Liiga-aiheisia videoita

  • 367 520
  • 855

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

Ralph

Jäsen
SaiPa-Makasiini 16-17, osa 13: Huoltaja-Eetu - YouTube

Perkele, mää tykkään tällaisista videoista. SaiPalla huoltajana toimi päivän 14-vuotias Eetu-poika. Erityisesti hienoa oli nähdä Eetun ilmeet aina kun näki Markkasen. Markkasen tullessa kentältä harjoitusten jälkeen ja nähdessään hänet kopissa. Markkasen mainitsikin suosikkipelaajakseen, vaikka itse on puolustaja. Ja Markkanen pääsi yllättämään Eetun lopussa mukavasti.

Hienoo!
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
SaiPa-Makasiini 16-17, osa 13: Huoltaja-Eetu - YouTube

Perkele, mää tykkään tällaisista videoista. SaiPalla huoltajana toimi päivän 14-vuotias Eetu-poika. Erityisesti hienoa oli nähdä Eetun ilmeet aina kun näki Markkasen. Markkasen tullessa kentältä harjoitusten jälkeen ja nähdessään hänet kopissa. Markkasen mainitsikin suosikkipelaajakseen, vaikka itse on puolustaja. Ja Markkanen pääsi yllättämään Eetun lopussa mukavasti.

Hienoo!

Hyvä video! Varmasti lämmittää nuoren miehen mieltä ja sydäntä kun oma lemppariseura ja -pelaaja muistaa häntä ja antaa näin hienon mahdollisuuden. :)
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukureilta puskee hyviä videopätkiä facebookiin. Tällä kertaa pääosissa ovat Keni Karalahti ja Puppe Kumpulainen: Jukurit-Lukko
 

Tuima

Jäsen
SaiPa-Makasiini 16-17, osa 13: Huoltaja-Eetu - YouTube

Perkele, mää tykkään tällaisista videoista. SaiPalla huoltajana toimi päivän 14-vuotias Eetu-poika. Erityisesti hienoa oli nähdä Eetun ilmeet aina kun näki Markkasen. Markkasen tullessa kentältä harjoitusten jälkeen ja nähdessään hänet kopissa. Markkasen mainitsikin suosikkipelaajakseen, vaikka itse on puolustaja. Ja Markkanen pääsi yllättämään Eetun lopussa mukavasti.

Hienoo!

Kylläpäs olikin hyvä pätkä! Näitä lisää.
Tuli itsellekin hyvä fiilis ja piristi kummasti.
Hyvä SaiPa!
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kylläpäs olikin hyvä pätkä! Näitä lisää.
Tuli itsellekin hyvä fiilis ja piristi kummasti.
Hyvä SaiPa!

Tästä juuri on jääkiekossa pohjimmiltaan kyse. Luodaan katsojille elämyksiä. Tämäkin nuori sai varmaan mieleenpainuvan kokemuksen päivästä.
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lätkäehtoo: Kiakkomakasiini - Osa 1 (Mauno Ahonen & Jukka Emil Vanaja) - YouTube

Seuraavan kerran kun käyn katsomassa Ilves-JYP -ottelua, lupaan ostaa jotain Ilveksen fanituotteita. Enkä puhu pelkästään tästä videosta, vaan kaikista Ilveksen viime vuosien Lätkäehtoo- ja muistakin videoista. Eikä pidä unohtaa myös parin vuoden takaista Aleksi Mustosen valmistumislahja-juttua. Eli päivämäärät 1.12. ja 9.2. muistiin, taitavat vielä molemmat olla perjantaita.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä olen sanaton.

Tapparan Facebookissa on video. (Linkki) Mä voisin yrittää kuvailla tuota sisältöä, mutta suosittelen jokaista vilkaisemaan ihan itse, niin ymmärrätte ehkä paremmin. Lainaan Tapparan omaa kuvausta videolle: "Suomen mestarit lentää parhailla lentokoneilla. Tappara-jengi räppää lentämisestä Tampereelta #airBalticin koneilla!"

Oli miälenkiintoinen tai jotain...
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Mä olen sanaton.

Tapparan Facebookissa on video. (Linkki) Mä voisin yrittää kuvailla tuota sisältöä, mutta suosittelen jokaista vilkaisemaan ihan itse, niin ymmärrätte ehkä paremmin. Lainaan Tapparan omaa kuvausta videolle: "Suomen mestarit lentää parhailla lentokoneilla. Tappara-jengi räppää lentämisestä Tampereelta #airBalticin koneilla!"

Oli miälenkiintoinen tai jotain...
Ei saatana. Huutista. :D
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mä olen sanaton.

Tapparan Facebookissa on video. (Linkki) Mä voisin yrittää kuvailla tuota sisältöä, mutta suosittelen jokaista vilkaisemaan ihan itse, niin ymmärrätte ehkä paremmin. Lainaan Tapparan omaa kuvausta videolle: "Suomen mestarit lentää parhailla lentokoneilla. Tappara-jengi räppää lentämisestä Tampereelta #airBalticin koneilla!"

Oli miälenkiintoinen tai jotain...
Joo ei helvetti. Jaksoin katsoa hetken tuota. Sellainen myötähäpeän määrä mitä tuosta tulee. Ei ei ei....
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä helvettiä silmäni näkivät ja korvani kuulivat!? Pitiks ton olla jotenkin hauska räpäytys video. Törkeetä tuubaa sieltä naapurileiristä suolletaan.

Joo ei helvetti. Jaksoin katsoa hetken tuota. Sellainen myötähäpeän määrä mitä tuosta tulee. Ei ei ei....
Mä en vieläkään ole ihan varma, että mitä tuolla haettiin. Todettakoon nyt kuitenkin, että älkää nyt herranjumala tuota liian tosissaan ottako. Selvästi kieli poskessa tehty parodia, parodian parodia tai jotain sinnepäin. Näissä jääkiekkoseurojen mukahassutteluissa myötähäpeä on ollut aina olennainen osa katsojakokemusta. Se luo oman arvonsa niille ja nostaa osan suorastaan "klassikon" asemaan. Tapparan some-kanavien lisäksihän tuo video on myös Air Balticin Youtube-kanavalla, joten mainosta/näkyvyyttä on haettu...

Lisäksi huomioitakoon tämä:
Kirsi Teiskonlahti Twitterissä: "Facebookin mukaan Tapparan & airBalticin videota katottu kuudessa tunnissa yli 53 000 kertaa. Huh huh. #Tappara #Liiga"

Jotain uutta uskallettiin kokeilla ja näkyvyyttäkin selvästi saatiin. Kyllä mä näillä tiedoilla alkushokin väistyttyä sanoisin, että tuo kieli poskessa hassuttelu posin puolelle menee saavutusten osalta. Ehdottomana plussana, että Twitterin perusteella Pärnänen ei osannut arvostaa...
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös tuo nimenomaan ole Air Balticin mainos? Tuskin tuota Tapparan toimistolla on suunniteltu.
Lienee AirBalticin suunnittelema tosiaan. Itse päädyin tulkitsemaan tuon yhteistyöksi. Sponsoriyhteistyölle näkyvyyttä vähän isommalla kädellä tähän kohtaan. Pelkästään Facebookissa nyt sen 99t näyttökertaa, niin ihan hyvin saivat hakemaansa näkyvyyttä. Varmaan molemmilla puolilla voi olla tyytyväinen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös