Kalsarikänniketju

  • 5 200 236
  • 66 623

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Bisseä kaappi täynnä, vaimo ja lapsi nukkumassa. Mikäs tässä vetää kalsarit päähän!

Katselin tuossa kalenteria ja olis monen vuoden tauon jälkeen tiedossa hääjuhlat, yllättäen keskikesällä. Tuli muuten tuossa kutsu sulhasen polttareihin, jonne aion osallistua. On muuten helkkarin mukava lähteä polttareihin suhteellisen pienessä roolissa, sillä olen morsiamen puolelta. En edes tunne osallistujista montaakaan. Aika monta kertaa aiemmin olen saanut olla mukana järjestämässä tai ainakin vastannut osin järjestelyistä. Nyt voin vaan nostaa kaulukset pystyyn ja hörppiä juomaa muutama metri sivummalla omaan tahtiin..
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuulostaa hienolta!

Vaimon kanssa pientä kähnää, mutta ei mitään vakavaa. Muutenkin pitää tasapainotella että pystyy pysymään pari päivää päissään, mutta eiköhän se tästä.

Noni! Ite sen verran amatööri, että yhden illan juttuja harrastan, kalsonkikännien osalta siis. Ja muutenkin humaltumisen.

Onnittelut Tapparalle ja kannattajille!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Älkää yrittäkö esittää hyviä ihmisiä. Tiedän, että dokaatte kuin ikiteekkarit.

Itse olen vapun selvänä ja luonnollisesti paheksun kaikkia ilonpitäjiä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onneksi tänään ei tarvitse lähteä tuonne lumisateeseen seikkailemaan. Illan ohjelmana änäriä, sandelssia ja ehkä tätä ketjua. Huomenna sitten ihmisten ilmoille nauttimaan olutta, mutta silloin pitäisikin jo auringon paistaa.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Toista iltaa peräkkäin lievää kalsaria tässä siemaillaan. Olin oikeassa ettei täällä kukaan juoppo osaa arvostaa kunnon rommia, kirjoittelin viikko sitten ihan väärin: Diplomatic-rommi. Sehän on tietenkin Diplomatico. Kukaan ei kuittaillut. Saatanan juopot! Sahdinjojat, epelit ja runkkarit!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hirveän duuniputken jälkeen tulin Stadista tänne mökille keskelle Saimaata. Räntää sataa, on vitun kylmä, vedet pitää kantaa ämpärillä järvestä jäiden seasta jne. Silti tämä vuoden ensimmäinen mökkeily on jotenkin niin kova juttu. Kun ekan kerran haki puita, lämmitti saunan, laittoi rokit soimaan, veti kyljykset grilliin ja avasi bissen, niin tuntui ihan mahtavalta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo olihan toi Yle Teeman Rollari-keikka taas yhtä orgasmia fanille. Päivällä kävin Dave Lindholmiakin kuuntelemassa tuolla Herttoniemenrannassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo olihan toi Yle Teeman Rollari-keikka taas yhtä orgasmia fanille. Päivällä kävin Dave Lindholmiakin kuuntelemassa tuolla Herttoniemenrannassa.

Näin olisin tehnyt, jos olisin jäänyt Stadiin. Käyn itsekin usein Davea katsomassa. Miten meni tänään?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin olisin tehnyt, jos olisin jäänyt Stadiin. Käyn itsekin usein Davea katsomassa. Miten meni tänään?
Pari vikaa biisiä vaan kuulin. En osallistunut niihin rantatalkoisiin ja se vähän harmittaa. Eilen tuli ryypiskeltyä ja nukuin pitkään. Aika lyhyt keikka taisi olla. Hieman kurja sää tai no hyvä verrattuna tähän iltaan. Mutta siis hyvinhän se veti. Viime kesänä näin Kontufestareilla eturivistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pari vikaa biisiä vaan kuulin. En osallistunut niihin rantatalkoisiin ja se vähän harmittaa. Eilen tuli ryypiskeltyä ja nukuin pitkään. Aika lyhyt keikka taisi olla. Hieman kurja sää tai no hyvä verrattuna tähän iltaan. Mutta siis hyvinhän se veti. Viime kesänä näin Kontufestareilla eturivistä.

Jätkä ollu kännissä, muahahaha! Ei mitään, olisin itekin ollut. Dave on ollut aina ihan saatanan hyvä, ihan sama missä soittaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saimaalla hieno meininki. On tää upeeta, on niin iso ja karu järvi että se tuntuu mereltä. Ja kun tullaan, myrsky heittelee lossia.

Upeat harjut, joilla voi ulkoilla. Oksiin jätetyt hirven pääkallot. Valtavat metsät ja harjut.

Perintömökki tällaisissa maisemissa on valtava aarre. Jos tämä ei tule lähemmäs Stadia, niin minun pitää itse liikahtaa :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Homot ja neidit joi eilen ja toissapäivänä. Tänään se juomispäivä on saatana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
HJK on homo homo, muuta en tiijä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voinkohan mä ees kirjottaa tänne kun olin baarissa. no ihan sama.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei oo enää kun yks kalja, perkele. Haen sen sit.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oneliner - Haistakaa munkki ylläpito!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oli muuten hyvää musaa Dogs Homessa, punkkia ja rockia soittivat. Lisäksi oletettu Karhu hanassa maistui, toisin kuin Kurjaka Amadeuksesa, joka maistuu saatanan paskalta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos muutes perustaisin coverbändin joka soittais Rage Against Machinea, sen nimi ois Rage Against Ylläpito
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös