KHL-otteluiden seurantaketju

  • 379 073
  • 3 460

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jaa sieltä SKA 5-3... Just kun olin kirjoittamassa että näyttää siltä että jatkoille vielä mennään tätä menoa kun CSKA tais viedä peliä vaikka olin kylläkin puhelimessa niin en vähään aikaan nähnyt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan se Datsjuk edelleen kova pelaaja, mutta kyllähän tuo Mäkisen onanointi miestä kohtaan on ajoittain vähän hauskaa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Denisovilla on oma suihku.
 

Ushuaia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ZSKA onnistui vihdoin, hirmuisen ähellyksen jälkeen, väsäämään ylivoimalla ottelun ekan maalin Dynamoa vastaan. Kyllä on Radulovia ikävä, myös minulla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tämän iltainen Rigan Dynamon matsi Tallinnassa ei pahemmin säväyttänyt, ensimmäinen matsi KHL,n osalta jota olin katsomassa, tunne oli sellainen kuin katsoisi Mestis matsin loppupään peliä, ei yritystä, ei taklauksia, hajutonta ja mautonta kiekkoa, pelaillaan rahasta ! Mikäli otetaan tämän iltainen matsi vertailuun suomen liigaan, voidaan todeta, että Liigassa on aivan toinen ote..tuollaista kiekkoa ei kauaa jaksaisi katsella ! En ihmettele yhtään mikäli Jokerit pärjää tässä sarjassa...jokainen suomalainen liiga jengi pärjäisi heittämällä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämän iltainen Rigan Dynamon matsi Tallinnassa ei pahemmin säväyttänyt, ensimmäinen matsi KHL,n osalta jota olin katsomassa, tunne oli sellainen kuin katsoisi Mestis matsin loppupään peliä, ei yritystä, ei taklauksia, hajutonta ja mautonta kiekkoa, pelaillaan rahasta ! Mikäli otetaan tämän iltainen matsi vertailuun suomen liigaan, voidaan todeta, että Liigassa on aivan toinen ote..tuollaista kiekkoa ei kauaa jaksaisi katsella ! En ihmettele yhtään mikäli Jokerit pärjää tässä sarjassa...jokainen suomalainen liiga jengi pärjäisi heittämällä.
Eikös siellä juuri ollut tuvat tukkoisenaan? Epäilemättä jokainen liigaseura pärjäisi KHL:ssä. Perustelut ei jätä oikein vastaväitteille tilaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ketä oikeasti huvittaa pelata jossain Tallinnassa?

Nuorten ottelut tulevat tietenkin olemaan aktiivisempia, näiden sarjajyrien pelit ovat nyt tätä tuubaa..! Syksyllä aloitellaan ...2017.
 

Ushuaia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä aikamoista menoa Minskissä, jossa Dinamo johtaa toisessa erässä 3-0. Vastassa iki-ihana SKA. Scrivens pelaa vakuuttavasti, Koskinen hieman vähemmän... SKA nyt ylivoimalla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuli suht isolla lyötyä Pietaria, ovat kuitenkin tappioputkessa niin luulisi virtaa löytyvän. Näköjään turpaan on mukavampi ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös