Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 220 048
  • 13 558

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hän ymmärtää viestit aika usein väärin, hän ei tunnista sarkasmia, eikä ymmärrä kokonaisuuksia vaan jää jumiin yksittäisiin lauseisiin. Hyvin tyypillistä dysleksiasta kärsivälle.
Nyt et kyllä taida tuntea kaverin motiiveja... @Kirjoittelija on fiksu henkilö, joka vetää vapaan puolella omaa performanssiaan saaden aika monta kirjoittajaa nappaamaan syötin.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä vittuile, minä olen päätynyt dysleksia määritelmään @Kirjoittelija n viestien perusteella. Hän ymmärtää viestit aika usein väärin, hän ei tunnista sarkasmia, eikä ymmärrä kokonaisuuksia vaan jää jumiin yksittäisiin lauseisiin. Hyvin tyypillistä dysleksiasta kärsivälle.

Minua ei haittaa muiden kirjoittajien huomauttelu minun kirjoitusvirheistä, niitä riittää.

Vaikka minulla olisi käsissäni sadan erikoislääkärin antama diagnoosi jonkun nimimerkin kehitysvammaisuudesta, olisi sen jatkuva esillenosto ja toistelu hyvinkin tulkittavissa vittuiluksi. Kai tyhmänkin tyhmäksi haukkumista pidetään vittuiluna, vai miten on?

Minusta pieni vittuilu on palstalla muuten erittäin ok, toki hyvän maun rajoissa ja kunhan se ei mene kiusaamiseksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka minulla olisi käsissäni sadan erikoislääkärin antama diagnoosi jonkun nimimerkin kehitysvammaisuudesta, olisi sen jatkuva esillenosto ja toistelu hyvinkin tulkittavissa vittuiluksi. Kai tyhmänkin tyhmäksi haukkumista pidetään vittuiluna, vai miten on?

Minusta pieni vittuilu on palstalla muuten erittäin ok, toki hyvän maun rajoissa ja kunhan se ei mene kiusaamiseksi.

Tässä asiassa sinun pitää kääntyä @Kirjoittelija n puoleen, hän nostaa asian aika ajoin esille, en minä. Enkä oikein ymmärrä miten näytelmän henkilöä voi loukata tai kiusata, eihän roolihenkilö ole todellinen.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tässä asiassa sinun pitää kääntyä @Kirjoittelija n puoleen, hän nostaa asian aika ajoin esille, en minä. Enkä oikein ymmärrä miten näytelmän henkilöä voi loukata tai kiusata, eihän roolihenkilö ole todellinen.

Nämä viime viikoilta, kohteena @Kirjoittelija :

En ole ainoa tällä palstalla, joka on huomannut dysleksiasi, meitä on itseasiassa aika paljon. On olemassa tietysti toinenkin vaihtoehto, trollaus, mutta kyllähän siihen palstan moderaattorit olisivat jo puuttuneet.

Kuten sanoin dysleksiasi pahenee jatkuvasti, et näytä löytävän tällä hetkellä viestien ydintä vaan jäät jumiin yksittäisiin sanoihin tai sanaketjuihin.

Hyvä kun ymmärsit, dysleksiasi tuntuu pahenevan kerta kerralta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yllättäen sinulta jäi viestiketjun aloittanut viesti pois, kuten sanoin Kirjoittelija itse nostaa lukihäiriönsä esille.

Sain myös pitkästä matikasta enimmäkseen kutosia ja kirjoitin eximian. Toisin kuin ruotsia, matikkaa kyllä yritin opiskella läpi lukioajan mutta asiat vain viuhuivat yli kovaa ja korkealta.

Enkä minä todellakaan ole kielellisesti lahkakas. Nimimerkki @TosiFani nimittäin diagnosoi minulla lukihäiriön. Suomen koululaitoksesta ei anna kovin hyvää kuvaa se, että peruskoulun maikat eivät sitä huomanneet. Olisi ilmeisesti pitänyt päästä tarkkikselle, jotta olisi saanut asiantuntevampaa opetusta.

Minä olen mukana @Kirjoittelija ohjaamassa näytelmässä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minun ruudullani tuossa lukee toisin: Nimimerkki @TosiFani nimittäin diagnosoi minulla lukihäiriön.

Yksi asiavirhe, kasvatustietelijä ei diagnosoi, lääkäri on sitä varten. Olen kertonut roolihenkilöni mukaisesti Kirjoittelijalle, että hänen viestiensä perusteella hänellä on dysleksia. Tämän väitteen roolihenkilö Kirjoittelija nostaa säännöllisesti esille, tägaten minut viestiinsä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
@BigRedCat @Barnes

En osaa ottaa kantaa Kirjoittelijan älykkyyteen, mutta pidän TF:n luonnehdintaa roolihenkilöstä täsmälleen oikeana. Vapaalla Kirjoittelija ei edusta omia kantojaan, eikä edes tee tätä selväksi vaan näyttelee jotain epätodellista oman elämänsä honkasaloa ja saa öyhöjä kerta toisensa jälkeen mukaansa tyhmään väittelyyn - minusta tuo on puhdasta trollausta eikä myöskään pääse läpi kantilaisesta testistä että mitäs jos kaikki toimisivat samoin.

Totta puhuen luulisi että oikeasti älykäs foorumikirjoittaja uskaltaisi tuoda omia näkemyksiään suoraan esille ja puolustaa niitä henkisillä ja kirjallisilla kyvyillään parhaansa mukaan. Tämä nykyinen taktiikka on oikeastaan sangen epä-älyllinen.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Yksi asiavirhe, kasvatustietelijä ei diagnosoi, lääkäri on sitä varten. Olen kertonut roolihenkilöni mukaisesti Kirjoittelijalle, että hänen viestiensä perusteella hänellä on dysleksia. Tämän väitteen roolihenkilö Kirjoittelija nostaa säännöllisesti esille, tägaten minut viestiinsä.

Koska muuten ne uumoilemasi rahasäkit Pietarista saapuu meikäläiselle? Olisi vähän tarvetta fyrkalle ja raha ei haise, sano Vespasianuskin. Olen joskus kokoomuslaisenkin valioyksilön suusta kuullut saman sloganin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vaikka FASlapsen kakku on kyseenalainen, niin kyllä minun mielestäni modet hoitavat tonttiaan varsin kiitettävästi. Kiitos työstänne palstarauhan ylläpitämiseksi!
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En sitten tiedä kuinka mukavaa tuollainen yhtä kirjoittelijaa kohtaan tehty hyökkäys on mitä tässä ketjussa on nähty? Toki toisaalta sitä niittää mitä kylvää. Mutta silti hyökkäys sekä palstanimimerkkiä kohtaan että henkilöä sen takana, on aika ilmeinen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Mutta silti hyökkäys sekä palstanimimerkkiä kohtaan että henkilöä sen takana, on aika ilmeinen.

Ainakaan minä en hyökkää palstanimimerkin takana olevaa henkilöä vastaan vaan osallistun hänen luomaan näytelmään.

Uskoisin, että nimimerkki @Kirjoittelija n takana on hyvinkin älykäs ihminen. Hän osaa kirjoittaa hienosti ja omaa varsin laajan tietomäärän elämän eri aloilta. Jostain syystä hän aloitti palstalla kauan sitten näytelmän, jossa hän esittää pääosaa, hyvin provosoivaa hahmoa. Tämän hahmon avulla hän saa aikaan säännöllisin väliajoin kiistatilanteita, kun tästä näytelmästä tietämättömät nimimerkit tarttuvat @Kirjoittelija n koukkuun.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka FASlapsen kakku on kyseenalainen, niin kyllä minun mielestäni modet hoitavat tonttiaan varsin kiitettävästi. Kiitos työstänne palstarauhan ylläpitämiseksi!

Tämä. Välillä tulee huteja a'la FAS mutta ce la vie.

Viimeisin kahden kk kakkukin täysin ansaittu. Jos lintu vaikka oppisi jotain.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
En sitten tiedä kuinka mukavaa tuollainen yhtä kirjoittelijaa kohtaan tehty hyökkäys on mitä tässä ketjussa on nähty? Toki toisaalta sitä niittää mitä kylvää. Mutta silti hyökkäys sekä palstanimimerkkiä kohtaan että henkilöä sen takana, on aika ilmeinen.

Minulla ei ole vähäisintäkään käsitystä siitä minkälainen henkilö on nickin Kirjoittelija takana, ehkä on ok tyyppi, ehkä ei. Tiedän ainoastaan sen että tällä palstalla tuo nimimerkki on silmitön trollaaja, mikä arvio perustuu siihen että hän trollaa silmittömästi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulla ei ole vähäisintäkään käsitystä siitä minkälainen henkilö on nickin Kirjoittelija takana, ehkä on ok tyyppi, ehkä ei. Tiedän ainoastaan sen että tällä palstalla tuo nimimerkki on silmitön trollaaja, mikä arvio perustuu siihen että hän trollaa silmittömästi.
Nimimerkki @Kirjoittelija :n trollaus on siinä mielessä taidokasta, että hän tekee sen täysin kaikkien sääntöjen puitteissa. Joskus on tainnut joku pelikielto napsahtaa en muista mistä, mutta pääsääntöisesti hän kirjoittaa juttunsa sillä tavalla että niissä ei syyllistytä mihinkään ns. laittomuuksiin. Hän vaan aina onnistuu kaivamaan jonkun ihan täysin turhan lillukanvarren ja pääsee sitten saivartelemaan siitä toiselle kirjoittajalle, ja tämän jälkeen keskustelu lähtee väärille urille. Erittäin älykkään oloinen henkilö.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ainakaan minä en hyökkää palstanimimerkin takana olevaa henkilöä vastaan vaan osallistun hänen luomaan näytelmään.

Uskoisin, että nimimerkki @Kirjoittelija n takana on hyvinkin älykäs ihminen. Hän osaa kirjoittaa hienosti ja omaa varsin laajan tietomäärän elämän eri aloilta. Jostain syystä hän aloitti palstalla kauan sitten näytelmän, jossa hän esittää pääosaa, hyvin provosoivaa hahmoa. Tämän hahmon avulla hän saa aikaan säännöllisin väliajoin kiistatilanteita, kun tästä näytelmästä tietämättömät nimimerkit tarttuvat @Kirjoittelija n koukkuun.

Mä en ymmärrä miksi sinä esimerkiksi vänkäät sen kanssa päivästä toiseen ja samalla annat syyn trollata lisää. Itse estin/piilotin kyseisen trollaajan, kuten myös "edesmenneen" Klose16:n. Ketjut muuttuvat paljon luettavimmiksi, kun ei tarvi edes vahingossa trollaajan kirjoituksia lukea.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mä en ymmärrä miksi sinä esimerkiksi vänkäät sen kanssa päivästä toiseen ja samalla annat syyn trollata lisää. Itse estin/piilotin kyseisen trollaajan, kuten myös "edesmenneen" Klose16:n. Ketjut muuttuvat paljon luettavimmiksi, kun ei tarvi edes vahingossa trollaajan kirjoituksia lukea.

Jep, juuri samat valinnat minulla mutta silti Kirjoittelijan sabotointi näkyy tosi usein minua kiinnostavissa Vapaan ketjuissa, tyyppi suistaa systemaattisesti keskustelua pois aiheesta ja vetää mukaansa yksinkertaisimpia kirjoittajia. En vain tajua miksi tämä sallitaan. Jos useampi nicki ryhtyisi tälle samalle trolli-linjalle niin veikkaisin että roti löytyisi modejen toimesta hyvin pikaisesti...
 
Joskus on tainnut joku pelikielto napsahtaa en muista mistä, mutta pääsääntöisesti hän kirjoittaa juttunsa sillä tavalla että niissä ei syyllistytä mihinkään ns. laittomuuksiin.

Monia humaanien arvojen kannattajia tuntuvat Emma Karin, Tiina Rosenbergin ja Veronika Honkasalon mielipiteet ärsyttävän kovasti mutta silti heiltä kuulee erittäin harvoin mitään perusteltuja näkemyksiä siitä, mikä Karin, Rosenbergin ja Honkasalon näkemyksissä on pielessä. Väkisinkin syntyy sellainen mielikuva, ettei heillä tällaisia perusteltuja näkemyksiä edes ole. Heidän mielestään olisi paljon mukavampaa, että keskityttäisiin keskustelemaan Hakkaraisen Tepin ja ja Immosen Ollin kaltaisten järjen jättiläisten aivopieruista. Silloin keskustelu "pysyisi aiheessa", eli siinä yhdessä ja ainoassa ääripäässä.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mikähän nimimerkissä @Kirjoittelija ärsyttää? Moni ns. asiakirjoittaja on tekstinsä substanssin suhteen heikommalla, kuin hän. Muista nyt puhumattakaan. Ihan hyvää vittuilua ja mainiota vielä, koska osuu usein palstan liberaaliin vihervasemmistoon. Tämä lienee myös vainon syynä?

Osaltani Kirjoittelija on jopa hyvin toivottava kommentoija. Minulla kun on helvetin kailiiden testien perusteella lukihäiriö. Vituttaahan se, kun Kirjoittelija nappaa tekstistä irrallisen kauseen tms, jonka ajattelen olevan ok, mutta kun kymmenen kerran sen luen, eipä ollutkaan. Kun on tällainen tapaus palstalla, luen yleensä huolella tekstini, jotta löytäisin mahdolliset virheet. Kuten tärkeän, tekstin merkityksen avaavan sanan puuttumisen tai sen, että en ole kyennyt muotoilemaan tarkoittamaani oikein. Tai jotain muuta.
 
Mikähän nimimerkissä @Kirjoittelija ärsyttää? Moni ns. asiakirjoittaja on tekstinsä substanssin suhteen heikommalla, kuin hän. Muista nyt puhumattakaan. Ihan hyvää vittuilua ja mainiota vielä, koska osuu usein palstan liberaaliin vihervasemmistoon.

On aika helppoa olla liberaali vihervasemmistolainen sellaisen keskustelupalstan asteikolla, jonka kirjoittajista ylivoimainen enemmistö on miespuolisia lätkäfaneja. Miehet ovat keskimäärin selvästi rasistisempia kuin naiset, ja lisäksi lätkä maamme ykköslajina vetää ymmärrettävästi puoleensa vähän vähemmän sofistikoitunutta porukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös