Vitutusketju

  • 10 529 020
  • 56 126

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Vituttaa aivan saatanasti ihmiset, jotka heittelee tupakantumppeja parvekkeelta suoraan toisten pihoille! Asun siis kerrostalossa ja maantasalla, eli käytönnössä mulla on tässä tämä oma piha. Onko kukaan noin vitun typerä? Tuonko mä saatana omat roskani sun parvekkeelle vitun idiootti? Heti kun näen kuka tuo pelle on, niin kärrään nuo tumpit postiluukusta sisälle. Haista paska!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa ihmiset jotka alkaa seurustella ja sit ne katoaa. Johonkin 3kk ei ole "ollut aikaa" edes kahvilla käydä. Kuulemma heillä on elämä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vituttaa ihmiset jotka alkaa seurustella ja sit ne katoaa. Johonkin 3kk ei ole "ollut aikaa" edes kahvilla käydä. Kuulemma heillä on elämä
Hitsi, pitäis varmaan tulla käymään kahvilla.

Kuulostipas pervolta, ei ollut tarkoitus siis vihjailla millään päiväkahveilla. Kaikki luulee heti kuitenkin nyt.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hitsi, pitäis varmaan tulla käymään kahvilla.

Kuulostipas pervolta, ei ollut tarkoitus siis vihjailla millään päiväkahveilla. Kaikki luulee heti kuitenkin nyt.
Jengi luulee kaikenlaista outoa. Tosin tää on miesvaltainen palsta, muuten olisi jo isot juorut liikkeellä. Tai Nikke Ankara-tyyliset lööpit
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jengi luulee kaikenlaista outoa. Tosin tää on miesvaltainen palsta, muuten olisi jo isot juorut liikkeellä. Tai Nikke Ankara-tyyliset lööpit
Varmaan joku palstan naispuoleinen henkilö pahoittaa tästä nyt mielensä, siis joku täysin ulkopuolinen joka ei liity tähän mitenkään.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vituttaa aivan saatanasti ihmiset, jotka heittelee tupakantumppeja parvekkeelta suoraan toisten pihoille! Asun siis kerrostalossa ja maantasalla, eli käytönnössä mulla on tässä tämä oma piha. Onko kukaan noin vitun typerä? Tuonko mä saatana omat roskani sun parvekkeelle vitun idiootti? Heti kun näen kuka tuo pelle on, niin kärrään nuo tumpit postiluukusta sisälle. Haista paska!
Meidän ja naapurin parvekkeiden välisen seinän alla muutaman sentin rako, josta tuuli puhalsi naapurin tumpit meidän puolelle. Muutama vuosi sitten tuo oli ongelma, kun vauva leikki parvekkeella ja yritti syödä noita. Ratkaisin ongelman viemällä naapurille ison lasisen kurkkupurkin, jonka kanteen olin tehnyt pienen reiän. Ei kuulemma ollut tullut mieleenkään, että tuuli voisi viedä tumpit avonaisesta tuhkakupista.
Mihinköhän ne siitä häviäisivät itsestään? Onko tupakantumpeilla oma tumppikeiju, joka vie tumpit ja tuo kaljaa tilalle?
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Vituttaa aivan saatanasti ihmiset, jotka heittelee tupakantumppeja parvekkeelta suoraan toisten pihoille!

Tämä! Meillä ei ollut varsinaisesti omaa pihaa mutta "yllättäen" se tuuli puski tupakantumpit usein meidän parvekkeelle jossa esikoinen vauvaikäisenä usein nukkui rattaissa. Kerrostalossa asumiseen nyt luonnollisesti kuuluu toisten asukkaiden (kummallisuuksiin) korostuneempi sietokyky mutta vituttihan se silti aika huolella varsinkin kun tämä oman elämänsä sankari ei nähnyt toiminnassaan mitään vikaa tai korjattavaa.

Eräs sankariporukka remonttia tehdessään heitteli laiskana remonttijätteet neljännestä kerroksesta suoraan pihalle jossa leikki pieniä lapsia. Naapurin mukulan siirtyminen ajasta ikuisuuteen oli kirjaimellisesti hiuskarvan varassa! Silloin tärähti aikamoinen vitutus päälle! Onneksi ehti sen verran rauhoittumaan ennen neljänteen kerrokseen saapumista ettei tullut tehtyä mitään peruuttamatonta. Yleisen laiskuuden ja tyhmyyden lisäksi kaljalla oli osuutta asiaan!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vituttaa kun on muuttanut naisen perässä toiselle paikkakunnalle niin osa "kavereista" lopettaa kaiken yhteydenpidon. Pistää vähän miettimään että minkälaisia kavereita nämä ylipäätään ovat olleet...
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Katkerat ihmiset vituttaa. Mulla on riesana kaksi vanhaa jäärää, jotka ovat tapauksina lähes identtisiä. Molemmat olleet parikymmentä vuotta taloyhtiönsä hallituksen pj, mutta muut osakkaat ovat kyllästyneet talon huonoon hoitoon ja äänestäneet valtaan uuden hallituksen. Molemmissa tapauksissa uusi hallitus on joutunut käynnistämään isot remontit, sillä edellinen hall.pj. on kategorisesti jättänyt kaikki remontit tekemättä ja sekin vähä joka on tehty, on ollut joku pj:n tuttu. Ja ne hommat on tehty ilman kilpailutusta tai minkään sortin dokumentaatiota.
Nyt kun taloja on vihdoin saatu kuntoon ja talous raiteilleen, yrittävät nämä herrat kaikin keinoin sabotoida jokaista järkevää hanketta ja samalla käyvät törkykampanjaa nykyisiä vallanpitäjiä vastaan. Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos kavereilla olisi kannatusta. Mutta kun ei ole, vain valtakirja joltain dementikolta.
Eiks kukaan osaa enää hävitä? Todeta, että turpaan tuli ja eteenpäin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Vittu tuolla Syyriassa muutu mikään ennen kuin siellä hyväksytään isompien asettamat säännöt. Vittu itkekää siviiliuhrejanne tai kantakaa oma vastuunne. Kuten Tami sanoisi Bomb the right people.

Vittu Venäjän iskut sitä, Venäjän iskut tätä. Itse olette soppanne keittäneet.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa kun on muuttanut naisen perässä toiselle paikkakunnalle niin osa "kavereista" lopettaa kaiken yhteydenpidon. Pistää vähän miettimään että minkälaisia kavereita nämä ylipäätään ovat olleet...
Mikset itse ole heihin yhteydessä?
Itseä vituttaa, että "joutuu" aina olemaan se aktiivisempi puoli yhteydenotossa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikset itse ole heihin yhteydessä?
Itseä vituttaa, että "joutuu" aina olemaan se aktiivisempi puoli yhteydenotossa.

Tämä kyllä vituttaa yleisesti ottaen. Kaverin ollessa mm. intissä valitti miten en ole yhteydessä. Sanoin suoraan, että eikös se olisi helpompi, jotta hän ilmoittaisi lomilleen tullessa. Sama kaveri löysi pari vuotta sitten muijan itselleen ja yhteydenpito loppui kuin seinään. Aluksi jaksoin kysellä kaveria silloin tällöin, mutta ei sitä jaksa olla koko ajan aktiivisempi osapuoli. Sama kaveri on myös "hylännyt" muutkin kaverit ja tänä päivänä kukaan ei oikein tiedä missä menee.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa lanko, joka ei hoida sovittuja asioita. Ikinä en ole tuntenut noin laiskaa ihmistä. Ihan pienistä pieninkin asia, kuten esimerkiksi ruohon leikkaaminen on aivan vitun ylitsepääsemätöntä. Pakolaisia kuitenkin aina ehtii haukkumaan. Ne kuulemma makaa vokeissa kaiket päivät tekemättä mitään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa lanko, joka ei hoida sovittuja asioita. Ikinä en ole tuntenut noin laiskaa ihmistä. Ihan pienistä pieninkin asia, kuten esimerkiksi ruohon leikkaaminen on aivan vitun ylitsepääsemätöntä. Pakolaisia kuitenkin aina ehtii haukkumaan. Ne kuulemma makaa vokeissa kaiket päivät tekemättä mitään.

Tämä muuten on aika yleistä että näitä pakolaisia ja heidän laiskuuttaan eniten kritisoivat ihmiset ovat itse niitä laiskoista laiskimpia vätyksiä joita ei perkele saa tarttumaan ikinä mihinkään työhön kuin aseella uhkaamalla, jos sittenkään. Eräs ex-työkaveri on hyvä esimerkki tällaisesta. Nelikymppinen kaveri asuu äidin ja isän maksamassa asunnossa, käy syömässä äidin luona kun ei itse jaksa laittaa ruokaa, ei viitsi etsiä töitä kun pärjää riittävän hyvin työttömyyskorvauksella (ja äidin ja isän avustuksella), ajaa vaan autolla ympyrää päivät eikä jumalauta viitsi tehdä lumitöitä eikä vaihtaa edes autoonsa renkaita itse vaan naapurissa asuva isä käy nekin tekemässä. Mutta perkele noita pakolaisia ja matuja! Ne kun vaan makailee tekemättä mitään MEIDÄN RAHOILLA! Pitäisi kuulemma pakottaa risusavottaan tai johonkin muuhun hommaan jos niitä ei täältä pois saa karkoitettua. On kyllä jonkun kerran tullut tälle kaverille ihan ääneen sanottua että katoppa välillä peiliin mitä sieltä näkyy.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei prkle. Vieläkin tässä yritin saada unta. Kaksi tuntia niin kello herättää duuniin. No, voihan sitä sitten ajankuluksi katsoa finaaleita, nekin toki menee ekan pelin osalta päin sitä itseään. Mitäköhän tästä päivästä tulee... hyvä ei ainakaan.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vitutusta aiheuttaa kaukojunien paikat, joissa neljä ihmistä istuu kasvokkain. Eikä ne paikat niinkään, vaan se, että joutuu mökkireissun marinoimana menemään tuohon katseiden ristituleen potemaan krapulaansa pariksi tunniksi. Ravintolavaunuunkaan ei näiden nyssäköiden kanssa ilkeäisi mennä.

Joo ensi kerralla en luota istumapaikan automaattisen valintaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Avasin kylppärin peltikaapin, jonka lukossa roikkuivat ko. kaapin molemmat avaimet. Yhdellä tyylikkäällä kädenliikkeellä ne sinkosivat pesukoneen uumeniin. Ei mitään vitun saumaa kaivaa niitä sieltä koneen sisuksista. En keksi miten sen tekisi edes teoriassa. Pyykkikone syliin väärinpäin ja reipas ravistelu? Ihan niin vahva en ole.
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Taas kerran, ne ihmiset, jotka ravintolassa/junassa/bussissa/keksi itse alkavat kovaan ääneen kertoa yksityiselämästään. Eilenkin pitsalla ollessani "sain" kuulla yksityiskohtia jonkun parin riitaisasta avioerosta.

Asioista on hyvä puhua, mutta jossain muualla, kiitos.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Taas kerran, ne ihmiset, jotka ravintolassa/junassa/bussissa/keksi itse alkavat kovaan ääneen kertoa yksityiselämästään. Eilenkin pitsalla ollessani "sain" kuulla yksityiskohtia jonkun parin riitaisasta avioerosta.

Asioista on hyvä puhua, mutta jossain muualla, kiitos.

Tämä "ihanuus" tuli koettua taas tänään kaukojunassa; kuinka helvetin vaikea on mennä siihen puhelinkoppiin mikä ainakin on IC-junissa... ei vaan jaksa kuunnella kuinka se Laura kävi panemassa jonkun miehen kanssa... Ja jos sattuu, että se koppi on varattu niin voi sanoa, että soitan kohta takaisin...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiskikoneen alalaita pullottaa. Valkoinen muoviosa näyttää ikään kuin liikkuneen pois sieltä alaosasta. Takuuta on tietääkseni 2 vuotta ja tiskikone on ostettu syksyllä 2014 eli takuu on mennyt umpeen.

Olen pähkäillyt, että joko joku tiiviste on painanut muoviosan väärään asentoon tai sitten se on muuten vain liikahtanut jostain syystä. Tiskikone maksoi suunnilleen 370€ eli en viitsisi maksaa jollekin erikoismiehelle sen korjaamisesta kolmasosaa tiskikoneen hinnasta. Sopivaa tähtipääruuvimeisseliä ei ole vielä löytynyt, mutta ehkä sellainen löytyy pian. Sillä kun avaa kymmenisen ruuvia, niin toivottavasti saadaan taas tiskikoneen muoviosa kohdilleen. Yhden kerran olen pessyt koneella muoviosan ollessa vääntyneenä, eikä vettä tullut läpi, mutta olisihan se hyvä saada se kohdilleen.

Pieniä ovat vitutuksen aiheet nykyään.

Boschin pöytätiskikone on kyseessä eli Tokmannin mainoksista tuttu herra Bosch saisi itse tulla selvittämään tämän sotkun. Toki tiskikone on ostettu muualta kuin Tokmannilta eli Gigantin verkkokaupasta. Takuutodistus on sähköpostissani, mutta siellä ei lue, että kuinka kauan takuu on voimassa. Googlasin, että vastaavilla koneilla Gigantissa on yleensä 2 vuoden takuu.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taas kerran, ne ihmiset, jotka ravintolassa/junassa/bussissa/keksi itse alkavat kovaan ääneen kertoa yksityiselämästään. Eilenkin pitsalla ollessani "sain" kuulla yksityiskohtia jonkun parin riitaisasta avioerosta.
Kyllä minä ainakin käyn "läpi" viime aikojen tapahtumat "kovaan ääneen" kaverien kanssa, kun tulee oltua syömässä/kahvilla/yksillä tai jos porukalla lähdetään junalla johonkin matkalle. Nämä on niitä harvoja tilanteita, kun pystyy keskustelemaan kunnolla kaverien kanssa. Jos joku lähellä istuva sattuu kuulemaan jotain "sopimatonta" niin so what? Vittumaistahan se olisi, jos pitäisi syödä tai istua vaan hiljaa. Bussien väenpaljoudessa sen sijaan on vaikea keskustella mistään

Tosin joskus aikoinaan vitutti rankasti junassa, kun tuli oltua eläinvaunussa ja siellä kaikki koiranomistajat puhuivat kovaan ääneen koiristaan, mutta silloin oli kauhea darra päällä ja vihaan koiria.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjoittelija on 2kk banaanilla. Hyvät täkyt jää kesän aikana pois. No, pitsin aikana nähdään.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Vituttaa käynnissä oleva parvekeremontti, joka alkoi samana päivänä kuin lomani. Kämpilläni on 7-15 sellainen arviolta 100db (valehtelematta siis) meteli, lattia tärisee, lautaset helisevät pöydällä. Oleminen ja minkään tekeminen omassa asunnossa on mahdotonta.

Ei kai siinä mitään, ilmeisesti ne parvekkeet on korjattava. Mutta miksi vitussa se työaika on tuollainen? Näiden pallinaamojen työpaikka on asuintalossa, jossa varmaan on kesällä muitakin lomaihmisiä (vuorotyöläisiä lienee mahdotonta miellyttää). Eikö klo 9-17 esimerkiksi olisi aivan yhtä tehokas ratkaisu ja antaisi ihmisille mahdollisuuden nukkua vähän pidempään ja lähteä jonnekin nauttimaan kesäisestä -2 asteen lämpötilasta edes hiukan myöhemmin.

Mikään asumiseen liittyvä asia ei ole koskaan vituttanut niin paljon kuin tämä. Lomani on käytännöllisesti katsoen pilalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös