Pe 31.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 135 757
  • 1 778

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Porissa ei oo vieläkään päästy tästä sarjasta yli. Ei uskois että voititte.
Mä en ole vieläkään päässyt yli JYPin paitsiomaaleista. Varmaan rumaa logoakin suurempi syy vihata joukkuetta. Kolmas syy on RD. Vaikkei se siellä enää olekaan
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli kyllä karmea erä JYPiltä. Lahjoitettiin maali, syötöt järkyttäviä ja laukaukset järkyttäviä. Muuten ei ollut hätää.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Mä en ole vieläkään päässyt yli JYPin paitsiomaaleista. Varmaan rumaa logoakin suurempi syy vihata joukkuetta. Kolmas syy on RD. Vaikkei se siellä enää olekaan

Vaikeaa on, kun kannat kaunaa vuositolkulla. Se oli tuomarivirhe, ei JYPin virhe. Itse en myöskään unohda koskaan sitä kevättä, mutta ihan muista syistä luonnollisesti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nordiksella lievästi tepsukoiden erä vaarallisten paikkojen osalta. Fyysisesti HIFK vei.

Ja luonnollisesti HIFK:n tappavan tehokas yv toi ainoan maalin. Aivan ympäripyöreää on. Liekeissä: Kallio. Kaameaa: Finley.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tapparan erä. Ilves ei missään vaiheessa näyttänyt joukkueelta, joka on ottamassa ottelusarjan voittoa kotio.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Eeei, Haapalasta vain on kuoritunut jonkinlainen kaikantola tähän sarjaan. Koko ajan katollaan.
Runkosarjassa en miehen pelejä nähnyt mutta ainakin pleijareissa ollut Tapparan surkeimpia pelaajia sen lisäksi että on koko ajan katollaan. Mies taitaa olla allerginen muutenkin kosketukselle, mies kalastelee jatkuvasti. Oksettava pelaaja, ei uskoisi miehen otteita kattellessa että tuo voitti runkkiksen pistepörssin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös