mutta kun se näyttää vaan niin mulkulta ja vaikuttaa jotenkin ylimieliseltä.
On, mutta jos niistä puhuu noin kokoajan, niin menettää vähän hohtoaan. Minäminä ei ole ärsyttänyt vielä tähän mennessä, mutta hyvä pointti kyllä ylempänä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Saara Aalto ja X-Factor. Jatkuvasti itseään esille tuova räikkä, joka ei hiljaa ole sekuntiakaan.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Saara Aalto ja X-Factor. Jatkuvasti itseään esille tuova räikkä, joka ei hiljaa ole sekuntiakaan.
Juuri sen sekunnin jaksoin tätä formaattia katsoa ja sitten riitti, kiitos Saara Aallon.
 
Minua ärsyttää jostain syystä tuo Ali Jahangiri ihan suunnattomasti. Taas änkenyt mukaan uuteen ohjelmaan jonka mainos pyörii joka paikassa päivittäin...
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Minua ärsyttää jostain syystä tuo Ali Jahangiri ihan suunnattomasti. Taas änkenyt mukaan uuteen ohjelmaan jonka mainos pyörii joka paikassa päivittäin...
Tarkoitat varmaan tätä TV5. uutta ohjelmaa? Itseäni ihmetyttää samasta ohjelmasta Krista Siegfrids. Onko tuo joskus oikeasti tehnyt musiikkia vai mitä tuo on elämässään tehnyt? Yhden ainoan biisin muistan soineen joskus radiosta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minua ärsyttää jostain syystä tuo Ali Jahangiri ihan suunnattomasti. Taas änkenyt mukaan uuteen ohjelmaan jonka mainos pyörii joka paikassa päivittäin...

Standup- keikalla toimiva (minun makuuni), mutta tuon musiikkivisailun kapteenina varsin raivostuttava. Tsekkasin tuon avausjakson. Tämä herra oli aivan pihalla musiikista, ja jätti konkarin (Paula Koivuniemi) varsin vähälle kunnioitukselle. Krista Siegfrids kävi hermoilleni myös.

Pätee monella standup- koomikolla tuo, että telkkarissa ei vain toimi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Saara Aalto

En katsele ohjelmia missä kyseinen neito esiintyy, mutta mitä olen häntä ohimennen nähnyt, niin polkisin kuin tulpatonta mopoa. Nussisin kuin näätä. Kairaisin kuin kolmemetristä ahtojäätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös