Corey Elkins HIFK:hon

  • 536 931
  • 1 375

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä voin tulla teille karjalaistyyppiseksi itkijänaiseksi säestämään surujuomista, jos noin käy.

Ekana biisinä vedän Meiän Veera -nimisen tekeleen:
'vot sie veit miun kanat
kaikki rahat
teot teit näät vällee pahat'

Sopiiko näin?
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mä voin tulla teille karjalaistyyppiseksi itkijänaiseksi säestämään surujuomista, jos noin käy.

Ekana biisinä vedän Meiän Veera -nimisen tekeleen:
'vot sie veit miun kanat
kaikki rahat
teot teit näät vällee pahat'

Sopiiko näin?

Sopii vallan mainiosti, tervetuloa! Lupaan sitten sullekin sen jalluflindan, solidaarisuudesta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin haluan uskoa siihen, että IFK:n organisaatiossa kaikki tajuavat kuinka hyvä pelaaja Corey on ja täten ei vaan ole sitä mahdollisuutta, että kundi eksyisi toiseen liigaseuraan. Jos lähtee, niin KHL, SHL tai NLA lienee suuntana.

Yksi kaikkien aikojen parhaimpia ulkomaalaispelaajia IFK:ssa. Kyllähän sen nytkin näkee, että ukko on ihan puolikunnossa loukin jälkeen, mutta silti antaa joka ilta kaikkensa ja on hirveä apu joukkueelle.

Mun ihan ehdoton favorite tosta jengistä. Ajanut jopa Lennun ohitse!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopii vallan mainiosti, tervetuloa! Lupaan sitten sullekin sen jalluflindan, solidaarisuudesta.

Niin hienolta kuin ajatus kuulostaakin ja huomioiden skin, miksi tämä spektaakkelin suunnittelu vielä ehtiikään kehittyä, toivon että tätä happeningia ei tapahdu. No, kysytään nyt varmuuden vuoksi josko joku haluaisi lähteä kuskiksi?
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mä vetäisin paljon mielummin teidän kanssa jalluflindat - tai vaikka skumppaa - sen kunniaksi, että Kari tekee taas uuden jatkosopparin! Tärkein yksittäinen pelaaja by far, ja tärkein jatkosoppari Nybarille työstää. Make it happen, Tom!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirvonen on todella tärkeä pelaaja ja se on kyllä taas näkynyt. Varsinkin aloituksissa täysin korvaamaton. Muilla prossat kolmenkympin tienoilla, Elkinsillä n. 90.

Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava, että Elkins on täysin puolikuntoinen ja liike on hirveää katsottavaa, kun ei vain pääse eteenpäin. Eilen oli myös jännittävä sokkosyöttö selän takaa suoraan oman maalin eteen, mutta onneksi siitä ei tullut maalia. Luotan kuitenkin siihen, että peli peliltä otteet paranevat. Jännittävää kuitenkin, että tilastojen valossa pelaa todella hyvin, vaikka omat silmät ovat muuta kertoneetkin. Ei voi hirveästi valittaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pleijareissa yhdelläkään IFK:n sentterillä ei ole aloitusprossat alle 50, Elkins on tietysti tässä tilastossa omilla luvuillaan, mutta tämä osa-alue toimii nyt kokonaisuudessaan hyvin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pleijareissa yhdelläkään IFK:n sentterillä ei ole aloitusprossat alle 50, Elkins on tietysti tässä tilastossa omilla luvuillaan, mutta tämä osa-alue toimii nyt kokonaisuudessaan hyvin.

Jaa, sitten seison korjattuna. Uskoin tyhmänä ilman suodatinta, mitä mulle eilen pelin jälkeen kerrottiin. Voisko olla sitten tämän TPS-sarjan tilastot?
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa, sitten seison korjattuna. Uskoin tyhmänä ilman suodatinta, mitä mulle eilen pelin jälkeen kerrottiin. Voisko olla sitten tämän TPS-sarjan tilastot?
IFK on voittanut TPS-sarjassa 65 aloitusta ja TPS 36. IFK:n aloitus% on siis 64,36%. Nämä on niitä isoja pieniä asioita, jotka voivat auttaa sarjan kääntymisessä meille.

Aloitusprosentit neljässä pudotuspelissä yhteensä (yli 10 aloitusta):
Elkins 73,2%
Leino 60,5%
Hintz 54,2%
Malinen 53,3%

Melko huikeita prosentteja.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli, mulle on puhuttu paskaa :D. Täytyy antaa palautetta ja lakata uskomasta ihmisiä. Myös niitä luotettavia. Kiitos tilastoista ja korjauksista.
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Kari on kullanarvoinen pelaaja meille, eikä pelkästään aloitustensa turvin. Viime pelissä osui silmiin kuinka El King rauhoitti maalinedus hässäkässä Finleytä, pieni kopautus ja muutama sana niin Big Joe lopetti kaiken ylimääräisen ja tilanne kuivui kasaan. Tärkeä johtaja joukkueelle, pitkää pahvia kiitos!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kari nyt pudotuspelien pistepörssin piikkipaikalla. Mieleni tekisi linkittää se iltapaskan juttu jossa kaveri leimattiin liigan ylipalkatuimmaksi pelaajaksi, mutta en viitti. Aivan loistava peli tänään(kin)
 

Stigu

Jäsen
El King vaan on El King. Kantaa niin runkkarissa kuin pleijareissa, riippumatta ympäristötekijöistä. Hieno pelaaja, jotenkin tulee Darren Boyko mieleen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Nyt viimeistään viiden vuoden (tai ainakin kahden) pahvi EL KING'ille. Kari on kunkku!
 

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Ihan sama kuinka paljon Elkins tienaa palkkaa, hän on ne rahat ansainnut! Uskomaton Johtaja!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
El King. Joukkueen henkinen johtaja vaikka ei paljon puhukaan. Osoittaa koko ajan tekemisellään esimerkkiä muille. Ja nyt kun kantaa joukkuetta myös pisteiden valossa, on tämä ihan loistotilanne.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Nyt viimeistään viiden vuoden (tai ainakin kahden) pahvi EL KING'ille. Kari on kunkku!
Uranloppuun vaan, ja jätetään palkka rivi tyhjäksi. Elkins saa itse kirjoittaa siihen summan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jokunen vuosi sitten totesin Elkinsin olevan ns. Franchise player, jonka ympärille voisi rakentaa menestyvän joukkueen. Ei ole tarvinnut sitä lausuntoa pyörtää. Aivan huikea kaveri! Toivottavasti on pitkä pahvi takataskussa.
 
Viimeksi muokattu:

TO41

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti Corey jatkaa kapteenin roolissa niin pitkään kuin vauhti riittää ja jatkaa sitten valmennuspuuhiin. Loppuelämä vaakuna rinnassa.

Kukas sinne IS:n toimittajalle kirjoittikaan? Voisi olla vastauksen paikka, kun ei vielä toisella puheenvuorollaan myöntänyt virhearviotaan. Linkit illan tuloksiin ja tänne viesteihin, joissa fanit toivovat monivuotista pahvia hinnasta viis.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC, (HIFK)
Täytyy kyllä mainita, että olen kateellinen, että IFK:lla on tälläinen pelaaja. HIFKin resurssit ovat sitä luokkaa, että nyt Nybondas paperi kourassa Elkinsin luo ja "say your price". Liiga tarvitsee tälläisiä pelaajia. Myös jonkun aikaa ihmetellyt miksei ole vakituisessa kapteenistossa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Tohonkin puolityhjään maaliin Elkins räjäytti ranteet lukossa kiekon auringonvarmasti ylähyllylle, olisi mennyt läpi vaikka Setänen olisi jonkun syndin saanut siihen eteen. Vittu mikä päällikkö, välillä käy kateeksi turkulaisia kun heillä on Tallinder mutta onneksi meillä on Kari.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Jos on haluttu saada rahalle vastinetta niin tässä kaverissa on todellakin saatu. Tulee eräs Darren Boyko mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös