Bongaa julkkis!

  • 1 322 472
  • 4 547

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä vaan. Onhan tuota tullut bongattua useampaan otteeseen, mutta nyt kun tuli ihan lähempää kontaktia herraan otettua, niin kehtaa mainitakin.
Joo mulla on kykyjä. Mä oon selvänäkijä, lähestulkoon meedio.

Mutta mä voin uudestaankin kurkistaa tonne kristallipalloon. Mä katson mitä esimerkiksi sä teet siellä, siis just sä, sinä siinä, joka luet tätä. Mä en tunne sua enkä tiedä susta mitään, mutta katsotaas.

Hmm... Seksi ja erotiikkatasot noh, kieltämättä aika vähissä. Libidoa kyllä on havaittavissa, mutta charmi on aika heikoilla eikä ulkonäkökään ole mikään kaksinen. Mutta mitä olet tekemässä hmm... Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei kyllä hirveästi näy. Hetkinen, nyt näkyy jotain. Selvästikin joku tietotekninen vempain ja joo, internetti. Tarkemmin kun katsoo niin näkyy Jatkoaika ja Bongaa julkkis -ketju. Ai nyt näkyykin tosi tarkasti. Sä näköjään luet just tätä mun viestiä. Selvästikin.

Joo mulla on kykyjä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Michael Monroe eilen syömässä Kampin Memphisissä parin muun henkilön kanssa, lähes viereisissä pöydissä oltiin. Tehtiin siinä lähtöä samaan aikaan kun Michaelin seurue, ja heitti meidän yksivuotiaalle hyvän hymyn kun poika siinä häntä hymyillen katseli. Samoin aivan selvästi bongasi vaimon takissa olleen roosanauhan, sehän on tänä vuonna hänen suunnittelemansa.. emme jääneet siinä juttua iskemään yhtään enempää, koska kiire näytti olevan. Sitä paitsi itse ainakin karsastan erittäin paljon ajatusta mennä häiritsemään julkkiksia vain siksi, että he ovat julkkiksia.. ainakin eilen tuolla kaikki muutkin antoivat miehen olla rauhassa

Tuossapa muuten samalla se suurin syy, miksi itse en koskaan haluaisi mistään hinnasta olla mikään sen kummempi julkkis: haluan elää rauhassa
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Julkkiksia kun bongaa käytännössä päivittäin, niin ei tule tähän ketjuun kirjoiteltua, mutta sen verran seiskapäivä tason bongaus taannoin JFK:lla eräällä baaritiskillä oli kun samaan paikkaan ilmestyi Antti Kaikkonen nuoren persukansanedustajattaren kanssa. Eivät valitettavasti kännissä sekoilleet, liekö kuitenkin ollut krapulaa vai vatsatautia ilmassa kun Fernet oli tilauksensa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei varmasti, sillä itse istuin eilen samassa bussissa BB-Ninon kanssa. (Vuosien 2009-2010 Big Brother)
Ihan kuin olisin bongannut saman henkilön aikaisemmin tällä viikolla Itä-helsinkiläisellä metroasemalla. Saattoi olla myös look-a-like.
 

MegaForce

Jäsen
Ihan kuin olisin bongannut saman henkilön aikaisemmin tällä viikolla Itä-helsinkiläisellä metroasemalla. Saattoi olla myös look-a-like.
Osaan arvata mikä metroasema on kyseessä, vähän väliä häntä siellä näkee, kuten myös paria muuta menneiden vuosien BB-turhaketta. Paavo Arhinmäen olen myös bongannut hiljattain samoilta seuduilta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
BB-turhake tuttu näky Turussa lähes aina, kun Hansakorttelia kiertää. Aso taisi kautensa voittaakin, on nyt käsittääkseni myymäläpäällikkö DNA kaupassa.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ihan kuin olisin bongannut saman henkilön aikaisemmin tällä viikolla Itä-helsinkiläisellä metroasemalla. Saattoi olla myös look-a-like.

Nino ja Arhis asuvat molemmat Herttoniemenrannassa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onneksi pääosa höpöhöpö-julkimoista haluaa tunkea naamaansa esiin pääkaupunkiseudulla ja täällä Tampereella törmää vain ansiokkaisiin julkkiksiin - kuten tänään Bull Mentulaan eräässä kauppakeskuksessa.
 

Ralph

Jäsen
Suomen suuriin laulajatähtiin lukeutuva Koop Arponen käveli vastaan kaupassa. Kyseessä on Idols-voittaja joltain vuodelta, jos joku ei tiedä henkilöä. Taisi olla Anna Puun kanssa finaalissa ja päihitti hänet.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vierailin Helsingissä ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen ja yhden päivän aikana näin Jorma Uotisen kadulla sekä Sauli Niinistön ja Jenni Haukion Starbucksin lähellä olevassa kirjakaupassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Arto Nyberg ja kaikkien suvaitsevaisten ihmisten idoli Teuvo Hakkarainen MTK:n Tuomaanpäivillä tuossa puolisen tuntia sitten. Meinasin mennä moikkaamaan Teuvoa, mutta aivotoimintani oli täysin jäässä johtuen alakerrassa olleesta brunetista, joka täytti hekumallisella kropallaan ja hymyllään aivoni.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Puuhelmipallon mömmöm-kultajoukkueen ykkösketjussa pelaillut Miko Kailiala oli melko aggressiivisessa kännissä eilen Turun yössä. Kultamitali kaulassa luonnollisesti. Mitali näytti ainakin jossain vaiheessa karanneen ja kuulin huhupuheita, että joku olisi jotain läpsyäkin kaverille tarjoillut myöhemmin. Myös Hradeckyn Lukas oli paikalla, promilleja näytti olevan hälläkin, mutta käytös aika paljon parempaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Matti Vanhanen tässä hiljattain Kallion kirjaston lähellä. Katumaasturilla oli liikenteessä.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ai niin, pari viikkoa sitten tuli nautittua mallastuotteita samassa pubissa, jossa olivat myös näyttelijät Heikki ja Kaisa Hela sekä Mari Turunen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heikki Helan kohdalla törmätään taas siihen pohdintaan, kuka on julkkis. Hela oli aikoinaan 90-luvulla ihan valtakunnantason julkkis, mutta taitaa olla sitä nykyään lähinnä paikallistasolla. Tampereella Hela on varmaan ollut esillä koko ajan, ja siksi sikäläiset ihmiset muistavat hänet, mutta muualla häntä ei välttämättä enää niin muisteta. Siitä ehkä tuo kysymys.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Heikki Helan kohdalla törmätään taas siihen pohdintaan, kuka on julkkis. Hela oli aikoinaan 90-luvulla ihan valtakunnantason julkkis, mutta taitaa olla sitä nykyään lähinnä paikallistasolla. Tampereella Hela on varmaan ollut esillä koko ajan, ja siksi sikäläiset ihmiset muistavat hänet, mutta muualla häntä ei välttämättä enää niin muisteta. Siitä ehkä tuo kysymys.

Kyllä Kummeli sen verran iso juttu on ollut että Silvennoinen, Kahilainen ja Hela julkkiksia ovat. Vihisenkin voi listalle heittää vaikka mielestäni aina vähän takavasemmalla ollut. Sitten ollaan mielestäni pohdinnan äärellä jos Olli Keskistä pitäisi julkkisbongauksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös