Positiivisuusketju

  • 2 777 314
  • 11 161
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämä on totta. Mutta esim. Ska-pelissä yli 3/4 EP:stä istui paikoillaan, vaikka täynnä olikin. Meininki on muuttunut huomattavasti - huonompaan suuntaan.
Teitkö jotain meiningin eteen vai istuitko kädet puuskassa? Välillä aina miettii, että okei. Huono on ajoittain se meininki, mutta miksi nämä valittajat eivät tee mitään sen kohentamiseksi. Itse ainakin nostan hattua niille jotka siellä jaksaa joukkuetta kannattaa. Niille jotka on siellä vain halpojen lippujen vuoksi sitten heristelen sormea. Ja tietysti minulla on kaikki oikeus arvostella muita siitä että ne arvostelee muita.

Terveiset täältä norsunluutornista toiseen.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
On se jotenkin hauskaa kun aikuiset miehet jaksavat hokea samaa mantraa päivästä toiseen. Eiköhän se mielipide ole tullut tarpeeksi selväksi jo. Tämä "merkittävin" Jokerikannattajakin jaksaa vaan ruikuttaa. Kerjää jotain helvetin säälipisteitä ja pitää itseään suurempana kuin muut ja ohjeistaa mitä kaikkien pitäisi tehdä. Toivottavasti nämä petturit tajuavat pysyä hallilta pois myös siinä vaiheessa kun Jokerit pelaa liigassa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
On se jotenkin hauskaa kun aikuiset miehet jaksavat hokea samaa mantraa päivästä toiseen. Eiköhän se mielipide ole tullut tarpeeksi selväksi jo. Tämä "merkittävin" Jokerikannattajakin jaksaa vaan ruikuttaa. Kerjää jotain helvetin säälipisteitä ja pitää itseään suurempana kuin muut ja ohjeistaa mitä kaikkien pitäisi tehdä. Toivottavasti nämä petturit tajuavat pysyä hallilta pois myös siinä vaiheessa kun Jokerit pelaa liigassa.

Aamen.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Yksi 2000-luvun merkittävimmistä Jokerikannattajista (EP:n synty, nousu) ja hänen kaverinsa ei todellakaan ole naurettavia. Sinuna menisin sinne Pietarin tilojen vessaan ja katsoisin pitkään peiliin. Miten paljon paskaa...
Kyllä minä villen tiedän, mutta riviäkään en muuta aiemmasta tekstistäni. On aika mennä eteenpäin, eikä märehtiä jotain tyhjiä tuoleja EP:, olen itsekin siellä, tosin seniorina, ja tiedän tasan tarkkaan sen korviaviiltävän kannustuksen, jota nykyfanit aikaansaavat. Tänne on ihan turha tulla jotain muuta väittämään näiden negaveikkojen toimesta. Jos on valmis hylkäämään joukkueensa, on itse hylkiö ja voi sinun sanojasi lainaten paskoa jatkossa vaikka jullibunkkerin vessassa.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Ensinnäkään minä en ole Jokereita hylännyt (tätä kirjoittaessa istun Jokerimatsissa, narripaidat johtaa 2-0 Kiekko-Vantaata ja pelaa kohta tiensä poffeihin!) enkä ole ketään pyytänyt mihinkään boikotteihin mukaan vaan kirjoitin itsestäni, sillä minä en voi tukea seuraa siinä tilanteessa että sen omistajat mm. avoimesti mellestävät Jokereita ja sen kannattajia vastaan tuulettamalla toisen joukkueen maaleille, soittamalla toisen joukkueen maalilauluja ja myymällä sen fanikamaa, pyhimmistä pyhimmässä, Jokereiden kotipelissä. Jos näistä asioista avoimesti kirjoittaminen ja tilanteen kritisoiminen aiheuttaa noin pahoja tuskia ja niiden todellisten ongelmien lakaisua maton alle ja hiljentämistä mitä tässä on saanut lukea, niin aika puusilmiä olette. Teille olisi varmaan sekin ihan ok, että rotta päättäisi poistaa Jokerit-logon jengin pelipaidasta ja laittaa tilalle esim. kuvan hevosen sukuelimestä. Eli ei ole mitään rajaa sille miten omistajat tuhoavat kaiken kunhan vain peli on parempaa?
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensinnäkään minä en ole Jokereita hylännyt (tätä kirjoittaessa istun Jokerimatsissa, narripaidat johtaa 2-0 Kiekko-Vantaata ja pelaa kohta tiensä poffeihin!) enkä ole ketään pyytänyt mihinkään boikotteihin mukaan vaan kirjoitin itsestäni, sillä minä en voi tukea seuraa siinä tilanteessa että sen omistajat mm. avoimesti mellestävät Jokereita ja sen kannattajia vastaan tuulettamalla toisen joukkueen maaleille, soittamalla toisen joukkueen maalilauluja ja myymällä sen fanikamaa, pyhimmistä pyhimmässä, Jokereiden kotipelissä.

Käsittämätön muutos kaverissa, jota oikeasti arvostin ikuisesti Jokereille lojaalina henkilönä, riippumatta kuinka syvällä Jokerit käy tai missä sarjassa/tasolla se pelaa. Jokerit on kuitenkin se seura, jota tässä kannatetaan, ei omistajat tai mikään muu taustalla vaikuttava taho. Nyt saman kaverin kohdalla lukee suosikkijoukkueen kohdalla "täynnä kysymysmerkkejä" ja samalla sanoo kuinka ei ole hylännyt seuraansa. Tosifanit olivat tänäänkin Arenalla katsomassa kuinka Jokerit taisteli elämästä tai kuolemasta. Rotta-episodi oli perseestä ja se varmasti tuli kaikille Jokereiden organisaatiossa selväksi fanien toimesta. Niin se kuitenkin vain menee, että aikuiset ihmiset osaavat antaa anteeksi ja lopulta tuki annetaan joukkueelle kentällä, joka on täysin syytön hallissa pelin aikana tapahtuvaan paskaan. Kunpa olisit nyt edes pysynyt marttyyrijulistuksesi mukaisesti hiljaa, niin olisi joku tyylikkyys kohdallasi säilynyt. No respect.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hetken ihmettelin mihin ketjuun tulin mutta positiivista tästä illasta:
+ Voitto ja 3 pistettä
+ Tehtiin 6 maalia
+ Jormakka teki hattutempun
+ DanceTeam & Jäätytöt
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seuraa tässä tosiaan kannatetaan. Toimitusjohtajat vaihtuu, joukkue vaihtuu, kotihalli vaihtuu, politiikka muuttuu, omistajat vaihtuu, maailma muuttuu jne mutta en kyllä oikeasti ymmärrä jengiä joka hylkää suosikkijoukkueensa. Jokerit ei kyllä tarvitse tällaisia takinkääntäjiä yhtään mihinkään. Jos Jokerit joku päivä palaisi Liigaan niin en kyllä tuollaisena luovuttajana kehtaisi enää ikinä Jokerit peleissä naamaani näyttää (ainakaan Jokereiden kannattajana).
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seuraa tässä tosiaan kannatetaan. Toimitusjohtajat vaihtuu, joukkue vaihtuu, kotihalli vaihtuu, politiikka muuttuu, omistajat vaihtuu, maailma muuttuu jne mutta en kyllä oikeasti ymmärrä jengiä joka hylkää suosikkijoukkueensa. Jokerit ei kyllä tarvitse tällaisia takinkääntäjiä yhtään mihinkään. Jos Jokerit joku päivä palaisi Liigaan niin en kyllä tuollaisena luovuttajana kehtaisi enää ikinä Jokerit peleissä naamaani näyttää (ainakaan Jokereiden kannattajana).
Word.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä puolestani en käsitä miten helvetissä joku voi olla niin nolo ja surkea, että "kannattaa" tai saati "fanittaa" tuota nyky-organisaatiota. Jokereiden nimen ja logon käyttöönsä ottanut venäläinen jääkiekkojoukkue on kaikkea muuta kuin Jokerit nimen varsinaisessa merkityksessä. Aito Jokereiden fani toivoo tuolle organisaatiolle epäonnistumisia ja luopumista KHL:stä. Siihen asti tuosta kaikesta roskasta irtautuminen on vain ja ainoastaan oikean ja aidon fanin tunnus. On täysin naurettavaa kannattaa tuota urheilujoukkueen irvikuvaa joka toimii sirkuspellenä liigassa jonka toiminta on ensi sijassa poliittista länsivastaista propagandaa.

Jokerit aikuisten urheiluseurana on käsitteenä tauolla. Tauko päättyy kun tämä surkea venäläisyys loppuu.
 

faro

Jäsen
@V-G- menetti viimeisetkin uskottavuuden rippeensä yllä olevan viestinsä myötä.

Onneksi nämä "oikeinkannattajat" eivät todellakaan määrittele, mikä on Jokerit, ja miten ja ketkä sitä saavat kannattaa. Se tässä on hienoa. Jokerit muuttuu, samoin perinteet ja fanipohja. Jos jotkut haluavat jäädä pois, jääköön. Jos jotkut haluavat kannattaa tai fanittaa, kannattakoon ja fanittakoon. En oikein näe, mikä tässä on ongelmana. Miten se on näiltä oikeinkannattajilta pois, jos joitain nykymeno nappaa? Aivan niin, ei mitenkään. Mutta silti pitää kaikin keinoin yrittää pilata nykymenosta diggaavien fiilis haukkumalla ja nimittelemällä näitä.

Ps. @V-G-, onko Pave mielestäsi nolo ja surkea?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mä puolestani en käsitä miten helvetissä joku voi olla niin nolo ja surkea, että "kannattaa" tai saati "fanittaa" tuota nyky-organisaatiota. Jokereiden nimen ja logon käyttöönsä ottanut venäläinen jääkiekkojoukkue on kaikkea muuta kuin Jokerit nimen varsinaisessa merkityksessä. Aito Jokereiden fani toivoo tuolle organisaatiolle epäonnistumisia ja luopumista KHL:stä. Siihen asti tuosta kaikesta roskasta irtautuminen on vain ja ainoastaan oikean ja aidon fanin tunnus. On täysin naurettavaa kannattaa tuota urheilujoukkueen irvikuvaa joka toimii sirkuspellenä liigassa jonka toiminta on ensi sijassa poliittista länsivastaista propagandaa.

Jokerit aikuisten urheiluseurana on käsitteenä tauolla. Tauko päättyy kun tämä surkea venäläisyys loppuu.

Mitä helvettiä sitten teet täällä? Pysy poissa, lopullisesti, kukaan ei jää kaipaamaan. Jokerit on ja pysyy, ilman sinuakin.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mä puolestani en käsitä miten helvetissä joku voi olla niin nolo ja surkea, että "kannattaa" tai saati "fanittaa" tuota nyky-organisaatiota. Jokereiden nimen ja logon käyttöönsä ottanut venäläinen jääkiekkojoukkue on kaikkea muuta kuin Jokerit nimen varsinaisessa merkityksessä. Aito Jokereiden fani toivoo tuolle organisaatiolle epäonnistumisia ja luopumista KHL:stä. Siihen asti tuosta kaikesta roskasta irtautuminen on vain ja ainoastaan oikean ja aidon fanin tunnus. On täysin naurettavaa kannattaa tuota urheilujoukkueen irvikuvaa joka toimii sirkuspellenä liigassa jonka toiminta on ensi sijassa poliittista länsivastaista propagandaa.

Jokerit aikuisten urheiluseurana on käsitteenä tauolla. Tauko päättyy kun tämä surkea venäläisyys loppuu.

Varmasti tämän palstan surkein viesti kokonaisuudessaan. Toisaalta tämä on sitä mitä voi odottaa palstan suurimmalta valehtelijalta ja riidanhaastajalta.

Positiivista että tänään tuli kolme pistettä ja toivottavasti vähän uskoa tekemiseen. Paljon pitää parantaa vielä että playoffeissa pelataan.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@V-G- menetti viimeisetkin uskottavuuden rippeensä yllä olevan viestinsä myötä.
Mitä helvettiä sitten teet täällä? Pysy poissa, lopullisesti, kukaan ei jää kaipaamaan. Jokerit on ja pysyy, ilman sinuakin.
Varmasti tämän palstan surkein viesti kokonaisuudessaan. Toisaalta tämä on sitä mitä voi odottaa palstan suurimmalta valehtelijalta ja riidanhaastajalta.
Näihin jokaiseen kommenttiin on vain ja ainoastaan helppo yhtyä. Kuvottava vuodatus.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Mielummin venäläisrahalla KHL:ssä kuin Hjalliksen taskurahoilla Liigan hiekkalaatikolla. Ei minua tuo jälkimmäinen vaihtoehto haittaisi, jos se joskus toteuisi, mutta nyt mennään näillä eikä Liigaan paluu ole millään muotoa realistista. En muuten vieläkään ole ymmärtänyt sitä, että suomalaiseen jääkiekkoiluun kaadettu venäläinen raha olisi jotenkin huono asia suomalaisesta näkövinkkelistä. Positiivisuusketjun kamaahan se on.
 
Jaahas, taas kerran tämä tuttu vääntö. Mitä se Jokerit itselle merkitsee, on varmaan jokaisen itsensä päätettävissä. Tai no, korjataan sen verran että sitä ei oikein ehkä voi päättää, vaan sen yksinkertaisesti vain tuntee.

Nyt puhun loppuviestissäni itsestäni: Aikaa kuluu ja elämässä erilaiset vaiheet seuraavat toisiaan. Pihapelit, kasvaminen nuoresta aikuiseksi, opiskelut, ihmissuhteita, omat väännöt ja taistelut itsensä kanssa, ahaa-elämykset itsensä löytämisestä, mahtavat ihmissuhteet, huonot ihmissuhteet, tulevien lasteni äidin tapaaminen, todellisen rakkauden kokeminen, epäonnistumiset työelämässä, lasten syntymät, paluut opiskeluihin, liian lujaa eläminen, aviokriisi ja siitä selviytyminen, sijoitusonnistumiset ja taloudellinen menestys, valmennusmenestys, autojen hajoamiset, lasten sairastamiset ja luistelemaan oppimiset.............

Voisin jatkaa tätä listaa ihan loputtomiin. Yhteistä kaikille on, että muistan ihan tasan tarkkaan miten Jokereilla noina kaikkina aikoina. Elämän mittainen rakkaustarina, elinkautinen, tai ihan miten vaan sen haluaa ilmaista. Oli miten oli niin mulle on ollut aivan selvää, että aikaa kuluu ja säät vaihtelee, mutta Jokerit pysyy.

Lätkäskenessä on välillä tullut oltua aika sisäpiirissäkin, aikanaan opiskelujen ja valmennusten kautta on tullut tutustuttua käytännössä aika moniin lajin piirissä vaikuttaviin ihmisiin. Tunnustan että varsinkin tämä valmentamiseen liittyvä aika oli sellaista joka sai ajattelemaan lätkäskeneä paljon vähemmän fanipohjaisena juttuna. Pelaajien ja huippuvalmentajien todellisuus on, että seurarakkautta ei ole olemassa. On vain työpaikkoja ja askelia uran rakentamisen edistämiseksi. Uskollisuutta on tottakai olemassa, sitä on vaan enemmän ihmisiä kuin seuroja kohtaan.

Vuodet valmennushommissa eivät kuitenkaan muuttaneet sitä, että sydämmessä pikkupoikana opittu jokerifanius on pysynyt mukana aina. Sitä ei muuta koskaan mikään. Minä en haukkuisi kuitenkaan kenenkään muun fanittamista, vain siksi että itsestä tuntuu pahalta tai hyvältä oma fanittamisen merkitys itselle. Sen ymmärrän ihan täysin, että pahalta tuntuu jos jotain itselle tärkeää viedään pois. Sinänsä siis kunnioitan näitä villejä ja maxpaynejä ja veegeitä, jotka ovat niin tosissaan oman asiansa kanssa että oikein jaksavat siitä aina uudestaan mainita miten jotkut ovat väärässä ja itse oikeassa. Mitä on Jokerit -käsite merkitsee näille ihmisille jotain mitä ei ehkä ole olemassakaan. Vai onko? Jokainenhan tämänkin käsitteen ja sen merkityksen luo itse omaan mieleensä.

No sellaiset tajunnanvirrat täältä taas.

Positiivista tänään: Jokerit voitti paskallakin pelillä pitkästä aikaa!
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä tajuan, miksi joku on sitä mieltä, että Jokereita ei voi kannattaa KHL:ssä. Mutta sitä mä en tajua, että mitä jäljelle jääneiden kannattaminen kuuluu heille, jotka eivät enää kannata? @sporttipappa, hieno kirjoitus.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Voisiko noille "ex"-Jokereille tehdä oman kansion tuonne "Muut suomalaiset sarjat" osion alle?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mä olen käynyt katsomassa pari divaria-peliä Matinkylän jäähallissa.
Aika paljon on tapahtunut sen jälkeen. Hemmetin monta mukavaa tunne-elämystä olen kokenut, hyviä muistoja, positiivisuusketjun kamaa.
Tänään lopputulema oli positiivinen. Maanantai on taas uusi päivä, palanen Jokeri-fanin eloa. Voi olla hyvä fiilis silloinkin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oletteko todella noin sokeita?

Tein sosiaalisen kokeen. Myönnän tehneeni sen hieman omaa etiikkani rajoja hipoen sillä provosoin tietoisesti. Ihmettelin (pidin ihan vitun pelleinä) reaktioita @-Ville- n viestiin ja päätin testata. Seuraavassa viestejä liittyen -Ville-:n KHL-kriittiseen tulokulmaan:
Toivottavasti nämä petturit tajuavat pysyä hallilta pois myös siinä vaiheessa kun Jokerit pelaa liigassa.
...
Jos on valmis hylkäämään joukkueensa, on itse hylkiö ja voi sinun sanojasi lainaten paskoa jatkossa vaikka jullibunkkerin vessassa.
Jokerit on kuitenkin se seura, jota tässä kannatetaan, ei omistajat tai mikään muu taustalla vaikuttava taho. Nyt saman kaverin kohdalla lukee suosikkijoukkueen kohdalla "täynnä kysymysmerkkejä" ja samalla sanoo kuinka ei ole hylännyt seuraansa. Tosifanit olivat tänäänkin Arenalla katsomassa kuinka Jokerit taisteli elämästä tai kuolemasta.
Niin se kuitenkin vain menee, että aikuiset ihmiset osaavat antaa anteeksi ja lopulta tuki annetaan joukkueelle kentällä, joka on täysin syytön hallissa pelin aikana tapahtuvaan paskaan. Kunpa olisit nyt edes pysynyt marttyyrijulistuksesi mukaisesti hiljaa, niin olisi joku tyylikkyys kohdallasi säilynyt. No respect.

Toimitusjohtajat vaihtuu, joukkue vaihtuu, kotihalli vaihtuu, politiikka muuttuu, omistajat vaihtuu, maailma muuttuu jne mutta en kyllä oikeasti ymmärrä jengiä joka hylkää suosikkijoukkueensa. Jokerit ei kyllä tarvitse tällaisia takinkääntäjiä yhtään mihinkään. Jos Jokerit joku päivä palaisi Liigaan niin en kyllä tuollaisena luovuttajana kehtaisi enää ikinä Jokerit peleissä naamaani näyttää (ainakaan Jokereiden kannattajana).

Näissä viesteissä on aika jyrkkiä kantoja. Annetaan määritelmiä siitä, mitä Jokerit ja sen fanit ovat. Esitetään toiveita pysyä poissa Jokereiden kelkasta, ja jopa hypätä entisen paikallisvastustajan bandwagoniin. (Tässä ei ymmärretä kritiikin keskeisintä osaa, jossa on kyse siitä, miten tietystä näkökulmasta katsottuna Jokerit ei ole enää Jokerit). Asetetaan standardit sille, minkälainen on oikea Jokerit-fani, tosifani. Asetetaan lisäksi säännöstö sille, miten oikeanlainen fani toimii. Lisäksi näissä viesteissä luodaan normisto sille, miten jatkossa olisi mahdollisesti oikein toimia.

Itse kirjoitin vastauksen, jossa näkökulma oli päinvastainen, mutta aiheet ja retoriikka käytönnössä yhteneviä:

Minkälainen seura Jokerit on ja minkälaisia sen nykyiset "fanit" ovat:
Mä puolestani en käsitä miten helvetissä joku voi olla niin nolo ja surkea, että "kannattaa" tai saati "fanittaa" tuota nyky-organisaatiota. Jokereiden nimen ja logon käyttöönsä ottanut venäläinen jääkiekkojoukkue on kaikkea muuta kuin Jokerit nimen varsinaisessa merkityksessä.

Miten toimii oikea fani, tosifani:
Aito Jokereiden fani toivoo tuolle organisaatiolle epäonnistumisia ja luopumista KHL:stä. Siihen asti tuosta kaikesta roskasta irtautuminen on vain ja ainoastaan oikean ja aidon fanin tunnus. On täysin naurettavaa kannattaa tuota urheilujoukkueen irvikuvaa joka toimii sirkuspellenä liigassa jonka toiminta on ensi sijassa poliittista länsivastaista propagandaa.

Miten jatkossa on oikein toimia:
Jokerit aikuisten urheiluseurana on käsitteenä tauolla. Tauko päättyy kun tämä surkea venäläisyys loppuu.

Niinpä suostun vastaamaan oikein mielelläni kysymyksiinne.

@V-G- menetti viimeisetkin uskottavuuden rippeensä yllä olevan viestinsä myötä.
Kerrohan lisää tästä. Sulla ja mulla on ollut biiffiä koko KHL-aikakauden. Mä lasken sut niihin kirjoittajiin, jotka ovat sitoutuneet Jokereihin "sokeasti", mitä en voi täysin hyväksyä omaksi kannakseni, mutta joilla on paljon annettavaa palstalle siinä mielessä, että näkökulmille on usein perusteita. Kuitenkin olet kärkäs mielipiteinesi (kuten minäkin) ja haluat voittaa ns. henkilöön menevät väännöt. Mun nähdäkseni et ole joutunut perustelemaan kantojasi kenellekään yhtä perusteellisesti kuin minulle. Oliko tuo täysin tökerö heittosi siis yritys heittää tämä vääntö sivuun ja "voittaa taistelu" vai mitä vittua yritit kutitella?

Onneksi nämä "oikeinkannattajat" eivät todellakaan määrittele, mikä on Jokerit, ja miten ja ketkä sitä saavat kannattaa.
Jeh
Ps. @V-G-, onko Pave mielestäsi nolo ja surkea?
Tarvinnee tuskin kommentoida, mutta ei. Ei todellakaan.

Mitä helvettiä sitten teet täällä? Pysy poissa, lopullisesti, kukaan ei jää kaipaamaan. Jokerit on ja pysyy, ilman sinuakin.
Niin. Tässäkin joku kertoo mitä Jokerit on ja mitä se ei ole. Tosi hieno lähestymiskulma. Minua kiinnostaa Jokerit-nimeä lainaava organisaatio, jopa nykyisessä olemuksessaan, siksi kirjoitan tänne edelleen. Minun näkökulmastani Jokerit ei ole eikä pysy enää yhtään missään sillä seuran olemus lakkasi olemasta jo ajat sitten. Ja minun näkökulmani on yhtä hyvä ja yhtä huono kuin sinunkin. Siitä on pitkälti kyse. Joten olisitko hyvä ja pysyisit poissa koko Jokerit-osiosta, kiitos! (Miltä kuulostaa?)

Varmasti tämän palstan surkein viesti kokonaisuudessaan. Toisaalta tämä on sitä mitä voi odottaa palstan suurimmalta valehtelijalta ja riidanhaastajalta.
Ei se ollut surkein viesti missään nimessä, sinä ja haukka olette pitäneet siitä huolen. Sinä olet tämän palstan pöhköin multavarvas ja haukasta kaikki tarpeellinen on jo sanottu. Jos haluat, voit kertoa mulle mistä tuo "valehtelija" on oikein perua, mutta mikään pakko ei ole. Joka tapauksessa sinä kirjaimellisesti käskit "pettureiden pysyä pois hallilta" mikä on nopeasti laskettuna ainakin neljällä tapaa hulvatonta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ikään kuin Jokerit (joukkue) olisi eksynyt lammas jonka vanhurskauden uudelleen löytymistä papisto (oikeinkannattajat) odottaa vartiotornissaan. Nöyränä ja papistolleen katumusta osoittaen, eksynyt lammas kuitenkin otetaan takaisin oikeamielisten paimenten hellään syleilyyn.

Jehiksillä on myös samanlainen boogie. Hallelujah!
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas täällä väännnetään taas kättä. Toki ymmärrän sen, että nuorempi sukupolvi (lue kannattajat) nauttivat siitä, kun Jokerit pelaa KHL:ssä. Samalla unohtaen sen, että Jokeri kannattajiin kuuluu paljon faneja jotka oikeesti ovat nähneet miten Jokerit on taistellut tiensä pelaamalla takaisin divarista liigaan ja saanut siinä sivussa nauttia ja juhlia Suomen mestaruudesta. On hyvä muistaa se tosiasia, että juuri tuolta viimeistä divarikaudesta alkoi Jokereiden fanien yhteiset bussireissut eri puolille Suomea. Itsekkin sain olla mukana niillä reissuilla. Koska ollaan positiivisten asioiden ketjussa, niin mieleeni muistuu myös Jokereiden a- junnujen mestaruus Tampereella ja sen juhliminen joukkueen kanssa jäällä.

Itsekkin kuulun siihen sukupolveen jolle Jokerit on aina merkinnyt todella paljon. Vuodesta 1978 lähtien olen kannattanut Jokereita. Kun Jokerit siirtyi KHL:llään pelaamaan olin todella mielissäni, mutta matkan varrella on tapahtunut jotain, joka saa minut haikailemaan entisiä aikoja ja Jokereiden paluuta takaisin Suomen liigaan. Jos näin joskus tapahtuu, niin lupaan juhlia Jokereitten paluuta vaikka yksin Lappeenrannassa. Ajan vaikka yhden päivän bussia Jokeripaita päällä.
Jokerit ei vain enää joukkueena innoita minua samalla tavalla kuin ennen. Tappion tullessa ei ole sitä samaa harmitusta kuin liigassa. Olen huolestunut myös siitä miten Jokerijunnujen pelaajapolku jatkuu a- junnuista ylöspäin. Jotenkin tuntuu raastavalta katsoa, kun omat kasvatit vetävät liigakiekkoa jonkun muun jengin väreissä. Ja samalla Jokereiden edustusjoukkueen paidan sisällä luistelee lauma muukalaisia.
Silti kuitenkin olen sydämmeltäni Jokerikannattaja. Mutta sarja jossa joukkue pelaa on mielestäni väärä. Tämä vain on oma mielipiteeni asiasta.
 
Viimeksi muokattu:

faro

Jäsen
Oletteko todella noin sokeita?
Ei sitä heti ensimmäisenä mieti pääosin asiallisesti kirjoittavan nimimerkin trollaavan tietoisesti.

Kerrohan lisää tästä. Sulla ja mulla on ollut biiffiä koko KHL-aikakauden. Mä lasken sut niihin kirjoittajiin, jotka ovat sitoutuneet Jokereihin "sokeasti", mitä en voi täysin hyväksyä omaksi kannakseni, mutta joilla on paljon annettavaa palstalle siinä mielessä, että näkökulmille on usein perusteita. Kuitenkin olet kärkäs mielipiteinesi (kuten minäkin) ja haluat voittaa ns. henkilöön menevät väännöt. Mun nähdäkseni et ole joutunut perustelemaan kantojasi kenellekään yhtä perusteellisesti kuin minulle. Oliko tuo täysin tökerö heittosi siis yritys heittää tämä vääntö sivuun ja "voittaa taistelu" vai mitä vittua yritit kutitella?
Kutitella? Kuulostaapa tyhmältä. Heitin vaan kärkkään mielipiteeni. Voit itse päätellä, oliko kyseessä "sosiaalinen koe".


No tässäpä vasta loistava vastaus ko. lainaukseen. Tiedän, että pystyt parempaankin.

Tarvinnee tuskin kommentoida, mutta ei. Ei todellakaan.
Eli teikäläisellä ei ole selkärankaa seisoa sanojesi takana?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Jaahas täällä väännnetään taas kättä. Toki ymmärrän sen, että nuorempi sukupolvi (lue kannattajat) nauttivat siitä, kun Jokerit pelaa KHL:ssä. Samalla unohtaen sen, että Jokeri kannattajiin kuuluu paljon faneja jotka oikeesti ovat nähneet miten Jokerit on taistellut tiensä pelaamalla takaisin divarista liigaan ja saanut siinä sivussa nauttia ja juhlia Suomen mestaruudesta. On hyvä muistaa se tosiasia, että juuri tuolta viimeistä divarikaudesta alkoi Jokereiden fanien yhteiset bussireissut eri puolille Suomea. Itsekkin sain olla mukana niillä reissuilla. Koska ollaan positiivisten asioiden ketjussa, niin mieleeni muistuu myös Jokereiden a- junnujen mestaruus Tampereella ja sen juhliminen joukkueen kanssa jäällä.

Itsekkin kuulun siihen sukupolveen jolle Jokerit on aina merkinnyt todella paljon. Vuodesta 1978 lähtien olen kannattanut Jokereita. Kun Jokerit siirtyi KHL:llään pelaamaan olin todella mielissäni, mutta matkan varrella on tapahtunut jotain, joka saa minut haikailemaan entisiä aikoja ja Jokereiden paluuta takaisin Suomen liigaan. Jos näin joskus tapahtuu, niin lupaan juhlia Jokereitten paluuta vaikka yksin Lappeenrannassa. Ajan vaikka yhden päivän bussia Jokeripaita päällä.
Jokerit ei vain enää joukkueena innoita minua samalla tavalla kuin ennen. Tappion tullessa ei ole sitä samaa harmitusta kuin liigassa. Olen huolestunut myös siitä miten Jokerijunnujen pelaajapolku jatkuu a- junnuista ylöspäin. Jotenkin tuntuu raastavalta katsoa, kun omat kasvatit vetävät liigakiekkoa jonkun muun jengin väreissä. Ja samalla Jokereiden edustusjoukkueen paidan sisllä luistelee lauma muukalaisia.
Silti kuitenkin olen sydämmeltäni Jokerikannattaja. Mutta sarja jossa joukkue pelaa on mielestäni väärä. Tämä vain on oma mielipiteeni asiasta.
Erinomainen kirjoitus ja teksti puettu sellaiseen muotoon, josta itselläni olisi oppimista. Kritiikin kirjoittaminen diplomaattisesti on kenties se vaikein kirjoittamisen muoto ja siitä ylläoleva teksti on oppikirjaesimerkki. En voisi olla henkilökohtaisesti enempää samaa mieltä kanssasi. Jokereiden kannattamisen historiakin on meillä lähes identtinen.

Ja niille, jotka nimimerkki @-Ville- :ä arvostelivat ja panettelivat niin kyseinen henkilö on tehnyt Jokereiden fanitoiminnan eteen enemmän kuin te muut tulette todennäköisesti koskaan yhdessä tekemään. Todennäköisesti jokunen teistä on saanut nauttia siitä tunnelmasta, jota kyseinen nimimerkki oli keskeisessä roolissa luomassa. Kukaan teistä tuskin pystyisi samaan. Olkoonkin, että hänen kirjoituksena ja kantansa KHL:ää kohtaan on kriittistä, mutta niinhän se on pro-KHL kirjoittajienkin kohdalla kriittistä niitä kohtaan, jotka eivät hyväksy nyky-Jokereiden tilaa. Sama laulu, eri sanat.

Kumartamalla yhteen suuntaan pyllistät toiseen jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös