Leijonapörssi – rahakimppa

  • 42 406
  • 283

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jo 32 joukkuetta mukana 20 vaihdon kimpassa. Näistä 9 ei ole vielä päivittänyt joukkuettaan hyperjoukkueeksi. Jääkaappi varmaan jotenkin kontrolloi ettei kimppaan ilmesty uusia joukkueita onnistuneen avauspäivän aikana/jälkeen? Itse otan ainakin kimpasta print screenin huomenna klo 17.15.

Hieman poikkeuksellinen otteluohjelman alku tekee tästä aiempaa haastavampaa.

Millainen voitonjako muuten? Oman joukkueeni 20 euroa maksoin äsken.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Onpas tämä nyt hankalaa! Jotenkin on nyt punainen lanka kateissa ja strategian luomisesta ei tunnu tulevan mitään. Tuo hurrien superpuolustukseen sijoittaminenkaan ei kiihoita, kun slobot hakkasi kenraalissa 8 pussia. Harkkapelit on harkkapelejä, mutta silti.
 

Samsteddy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & suomalaiset änärissä
Kuinkas porukalla joukkueet muodostuu? On kyllä hinnoittelulla mielenkiintoiseksi tehty tämä leijonapörssi.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kuinkas porukalla joukkueet muodostuu? On kyllä hinnoittelulla mielenkiintoiseksi tehty tämä leijonapörssi.

Kuten jo tuossa tuskailin, niin ei tästä meinaa tulla lasta eikä paskaa. Vaikka vaihtoja on nyt enemmän, niin ei viitsisi kuitenkaan alkaa silmittömästi truikkimaan heti alkuun, kun joskus nuo pleijarit ovat aikamoista arpomista.

Pakko odotella nuo kokoonpanot ensin, jos noita päivityksiäkin tulisi vielä. Kanadalta nyt ainakin ukkoja puuttuu.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
No Kanadan liitto taisi illalla twiitata että Lee on joukkueessa, mutta poisti pian sen jälkeen sekä twiitin sekä itse uutisen sivuiltaan.

Joo selvä. Mutta odottelen nyt kuitenkin nuo kokoonpanot, ennen kuin teen mitään lopullisia päätöksiä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
516 euroa voittajalle. Onnea matkaan kaikille, tulee varmasti todella paljon enemmän erilaisia joukkueita ja taktiikoita kuin Liigapörssissä. Ja tuoltahan noita muiden joukkueita pääseekin jo tutkimaan.

Jos koko homman aikoo voittaa niin vastassa on 15 001 joukkuetta.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ja tämä homma oli tässä. Kiitos ja kumarrus! Onnea vaan niille, ketkä voitosta kamppailevat!

Olen minä kyllä paska tässä pelissä, voi vittu sentään! Taas onnistuin hylkäämään pinnarohmut viime hetkillä ja valitsemaan jotain perkeleen toukohousuja! Aina sama laulu. Vittu.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja tämä homma oli tässä. Kiitos ja kumarrus! Onnea vaan niille, ketkä voitosta kamppailevat!

Olen minä kyllä paska tässä pelissä, voi vittu sentään! Taas onnistuin hylkäämään pinnarohmut viime hetkillä ja valitsemaan jotain perkeleen toukohousuja! Aina sama laulu. Vittu.
Sama juttu, meni vähän vaihdot penkin alle mut on tässä vielä kierroksia..:)
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tätä kahden ekan päivän aikana ratkaista. Nyt se vasta alkaa kun huippujengit pääsevät pelaamaan heittopusseja vastaan. Siitä vaan arpomaan kuka kanukeista takoo eniten tehoja kahden seuraavan kierroksen aikana. Vaihtoehtoja on paljon ja tekevät luultavasti n. 13-15 maalia kahdessa seuraavassa pelissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen minä kyllä paska tässä pelissä, voi vittu sentään! Taas onnistuin hylkäämään pinnarohmut viime hetkillä ja valitsemaan jotain perkeleen toukohousuja! Aina sama laulu. Vittu.
Tämän takia itse näitä en enää pelaa, kuin satunnaisilla demokierroksilla (Liigapörssi, tämä, HockeyGM). Taas tuli viime hetkellä vaihdettua Matheson Troubaan ja Thoresen johonkin hiton Plotnikoviin. 42 pts hei hei. Päälle sitten tuo, etten ikinä nykyään muista vaihtaa sitä kapteenia joka hiton päivä erikseen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Nyt se vasta alkaa kun huippujengit pääsevät pelaamaan heittopusseja vastaan. Siitä vaan arpomaan kuka kanukeista takoo eniten tehoja kahden seuraavan kierroksen aikana. Vaihtoehtoja on paljon ja tekevät luultavasti n. 13-15 maalia kahdessa seuraavassa pelissä.
Oma sijoitus 50. paikkeilla ja tänään sitten otin kanukit kahden päivän keikalle.

Vlasic 0+0
Matheson 0+0
O'Reilly 0+0
Duchene 0+0
Schenn 0+0

Ja Kanada mätti kuitenkin 7 maalia. Toivotaan huomiselle hieman parempia tehoja. Olisihan siellä ollut mm.

MacKinnon 3+1 ja +2
Barrie 1+3 ja +3
Konecny 0+3 ja +2
Marner 1+1 ja +2
Skinner 1+1 ja +3
 
Viimeksi muokattu:

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sama juttu. Barrie ja MacKinnon olisi pitänyt osata arpoa ja varmaan Barrien olisin ottanutkin, ellei Matheson olisi ollut niin paljon halvempi. Turhauttavaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja Paraykolle 420 kiloa lähtöhinnaksi. Eipä tarvitse edes harkita. Varsinkaan, kun ei tänään vielä pelaa.

Ihan hyvä vain, että hinnoittelevat pelaajia noin, kun tulevat kesken turnaukseen. Toki tuli itsekin tätä kyylättyä tosi tarkasti, myönnetään, mutta mielestäni ihan reilua kuitenkin.

Ei ole enää salaisuus, mutta Shipachev, Rask, O'Reilly, Strålman, Belov, Mrazek kuusikolla lähdetään hakemaan voittoa vielä. Onhan tässä 30 sijaa kirittävänä. Jatkiksen kimpassa siis.
 

Samsteddy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & suomalaiset änärissä
Itselläni on kimppa startannut liiankin hyvin. Lopusta tulee luonnollisesti vaikeampi, kun vaihtoja ei voi mällätä menemään samaan malliin. Lisäksi tuntuu löytyvän samoja pelaajia kilpailevistakin joukkueista.

Toivottavasti tänään Ruotsin kone yskii eikä nähdä murskalukemia Latviaa vastaan. Nyt kun tämä on kirjoitettu niin eiköhän peli pääty 10-1 naapurille!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Onko tieto ettei Parayko ole kehissä jo tänään?

Näin itse pörssin keskustelussa kirjoiteltiin. Mistäs näistä silti tietää, nyt kun Barriekin meni paskaksi.

Vähän on mennyt viime kiukuttelusta paremmin, vaikka pahimman emämokan tein tuon jälkeen. Ennen noita kahta Kanadan perättäistä peliä pyörittelin O´Reillya ja McKinnonia tuntikausia ja aina viime metreille asti. Ajattelin sitten lopulta O´Reillyn olevan parempi veto, kun ykkösvitjassakin pelasi. Ja vitut, Ryan paukutti 0+0 ja Nathan 5+2. Näin se vaan menee. Onneksi pari muuta vaihtoa on mennyt paremmin, niin ei nyt ihan viimisenä tarvitse kärvistellä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mitähän meni pieleen, kun joka kerta pörssiin kirjautuessa tunnus ja salasana olivat tuntemattomia. Pysyminen kirjautuneena ei toiminut. Salasanan vaihto onnistui ja kerran sen jälkeen aina pääsi sisään, mutta uudestaan ei. Sama juttu Chrome ja Firefox. Into ja kärsivällisyys loppuivat seitsemännen kerran jälkeen, mutta pitäkööt tunkkinsa ja kolme euroaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös