La 9.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 62 905
  • 974

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos.

Eniten jäähyjä, vähiten ylivoimia, eniten valitusta tuomareista jatkoajassa. Minä olen ullatus.

Ja vikahan aina löytyy tuomareista. Luulisi Olevan jo pikkuhiljaa ymmärrettävän, että vika voisi löytyä jostain muualtakin kuin tuomareista. Viime kerralla taisi porilaiset saavan 6 jäähystä 4 korkeasta mailasta. Sekin varmaan tuomarien vika.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kallion mussutus on kyllä tehokasta, joka pelissä valittaa vähän väliä, kunnes tuomarit alkaa viheltää. Veikkaan,että Ässille tulee jatkossa jäähyjä mukavasti.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Charles Bertrand Kärpille 3-1 ajassa 58.36. Se oli siinä sitten.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Herrajumala Bertrand!
 

Kostas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, KooKoo
Sportti ei petä, vaikka vastassa ois ketä! on tämä sellaista huttua ettei mitään rajaa. Mikä siinä on ettei opita ikinä pelaamaan johtoasemassa.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sport tekee kyllä sulamisesta taidetta. Ilvekseltä hyvin tehdyt maalit mutta kyllähän Sportin viisikko on kauhusta kankeana tuolla ja vetäytyy järjettömästi.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Hyvinhän tuo Juhani vetää vaikka ekassa erässä näytti, että tuli ura päätökseen.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Oulu on paska kaupunki ja asukkaat tämän palstan perusteella ylimielisiä mulkkuja.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tää on mun Sportti :D
Nyt mennään sen verran syvällä että oikeasti toivon tappiota. Ihan vain sen takia että seurajohdossakin jouduttisiin huomata että "tarttis tehrä jotain".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös