Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2016–2017

  • 39 988
  • 233

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täällä ei kyllä kukaan ole pitkään aikaan puuttunut siihen, miten esimerkiksi sinä tuet Porin Ässiä katsomossa ja sen ulkopuolella. Päinvastoin, Isomäessä on varmasti kaikille tilaa kannattaa sillä tavalla kuin itse näkee parhaaksi. Sinä sen sijaan moitit ihmisiä rummun ympärillä jokaisen tilaisuuden saadessasi. Onko edes vähän lapsellista?
Mitä ihmettä!? Koska minä olen muka moittinut ihmisiä rumpujen ympärillä, ainahan olen keskittynyt tukemaan heidänkin touhujaan? Nyt sitten todisteita kehiin tai pidä mölyt mahassasi, valehtelija!

Katsomoon mahtuu varmasti kaikki jotka sinne haluavat tulla ja kannatusta on monenlaista, kukin kannattakoon tyylillään. Kaikki kannattajat ovat varmasti yhtä tärkeitä Ässien pelaajille ja organisaatiolle. Mielestäni seisomakatsomossa on hyvä meininki ja on aina ollut. Olen siellä yli kolmekymmentä vuotta käynyt niin on minulla jonkinlainen käsitys siitä mitä siellä tapahtuu.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Katsomoon mahtuu varmasti kaikki jotka sinne haluavat tulla ja kannatusta on monenlaista, kukin kannattakoon tyylillään. Kaikki kannattajat ovat varmasti yhtä tärkeitä Ässien pelaajille ja organisaatiolle. Mielestäni seisomakatsomossa on hyvä meininki ja on aina ollut.

Juurikin näin, tämän allekirjoitan täysin. Tästä on hyvä jatkaa huomisen odottelua ja Nordiksen haltuunottoa.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juurikin näin, tämän allekirjoitan täysin. Tästä on hyvä jatkaa huomisen odottelua ja Nordiksen haltuunottoa.
Ei, vaan nyt todistat edellisessä viestissä esitetyt valheelliset väitteesi. Annahan tulla, kovanaama. Taidatkin olla kova poika puhumaan paskaa?
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Ei, vaan nyt todistat edellisessä viestissä esitetyt valheelliset väitteesi.
Lausahdus ''oikeinkannattajista'' särähti ikävästi korvaan, olettaen tietenkin että olisit viitannut dokumentissakin esillä olleeseen Pataljoonan porukkaan minkä nyt itse tietenkin otan turhan henkilökohtaisesti.. Jos näin ei kuitenkaan ollut niin pyydän anteeksi, Pienellä tarkastuksella löysin kuitenkin tämän mitä arvostan itse suuresti. Anteeksi, virheitä sattuu.

Itsekin olen vahvasti sitä mieltä että kyllä Pataljoonan meininki mahtuu ihan hemmetin hienosti sinne joukkoon. Hyvin se minun mielestäni on mennyt ainakin niissä peleissä joissa olen paikalla ollut. Vastakkainasettelu on kyllä syvältä hanurista eikä siihen ole mitään syytä. Jokainen kannattakoon tyylillään kunhan kannattaa. En ymmärrä miten ketään voi häiritä se, jos siinä on porukka joka veisaa chänttejään. Ei siihen tappituntumalle ole kenenkään pakko mennä jos Pataljoonan touhu pännii, seisomakatsomossa on kyllä tilaa muuallakin. Itse olen yleensä melko lähellä tuota Pataljoonan porukkaa ja hienolta menolta vaikuttaa, joten ei muuta kuin pökköä pesään vaan ja lisää samaa meininkiä!
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lausahdus ''oikeinkannattajista'' särähti ikävästi korvaan, olettaen tietenkin että olisit viitannut dokumentissakin esillä olleeseen Pataljoonan porukkaan minkä nyt itse tietenkin otan turhan henkilökohtaisesti.. Jos näin ei kuitenkaan ollut niin pyydän anteeksi, Pienellä tarkastuksella löysin kuitenkin tämän mitä arvostan itse suuresti. Anteeksi, virheitä sattuu.
Hyväksyn. Onnea jatkoon.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Kai tämä on mainitsemisen arvoinen asia eli helvetin ylpeä siitä, että Pataljoona veti 5-0 tilanteessa Rakas seuramme -chantia putkeen erän alusta pelin loppuun saakka. Periksi ei anneta, milloinkaan.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kai tämä on mainitsemisen arvoinen asia eli helvetin ylpeä siitä, että Pataljoona veti 5-0 tilanteessa Rakas seuramme -chantia putkeen erän alusta pelin loppuun saakka. Periksi ei anneta, milloinkaan.

Loistavaa! Tällaista huhua kuulin kanssa, harmi nyt ettei itse päässyt tänään paikalle. Mutta ihan oikea reagointimalli, saati sitten että lähdetään tokassa erässä pois katsomosta murjottamaan hallin käytäville.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitoksia tosiaan tämänkin kautta kaikille niille, jotka tänään Nordiksella vetivät loppuun asti oman joukkueen puolesta. Rakas seuramme lähti koko kolmannen erän taukoamatta. Melkein puolen tunnin chäntti siis kokonaisuudessaan. Joku voi pitää hullujen hommana, mutta ainakin nyt oli periksi ei anneta milloinkaan-asennetta enemmän kuin hyvin!

Noin 15 hengen porukka tässä oli mukana. Pikkuhiljaa Porissakin otetaan askeleita kannattajakulttuurin kehittymisen suhteen, se on vääjäämätöntä. Vaikka joukkueen esitys tältä päivältä vituttaa suunnattomasti, niin se, että oikeasti kannatettiin joukkuetta ääneen loppuun asti, lämmittää kuitenkin kummasti. Paljon enemmän vituttaisi, jos olisi ollut oluella kolmannen erän kiroamassa Padan tekemistä.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Onko tuolla tosiaan vaan 3600 katsojaa...? Äkkiseltään katsottuna koko kaudella ollut 4 kertaa alle 4000 katsojaa..
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvää tifoa olivat saaneet pataljoonalaiset ja kumppanit aikaiseksi, hienoa.

Toivottavasti mattimyöhäisetkin ilmoittautuvat vielä huomiselle matkalle ja saatas Tampereelle kauden parasta vierasmeininkiä aikaiseksi ja sarja poikki!

Matkan mainos.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Tifo oli upea, iso kiitos kaikille teille ketkä vapaa-ajallanne olitte sitä tekemässä! Nämä ovat hienoja ja isoja juttuja.

Huomenna jatkuu Tampereella ja täältä voi ilmoittautua matkalle klo. 9:00 asti. Hintaa matkalle on 22€ jäseniltä ja 32€ muilta. Omilla kyydeillä tuleville suosittelen hankkimaan liput seisomakatsomoon, tunnelma on taattu.
 

Kumura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko mitään toivoa nähdä Pataljoonan meininkiä A-junnujen tärkeissä otteluissa? Vuosi sitten oli hienoa meininkiä.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko mitään toivoa nähdä Pataljoonan meininkiä A-junnujen tärkeissä otteluissa? Vuosi sitten oli hienoa meininkiä.

Eiköhän ja toivottavasti myös Hämeenlinnaan olisi edellytyksiä saada kannattajamatkaakin aikaiseksi, sikäli mikäli tässä nyt ottelut suotuisasti menisivät.

Edit: Sääli että viime kaudella kuitenkin aika pienellä massalla siellä vedettiin, sillä monet eivät jaksaneet enää noihin peleihin tulla edustuksen tiputtua. Tuonne kun saataisiin se koko logolla osallistuva massa organisoidusti kannattamaan puolityhjään halliin, niin alkais jo kuulumaan kohtuu mukavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pataljoona järjestää matkan torstaina 30.3. A-nuorten finaalien avauspeliin Hämeenlinnaan, mikäli 30 lähtijää saadaan vähintään kasaan.

Matkan mainos.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
No nyt se kausi on ihan oikeasti ohi kannattamisen osalta. Hyvä tunnelma saatiin luotua nuorten finaaliin. Jatketaan taas Pitsiturnauksessa!
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Yksi ehdotus Pataljoonalle:
Hommatkaa megafoni ja huutakaa siihen mitä haluatte. Sillä saisitte ainakin nopeammin ja helpommin koko seisomakatsomon mukaan lauluihin ja muihin hoilaamisiin.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi ehdotus Pataljoonalle:
Hommatkaa megafoni ja huutakaa siihen mitä haluatte. Sillä saisitte ainakin nopeammin ja helpommin koko seisomakatsomon mukaan lauluihin ja muihin hoilaamisiin.

Tällä viisiinhän sitä saisi parhaiten ohjeistukset menemään perille suuremmallekin massalle, mutta suurimpana puutteena tuossa on ollut ettei siihen ole oikein löytynyt sopivaa henkilöä, joka haluaisi siinä pestissä toimia noilta jalansijoilta. Kun olisi selkeämmin sektoria sille, missä olisi vain halukkaat osallistumaan organisoituun kannattamiseen, niin moni asia olisi helpompaa.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Jokaiselle jäsenelle megafoni ja oma sektori Katikurun postilaatikoille olisi ihanteellinen tilanne.
Megafonia ei tarvuta15 henkilölle?
Kuilu "teihin" kasvaisi entisestään.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Ei ole "meitä" ja "teitä". On vain Ässien kannattajia, jotka tukevat omaa seuraansa haluamallaan tavalla. Ikävää, jos jonkun mielestä emme kaikki sulassa sovussa Isomäkeen mahdu.

Jos kannatusporukkaa on riittävästi ja joku haluaa porukkaa megafonilla ohjata, Pataljoona varmasti löytää kyseiselle henkilölle megafonin.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tällä viisiinhän sitä saisi parhaiten ohjeistukset menemään perille suuremmallekin massalle, mutta suurimpana puutteena tuossa on ollut ettei siihen ole oikein löytynyt sopivaa henkilöä, joka haluaisi siinä pestissä toimia noilta jalansijoilta. Kun olisi selkeämmin sektoria sille, missä olisi vain halukkaat osallistumaan organisoituun kannattamiseen, niin moni asia olisi helpompaa.
Tässä on tietysti sekin "vaara" olemassa, että jos tuollainen megafonimies ilmestyisi ohjeistamaan kannustushuutoja, niin siinähän saattaisi jopa vahingossa koko seisomakatsomo lähteä huutoon mukaan. Ei tarvitsisi miettiä huudon kohdistamista vain organisoidusta kannattamisesta kiinnostuneille, vaan voisi kohdistaa sen koko katsomolle. Aatteleppa.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä on tietysti sekin "vaara" olemassa, että jos tuollainen megafonimies ilmestyisi ohjeistamaan kannustushuutoja, niin siinähän saattaisi jopa vahingossa koko seisomakatsomo lähteä huutoon mukaan. Ei tarvitsisi miettiä huudon kohdistamista vain organisoidusta kannattamisesta kiinnostuneille, vaan voisi kohdistaa sen koko katsomolle. Aatteleppa.

Nii, ei ole ensimmäisenä tällainen ajatus tullut mieleen viimeisen kymmenen vuoden aikana ilmapiiriä seuratessa, mutta ajat muuttuu eskosein ja kehitys kehittyy. Ehkä se kohta voisikin olla aika kypsää saada laajempaakin levikkiä innostumaan, kuten toteat.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eiks tätä kokeiltu joskus ja silloin ainakin megafoonimies toivotettiin helvettiin.

Mutta ei kai kokeilu mitään maksa, aika näyttää miten käy.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiks tätä kokeiltu joskus ja silloin ainakin megafoonimies toivotettiin helvettiin.

Mutta ei kai kokeilu mitään maksa, aika näyttää miten käy.

Kuten todettua, niin aika suuressa roolissa että kuka siinä toimii ja miten selviytyy ruudustaan. Ja varsinkaan kun mitään suurempaan rutiinia ei ole tämän joukkueen takana siihen päässyt kellekään sikäli muodostumaan, pl. satunnaiset kokeilut. Tekemällä oppii pätee varmasti tähänkin puoleen kun saisi toistoja alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös