Paras suklaapatukka

  • 13 583
  • 96

Paras suklaapatukka?

  • Tupla

    Ääniä: 61 16,2%
  • Snickers

    Ääniä: 60 16,0%
  • Twix

    Ääniä: 30 8,0%
  • Mars

    Ääniä: 36 9,6%
  • Kismet

    Ääniä: 24 6,4%
  • Bounty

    Ääniä: 9 2,4%
  • Lion

    Ääniä: 22 5,9%
  • Tupla Boost

    Ääniä: 6 1,6%
  • Jambo

    Ääniä: 12 3,2%
  • Suffeli

    Ääniä: 10 2,7%
  • Pätkis

    Ääniä: 52 13,8%
  • Joku muu maittava suklaapatukka.

    Ääniä: 54 14,4%

  • Äänestäjiä
    376

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tupla, Mars, Jim, Pätkis ja Kismet. Tasaisesti kaikkia eli ehkä yksi suklaapatukka kutakin vuodessa.

Vai pitääkö tässä(kin) ketjussa päteä sillä, että on käynyt ulkomailla ja vastata Vihreä KitKat?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aliarvostettu on lievä termi, kun puhutaan Japp-patukasta. Katoava luonnonvara, harmi kun on suhteellisen vaikea löytää kyseistä tuotetta nykyään.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tupla tai fazerin vadelmatäytesuklaa, josta pitäisi olla jo levy tehtynä.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Maraboun Oreo ehdottomasti. Yllätti minut täysin, kun kaverin suosittelemana maistoin! Suosittelen kokeilemaan, vaikka ajatuksen tasolla ei kovin herkulliselta kuulosta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tupla, Twix tai Japp. En osaa nimetä yhtä tiettyä
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Snickers on lemppari. Muitakin tulee ostettua, lähinnä Twixiä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Snickers on lemppari. Muitakin tulee ostettua, lähinnä Twixiä.
Nämä on kyllä suosikit itselläkin, Snickers on sellainen nopea mikä tulee joskus ostettua esim. huoltoasemalta kun jatkaa automatkaa, Twix on vastaavasti kahvin kanssa aika loistava yhdistelmä.

Tupla sitten hyvänä kolmosena.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Paras patukka on mun patukka. Sen voi päällystää millä tahansa suklaalla mutta se ei ole se juttu. Se juttu on lämmin vaniliamainen täyte, jonka saa suuhun kun patukka on lähes loppuun imetty.

EDIT. Palstan homot saavat ottaa myös kopin tästä jos haluavat. Olen suvaitsevainen.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Paras patukka on mun patukka. Sen voi päällystää millä tahansa suklaalla mutta se ei ole se juttu. Se juttu on lämmin vaniliamainen täyte, jonka saa suuhun kun patukka on lähes loppuun imetty.

EDIT. Palstan homot saavat ottaa myös kopin tästä jos haluavat. Olen suvaitsevainen.

Taitaa tyttö tietää, että seinän takana on patukkaa tarjolla.. Äänestin Tuplaa, mutta maku on vaihtunut. Sniku (eli Snickers), Jim ja Pätkis kolahtavat tätä nykyä..Leijonaa en ole aikoihin nähnyt missään..
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paras patukka on mun patukka. Sen voi päällystää millä tahansa suklaalla mutta se ei ole se juttu. Se juttu on lämmin vaniliamainen täyte, jonka saa suuhun kun patukka on lähes loppuun imetty.

EDIT. Palstan homot saavat ottaa myös kopin tästä jos haluavat. Olen suvaitsevainen.

Olen kade. Oma patukkani on mallia pätkis, enkä ole ikinä onnistunut imemään sen täytettä suuhuni.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Uskokaa tai älkää, mutta Bounty on oma suosikkini. Johtuu varmaan siitä, että pidän kookoksen mausta niin paljon. Yksi luonnonoikku siis ilmoittautuu.

Toisena Fazerin Maitosuklaa & Valkosuklaa -patukka ja kolmantena Pätkis. Mars oli joskus pienenä suosikki, mutta nykyään aivan liian makea, kuten moni muukin palstalainen on todennut.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Paras patukka on varmaankin Bounty tai Japp. Tosin Lionkin on hyvä ja Tupla myös. Vastataan, että Bounty, koska sillä pääsee vähemmistöön ja vähemmistössä on hyvä nykyään olla.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kismetin lakritsisuklaa on uusi suosikkini. Muuten toimii kaikki valkoinen suklaa. Ja täälläkin yksi joka tykkää bountysta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Daim tai Kinder Bueno on mun suosikki mutta yllättäen kumpaakaan ei löydy äänestysvaihtoehdoista.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kismetti on ykkönen.

Aiheesta: Pentuna mummolassa oli aina Royal nimistä suklaata tarjolla. Se oli oikeestaan minisuklaalevy. Vai lasketaanko patukaksi.. entäs Toblerone. Se on myös meikän top kolmessa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen kade. Oma patukkani on mallia pätkis, enkä ole ikinä onnistunut imemään sen täytettä suuhuni.

Kokeileppa jos naapurin tyttö onnistuisi imemään täytteet. Oli sitten Pätkis tahi mikä tahansa niin maku on tärkein. Ei koko.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Yllättävän harva on löytänyt Da Capon mikä on aivan loistava patukka. Sen ymmärrän että lapset vieroksuu alkoholin makua mutta ainakin itselle se on juuri se juttu. Hieno suklaan ja rommin liitto.
Da Capo – klassikko vuodelta 1916 - Fazer

_
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näistä vaihtoehdoista se on Snickers, vaikka ehdolla on monia muitakin hyviä. Ylipäänsä huonoa suklaata on aika vähän olemassa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitänee paikkaansa, Bounty on varmaankin paras. Harmi, että niitä löytyy nykyisin aika harvasta paikasta. Mutta niinhän se on myös jo aikaisemmin mainittujen toimivien talvirenkaiden ja hyvien suihinottojen suhteen. Kun harvemmin niitä saa... osaa arvostaa?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös