To 16.2.2017 Jokerit - Ak Bars Kazan

  • 14 567
  • 150

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kukakohan aktiivipelaaja on tehnyt eniten maaleja Jokereiden verkkoon? Veikkailisin että Azevedo on aika korkealla siinä listassa.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Mitä helvettiä noi tuolla selostamossa horisee? Joo, maalivahdin edessä on välillä maskia. Silloin maalivahdin tulee etsiä itse se kiekko sieltä maskin takaa eikä jäätyä viivalle geneeriseen torjunta-asentoon. Zapolski on paska.
Jos on 2 metrinen ja 100 kiloinen voi kenties jähmettyä paikoilleen, mutta kyllä pienikokoisen häkkärin täytyy pystyä kurkkimaan väleistä hyvällä liikkeellä. Ei jatkoon!
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis Zapo on tehnyt monta hyvää torjuntaa läheltä, mutta viivakudit näyttävät olevan aina pahoja (koosta johtuen?).
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Onhan tässä hyvä paikka harjoitella ilman maalivahtia pelaamista ja YVtä, mutta, kun maali ei muuta Jokereiden tilannetta mitenkään. Varmaan viimesellä sekunnilla joku saa lämärin raajaan ja kausi häneltä ohi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kiitos SKA, siellä sentään osataan pelata. Jokerit ei itse pystynyt paikkaansa varmistamaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Toivottavasti mennään pleijarit Heleniuksella.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Joku kiinalainen jakamassa palkintoja, hmmm? Onko jotain jota minä en tiedä...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joku kiinalainen jakamassa palkintoja, hmmm? Onko jotain jota minä en tiedä...
Antaisin kyllä pienet slow clapit, jos tuo kaveri olisi jatkossa Jokereiden omistaja :D
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei se vaan riitä vaikka kuinka potkisi. Täydellinen katastrofi vältettiin, kun pudotuspeleihin mentiin rimaa hipoen. Ei silti paljon lämmitä kun koko kausi on ollut enemmän tai vähemmän täyttä paskaa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Toivottavasti mennään pleijarit Heleniuksella.
Itse laittaisin Jani Kauton sisään.

Tyhminkin ihminen näki, että SKAn pistettyä homman pakettiin Pietarissa Jokereiden pelaamisen taso laski välittömästi. Kolmannessa varsinkin paketti aivan sekaisin ja kazanilaiset teki oikeastaan mitä halusi. Eipä tästä kannata sen suuremmin murehtia.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ei se vaan riitä vaikka kuinka potkisi. Täydellinen katastrofi vältettiin, kun pudotuspeleihin mentiin rimaa hipoen. Ei silti paljon lämmitä kun koko kausi on ollut enemmän tai vähemmän täyttä paskaa.
Oisin toivonu sitä. Veikkaan että tää pleijaripaikka tarkoittaa sitä, että Jalosta on edessä toinenkin kausi. En jaksaisi itse tuota paskaansa edes minuuttia enää
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Antaisin kyllä pienet slow clapit, jos tuo kaveri olisi jatkossa Jokereiden omistaja :D

No just täydellinen. Koko olemus huokuu siltä, että "Hei, en tiedä yhtään mitään yhtään mistään, mutta rahaa löytyy ihan vitusti! Kuka ostetaan?"
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kiitos SKA, siellä sentään osataan pelata. Jokerit ei itse pystynyt paikkaansa varmistamaan.

Siis kuka noi Jokereiden poffipaikkaan riittävät pisteet keräsi? Onko Jokerit saanut jonkun muun joukkueen pisteitä? Tästä haluan kuulla lisää. KERRO KENEN JOUKKUEEN PISTEITÄ JOKERIT ON SAANUT!
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Oikeesti roudatkaa nyt vittuun se kuuluttuja tuolta joka puhelee pelin aikana ja huutelee tuloksia kesken ottelun. Sen nyt tiesi että keskittyminen menee tuohon ja parempi olisi kuin muista tuloksista oltaisiin oltu hiljaa. Täällä taas asiantuntijat vauhdissa. Zapolla ei paras päivä tänään ja tuon heikon tammikuun aikana oli epävarma. Vastapainoksi kauden ekalla puoliskolla ryösti lukemattomia pisteitä kun peli oli aivan sekaisin. Elintärkeällä vieraskiertueella kun oli pakko onnistua torjui kenties ratkaisevat pisteet ja nyt kun menee muutama helppo viivasta kun peli on jo selvä playoff-paikan osalta niin se onkin kaikkien aikojen huonoin maalivahti. Hyvin te vedätte.
 

Tartu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KHL
Jalonen oli kans hyvä. Paitsi kun laittoi Rautasen maalinjälkeiseen vaihtoon. Muuten maailmanluokan suorittamista penkin takana.
Tä? Siis laittoi kaksi kertaa Niemen ketjun maalin jälkeiseen vaihtoon ja molemmissa kolisi omissa. Ei siis kovin hyvin vedetty. Apinakin oppisi nopeammin, tosin pieni plussa Niemen penkittämisestä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ihme vinkumista jostain hyvästä mausta suussa. Peskää saatana hampaanne. Se on ihan selvä, että Jokerit suoristi selän kun tulos oli selvä. Ehkä se on vähän epäurheilijamaista, mutta katseet on kohdistettu tulevaisuuteen. Enemmän olisi vituttanut jos tuossa asetelmassa olisi itsemme turhaan telottu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Heh. Täällä jotkut uskottelee itselleen että Jokerit hävisi kun SKA oli lähes varmasti voittamassa omaa peliään. Jos näin olisi oikeasti ollut niin Regin ei olisi ketjuineen pelannut minuuttiakaan. Jokerit hävisi huonouttaan ja erityisesti imurimaiseen Zapolskiin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Heh. Täällä jotkut uskottelee itselleen että Jokerit hävisi kun SKA oli lähes varmasti voittamassa omaa peliään. Jos näin olisi oikeasti ollut niin Regin ei olisi ketjuineen pelannut minuuttiakaan. Jokerit hävisi huonouttaan ja erityisesti imurimaiseen Zapolskiin.
Tässähän on kiinni valmennuksen peluuttamisesta. Jalonenhan sanoi, että saattoi olla näin, että rupesi miettimään muita asioita kun kentällä ja taululla tulokset näkyivät. Ei ollut tosin erityisen äreissään asiasta, mutta kyllä siitä olen vakuuttunut, että se tietty osa itsestään jäi tästä syystä antamatta. Olisihan se ollut loppuen lopuksi vitun perseestä jos Regin vaikka olisi tässä pelissä "syönyt kiekkoa" ja murtanut vaikka kätensä.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että en ikinä halua nähdä jengiltä sitä ettei pistetä kaikkea peliin. Se on ollut aika arkipäivää tällä kaudella, mutta tässä vikassa erässä se ei jaksanut haitata. Annettiin merkit siitä mihin pystymme. Toivottavasti CSKA menettää pisteitä viimeisessä ja SKA voittaa.
 

Barry Manilow

Jäsen
Suosikkijoukkue
California Golden Seals
Tä? Siis laittoi kaksi kertaa Niemen ketjun maalin jälkeiseen vaihtoon ja molemmissa kolisi omissa. Ei siis kovin hyvin vedetty. Apinakin oppisi nopeammin, tosin pieni plussa Niemen penkittämisestä.

Omassa päässä ei noin yleisesti ottaen kannattaisi hävitä aloituksia 100-0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös