Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 156 646
  • 122 448

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
NIin lisättäköön vielä se, että pallollisen pelin erinomaisuuden lisäksi Real pystyi täysin tukahduttamaan Juventuksen pallollisen pelin erinomaisella prässillä. Koko joukkueena ja sen lisäksi henkilökohtaisena riistämisenä(keskikentän kolmikko ja Carvajal varsinkin).
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Terveiset myös omille taikalaseillesi...

En kiistä, mutta nyt väitän olevani ihan oikeassa. Myös ilman laseja. No, se on joka tapauksessa epäolennaista, ottelu oli jo ratkennut. Siksikin uskon, ettei Ramos niin tyhmä ole, että tuossa vaiheessa heittää puhtaat jurkat.

Arvostan tätä kommentointia.

Kiitos, tunne ei ole molemminpuolinen. Muistuttaa lähinnä känniuhoamista.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Katso linkki alta ja ota tuolta asetuksista hidastus käyttöön, kun laittaa 0,25 nopeudeksi niin sen pienen kontaktin kyllä näkee sieltä.

Ramos vs Cuadrado (Red Card) Real Madrid vs Juventus 3/6/17 UCL Finale

Linkki vie Youtuben videoon Cuadradon ja Ramosin tilanteesta.
Tästä sen näkee muuten hyvinkin selvästi että Cuadrado astuu tahallisesti sivuun kohti Ramosin kantapäätä. Eli ihan oikeutettu punainen, vaikka toki ymmärrän että Ramosin pyöriskelyt olivatkin monen mielestä ärsyttäviä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tästä sen näkee muuten hyvinkin selvästi että Cuadrado astuu tahallisesti sivuun kohti Ramosin kantapäätä. Eli ihan oikeutettu punainen, vaikka toki ymmärrän että Ramosin pyöriskelyt olivatkin monen mielestä ärsyttäviä.

Ramosille olisi kuulunut kortti tuosta pelleilystä. Keltainen kortti. Cuadradon tilanteessa tuomaristo toimi oikein.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä tässä homohommassa on? ja kaapista tulossa? Onko vihjeitä homouden suuntaan? entä sitten jos on?

Pistin jo linkin. Tällainen juttu, todenperäisyydestä en tiedä.

Vaikka vihaan Rollea muuten, niin kunnioittaisin sitä, jos hän tulisi kaapista ulos. Olisi ensimmäinen korkean profiilin futari, joka tekisi niin.


Kiitos, tunne ei ole molemminpuolinen. Muistuttaa lähinnä känniuhoamista.

Sotkamossa ei jaksettu keskustella tämän enempää. Toivon mukaan on kovat mestaruusjuhlat käynnissä. Vaikka naurattaa kyllä ihan vitusti, että jossain Kainuun perukoilla on baarissa Real-liput pöydillä ja hiljaiselle kylänraitille mennään meluamaan tyhjästä baarista.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Katso linkki alta ja ota tuolta asetuksista hidastus käyttöön, kun laittaa 0,25 nopeudeksi niin sen pienen kontaktin kyllä näkee sieltä.

Ramos vs Cuadrado (Red Card) Real Madrid vs Juventus 3/6/17 UCL Finale

Linkki vie Youtuben videoon Cuadradon ja Ramosin tilanteesta.

JM Twitterissä: "Not trying to defend Ramos' simulation but they didn't show the stamp afterwards #UCLfinal https://t.co/OZhZzzMzAt"

Tuossa vähän paremmin vielä tuo. Sinänsähän tuolla mitään väliä pelin kannalta. Tyhmä temppu Cuadradolta. Melkoinen tehostus Ramosilta.

Se että tuosta jaksaa jauhaa pidempään joku kertoo aika paljon siitä, ettei itse finaalia katsonut enempää. Tuo oli vain kirsikka kakun päällä. Real kuitenkin oli täysin suvereeni toisella jaksolla ja Juventuksella ei mitään mahdollisuuksia.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Korkki aukesi vasta nyt. Jos Rollen homosuhteet ovat paha juttu, niin enemmän se kertoo sinusta.
Ei, minulla ei ole yhtään mitään homoja vastaan. En tiedä onko Ronaldo homo vai ei, mutta eipä sillä väliäkään ole.

Toisaalta on ihan hellyyttävää nähdä miten koville ottaa Ronaldon ja Madridin valkoisten ylivoima, joten voit jatkaa ihan vapaasti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei, minulla ei ole yhtään mitään homoja vastaan. En tiedä onko Ronaldo homo vai ei, mutta eipä sillä väliäkään ole.

Toisaalta on ihan hellyyttävää nähdä miten koville ottaa Ronaldon ja Madridin valkoisten ylivoima, joten voit jatkaa ihan vapaasti.

Ei ota koville. Kun puhutaan maailman kovimmista seurajoukkueista, niin puhutaan siitä taianomaisesta Barcelonasta. Mulla ei ole mitään lisättävää siihen, olen ollut Camp Noulla mestaruusbileissä ja kaupungilla riehumassa, kun mestaruus vieraspelissä varmistui.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Ei ota koville. Kun puhutaan maailman kovimmista seurajoukkueista, niin puhutaan siitä taianomaisesta Barcelonasta. Mulla ei ole mitään lisättävää siihen, olen ollut Camp Noulla mestaruusbileissä ja kaupungilla riehumassa, kun mestaruus vieraspelissä varmistui.
Uskon että on varmasti ollut hieno tunnelma! En tiedä mihin vuoteen viittaat, mutta mahdollisesti FC Barcelona sinä vuonna todellakin oli maailman kovin seurajoukkue.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Uskon että on varmasti ollut hieno tunnelma! En tiedä mihin vuoteen viittaat, mutta mahdollisesti FC Barcelona sinä vuonna todellakin oli maailman kovin seurajoukkue.

Vuosi oli 2011. Sehän ei ollut täydellinen vuosi, koska Copan finaalissa Ramos pahoinpiteli pyttyä, mutta olin silloin kaupungissa ja meno oli kova!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomi on tehnyt maalin. Maalin. Jalkapallossa. Tosin niin on Liechtensteinkin. Visio 2020 vai mikä se oli?
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan Liechtensteinissa kuitenkin yli 36000 asukasta wikipedian mukaan, joten ihan varteenotettava jalkapallovalta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä se visio 2020 pitäisi muuttaa muotoon, että vielä vuonna 2020 Euroopasta löytyy 10 Suomea huonompaa jalkapallomaata . Mutta hei, ei tullut tappiota. Tasapeli ja tehty maali!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joo, mä en tule näkemään tässä elämässä Suomen miesten a-maajoukkuetta arvokisoissa. Yhtä sun toista hienoa on Suomen urheilussa sattunut ja saavutuksia tullut, mutta tämä tulee jäämään kokematta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
No hei tää oli reenimatsi. Oikeessaa karsintamatsissa Pöllöt olis varmasti voittanu. Sata varmasti.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käynnissä oleva Italia-Uruguay sai hyvän alun, Uruguayn pakin täräyttäessä italialaistargetin pudottaman pallon komeasti oman maalin takanurkkaan.

Tuolla maalilla tilanne edelleen Italialle 1-0.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Joo, mä en tule näkemään tässä elämässä Suomen miesten a-maajoukkuetta arvokisoissa. Yhtä sun toista hienoa on Suomen urheilussa sattunut ja saavutuksia tullut, mutta tämä tulee jäämään kokematta.

Pimeintä voi olla juuri, ennen auringon nousua. Nations League voi antaa suomalaisille ennennäkemättömän mahdollisuuden päästä arvokisoihin, mutta toisaalta siinäkin kilpailussa pitäisi sitten nämä Liechtensteinit voittaa..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Härmä voitti ennakkosuokikin HJS:n paikallispelissä 2-0 jalkapallon kolmosdivarissa. Katsojia oli ennätysmäärä kyseiseen sarjatasoon nähden eli yli puolitoistatuhatta. Voi vittu, kun saatais tähän kaupunkiin joskus oikea jalkapallojoukkue.
 

Gemondo

Jäsen
Hugo Lloris - wannabe Neuer. Aikamoinen loppuratkaisu Ruotsi - Ranska pelissä. Suosittelen etsimään highlightspätkän jostain käsiin, kaikki ottelun maalit tasoa maailmanluokka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös