Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 651 907
  • 36 113

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Soundgarden: Black Hole Sun

Vieläkin tulee sellaisia epäuskon hetkiä, että eihän Chris Cornell ole voinut mennä pois. Että kaikki on vain pahaa unta. Eihän tästä ole kuin vuosi, kun näin äijän läheltä ja oli niin voimissaan. Sanokaa nyt joku, ettei tämä ole totta.

Sukupuoli(Elin) Larsson ilmeisesti?

Kyllä mulle Elinin elinkin kävisi. Öh höh höö.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Soundgarden: Black Hole Sun

Vieläkin tulee sellaisia epäuskon hetkiä, että eihän Chris Cornell ole voinut mennä pois. Että kaikki on vain pahaa unta. Eihän tästä ole kuin vuosi, kun näin äijän läheltä ja oli niin voimissaan. Sanokaa nyt joku, ettei tämä ole totta.



Kyllä mulle Elinin elinkin kävisi. Öh höh höö.

AL DI MEOLA ~ LAND OF THE MIDNIGHT SUN - YouTube

Näin Al DiMeolan bändinsä kanssa Tavastialla joskus 90-luvulla, oli hieno keikka loistavalta kitaristilta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kiitos tästä. Saatanan kova. Harva koskaan ymmärtää kun radiossa soi Tuiskut ja Cheekit. Puhutaan siis nuoremmista.

AL DI MEOLA ~ LAND OF THE MIDNIGHT SUN - YouTube

Näin Al DiMeolan bändinsä kanssa Tavastialla joskus 90-luvulla, oli hieno keikka loistavalta kitaristilta.

Kuuntelin noin 6 minuuttia, en valittevasti saanu hirveästi irti. Taitava kitaristi taatusti, mutta itse tykkään yksinkertaisen miehen yksinkertaisesta musasta. Kärki kostuu enemmän jo seuraavan biisin 1min2sek kohdan riffistä kuin ton kyseisen kitaristin riffeistä missään kohtaa, ei voi mitään.

Iron Maiden - Stranger In A Strange Land (Official Video) - YouTube
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös