Ma 27.2.2017 Jokerit - TsSKA Moskova (GAME 4)

  • 25 985
  • 241

Bacon

Jäsen
Ei kai Jokeritkaan nyt voi kolmea jatkoaikaa hävitä samassa ottelusarjassa. Ainakaan putkeen. Haisee jonkun Petteri Wirtasen suonenvedolle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hyvä päätös playoffeille, vaikka turpaan tulisikin. Rosteriero valtava, ja kuitenkin väännetään G4 jopa ilman värilaseja voitosta. Mulla arvio 45-55 Jokerit ensin. Ei huono! Historia playofffeissa jatkoilla heikko, mutta tällä joukkueella sen paino oikeastaan vain plussaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jatkoille mentiin sit jälleen. Ei vain pompi meillä sisään. Tosin TsSKA on jo saanut kiekon meidän rysään mutta ei hyväksytysti. Kolmas jatkoaikapeli tähän sarjaan, on tää ainakin kunniakkaampi taistelu kuin vitjaz-vitsiltä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Lajunen pääsi pari kertaa kokeileen, maskia vähän lisää niin Sorokin ei nää vetoja. Koko rahan edestä viihdettä, Jaakolalla oli kyllä huippupaikka.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei kai Jokeritkaan nyt voi kolmea jatkoaikaa hävitä samassa ottelusarjassa. Ainakaan putkeen. Haisee jonkun Petteri Wirtasen suonenvedolle.
Mites se nyt menikään sillon JYPiä vastaan..
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kai Jokeritkaan nyt voi kolmea jatkoaikaa hävitä samassa ottelusarjassa. Ainakaan putkeen. Haisee jonkun Petteri Wirtasen suonenvedolle.
Mä veikkaan Hishonia Salmisen namupassista. Todellisuudessa olen jo tuohon kesälomaan valmistautunut, ja vaikea uskoa nousuun enää tässä sarjassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mun laskujeni mukaan TsSKA on vetänyt tässä sarjassa 9 tai 10 kertaa tolppaan tai ylärimaan.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
3.erä yksi kauden parhaista Jokereilta, Reginkin alkaa näyttämään kapteenilta ensimmäistä kertaa tässä ottelusarjassa.
Tunnelma hallissa ajoittain jopa erinomainen varsin pienestä yleisömäärästä huolimatta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tervehdys kaikille.
Ensimmäistä viestiä ikinä kirjoitellaan tänne palstalle, ja mikä olisikaan parempi paikka aloitella palstauraa kuin Jokereiden hekumallinen pudotuspeliottelu. Jokereilta tänään hieno taistelu käy jatkoilla miten vaan, mutta onhan tuo vastustaja kyllä kohtuuttoman hankalasti voitettavissa. Hatunnosto myös siihen suuntaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Erikoinen kampaus muuten Erkalla!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oishan se aika nasulia voittaa jatkoajalla, uskaltaisiko siitä unelmoida vai pitäisikö vetää ranteet auki jo nyt varmana tappiosta. No mä haluan unelmoida edes hetken, PW tekee Teleginin perseen kautta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös