Rauman Lukon johto – ammattitaitoinen vai ammattitaidoton?

  • 434 798
  • 2 335

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin toi puuhastelu oksettaa niin paljon. Jos ei ammattimiehiä saada hoitamaan organisaation urheilupuolta ensi kaudeksi niin saa nähdä kiinnostaako ensi kausi ollenkaan. Hallilta pois oleminen on varmasti paras tapa osoittaa mieltä tuota touhua vastaan.

RD oli ammattimies. Siitä pinnat hallituksen suuntaan. Siihen se sitten jääkin. Niin kauan kun noilla amatööreillä on valtaa urheilupuoleen niin Lukko ei mestaruutta ota.
 

Ministeri

Jäsen
Lukon Facebook-sivuille ainakin kannattaisi kirjoittaa mielipiteensä Lukon toiminnasta.
Rohkeasti vaan ja antaa palaa oikein kunnolla.
Eiköhän siellä joku joskus herää.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon Facebook-sivuille ainakin kannattaisi kirjoittaa mielipiteensä Lukon toiminnasta.
Rohkeasti vaan ja antaa palaa oikein kunnolla.
Eiköhän siellä joku joskus herää.
Yksikään norsunluutornilainen ei lue muita kuin henkilökohtaisia tai noin muutoin itselleen tärkeitä ja kiinnostavia sivuja. Lukko ei tätä heille ole ja seura onkin toiminut jo vuosia äärimmäisen avokätisenä palkanmaksajana. Kenen "päällikön" kuukausipalkka säästyi kun esimerkiksi Saarikoski siirrettiin A-junnuihin kun kerran sille maksetaan jo palkkaa, tai parhaimpana ikinä on tämä Juha Vuori case, ei jumalauta Lukon naulapäät on menneet kännissä lunastamaan sen alkuperäisen 2+2 sopimuksen jälkimmäisetkin vuodet voimaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Minä en tiedä näistä asioista mitään. Eikä kukaan muukaan tänne kirjoittavista tunnu tietävän. Onko kenellekään tullut mieleen, että hommat voivat olla kesken? Ja keskeneräisistä asioista ei yleensä ole syytä tiedottaa....siitä syntyy vain lisää sotkua.
En tiedä oliko tämä sarkasmia vai mitä. Mutta kuten sanoit, en todellakaan tiedä asioista mitään. Sen tiedän, että seurahan on juuri toiminut sanomaasi vastaan, perin oudosti (erittäin Lukkomaisesti).

Jos hommat on oikeasti kesken, tällaisia UTJ-titteleitä, toimenkuvaa, vastuuta, nimiä, ehdokkaita, suoria epäjohdonmukaisuuksia (henkilökemiat, valmentajien muutokset ensi kaudelle) jne. ei pitäisi missään nimessä tuoda julkisuuteen. Nythän tilanne on yhtä sekaisin kuin peli kaukalossa. Spekulaatiota ja suoria idioottimaisuuksia toisensa perään.

Juuri tämän takia jonkun oikeasti korkealla istuvan olisi syytä ottaa tilanne haltuun ja rauhoittaa tilanne. Siis ihan oikeasti. Itse seuraan tätä etäfanina, eikä toiminta ole missään määrin selkeä ja johdonmukainen ulospäin / mediassa.

Jos sieltä tulee oikeasti jotain järkevää (Eepi esimerkkinä), toimenkuvia tarkistetaan ja annetaan selkeä strategia vuosiksi eteenpäin, lupaan myös kehua toimintaa. Tällä hetkellä tilanne on synkkä, enkä anna kovin pientä kerrointa puuhastelun loppumiselle. Viestit ovat vaan niin ristiriitaisia tällä hetkellä. Johonkin nämä (fanien) fiilikset kuitenkin perustuvat, ei savua ilman tulta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Toisaalta tuo viestintä on ollut melkoisen sekavaa mikä työnkuva tulee olemaan, mutta kuuleman mukaan tosiaan tulee olemaan kyse ensisijaisesti junioripuolen urheilullisesta johtajasta.
Kyllä mun silmiini jäi kuva, että toimenkuvassa kerrottiin mm. liigajoukkueen rakennus yhdessä päävalmentajan kanssa. Ja valinnan halutaan olevan rautainen jääkiekon ammattilainen. Näinhän se kuuluukin olla ja vieläpä niin, että se isompi vastuu on UTJ:llä.

Jos hallitus tuon lupauksen nyt vetää puihin valitsemalla jotain muuta ja vaihtamalla vielä toimenkuvaa puhtaasti "junnujohtajaksi", niin vetäkööt sitten. Vedän kyllä siitä sitten omat johtopäätökseni myös, kenelle rahojani kannan.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kyllä mun silmiini jäi kuva, että toimenkuvassa kerrottiin mm. liigajoukkueen rakennus yhdessä päävalmentajan kanssa. Ja valinnan halutaan olevan rautainen jääkiekon ammattilainen. Näinhän se kuuluukin olla ja vieläpä niin, että se isompi vastuu on UTJ:llä.

Jos hallitus tuon lupauksen nyt vetää puihin valitsemalla jotain muuta ja vaihtamalla vielä toimenkuvaa puhtaasti "junnujohtajaksi", niin vetäkööt sitten. Vedän kyllä siitä sitten omat johtopäätökseni myös, kenelle rahojani kannan.

Kimmo Mäkeläinen Twitterissä: "Kävin lukemassa Jatkoajan keskustelua Lukon UJ-aiheesta. Aika monelta näkyy menneen ohi, että uusi kaveri tulee junnutoiminnan pomoksi."

Kimmo Mäkeläinen Twitterissä: "Itsekin toki visioin, että UJ tulisi kokoamaan edustusjoukkuetta, mutta näinhän Lukko ei aio tehdä."

Linkit vie Twitteriin paikallistoimittaja Mäkeläisen tilille.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Mäkeläinen puhuu kyllä ihan ilman mitään faktaa. Eihän Lukko ole noin ilmoittanut? Myös vuodetut hakijat ovat Mäkeläisen kirjoittamasta jutusta. Onko hän pihalla? Totuudesta en tiedä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mäkeläinen puhuu kyllä ihan ilman mitään faktaa. Eihän Lukko ole noin ilmoittanut? Myös vuodetut hakijat ovat Mäkeläisen kirjoittamasta jutusta. Onko hän pihalla? Totuudesta en tiedä.
Jos sitä ihan oikeata UTJ:tä nyt tule, niin mun 40 vuoden hallilla käynti loppuu tähän. Vittu, mitä oikeasti silläkin hallille raahatulla rahalla olisi saanut!
Rajala ja Vanhatalo etunenässä haistakoot sitä itseään...
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mun silmiini jäi kuva, että toimenkuvassa kerrottiin mm. liigajoukkueen rakennus yhdessä päävalmentajan kanssa.

Niin, näinhän Lukko tiedotti:

"Urheilujohtaja johtaa Rauman Lukon Liiga-joukkueen ja junioripuolen pelaajakartoitusta ja valitsee seuraan tulevat pelaajat yhdessä päävalmentajan kanssa. Lisäksi hän vastaa seuran urheilustrategian eteenpäin viemisestä."
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Noilla yllä olevilla sanoilla Lukko ei voi tarkoittaa, että UTJ:sta tulee joku "junnujohtaja". Kyllä mun silmiin tuossa lukee, että pelaajahankinnat liigajoukkueeseen ovat hänen vastuulla sekä myös seuran strategian rakennus ja eteenpäin vieminen. Jälkimmäinen tarkoittaa sitä, että kaikki ikäluokat pyrkivät pelaamaan samalla sapluunalla, ja siihen kuuluu myös siis edustusjoukkue.

Jos Mäkeläinen saa tuosta pestistä junnujohtajan, niin sitten minä ja hän luemme/ymmärrämme Lukon tiedotetta eri tavoin. Tai sitten Lukko on muuttanut ajatuksiaan tuon tiedotteen julkaisun jälkeen ja Mäkeläinen tietää sen toisin kuin minä.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On totta että Suomessa piirit on pienet mutta mistään mitään tietämättömänä pidän vähän ihmeellisenä ettei mitään julkista hakuilmoitusta ole näkynyt. Pelätäänkö että paikkaa hakisi joku oikea ammattilainen (lue joku oman piiripienipyörii ryhmän ulkopuolelta)? Vai eikö osata ulostaa rehellisesti mistä on kysymys?

Jotenkin vaan tälleen ulkopuolisen näkemyksellä tämä näyttäytyy ihan Lukon normaalina puuhasteluna. Ja tuon tarinan tuloksia tässä on jo pitkään katseltu. Notta hyvältä näyttää taas...
 

lebak

Jäsen
Lukko tiedotti paikan avaamisesta tj:n suun kautta ja kai siitä jonkun kirjallisen tiedotteen/uutisenkin julkaisi, josta sitten ainakin alan mediat tekivät uutisensa.

Ymmärrän täysin ettei asiasta ole mitään mol/duunitori ilmoitusta tehty, joka aiheuttaisi paljon turhaa työtä.
En tiedä onko Lukko palkannut ammattialaisia headhunttaamaan toivotuimpia henkilöitä, mutta luulisi, että heihin (Uramat/Westerlundit yms) on otettu yhteyttä ja muuten alaa seuraavat ovat kyllä perillä pestin aukeamisesta myös median kautta.

Toisin sanoen minun mielestäni hakuilmoitukset eivät ole ongelma vaan se, että kannattajien toivomia isoja nimiä ei ole saatu houkuteltua Raumalle.

Edit. kirjoitusvirheitä.
 
Viimeksi muokattu:

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon toimisto se vaan veti farssikauden maton alle. Ei minkäänlaista ulostuloa missään mediassa tms.
Raumarockia mainostetaan ja Mikkolan Ilkkaa hehkutellaan somessa.

Muut seurat heittävät sopimuksia uunista ulos ja luovat seuran ympärille edes jonkinlaista kiinnostusta ensi kautta silmällä pitäen, mutta ei meillä Raumalla. Kausikorttilaskuja vain postiin - kyllä ne ihmiset hallille tulee ilman toimenpiteitä.

Siinä kai ne toimiston pääprioriteetit.

Vaikka tulevan valmentajan kausi on vielä kesken niin kyllä sitä silti voi jonkun "Marttisen" julkaista.

Olisi kyllä aivan timanttista Lukko-settiä, että farssikauden jälkeisen mediahiljaisuuden jälkeen ensimmäinen uutinen ulos olisi " Vuori UTJ:ksi 4vuoden pahvilla."

Tuo skenaario ei ole kaukana.

Tää on meidän Lukko. #Häpeän2018
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@lebak Juu yksi tapa on tuo suusta suuhun menetelmä, mutta on noita toisiakin lähestymistapoja nähty. Mun mielestäni ihan hyviäkin. 50km pohjoseenkin oli mainio esimerkki asiasta. Juu haettiin TJ:tä eikä ehken tiettyyn dedikoituun osaamiseen TJ:tä. Samalla haettiin positiivistä somehypeä, positiivista viesti joukkueesta, uskoa että asioita kannattaa tehdä joskus eri tavalla; innovatiivisesti, sekä rajoja rikkoen. Yleensäkin haettiin positiivista asennetta. Mun mielestäni kun kaikki viestintä on nykyisin tärkeää ja sillä nimenomaan herätetään mielikuvia itsestä. Tässä tapauksessa organisaatiosta nimeltä Lukko.

On mun korvaan aika erikoinen lähestymistapa, jos pelätään että tulee töitä jos hoidetaan asioita luovasti ja ehkä joskus pikkuisen rajoja rikkoen jotta saadaan medianäkyvyyttä. Voi olla että luin sun ajatuksen viestistä ehken vähän karrikoiden.

Mulle Lukon tapa toimia tässäkin viestii vaan organisaation halusta pitäytyä tiukasti vanhassa, ei haluta ravistella vanhoja ja pelätään muutosta. Olen itsekkin hyvin analoginen mies digitaalisessa maailmassa enkä omaa edes face-tiliä. Siitä huolimatta näen, että monissa digitaalisen maailman asioissa on hyviäkin puolia. Niistä saa voimaa, yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja positiivista pöhinää. Nyt mielestäni näyttää että tätä ei edes haluta. Voi olla että halutaan, mutta se ei näy ulospäin, tai ainakaan minä en sitä löydä. Ehken se on kiinni siitä, että en ole sielä facessa. Tiedä häntä.
 

lebak

Jäsen
@lebak Juu yksi tapa on tuo suusta suuhun menetelmä, mutta on noita toisiakin lähestymistapoja nähty. Mun mielestäni ihan hyviäkin. 50km pohjoseenkin oli mainio esimerkki asiasta. Juu haettiin TJ:tä eikä ehken tiettyyn dedikoituun osaamiseen TJ:tä. Samalla haettiin positiivistä somehypeä, positiivista viesti joukkueesta, uskoa että asioita kannattaa tehdä joskus eri tavalla; innovatiivisesti, sekä rajoja rikkoen. Yleensäkin haettiin positiivista asennetta. Mun mielestäni kun kaikki viestintä on nykyisin tärkeää ja sillä nimenomaan herätetään mielikuvia itsestä. Tässä tapauksessa organisaatiosta nimeltä Lukko.

On mun korvaan aika erikoinen lähestymistapa, jos pelätään että tulee töitä jos hoidetaan asioita luovasti ja ehkä joskus pikkuisen rajoja rikkoen jotta saadaan medianäkyvyyttä. Voi olla että luin sun ajatuksen viestistä ehken vähän karrikoiden.

Mulle Lukon tapa toimia tässäkin viestii vaan organisaation halusta pitäytyä tiukasti vanhassa, ei haluta ravistella vanhoja ja pelätään muutosta. Olen itsekkin hyvin analoginen mies digitaalisessa maailmassa enkä omaa edes face-tiliä. Siitä huolimatta näen, että monissa digitaalisen maailman asioissa on hyviäkin puolia. Niistä saa voimaa, yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja positiivista pöhinää. Nyt mielestäni näyttää että tätä ei edes haluta. Voi olla että halutaan, mutta se ei näy ulospäin, tai ainakaan minä en sitä löydä. Ehken se on kiinni siitä, että en ole sielä facessa. Tiedä häntä.

Todennäköisesti näin erikoisempaan pestiin realistisesti potentiaalisia ehdokkaita on sen verran vähän, että jää edustukselta saunailta(-oja) välistä tai Tipin auto vaihtamatta, jos ulkoistettu HR tai johto lukee hakemuksia M.Meikäläisiltä. Yleisin käytäntö yritysmaailmasta on palkata joku ulkopuolinen etsimään sopivia henkilöitä sekä tietysti odotetaan, että realistisesti potentiaaliset ehdokkaat ottavat yhteyttä itse. Tämä lienee olleen käytäntö myös nyt?

Mitä tulee Ässien TJ:n hakuilmiotukseen niin allekirjoittaneelle se aiheutti ainakin negatiivista kuvaa Ässistä ammattimaisena organisaationa, mutta ilmoitus varmasti löysi myös yleisönsä. Muuten samaa mieltä viestinnän tärkeydestä ja positiivisuuden ilmapiirin luomisesta sekä ylläpidosta.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Olen aivan varma, että kaikki jotka olisivat edes teoriassa voineet olla tehtävästä kiinnostuneita ja edes alustavasti päteviä, ovat tienneet Lukon hakevan urheilujohtajaa. Ässien TJ-haku oli vähän eri asia, potentiaalinen hakijajoukko moninmoninkertainen Lukon tarjoamaan tehtävään nähden. Minusta Lukko hoisi tämän ihan ok, lehtijutuilla tms, mitä nyt olikaan. Ässät ei omastaan selvinnyt ihan kuivin jaloin, vaan mieliä pahoitettiin ainakin somessa laajasti (no ei se välttämättä huono sinänsä ole).
Se on tietysti kokonaan toinen juttu jos Lukko ei nyt sellaista alkutietojen mukaista henkilöä enää haekaan, josko on edes hakenut. ""Urheilujohtaja johtaa Rauman Lukon Liiga-joukkueen * pelaajakartoitusta ja valitsee seuraan tulevat pelaajat yhdessä päävalmentajan kanssa. Lisäksi hän vastaa seuran urheilustrategian eteenpäin viemisestä." Tämä ei ilmeisesti toimittaja Mäkeläisen twiittien perusteella pidäkään paikkaansa ollenkaan.
* jätin "ja junioripuolen" itsestäänselvyytenä pois.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Noilla yllä olevilla sanoilla Lukko ei voi tarkoittaa, että UTJ:sta tulee joku "junnujohtaja". Kyllä mun silmiin tuossa lukee, että pelaajahankinnat liigajoukkueeseen ovat hänen vastuulla sekä myös seuran strategian rakennus ja eteenpäin vieminen. Jälkimmäinen tarkoittaa sitä, että kaikki ikäluokat pyrkivät pelaamaan samalla sapluunalla, ja siihen kuuluu myös siis edustusjoukkue.

Jos Mäkeläinen saa tuosta pestistä junnujohtajan, niin sitten minä ja hän luemme/ymmärrämme Lukon tiedotetta eri tavoin. Tai sitten Lukko on muuttanut ajatuksiaan tuon tiedotteen julkaisun jälkeen ja Mäkeläinen tietää sen toisin kuin minä.

Mäkeläinen on Twitterissä avannut lisää tuota UTJ asiaa ja perustelee myös kantaansa keskusteluihin, joita Lukon kanssa on käynyt. Nimenomaan sieltä olisi näillä tiedoilla pääasiallinen junnupuolen johtaja tulossa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimenomaan sieltä olisi näillä tiedoilla pääasiallinen junnupuolen johtaja tulossa.
Todennäköisesti tämä on johtopäätelmä, sillä ry:n juniorivalmennuspäällikkönä viime vuodet toiminut Sami Lehtinen siirtyy C-nuorten päätoimiseksi vastuuvalmentajaksi. "UTJ" ryhtyy kai vetämään junnupuolen isoja linjauksia.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niino, juurikin tuo @benicio esille tuoma lainaus onkin se mitä ilmeisimmin lähdettiin hakemaan ja päädyttiin johonkin toiseen. Tästä vaan tulee se mieleen, että ei edes tiedetty mitä ollaan hakemassa. Ei ollut mielenkiintoa tai ymmärrystä mitä haetaan. Ei edes olisi pystytty tekemään "paperiversiota" hakemuksesta? Ymmärrän toki, että asian kypsyttely vie aikaa ja toisaalta pitäisi vastata ns. huutoon kentältä, mutta ei kai kentän huutoon voi vastata juostenkusten? Siltä tämä ulkopuolisen silmin näyttää vähän erikoiselta. Miltä tämä näyttää potentiaalisista hakijoista? Lähtisitkö sinä kirjoittelemaan työsopparia jossa ei ole tehtävänkuvaus, vastuut ja valtuudet selvillä? Toki on voitu myös hakea, että hakijat voisivat tuoda omat näkemykset ja tahtotilansa

Juu aina löytyy mielensäpahoittajiaruskeallakastikkeella. Ei vaan voi kaikkia miellyttää. Itse pidin siitä Äsäin hakemuksesta. Ja ihan yhtä lailla voi minuakin katsoa mprk:si oheisilla kommenteilla, mutta nyt vähän tuo viestintä mahdollistaa näiden tornihuhujen liikkeelle lähtemisen ja ties minkä foliohattuteorioiden muodostamisen.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Minusta erittäin mielenkiintoista on se, että jos (kirjoitan jos, koska en ole itse asiaan hakenut varmistusta) hakuilmoitusta ei ole missää julkaistu. Ovatko siis esillä olleet nimet hakeneet tointa vain se perusteella, että mediassa on kerrottu Rauman Lukon hakevan urheilutoimenjohtajaa tai urhelilujohtajaa (kumpaakin näytään käytettävän)? En usko. Onko siis niin, että joiltain on pyydetty hakemusta? Jos tehtäväkuvaa ei hakemuksen ohella ole julkaistu, onkokin siis niin, että se on tarkoitettukin räätälöitäväksi sen perusteella kenet saadaan haaviin. Tätä tukisi se, että tulee esille erilaisia "tehtäväkuvia", joiden alkuperäinen lähdekin on kateissa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Minusta erittäin mielenkiintoista on se, että jos (kirjoitan jos, koska en ole itse asiaan hakenut varmistusta) hakuilmoitusta ei ole missää julkaistu.

Minusta ei. Kyseessä on kuitenkin niin erityislaatuinen tehtävä, että kyllä nuo löydetään aivan muuta kautta. Ei kaikkien yritysten toimitusjohtajuuksiakaan laiteta yleiseen hakuun, vaan niihin haetaan sellainen henkilö, jolla tiedetään olevan osaamista ja tarvittavaa taustaa. Jos ammattijääkiekkotoimintaa harjoittava Rauman Lukko Oy:ssä ei pystytä itse rekryämään tai käyttämään "headhunteria" urheilujohtajan löytämiseen ilman julkista hakua, niin taitaa olla paras keskittyä kokonaan Rauma-Rockiin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Hakija joka hakee paikkaa pelkästään lehtitietojen perusteella kuuluu heti karsia ehdokkaista. Jonkin näköistä kiinnostusta asiaan voi osoittaa soittamalla tai vaikka käymällä Lukon toimistolla. Jos asiasta ei kuule muuten niin onko henkilö sitten riittävän verkostoitunut.

En pidä pahana myöskään ettei uusia nimiä ole vielä julkistettu. Muu toiminta onkin taattua Lukkoa. Lukisin mielelläni mitä viime kaudella tehtiin väärin ja miten asioihin tullaan reagoimaan. Sen jälkeen uudet nimet julki ja sitten aloitetaan positiivinen hypetys joukkueesta.

Nyt näyttää siltä, että ollaan hiljaa niin asiat unohtuu ja voidaankin hyvillä mielin nostaa lippujen hintoja.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Minusta ei. Kyseessä on kuitenkin niin erityislaatuinen tehtävä, että kyllä nuo löydetään aivan muuta kautta. Ei kaikkien yritysten toimitusjohtajuuksiakaan laiteta yleiseen hakuun, vaan niihin haetaan sellainen henkilö, jolla tiedetään olevan osaamista ja tarvittavaa taustaa. Jos ammattijääkiekkotoimintaa harjoittava Rauman Lukko Oy:ssä ei pystytä itse rekryämään tai käyttämään "headhunteria" urheilujohtajan löytämiseen ilman julkista hakua, niin taitaa olla paras keskittyä kokonaan Rauma-Rockiin.

Joo aivan oikein. Tarkoitin lähinnä sitä että jos ei ole hakuilmoitusta, niin meidän on turha myöskään muotoilla tehtäväkuvaa keskustelupalstalla. Ilmeisesti haetaan sopivaa henkilöä ja hänelle räätälöidään toimenkuva osaamisensa perusteella. Se miten Lukko tiedottaa on ammattitaidottomuutta, "Urheilujohtaja johtaa Rauman Lukon Liiga-joukkueen ja junioripuolen pelaajakartoitusta ja valitsee seuraan tulevat pelaajat yhdessä päävalmentajan kanssa. Lisäksi hän vastaa seuran urheilustrategian eteenpäin viemisestä." lukee siis kai tiedotteessa, siitä toki voi ymmärtää että huntataan tuollaista osaajaa, mutta ei sitä että jos ei löydy niin kuvausta voidaan muuttaa. Tätä ajan takaa, että jos ei ole hakuilmoitusta vaan kartoitetaan osaajia, voi asia kehittyä koko ajan. Teoriassa, mutta juuri tiedotustapa ajaa siihen mielikuvaan, että Vuori on käytännössä valittu. Täällä on myös kirjoitettu, että tulevalla UTJ:lla tai UJ:lla on valta liigapelaajien rekrytoinnissa, mutta tuossa kyllä sanotaan eri tavalla. On eri asia johtaa prosessia kuin olla yksinvaltias valinnoissa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ilmeisesti haetaan sopivaa henkilöä ja hänelle räätälöidään toimenkuva osaamisensa perusteella. Se miten Lukko tiedottaa on ammattitaidottomuutta.

Vaikeahan se on tiedottaa asiasta, josta edes seurajohto ei ole varma. Sekavalta kuulostaa ja ilmeisesti tavoite on taas hankkia joku henkilö, jolle sysätä paljon vastuuta, mutta vähän vapauksia.

Vaikka tiedotus on epäonnistunutta, niin Lukon seurajohdossa on ainakin se hyvä puoli, että se ei sekoile sosiaalisessa mediassa niin kuin TPS:n vastaava.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa kuulostaa siltä, että johto oletti Lukon pääsevän pleijareihin ja Virran piti astua pestiin. Näin ollen muita vaihtoehtoja ei ole hirveästi pohdittu ja ensinnäkin tuo koko kuvio vuosi julkisuuteen. Mahdolliset hakijat Juujärvi jne ovat varmasti tästä kuviosta olleet mielissään. Ai niin olihan Lukolla sitten Vuori, jonka tiedettiin ottavan pestin varmasti vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös