Aleksi Valavuori – Espoo Unitedin monitoimimies

  • 51 643
  • 166
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaktusta kakkoseen epäilijöille, Espoossa on ennenkin uskallettu vetää isolla pensselillä vituiksi. Suomen virallinen Doer sopii tähän kokoonpanoon kuin naula päähän. Varainkeruumiehen puuhastelujen seuraaminen on NFL-tason viihdettä, joko EU:n fanituotevalikoimasta löytyy 30 euron villasukat?

Älkää sytyttäkö mestarin kipinää...
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
En kyllä ymmärrä tuota Sashan tohelointia ollenkaan. Faktoja pöytään ja uikutus seis. Pakko nyt kuitenkin sanoa, etten olisi ihmeissäni, vaikka Huttunen olisikin oikeassa. Tuo tapa on vaan niin syvältä.
 

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
En tunne Sasha Huttusta, mutta ip-lehden toimittajaksi hän tekee yleensä hyvää jälkeä. Nuo twiitit olivat kyllä semmoinen kesäoksennus, että olisi saanut jäädä tekemättä. Jos on jotain oikeaa sanottaavaa/uutisoitavaa, kertokoon sen.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Varmaan tästäkin tulee joku persumainen "vitsi vitsi, ettekö te nyt huumoria ymmärrä" -päivitys. Tai jotain, mutta oli näiden twiittien taustalla mitä tahansa niin minulle ne vahvistavat kuvaa narsistisen huomionkipeästä paskanjauhajasta. Ensimmäinen noista olisi vähän miedommilla reunahuomautuksilla voinut vielä mennäkin, koska en minäkään käsitä Lidlin mainoksista noussutta kohua mutta kun pitää vetää kaikki överiksi niin sitten pitää. Alunperinkin olin sitä mieltä että kertoo Salonojan surkeasta arvostelukyvystä palkata organisaatioon tuota kestosäätäjää joka oman egon nostatuksessaan ylittää jopa Aurinkokuninkaan.

Aleksi Valavuori Twitterissä: "Nyt on taas joku puuterikuorrutettu glitteri-rimppakinttuhintti vetänyt maidot väärään reikään. Enkä tarkoita nenää. https://t.co/MClVToOllQ"

Aleksi Valavuori Twitterissä: "Kyllä. Meille ei homoja palkata. https://t.co/uElLBRHmRq"
 

Themoron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eiköhän tähän tule joku kiukuttelusävyinen anteeksipyyntö. Valitettavasti tän jampan pärstä vähentää mun kiinnostusta koko EU:n toimintaa kohtaan. Ei sillä että se kauhean suurta olis ollutkaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olihan noi twiitit taas sellaisia rimanalituksia punaniskaisine persuasenteineen, ettei pahemmasta väliä. Seura meni boikottiin nyt.

Palataan asiaan kun Valavuori on ulkona tai pyytänyt kunnolla anteeksi urpouttaan. Eikä mitään "käsi ylös virheen merkiksi" vaan rehellinen "olen idiootti, anteeksi"-viesti olisi nyt tilauksessa Aleksi.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Varmaan tästäkin tulee joku persumainen "vitsi vitsi, ettekö te nyt huumoria ymmärrä" -päivitys. Tai jotain, mutta oli näiden twiittien taustalla mitä tahansa niin minulle ne vahvistavat kuvaa narsistisen huomionkipeästä paskanjauhajasta. Ensimmäinen noista olisi vähän miedommilla reunahuomautuksilla voinut vielä mennäkin, koska en minäkään käsitä Lidlin mainoksista noussutta kohua mutta kun pitää vetää kaikki överiksi niin sitten pitää. Alunperinkin olin sitä mieltä että kertoo Salonojan surkeasta arvostelukyvystä palkata organisaatioon tuota kestosäätäjää joka oman egon nostatuksessaan ylittää jopa Aurinkokuninkaan.

Aleksi Valavuori Twitterissä: "Nyt on taas joku puuterikuorrutettu glitteri-rimppakinttuhintti vetänyt maidot väärään reikään. Enkä tarkoita nenää. https://t.co/MClVToOllQ"

Aleksi Valavuori Twitterissä: "Kyllä. Meille ei homoja palkata. https://t.co/uElLBRHmRq"

Siis hyi helvete. Jos nämä on vitsejä niin aleksilla on ehkä maailman surkein huumorintaju ja puuttuu kyllä ammatillisuus. virassaan EUlla hän kuitenkin edustaa myös vapaa-ajalla ja somessa seuraa halusi tai ei. Mikäli nämä edustavat seuran arvoja taidan jättää koko unitedin seuraamisen sikseen...
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Unitedin toimarilta tullut virallinen tiedote. Ihan odotettua asiaa mutta ei mielestäni paikkaa firman mainetta niin kauan kuin tuo säheltäjä on mukana organisaatiossa.

Jo pelkästään se että Aleksi Valavuoresta voi olla oma ketju Espoo Unitedin Jatkoaika -osiossa tekee minulle jokseenkin mahdottomaksi innostua kyseisen seuran kannattamisesta.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Unitedin toimarilta tullut virallinen tiedote. Ihan odotettua asiaa mutta ei mielestäni paikkaa firman mainetta niin kauan kuin tuo säheltäjä on mukana organisaatiossa.

Jo pelkästään se että Aleksi Valavuoresta voi olla oma ketju Espoo Unitedin Jatkoaika -osiossa tekee minulle jokseenkin mahdottomaksi innostua kyseisen seuran kannattamisesta.

Oli kyllä semi laimee kommentti toimarilta. Oikeaan suuntaan kylläkin. Nyt on vaan sellanen imago itsemurha käsillä, että pitäs kyllä läpinäkyvästi ja avoimesti käsitellä tämä ettei mitään peruuttamatonta pääse käymään.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olen minäkin mieltä asioista ja aika synkistelevänä tyyppinä jotkut mielipiteet ovat noh, rankkojakin. Mutta se, että edustan työnantajaani melkeinpä joka paikassa, estää minua laukomasta niitä ääneen, tai "some-ääneen". Eli Valavuori toimii Espoo Unitedin General Managerina ja työsarkaa markkinoinnissa ja joukkueen idean myymisessä espoolaisille riittää. Tämä ei ainakaan helpota sitä. Olkoon Valavuori mitä mieltä tahansa asioista, aivan se ja sama, mutta joitain asioita ei vaan voi lausua julkisesti tuollaisessa ammatissa. Ehkä tästä voisi vetää laajemmankin sananvapaus-debaatin kehiin, mutta ymmärtänette varmaan mitä ajan takaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Eikä sitäpaitsi seuran GM ole mikään yksityishenkilö jonka näkemykset "eivät edusta seuraa". Varsinkaan jos on viimeiset puoli vuotta kommentoinut seuran nimissä ja puolesta. Aivan tyhjänpäiväinen tiedote.
 

Vanhaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Samaa mieltä monen edelläolevan kirjoituksen kanssa.
Onhan tuo Aleksi kommentoinut aiemmin aamulla näin: "Sellainen. Parempi varmaan ottaa aamusauna. Kiuas näyttäis olevan melko kuumana."

Tuon jälkeen pelkät retweetit EU Basketin twiiteistä. Ei oikein vaikuta anteeksipyynnöiltä.
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Ottaen huomioon, että tiedote on tehty ilmeisesti heti kun Aro on tullut töihin, eikä oletettavasti ole päässyt vielä kasvotusten keskustelemaan aamusaunasta toipuvan Valavuoren kanssa, ulostulo on ollut kyllä ripeydeltään esimerkillinen ja jatkoa seurannee.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
On se saatana, jottei julkisuuden ammattilainen pysty pitämään sisäistä koulukiusaaja-marakattiaan kurissa. Nyt joko täydellinen ja aito anteeksipyyntö (jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden) tai ero. Itse preferoin jälkimmäistä. Miten voi vuonna 2016 viestinnän ammattilainen päästellä tuollaisia? Jätkä on tyhmä tai twiitatessaan snadissa maistissa. Mutta paljon vaaditaan, että tällainen kaveri voi jatkaa organisaation johtotehtävissä. Vahinko on jo tapahtunut. Nuija mikä nuija.
 

Larhii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jäähonka
Eikä sitäpaitsi seuran GM ole mikään yksityishenkilö jonka näkemykset "eivät edusta seuraa". Varsinkaan jos on viimeiset puoli vuotta kommentoinut seuran nimissä ja puolesta. Aivan tyhjänpäiväinen tiedote.
Kun häneltä kysyttiin miten seura suhtautuu kyseiseen asiaan niin tottakai hän yksityiseltäkin tililtään vastatessaan edustaa seuraa...tämä asia on päivänselvä ja sitä ei tiedotteen sanakäänteillä pysty muuttamaan. Ainoa oikea kannanotto seuralta on potkia pois jos eivät sitoudu samoihin arvoihin. Tämä ensiarvoisen tärkeää sidosryhmien suhtautumisen kannalta.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turha Valavuoren on enää selitellä kun ehti tapahtua jo. Etkä sä nyt yksityishenkilönä voi laukoa tollasta kun edustat sitä firmaa:D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Siis hetkinen. En nyt ole Unitedia seurannut sen kummemmin, mutta missä välissä Valavuoresta tuli GM? Ei. Jumalauta.

Lisäys:
@Tonnikala , danke.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

No mutta, mielestäni tämä oli oikein hyvä anteeksipyyntö, jonka itse jopa hyväksyn.

Se tietysti ei poista sitä mielikuvaa, mikä on jo ehtinyt syntyä, mutta sen siitä saa. Kaikkea ei kannata sanoa edes läpällä, eikä seurassa tuossa positiossa oleva tyyppi voi sanoa mitä sylki suuhun tuo. Jos ei sitä tajua, ei voi olla johtotehtävissä. Johtaja edustaa työnantajaansa aina, myös yksityishenkilönä.

Jos kyseessä olisi pörssiyritys, olisi Valavuoren ura firmassa ollut tässä. Koska kyseessä on vain urheilu, veikkaan miehen voivan vielä pelastaa itsensä esim astelemalla itse haastateltavaksi, videotervehdyksellä tms. Ton twiitin bongaavat vaan miestä seuraavat, eivät muut.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös