NHL-pelipaidat

  • 850 692
  • 1 976

Bulihefe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Porin Ässät
Itelle Nashvillen paita näyttää hyvältä, tosi simppeli (ehkä olkapäiden kohdalla ois voinu joku tumma viiva mennä) verrattuna vanhaan missä oli liikaa kaikkea ylimääräistä. Capsin ja Ducksin paidat eivät omaa silmää miellytä. Edmontonilla taas omasta mielestä hienoin paita.

Ylipäätään simppeleitä mistä itse pidän, less is more.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
No helvetti, menivät sitten muuttamaan Devilsien paitaa. Ollu samanlainen yhtä muutosta (vihreä -> musta) vuodesta 82 ja identtinen vuodesta 92. Edellinenkin paidanvalmistajanvaihdos meni muutoksetta niin oliko aivan pakko muuttaa nyt? Muuten ei löydy kummosesti valittamista uusista swetareista.

Vielä.
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Kuvissa hihat on vartalossa kiinni. Mitä kainaloista mahtaa paljastua? World Cupissa pelattiin Adidaksen paidoilla ja jokaisen joukkueen kainalosta/kyljestä löytyi kolme raitaa...Esimerkkinä Suomen paita.

En tiedä löytyykö NHL-paidoista kolme raitaa samasta paikasta vai Las Vegasin pelaajien yöpöydältä, mutta odotellaan parempia kuvia.

Toivon mielummin jälkimmäistä vaihtoehtoa! Esimerkiksi Original Six jengien paitoihin ei mielestäni pitäisi saada vaikuttaa muut kuin kyseinen seura itse. Olkoon sitten paita valmistaja Jämsänkosken käsityöläiset tai Adidas. Parasta olisi se että jokainen seura saisi itse päättää paita valmistajansa. Nyky maailmassa tuo vain ei ole mahdollista kun kaikki on myyty jollekkin taholle. Pääasia että raha liikkuu...
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kirjoitetaanpa omatkin fiilikset uusista paidoista.

Onnistujat:

Colorado. Paluu 90-luvun kulta-aikojen lookkiin säväyttää tätä yli 30-vuotiasta kiekkofania.
Joo, moni on maininnut Coloradon onnistujana. Itse piti ihan vaatekaapilla käydä katsomassa että mitä eroa noissa nyt nyt muka on. Kai niissä sitten on. Toivottavasti on peliesityksissäkin.
 

ipaz

Jäsen
Carolina muutti myös paitaansa vanhaan suuntaan. Musta tuli takaisin ja myös tutut varoitusliput alareunan vaakaraitoihin. Neljä kautta siis jaksoivat yrittää niillä punavalkoisilla. On nuo minun mielestä mielenkiintoisemman näköiset, eikä Canesia enää nopeasti highlighteja katsoessa sekoita Detrotiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottawan vieraspaita: Kuva

On sitten muuten aivan saatanan ruma sekasikiö. Varmaan näyttää pikkuisen paremmalta varusteet päällä, mutta katsokaa nyt esimerkiksi tuota kaulusta.

Kuva

Tässä kuvassa näkyy Ottawan, Chicagon ja Winnipegin paita. Muuten ihan tyylikkäitä, mutta mitä hemmettiä tuossa Chicagon paidassa tekee tuo valkoinen kaulus? Jos olisi sekin ollut ihan vain punainen niin tuo olisi täydellinen paita.
Toronton paidassa näyttäisi tuo valkoinen kaulus olevan, niskan puolella...

Muuten kyllä tykkään pääosin noista uusista Adidaksen paidoista, mutta muutamassa on kyllä ihan ihmeellisiä ja turhia virityksiä.
Toki itse olenkin simppelien värien ja mahdollisimman pienien raitojen yms. ystävä paidoissa.
 

Duffeldof

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ottawan vieraspaita: Kuva

On sitten muuten aivan saatanan ruma sekasikiö. Varmaan näyttää pikkuisen paremmalta varusteet päällä, mutta katsokaa nyt esimerkiksi tuota kaulusta.

Kuva

Tässä kuvassa näkyy Ottawan, Chicagon ja Winnipegin paita. Muuten ihan tyylikkäitä, mutta mitä hemmettiä tuossa Chicagon paidassa tekee tuo valkoinen kaulus? Jos olisi sekin ollut ihan vain punainen niin tuo olisi täydellinen paita.
Toronton paidassa näyttäisi tuo valkoinen kaulus olevan, niskan puolella...

Muuten kyllä tykkään pääosin noista uusista Adidaksen paidoista, mutta muutamassa on kyllä ihan ihmeellisiä ja turhia virityksiä.
Toki itse olenkin simppelien värien ja mahdollisimman pienien raitojen yms. ystävä paidoissa.

Nuo kaulukset on kyllä aivan ylettömän rumia. En ole törmännyt kehenkään joka olisi niitä kehunut. Jollekulle tuonkin suunnittelusta on maksettu. Tai sitten on kriittisessä paikassa säästetty.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ottawan vieraspaita: Kuva

On sitten muuten aivan saatanan ruma sekasikiö. Varmaan näyttää pikkuisen paremmalta varusteet päällä, mutta katsokaa nyt esimerkiksi tuota kaulusta.

Kuva

Tässä kuvassa näkyy Ottawan, Chicagon ja Winnipegin paita. Muuten ihan tyylikkäitä, mutta mitä hemmettiä tuossa Chicagon paidassa tekee tuo valkoinen kaulus? Jos olisi sekin ollut ihan vain punainen niin tuo olisi täydellinen paita.
Toronton paidassa näyttäisi tuo valkoinen kaulus olevan, niskan puolella...

Muuten kyllä tykkään pääosin noista uusista Adidaksen paidoista, mutta muutamassa on kyllä ihan ihmeellisiä ja turhia virityksiä.
Toki itse olenkin simppelien värien ja mahdollisimman pienien raitojen yms. ystävä paidoissa.
Mistäs kuvat ovat peräisin? Laine päässyt näköjään toisen Paten viereen.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ja Toronto ei kuulemma tule pelaamaan noilla kuvan valkoisilla korva-/leukalenkeillä ensi kaudella, vaan kyseessä oli ei-virallinen promokypärä. Tarkkoja nämä Leafs-fanit.
 

Izeq

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Osaako joku kertoa pystyykö NHL international shopin kautta saamaan numerolla ja nimellä pelipaitoja? En ainakaan mistään löydä namikkaa josta haluamani nimen paitaan saisin. Siellä siis on "vanhat" kuosit puoli-ilmatteeks kaupan, mutta ovat tosissaa numerottomia ja nimettömiä (pääsääntöisesti).
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Osaako joku kertoa pystyykö NHL international shopin kautta saamaan numerolla ja nimellä pelipaitoja? En ainakaan mistään löydä namikkaa josta haluamani nimen paitaan saisin. Siellä siis on "vanhat" kuosit puoli-ilmatteeks kaupan, mutta ovat tosissaa numerottomia ja nimettömiä (pääsääntöisesti).
Mä olen myös etsinyt verkkokauppaa jossa tuon nimen painaminen onnistuisi. NHL international ei taida sitä tarjota?
Tällä hetkellä harkitsen tilaamista täältä: Fansedge.com
Onko jollain kokemusta?
Tällä hetkellä siellä on kampanja, että "kansainväliset" ostajat saa -15%.
 

Mats Sundin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild, Erik Haula
Hei, Minnesotan(tai ihan sama) pelipaita hakusessa ulkojäille yms. Osaako kukaan vinkata luotettavaa paikkaa, josta saa kohtuu hintaan tilattua? Ilmeisesti aliexpressistä ei enää pelipaitoja saa..
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
Hei, Minnesotan(tai ihan sama) pelipaita hakusessa ulkojäille yms. Osaako kukaan vinkata luotettavaa paikkaa, josta saa kohtuu hintaan tilattua? Ilmeisesti aliexpressistä ei enää pelipaitoja saa..
Onhan huutonet täynnä noita Kiinasta hankittuja knockoffeja, sieltä vaan jos moraali kestää.

Jerseybaron on suosittu paikka meren tuolla puolen, myyvät paitoja ebayn kautta. Itse en sieltä ole tilannut, eli siitä en tiedä postittavatko Suomeen. Eivät ainakaan piraatteja myy.

Omat paidat on tähän saakka tullut nhl.comista, auctions.nhl.comista sekä AJ Sportsworldistä. Ei ongelmia.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Hei, Minnesotan(tai ihan sama) pelipaita hakusessa ulkojäille yms. Osaako kukaan vinkata luotettavaa paikkaa, josta saa kohtuu hintaan tilattua? Ilmeisesti aliexpressistä ei enää pelipaitoja saa..
Just tilasin seinälle koristeeksi useita paitoja Kiinasta dhgatesta (dhgate.com). Customoivat paitoja tarvittaessa, mikäli sopivaa pelaajaa ei löydy. Oman kokemuksen mukaan kannattaa tilata kokoa isompi paita mitä aiot käyttää. Jossain paidoissa saattaa olla värivirhettä (esim. Coyotesin punainen olikin sävyn verran liian kirkas) mutta osa paidoista on jopa parempilaatuisia kuin jenkeistä vastaavat tilanneeni. Kaikissa paidoissa on lisäksi fight strapit eli neppari takahelmassa. Maksat tilauksen ennakkoon dhgatelle, joka koostuu siis tuhansista pienistä Kiinan pajoista. Kun olet tuotteesi saanut sun pitää mennä hyväksymään maksu, jolloin se vasta pulitetaan pikkupajalle joka paitasi on neulonut, eli kaupankäynti on seiftiä. Hinnat vaihtelee 20-50e per paita. Toimitus parissa viikossa postiluukusta sisään eikä taida maksaa mitään. Uskallan suositella, sillä hinnat eivät tosiaankaan päätä huimaa. Pieni riski "aitoudessa" ja laadussa piilee aina, mutta jos paidan hinta on 1/10-20 "virallisesta" paidasta minkä jenkeistä tilaa niin ei se mua ainakaan ole haitannut
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Hei, Minnesotan(tai ihan sama) pelipaita hakusessa ulkojäille yms. Osaako kukaan vinkata luotettavaa paikkaa, josta saa kohtuu hintaan tilattua? Ilmeisesti aliexpressistä ei enää pelipaitoja saa..

Jos ei kiinapaidat ole ongelma niin dhgate.com
 

Ävssät

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Colorado Avalanche
Mä olen myös etsinyt verkkokauppaa jossa tuon nimen painaminen onnistuisi. NHL international ei taida sitä tarjota?
Tällä hetkellä harkitsen tilaamista täältä: Fansedge.com
Onko jollain kokemusta?
Tällä hetkellä siellä on kampanja, että "kansainväliset" ostajat saa -15%.

Itse tuossa myös paitoja katselin ja meinasin jo tuolta firmalta tilata. Kun kävin kyseisen firman facebook sivuilla oli siellä palaute pelkkää negatiivistä ja siksi jätin sitten tilaamatta. Harvemmin sitä positiivista palautetta yhtä helposti annetaan, mutta se negan määrä pisti silmään. Itse tilasin paitani sitten fanatics.com sivulta.
 

Mats Sundin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild, Erik Haula
Just tilasin seinälle koristeeksi useita paitoja Kiinasta dhgatesta (dhgate.com). Customoivat paitoja tarvittaessa, mikäli sopivaa pelaajaa ei löydy. Oman kokemuksen mukaan kannattaa tilata kokoa isompi paita mitä aiot käyttää. Jossain paidoissa saattaa olla värivirhettä (esim. Coyotesin punainen olikin sävyn verran liian kirkas) mutta osa paidoista on jopa parempilaatuisia kuin jenkeistä vastaavat tilanneeni. Kaikissa paidoissa on lisäksi fight strapit eli neppari takahelmassa. Maksat tilauksen ennakkoon dhgatelle, joka koostuu siis tuhansista pienistä Kiinan pajoista. Kun olet tuotteesi saanut sun pitää mennä hyväksymään maksu, jolloin se vasta pulitetaan pikkupajalle joka paitasi on neulonut, eli kaupankäynti on seiftiä. Hinnat vaihtelee 20-50e per paita. Toimitus parissa viikossa postiluukusta sisään eikä taida maksaa mitään. Uskallan suositella, sillä hinnat eivät tosiaankaan päätä huimaa. Pieni riski "aitoudessa" ja laadussa piilee aina, mutta jos paidan hinta on 1/10-20 "virallisesta" paidasta minkä jenkeistä tilaa niin ei se mua ainakaan ole haitannut

Kiitti vinkistä, tilasin dhgatesta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jossain paidoissa saattaa olla värivirhettä (esim. Coyotesin punainen olikin sävyn verran liian kirkas) mutta osa paidoista on jopa parempilaatuisia kuin jenkeistä vastaavat tilanneeni.
Ei niiden piraatti-paitojen laatu siitä parane tai heikkene jos ne roudataan toiselle puolella maailmaa, vaan samoja paitoja ne on. Joskus ne on enemmän paskaa ja joskus vähän vähemmän.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Laitoin Laineen paidan tilaukseen tuolta dhgatelta. Nähtäväksi jää, minkälainen on laatu. Toki se maksoikin sen 23e posteineen päivineen, että eipä siihen nähden odotuksetkaan kovin kovat ole.
 

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsellä kaksi paitaa dhgatesta - Rinteen finaalipaita ja Laineen sininen. Ihan perus hyvä laatu ja ulkonäkö koristeeksi/katsomoon, mutta hiemaisen kyllä epäilen soveltuvuutta ulkojäille, ainakin jos on tarkoitus tehdä muutakin kuin vedellä lämäreit siniviivalta :D Kaipa nuo muutaman pihapelin kestävät, mutta lopulta ompeleet ja itse kangas varmasti antavat periksi jostain kohtaa. Pesukoneeseen en myöskään ole omia uskaltanut laittaa, eikä toki tarvettakaan omassa käytössä.

Vertailuksi multa löytyy myös kaksi aitoa reebokin/rbk:n gameworn paitaa, ja onhan niissä aika reipas laatuero. Pelkästään fightstrappi on tuossa piraattipaidassa lähinnä koriste - se ei muistuta kuin idealtaan aitoa. Olen omista piraateista ratkonut ne irti, koska eihän fanipaidoissa sellaisia ole muutenkaan. Fanipaitaan vertaillessa näiden piraattien laatu on sen sijaan mielestäni jopa parempi ja kestävämmän oloinen.

Anyways viestin pointti hieman karkasi, mutta suosittelisin pihapeleihin aitoa pelipaitaa - niitä saa joskus yllättävänkin halvalla ihan gameworninakin jos ei pelaajalla ole väliä. Puhutaan hintaluokasta alkaen ~200e NHL gameworn ja 70e alkaen liiga-gameworn. Jos ei pelaaja miellytä, niin tilaa vaikka ebaystä aidon nimi ja numerosetin ja vie jonnekin ommeltavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös