Ti 24.1.2017 Jokerit - Barys Astana

  • 11 374
  • 103

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Mä en ymmärrä miten Jalonen voi pelistä toiseen mokata näiden haastojen kanssa! Pari kertaa kun olisi oikeasti kannattanut haastaa, ei haastoa ole käytetty. Sitten tulee taas näitä käsittämättömiä tilanteita joissa "toivotaan toivotaan" ja haastetaan aivan turhaan! Eikö siellä ole ketään ketä voisi videolta ensin tarkistaa, että kannattaako edes haastaa??
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mä en ymmärrä miten Jalonen voi pelistä toiseen mokata näiden haastojen kanssa!

Toisaalta tuohon saatiin aikalisää pidempi tauko, ja ainakaan Barys ei heti saanut momentumia itselleen. Sinänsä tuo toimii aikalisän pidempänä versiona, ja noilta osin fokuksena voi olla epäselvän tilanteen korjaamisen lisäksi myös hakea jotain muutakin. Ja ei, en mä tuossa kohdin olisi itse aikalisää ottanut.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Erittäin hyvä erä Jokereilta, yksi kauden parhaista. Harmittavasti vaan pääsi kaveri peliin mukaan Zapon suosiollisella avustuksella.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Semmoinen kalastelu sitten tähän väliin ja kauempana oleva päätuomari ostaa tämän. Nyt pitäisi tämä alivoima hoitaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Hienosti löysi Niemi yläkulman!
 

Gemondo

Jäsen
Koskahan Niemi oli tehnyt muuten edellisen maalinsa? Tainnut tovi vierähtää.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkinen tarjoilee lihavaa mustikkaa :/
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toinenkin erä oli lopulta ihan mukiinmenevä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tänään 4 v poikani kanssa hallilla. Poika kysyi jossain välissä kun Jokerit jäätytöt tuli pyyhkimään lunta kentältä että "Onko toi se IFK joukkue?" Oli pakko sanoa että "kyllä on" ;-)

Hetken hiljaisuus ja poika jatkaa... "Noi näyttää ihan tytöiltä" :-)
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja jälleen ero kaventuu yhteen maaliin vastustjaan ylivoimamaalilla, naurettavan halpa jäähy edelsi taas tätäkin ylivoimaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Dawes veti regin+ plus tyyppisen ratkaisun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös