To 12.1.2017 Red Star Kunlun - Jokerit

  • 7 699
  • 74

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Hyvä että ei ehtinyt katsoa tätä kärsimysnäytelmää. Taitaa olla niin että tämä kausi on ohi reilun kuukauden päästä. Ei sillä et playoffit sitä merkittävästi pidentäisi, mutta olishan se ihan kiva että edes päästäis sinne.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
@attendo Välinpitämätön! Juuri sitä sanaa hapuilin. Tuntuu ihan kuin jengiä ei kiinnostaisi ollenkaan. Joku henkinen syöpä on hiipinyt joukkueeseen vai ottaako pelaajat vain mallia Salmisen laadukkaista suorituksista?

Kohta alkaa olla tämä Metro myös välinpitämätön, halliin en tule, ennen kuin otteet petraantuvat ja paljon. Antaa paskan olla jordaanissa...
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Nyt naurattaa entistä enemmän Jaffalassa ennen peliä esitettävä pätkä, jossa kerrotaan joukkueella olevan vain yksi tavoite - KHL:n mestaruus. Juu vissiin.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hyvä että ei ehtinyt katsoa tätä kärsimysnäytelmää. Taitaa olla niin että tämä kausi on ohi reilun kuukauden päästä. Ei sillä et playoffit sitä merkittävästi pidentäisi, mutta olishan se ihan kiva että edes päästäis sinne.

Anteeksi, mutta mitä hienoo siinä olis? Enemmänkin noloa sinne olis mennä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Eihän tätä paskaa jaksa edes katsoa. On mulla parempaakin tekemistä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän tätä paskaa jaksa edes katsoa. On mulla parempaakin tekemistä.
Itse avasin juuri striimin, mutta taidan laittaa sen samantien kiinni.

Äsken kentällä samaan aikaan Anttila-Marjamäki-Joensuu ja pakkina Lauridsen. Kainulaisen sanoin paljon oli isoja miehiä kentällä.


e. ja Nelli linkuttaen vaihtoon...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eihän tätä paskaa jaksa edes katsoa. On mulla parempaakin tekemistä.

Ei pitäisi, mutta minkäs teet. Ei osaa olla katsomattakaan. Ihan mainitsemaasi tämä taas.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
En nyt ole pystynyt seuraamaan kun puolikkaalla silmällä, mutta menikä toi oikein: maalia kelailtiin videolta, hyväksyttiin ja silti jokerit alivoimalle? Eikös tossa pitäis siirtää kelloa taaksepäin ja mitätöidä kaikki maalin jälkeiset tapahtumat?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Juu olisihan se noloa, ainakin sinulle kun olet tälläKIN kaudella koko kauden ruikuttanut, kuinka ei päästä pleijareihin ja kaikki on niin paskaa.

Vihdoin tartuit täkyyn! Tätä oon odottanut jo hetken.

Voitko olla erimieltä, että Jokerit oli viime kaudella ja etenkin tällä kaudella kasa paskaa?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Anteeksi, mutta mitä hienoo siinä olis? Enemmänkin noloa sinne olis mennä.

Aika karua lopettaa kausi helmikuun puoleenväliin. Sikäli kaikki vieläkin omissa käsissä, mutta ei kyllä hyvältä näytä tällä hetkellä ja olishan se hienoa kohdata SKA ja vaikka teloa pari pelajaa lasarettiin ihan muuten vaan vaikka jatkoon ei mennäkään. Pakko se on myöntää että mitään odotuksia ei enää ole. Niin perseelleen kaikki on mennyt.
 

Ruutu8

Jäsen
En nyt ole pystynyt seuraamaan kun puolikkaalla silmällä, mutta menikä toi oikein: maalia kelailtiin videolta, hyväksyttiin ja silti jokerit alivoimalle? Eikös tossa pitäis siirtää kelloa taaksepäin ja mitätöidä kaikki maalin jälkeiset tapahtumat?

Kaikki rangaistukset tuomitaan, vaikka kelloa kelailtaisiin tässä tapauksessa taaksepäin. Tilanne meni täysin oikein (kerrankin) KHL -dumareilta.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Voitko olla erimieltä, että Jokerit oli viime kaudella ja etenkin tällä kaudella kasa paskaa?
Viime kauden joukkue sentään taisteli, pleijareissa jengi oli niin loukkaantumisten riepottelema ettei torpedon haastamiseen riittänyt eväitä.
Tämän kauden jengi taas on työpaikalla, muttei töissä. Nostetaan palkkaa, muttei viitsitä tehdä mitään sen eteen.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Vihdoin tartuit täkyyn! Tätä oon odottanut jo hetken.

Voitko olla erimieltä, että Jokerit oli viime kaudella ja etenkin tällä kaudella kasa paskaa?
Eli myönnät olevasi pelkkä trolli, se kertookin sitten kaiken tarpeellisen siitä kannattaako tuohon toiseen esittämääsi kysymykseen edes vastata.

Loppuun taas löytyy yritystä ja pientä kirin poikasta, mutta miksi vasta sen jälkeen kun vastustaja päässyt pari maalia etumatkalle?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eli myönnät olevasi pelkkä trolli, se kertookin sitten kaiken tarpeellisen siitä kannattaako tuohon toiseen esittämääsi kysymykseen edes vastata.

Loppuun taas löytyy yritystä ja pientä kirin poikasta, mutta miksi vasta sen jälkeen kun vastustaja päässyt pari maalia etumatkalle?

En myönnä olevani trolli vain puran vitutusta täällä samalla odottaen koska tulet avautumaan siitä kuinka olen sitä purkanut. Voin siis todeta onnistuvani, jos tulet siitä huomauttamaan.

Rehellisesti vastaa nyt siihen toiseenkin kysymykseen. En mä millään järjellä näe tossa Jokereiden touhussa, etenkään tämän kauden osalta mitään sellaista joka antaisi syyn hymyillä. Yksittäiset hyvät suoritukset peittyvät floppausten alle. Oletko eri mieltä?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eli myönnät olevasi pelkkä trolli, se kertookin sitten kaiken tarpeellisen siitä kannattaako tuohon toiseen esittämääsi kysymykseen edes vastata.

Nyt sitten luikitaan karkuun sillä verrukkeella, että olen trolli. Okei, ei siinä mitään. Olis ollut kiva kuulla mitä mieltä oot tän kauden Jokereista suhteessa esim muhun.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt sitten luikitaan karkuun sillä verrukkeella, että olen trolli. Okei, ei siinä mitään. Olis ollut kiva kuulla mitä mieltä oot tän kauden Jokereista suhteessa esim muhun.
En koe tarvetta vastata kaverille, joka myöntää itsekin viestiensä tarkoitusperän olevan provoaminen ja trollaaminen. Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä. Enkä koe kyllä tarpeelliseksi täyttää tätä ketjua sen enempää tällä "keskustelulla", yksityisviestein voit halutessasi jatkaa.

Ylihuomenna jatketaan klo 9 aamulla Admiralin vieraana Vladivostokissa, kukaan ei varmasti keksi lauantaiaamulle parempaa tekemistä kuin Jokereiden tarjoama laadukas ja viihdyttävä jääkiekko.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En koe tarvetta vastata kaverille, joka myöntää itsekin viestiensä tarkoitusperän olevan provoaminen ja trollaaminen. Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä.

Ylihuomenna jatketaan klo 9 Admiralin vieraana, kukaan ei varmasti keksi lauantai aamulle parempaa tekemistä kuin Jokereiden tarjoama laadukas ja viihdyttävä jääkiekko.

Okei, ollaan kuitenkin otteluseurantaketjussa, jossa ymmärrettävistä syistä tunteet käy ajoittain kuumina, toisilla vähän useemmin. Provoamista en näe siinä, että saat pientä hymyä huulille joka kerta kun suu vaahdossa tuut mulle kertomaan kuinka valitan kun Jokerit pelaa huonosti, otteluseurantaketjussa. Muissa ketjuissa vähän järjellisemmin sitten. Jos sitä ei ymmärrä, niin toivotan samoin hyvää jatkoa.

Toisen kappaleen "provoosi" ei tarvitse mitään vastata. Lainatakseni sanojasi siis.
 
Muuhun nahisteluun ottamatta kantaa niin Kunlun on kotipeleissään ollut oletettua paljon parempi. Neljä viimeisintä ennen tätä eivät tietenkään olleet mitään vakuuttavia, mutta muuten etukäteen vitsiksi tuomittu "kiinalaisporukka" on kotonaan voittanut tasan puolet (13) kaikista kotiotteluistaan (26).

Tuohon ei tarvitse lisätä suomalaispelaajien määrää, tai sitä että myös Raulle ja Fleurylle suomalaisjoukkueet ovat hyvin tuttuja. Ai niin, mainitsinko jo että varmaan osa vieraspeleistäkin on sujunut kohtuullisesti koska Kunlun on myös tällä hetkellä play-off joukkue? Toki tulos kertoo kaiken olennaisen, mutta myös monilla on edelleen ihan väärä kuva Kunlunista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös