Ma 23.10.2017 Helsingin Jokerit - Lokomotiv Jaroslavl

  • 17 770
  • 199

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvemmin näkee näin räikeää vieraisiinpäinvetoa.
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edes alivoiman purkuja ei yritetä tosissaan. Kiekko lavassa, mutta annetaan lirua vastustajalle slow-motionilla. En nyt oikein edes jaksaisi uskoa silmiäni tän pelailun kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nyt jos joku vielä väittää, ettei tämä ole täysin tarkoituksellista ja järjestelmällistä, niin hänelle minä vain hymyilen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei helvetti. Sekä tuomaroinnille mutta myös itse pelille. Ei pojat, ei näin. Oishan se ollut pisteputkea vielä kiva jatkaa, mutta kundit päätti ettei kiinnosta.
 

Knap

Jäsen
Tulee mieleen ihan perjantaina näkemäni Mestis ottelu. Kaikesta vihelletään, mutta vaan kotijoukkueelle. Vierasjoukkue saa vaikka slashata koko pelin kaveria naamaan mailalla.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lopettakaa tuomareista itkeminen. Itse on Jokerit soppansa keittänyt.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tuomaritkin olleet surkeita tänään. Ei siitä pääse mihinkään. Ihan hyvä että näitäkin tulee ennen playoffeja. Tällä hetkellä näyttää siltä, ettei Jokereilla kestä kasetti huonojen tuomareiden kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oliko Jormakkaa vai Nelliä kun tuossa huidottiin samalla tavalla kuin mistä Joensuu sai jäähyn aiemmin?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja nyt sai Palola samanlaista keppiä. Herne jäässä.

edit. kolmannesta tuli.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aikaa on vielä vaikka kuinka, ei heitetä virveliä kaivoon vielä.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joensuulta nätti niitti Rafikoviin, josta Rafikovi hätäpurulla pitkä kiekko. Lisää näitä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Nellin vitjalla on virtaa, ovat levänneet suurimman osan matsista.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hirveetä käsille hakkaamista Lokon päädyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös