Pe 25.8.2017 SKA Pietari - Jokerit

  • 25 354
  • 289

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siis pitäskö ton studion näkyäkkin? Mulla näkyy vaan NHL koostetta viaplaylla..
Näkyy ihan hyvin Viasatin puolella, viaplaysta en tiedä.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis pitäskö ton studion näkyäkkin? Mulla näkyy vaan NHL koostetta viaplaylla..

Viaplayllä näkyy Viasat Jääkiekko HD kanava kun laittaa tosiaan tuon SKA - Jokerit -pelin. Peli tulee kuitenkin Viasat Urheilu HD -kanavalta, joten sen takia ei näy studio tällä hetkellä, kun tekniikan pojat tai tytöt kämmäilly.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä taas nähdään että kun jotain ihmevirityksiä tehdään niin pitäis tehdä kunnolla ja huolella. Minkä ihmeen takia tämä peli piti nyt väkisin ängetä tuonne Urheilu -kanavalle kun muulloin pelit tulevat Jääkiekko -kanavalta?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Aikamoista perseilyä jos studion tosiaan oli tarkoitus näkyä netissä. Ja jos ei tarkoitus ollutkaan sitä näyttää, niin vähän eri kuvan ainakin allekirjoittanut oli saanut. Ei tämä nyt ihan parasta mahdollista mainosta heti kauden alkuun ole: perjantai, odotettu matsi ja sitten katsellana kun McDavid vetelee Sharkseja kylmäksi ja Sharksin partapojat vähän kikkailevat.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi saatana Viaplay kuinka mones kerta tänä vuonna kun kaikki on päin persettä? Menee golfit, NHL:t ja nähtävästi KHL:t kaikki samalla tavalla käteen. Rahat takas, jälleen kerran.

Kertokaa nyt joku edes paljon peli?
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Voi saatana Viaplay kuinka mones kerta tänä vuonna kun kaikki on päin persettä? Menee golfit, NHL:t ja nähtävästi KHL:t kaikki samalla tavalla käteen. Rahat takas, jälleen kerran.

Kertokaa nyt joku edes paljon peli?
3-1 San Joselle.
 
Tässä taas nähdään että kun jotain ihmevirityksiä tehdään niin pitäis tehdä kunnolla ja huolella. Minkä ihmeen takia tämä peli piti nyt väkisin ängetä tuonne Urheilu -kanavalle kun muulloin pelit tulevat Jääkiekko -kanavalta?

No juuri sen takia, että mahdollisimman moni näkisi pelin. Antennitalouksia ajatellen pelejä näytetään tänä viikonloppuna juuri Urheilu -kanavalla. Ohjelmatiedoista olisi kyllä selvinnyt, että tämä pelii näkyy kyseiseltä kanavalta.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Burns jäähylle viivyttämisestä. Sekan saa Oilers vedellä viiskolmosta, nyt olisi paikka iskeä.
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti asia korjaantuu ottelun alkuun mennessä. Virittäydyin ja kiirehdin kyllä töistä studiota varten, joten eittämättä harmittaa. Itse en televisiota käytä, joten homman pitää olla kunnossa Viaplayn puolella.
 

Knap

Jäsen
Ei pointti ole nyt se että sen studion näkee. Mutta on vaan ihme pelleilyä, että maksavat asiakkaat joutuvat tekemään ns. "lisäduunia", toisinkun ilmaiskanavilta katsojat voivat vaan mennä sille kanavalle. Ei tämä mulle ole iso juttu, mutta mun mielestä pitäisi ensisijaisesti ajatella maksavia asikkaita, sitten miettiä, että mitenkäs noille muille laitettas näkyviin.
 
Aikamoista perseilyä jos studion tosiaan oli tarkoitus näkyä netissä. Ja jos ei tarkoitus ollutkaan sitä näyttää, niin vähän eri kuvan ainakin allekirjoittanut oli saanut. Ei tämä nyt ihan parasta mahdollista mainosta heti kauden alkuun ole: perjantai, odotettu matsi ja sitten katsellana kun McDavid vetelee Sharkseja kylmäksi ja Sharksin partapojat vähän kikkailevat.

Mikä tässä nyt on ongelmana? Näkyy telkkarista ja striimattuna ihan sieltä mistä pitääkin ja vieläpä ihan ilmaiseksi.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei vittu ihan perseestä monivuotinen maksava asiakas ja Viaplay työntää virhekoodia jonkun saatanan ilmaisjakelun takia. Palautetta tulee.
 
No ainakin niiden joilla on vain kovalla rahalla hommattuna ViaPlay. He maksavat siitä ja eivät näe studiota.

Voi elämä. Jos täällä on moneen kertaan todettu, että telkkarista näkyy ja jos pitää netin yli katsoa, niin Viafreen kautta näkyy ilman ongelmia, niin en kyllä näe tässä tosiaankaan ongelmaa. Ja kyllä, olen maksava asiakas itsekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös