Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 339
  • 405

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tätä on toivottu ja nynnynä sen tässä ja nyt perustan. Tänne voitte kirjoittaa ja uskoutua nynnyistä asioista elämässänne. Näitä nynnyjä asioita on esim. töissä käynti ja selvänä oleminen. Ja muutenkin avautua ja jakaa kokemuksia siitä, miltä se elämä nynnynä näyttäytyy ja minkälaisia nynnyjä tapoja olette omaksuneet nynnyillessänne tällä elämän polulla. Voin esim. kuvitella kuinka nynnynä laitatte illalla kellon soimaan, että varmasti ehditte ajoissa nynnyilemään töihin. Nynnyt ei nimittäin myöhästy. Nynnynä teette kaiken mitä pomo käskee ja kahvitauolla luette erään nimimerkin seikailuista pitkin Tallinnaa ja päästätte kateellisina nynnymäisen huokauksen ja juotte kahvinne loppuun. Nynnynä päivän loputtua käytte kaupassa ja menette kotiin tekemään nynnyille sopivaa ruokaa, makaronilaatikkoa. Sitten katsotte telkkaria ja käytte tietokoneella, ennen hampaiden pesua ja nukkumaanmenoa. Aamulla sitten sama nynnyrumba uudestaan. Sanakirjassa sanalla "nynny" viitataan ujoon/arkaan/saamattomaan/nahjusmaiseen ihmiseen ja yleensä mieheen. Juuri sellaiseen joka käy päivittäin töissä ja tekee niitä samoja nynnymäisiä asioita joka ikinen päivä. Tämä ketju on siis omistettu nynnyille ja nynnyjen omille tarinoille.

Itse huomasin noin viisi vuotta sitten olevani nynny. Koirat ei tottele, lapset ei kunnioita ja vaimokin nauraa jos yritän olla tiukkana jostain asiasta. Alkuun se oli vaikeaa aikaa ja mietin jopa sukupuolenvaihdosleikkausta. Lääkäri sitten kertoi, ettei ole olemassa sellaista sukupuolta kuin nynny, joten annoin asian olla ja tyydyin olemaan mies, mutta nynny sellainen. Kun kerroin asiasta kavereille, se ei tullut heille yllätyksenä. Olivat jo vähän aavistelleet sitä, että olin muutunut nynnyksi kun en enää niin usein ollut heihin yhteydessä enkä lähtenyt myöskään ulos enää juuri ollenkaan iltaa viettämään heidän kanssaan. Pikkuhiljaa alkujärkytyksestä toivuttuani huomasin, että nynnyyden kanssa pystyy kuitenkin elämään melko normaalia elämää, kunhan varoo ettei hermostuta vaimoa. Nyt alkaa jo nukkumaanmenoaika lähestyä ja muutenkin olen jo ylittänyt päivittäisen tietokoneaikani, joten ottakaa te tästä koppi ja jatkakaa palstan nynnyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En oo kertonut tätä, mutta oon käynyt usein Virossa enkä ole kertaakaan käynyt siellä huorissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä on malliesimerkki nynnyilystä. Kiitos, että jaoit tämän kokemuksen ja toivottavasti muut uskaltavat seurata perässä omien esimerkkiensä kanssa.

Hävetti kyllä ihan kiitettävästi tunnustaa nynnyilyni. Onkohan täällä kenelläkään asuntolainaa?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tallinnan olen nähnyt laivasta kun odoteltiin matkan jatkumista eteenpäin, maksullisissa ihmisissä käynti on jäänyt hurjemmille pojille. Kaiken tämän lisäksi tykkään kirjoista ja luen niitä ahkerasti. Jumatsuikka mitä nynnyilyä! Kirosanan kirjoittaminen pisti hikoiluttamaan, oli niin jännää.

Yhdessä nynnyleffassa pidettiin puhe jota hieman muunnellen siteeraan: Nynnyt, in the name of democracy, let us all unite!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sitten katsotte telkkaria ja käytte tietokoneella, ennen hampaiden pesua ja nukkumaanmenoa. Aamulla sitten sama nynnyrumba uudestaan.

Tähän yksittäiseen kohtaan on pakko puuttua, koska painajaiset eivät ota hellittääkseen. Elettiin 90-luvun puoltaväliä ja lukioporukassa olimme juhannusmökillä. Siinä sitten noin klo 23.30 tienoilla alkoi hampaiden harjaus ja yöpuvun etsintä.

Minä taas istuin yksin nuotiolla juomassa olutta ja paistoin jonkun makkarankin. Emme ole enää olleet tekemisissä.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Itsehän en ole koskaan käynyt Tallinnassa. Nynnyillyt vaan jossain selvinpäin. Mytta nyt kiireesti bussiin ja töihin että saapi laskut maksetuksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oon niin nynny, että heräsin klo 5.48, vaikka herätys oli asetettu vasta kuudeksi. Ei tietenkään mitään darraa päällä, kun en juonut alkoholiakaan eilen. Kovat jätkät olisivat heränneet hirveessä darrassa joskus iltapäivällä. Jos olisivat edes menneet nukkumaan ennen kuin mä jo heräsin.

Tiedän tuon ajan niin tarkasti, kun ostin ihan vasiten digitaalikellon, että tiedän milloin pitää nousta reippaana ylös nynnyilemään.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Maksoin tänään laskuja ajallaan

Onkohan täällä kenelläkään asuntolainaa?

saapi laskut maksetuksi.

Kyllä osuu ja uppoaa. Niin asuntolaina kuin muutkin laskut pitää maksaa aina jo pari päivää ennen eräpäivää, ettei vaan vahingossakaan tule muistutuslaskua, joka saapuessaan saisi aikaan hyperventilaation. Ja laskut pitää maksaa itse, sillä nynny ei luota suoraveloitukseen.

Minä taas istuin yksin nuotiolla juomassa olutta ja paistoin jonkun makkarankin

Tosta taas on nynnyily kaukana, senkin luolamies.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nynnyilin kans tänä aamuna, kun kello on soittamassa vasta 07.20, mutta heräsin jo reilu puolta tuntia aiemmin. Kello on soittamassa, koska nynnyilen ja menen kouluun ilman krapulaa. On kyllä nynnyä pystyä menemään päivittäin kouluun.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Olen ollut selvin päin Tallinnassa enkä ole pannut alaikäistä crack-huoraa siellä perseeseen. Olen pannut kyllä eestiläistä ei-prostituoitua, mutta en perseeseen.

muaddib
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kehtasin ostaa eilen salaatin ja söin sitä. Menin aikasin nukkumaan ja tänään tuttuun tapaan töihin aamuvuoroon. Triplanynnyilyt. Ai niin, seuraava pitempi breikki on jo puolen vuoden päästä !
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hieno ketju! Kyllä nynny nynnyn tunnistaa ja ehkä vieno hymyntapainen saattaa käväistä suupielissä tällaisessa kohtaamisessa. Itsehän olen supernynny ollut koko nuoruuteni. Tiedostan, ettei nynnyyttä tarvitse hävetä eikä siitä voi kokonaan päästäkään eroon, mutta jopa omasta nykyvireestäni katsottuna pidän itseäni erikoisena nuorena. Ensinnäkin, otin ensikontaktini naisiin 22-vuotiaana, ja tällä tarkoitan siis ihan fyysistä kosketusta. Sitä ennen en ollut halaillut saati pusutellut yhtään ainoaa naisenpuolta sitten varhaislapsuuteni. Ensimmäisen oman olueni join vaille kolmekymppisenä, kännissä en ole koskaan ollut. Vanhempiani tottelin aina, iltarukoukset luin kuuliaisesti ja auktoriteetteja kunnioitin kyseenalaistamatta. Kuten todettua, nynnyydestä ei pääse koskaan eroon eikä oikeastaan tarvitsekaan täysin, mutta sen verran olen kuitenkin iän myötä rentoutunut, ettei kassaneidoille hymyily tunnut enää päivän suurimmalta ponnistukselta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aamulenkki - totaalisen nynnyä. (paitsi sinisenä)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tunnustaudu nynnyksi vaikka lukuisilla Tallinnan reisuillani en ole huorille maksanutkaan. Tämä tosin johtuu siitä että olen sen verran kova panomies että huorat maksavat mulle että koulutan niitä.
 

SgtMarkov

Jäsen
Viimeisen kalenterivuoden aikana olen hoitanut luottotietoni takaisin, lopettanut tupakoinnin ja hankkinut itselleni salikortin. Käyn myös töissä säännöllisesti, enkä ole koskaan pettänyt puolisoani, en edellisiä enkä nykyistä. Repikää siitä, raggarit.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Viimeisen kalenterivuoden aikana olen hoitanut luottotietoni takaisin, lopettanut tupakoinnin ja hankkinut itselleni salikortin. Käyn myös töissä säännöllisesti, enkä ole koskaan pettänyt puolisoani, en edellisiä enkä nykyistä. Repikää siitä, raggarit.

Kova nynnyjätkä! Tsemppiä elämääsi nynnynä!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
En juo alkoholia ollenkaan, en polta, juon itse haudutettua teetä, syön 5-6 ateriaa päivässä makroarvoja miettien, en käy baareissa kuin tosi harvoin, käyn salilla 3-4 kertaa viikossa, luen aika paljon ja mitäs näitä nyt vielä olisi...

Nynnynä on kyllä ihan hyvä olla mutta siitä huolimatta, huoh. Heh, mutta 10 vuotta sitten jos olisi tehnyt vastaavan listan olisi se mennyt näin: juon aina kun mahdollista, poltan askin päivässä, no en vittu varmana juo mitään teetä, makkara ja karkki on aika hyvää, olen ylipainoinen ja en harrasta liikuntaa, baareissa ravaan aivan jatkuvasti, en lue juuri ollenkaan mitään enkä muutenkaan harrasta mitään, lisätään vielä että koulusta lintsaan reippaasti ja työntekoa välttelen aktiivisesti
 
Viimeksi muokattu:

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tänäänkin selvinpäin ja kello on jo yhdeksän.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ensinnäkin, otin ensikontaktini naisiin 22-vuotiaana, ja tällä tarkoitan siis ihan fyysistä kosketusta. Sitä ennen en ollut halaillut saati pusutellut yhtään ainoaa naisenpuolta sitten varhaislapsuuteni.

Nynnyä on mennä kihloihin 15v. vain koska muutkin menee. Kihloihin mennään kun käydään Aasiassa.

Ensimmäisen oman olueni join vaille kolmekymppisenä, kännissä en ole koskaan ollut.

No en mäkään niin nynny ole että olisin joskus kännissä ollut, mutta tuo oma olut kuulostaa oudolta. Onko se vähän niinku joku nynnyjen oma lelu?

Kerran etelä-Ranskassa meinasi vähän huipata kun tarjosivat ruokapöydässä kaiken maailman viinejä, hoidin sen pois miehekkäästi pelaamalla pari erää pöytätennistä kauniiden naisten kanssa kuin ei mitään.

Näin laajemmin tarkasteltuna, yksi omista lempiharrastuksista johon toivottavasti pääsen pian takaisin on lähteminen vuosittain maailman suurimpaan kulttuuriin eli Aasiaan, ja siellä kartasta tarkastelu miten pieni ja nynny maa joku Suomi esim. on, ja etenkin mitä ne sen asukkaat just nyt siellä tekee, lähtee töihin kurakelissä tms.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Annoin huutonetissä positiivisen palautteen tyyliin "OK" kun olisi pitänyt antaa neutraali huonosta pakkauksesta. Nynny kun olen.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ilmeisesti kuulun tähän porukkaan, koska olen viime aikoina kuunnellut Lapinlahden Lintujen kappaletta Vihtaasi on kustu. Siinä käydään läpi koko nynnyilyn elämänkerta. Olisi se rytinää kun nynnyily loppuisi, olisi siinä akka (anteeksi; vaimo) ihmeissään..."Olisiko tullut aika heti korkki aukaista..."
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nimimerkkini kertoo minusta kaiken oleellisen, nynnyyden yksityiskohtia ei tarvitse edes eritellä. Hurjinta mitä teen tälläkin hetkellä elämässäni on Jatkoaikaan kirjoittaminen työpaikan koneella ja vielä työaikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös