Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 677 298
  • 33 830

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa silitysrautaa. Itse asiassa kun tarkemmin miettii niin ei myöskään kahvinkeitintä, leivänpaahdinta, tehosekoitinta, mikroa, hiustenkuivaa, nenäkarvatrimmeriä, DVD-soitinta, vaakaa jne. Eikö elämä mene tossa kierteessä hirveän vaikeaksi?
.

Juuri näin. Ei mullakaan ole ollut ikinä omassa kämpässä noista mitään paisi mikro. Mä oon ollut Konmari-henkinen jo pitkään ennen kyseisen buumin alkua.

Sänky, työpöytä ja -tuoli, tietokone, puhelin (+laturi), paistinpannu ja -lasta, hyvä veitsi, parit aterimet yms, jääkaappi, pesukone, kattovalo ja imuri.
Kaikki vaatteet mustia ja edullisia (ja ne mahtuvat kaikki rinkkaan).

Jos säästän satasen tai hieman yli vaatteista tai muusta turhasta, niin löytyy monia asioita minne sen voi laittaa. Satasella saa mm.
- yli 100 olutta baarista Itä-Euroopassa
- muutaman lipun IFK:n matseihin
- 222 kg sokeria
- liput teatteriin itselle ja seuralaiselle väliaikajuomineen
- gramman kokaiinia
- puoli tuntia pillua
- käytetyt renkaat
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos säästän satasen tai hieman yli vaatteista tai muusta turhasta, niin löytyy monia asioita minne sen voi laittaa. Satasella saa mm.
- puoli tuntia pillua
- käytetyt renkaat
Hieman kyllä tinkaisin tästä. Satasella saa MiLadyn ravintolaan. Keskustelua punaviineistä, älzin hirmuisesta työpäivästä, sohvakalusteiden pintamateriaaleista ja naisten huivien korrekteista kevätväriestä sekä itkuisen tumpun pimeässä kotivessassa.
Renkaat kyllä kiinnostaisivat, kunhan ne ovat kokoa 155/15 ja niissä olisi edes hieman nastoja jäljellä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hieman kyllä tinkaisin tästä. Satasella saa MiLadyn ravintolaan. Keskustelua punaviineistä, älzin hirmuisesta työpäivästä, sohvakalusteiden pintamateriaaleista ja naisten huivien korrekteista kevätväriestä sekä itkuisen tumpun pimeässä kotivessassa.
Renkaat kyllä kiinnostaisivat, kunhan ne ovat kokoa 155/15 ja niissä olisi edes hieman nastoja jäljellä.

Se jäi ihmeyttämään, että miksi runkkaat pimeässä vessassa itkien ja mikä renkaiden tuumakoko on?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jos ei onnistu, niin ei onnistu. Rengaskoko kävisi työn alla olevaan wanhaan Saab (vm. -79) henkilöautoon.
Henkilökohtainen kysymys jäsenelle @Eikka86: puolituntia pillua vai Saabin renkaat?

Minä voin vastata omasta puolestani tuohon kinkkiseen kysymykseen, koska en jaksaisi kuitenkaan puolta tuntia niin ottaisin Saabin renkaat ja myisin ne eteenpäin koska puolta tuntia pillua ei voi myydä..
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos ei onnistu, niin ei onnistu. Rengaskoko kävisi työn alla olevaan wanhaan Saab (vm. -79) henkilöautoon.
Henkilökohtainen kysymys jäsenelle @Eikka86: puolituntia pillua vai Saabin renkaat?

Sanotaanko näin, että huonoille verkonpainoille ei ole tarvetta eli se puolikas timma pillua.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä voin vastata omasta puolestani tuohon kinkkiseen kysymykseen, koska en jaksaisi kuitenkaan puolta tuntia niin ottaisin Saabin renkaat ja myisin ne eteenpäin koska puolta tuntia pillua ei voi myydä..

Pystyy. Järjestät pillua kaverille jolta pyydät 120e ja maksat tytölle 100e. Jäät pari kymppiä voitolle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
En ole käyttänyt välihousuja vuosikymmeniin. Toisaalta ei enää varustevarastostani niitä löydy, siinäpä syy. Välikausitakki pitäisi hankkia, mutta ilmastonmuutos mietityttää, taidan ajoittaa investointini muutaman vuoden päähän.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yli 40-vuotiaana elämässä on hienointa se, että kun liikkuu kaupungilla, niin ympärillä on entistä enemmän pantavia naisia verrattuna siihen kun oli nuori. Nuoret naiset näyttävät entistä nuoremmilta ja kiinteämmiltä ja vanhat naiset eivät puolestaan näytä enää ollenkaan niin vanhoilta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hirveetä oli toi Vihreiden tarjoama mikä lie rehumakkara. On se karu kohtalo niillä wegeihmisillä. Toisesta puljusta piti hakea kunnon makkara.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mutta silloin et ole kosketus etäisyydellä
No kerran vaan oon tarrannut kiinni ja silloinkin olin kännissä. Sen poikaystävä oli kyllä niin nynnynä silloin. Noin muuten kyllä lasien kanssa tulee mietittyä että huomaakohan tytöt jos niitä seuraa vaikka kolme metriä perässä. Jossain kun tulee parempi peffa niin vaihtaa siihen ja kalja tietty aina kädessä. Siis miksi ihmeessä sitä menisi jonnekin metsäpolulle lenkille?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kattelen tässä "omituiset pelot"-ohjelmaa ja jotenkin avautui ettei mulla koskaan ole mitään isoja pelkoja ollut. Monet naiset (varsinkin) tuntuu menevän hysteerisiksi ampiaisista ja hämähäkeistä ja varsinkin jostain käärmeistä. Ehkä jotain hyötyä siis ollut siitä että lapsuuden leikit oli oikeasti metsässä ja lempiohjelma oli avata luonto. Muutama vuosi sitten näin ensimmäisen kerran käärmeen luonnossa ja huomasin vain sellaisen pikkulapsimaisen innostuksen. Menin vain sitä parin metrin päähän töllistelemään.

Korkeat paikat tietysti vähän vatsassa tuntuu, mutta en ole mielestäni minkään pelon takia mennyt hysteeriseksi tai "jäätynyt".

Tai no okei, pieni esiintymiskammo on.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Itseasiassa tänään Radio Cityä kuunnellessa avautui sellainen asia, että supertulokkaiden Matthewsin ja Laineen yhteenlaskettu maalimäärä 76 on tismalleen sama, minkä Jokereiden Teemu Selänne teki omalla tulokaskaudellaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Avautui, että nimimerkillä @Sim_Sam on salainen pahe nimeltä Juha Mieto. Tässä muutama näyte päiväunista......

Siinä on kunnon äijä, eikä mikään hipsteri!

On se ÄIJJÄ!

Ja tehtäköön myös selväksi, että tässä ei mielestäni ole mitään pahaa tai tuomittavaa. Pikemminkin päinvastoin. On hienoa, että näin metroseksuaalien (=mies jota kiinnostaa shoppailu, muoti ja peilin edessä itsensä stailailu) aikakautena vielä rehellinen ja karski Suomalaismies sytyttää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avautui, että nimimerkillä @Sim_Sam on salainen pahe nimeltä Juha Mieto. Tässä muutama näyte päiväunista......





Ja tehtäköön myös selväksi, että tässä ei mielestäni ole mitään pahaa tai tuomittavaa. Pikemminkin päinvastoin. On hienoa, että näin metroseksuaalien (=mies jota kiinnostaa shoppailu, muoti ja peilin edessä itsensä stailailu) aikakautena vielä rehellinen ja karski Suomalaismies sytyttää.

Mietohan se vasta muodin edelläkävijä on. Näinä aikoina Mietaamainen parta on kaduilla kuumaa kamaa ja kuuminta hottia, Juhalla se oli vain jo yli 30 vuotta sitten.

Miedollahan oli vain Suomi-verkkarit ja sukset Fjällrävenin repun ja jopon tilalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös