Ari Santaselle kenkää!

  • 96 146
  • 548

Milloin kenkää?

  • Nyt

    Ääniä: 61 43,3%
  • Jouluna

    Ääniä: 14 9,9%
  • Keväällä

    Ääniä: 4 2,8%
  • Antaa jatkaa

    Ääniä: 62 44,0%

  • Äänestäjiä
    141

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Otan oikeuden avata tämän.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kannatetaan! Vituttaa jo toi, kun sillä on kädet taskussa koko ajan. Puhaltelee muniaan...
 
Viimeksi muokattu:

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vielä muutama peli aikaa, mutta jos meno ei parane niin sitten välittömästi kiitos ja näkemiin. Noh tuskin hallituksella on ballseja tähän. Piiri pieni pyörii.
 

Fordél

Jäsen
Tirkkonen ei ole vissiin vieläkään tehnyt sopparia mihinkään?
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä tuollakin materiaalilla pitäisi saada parempaa peliä aikaiseksi eli siihen nähden Santanen on pettymys. Mutta en kyllä vielä kuuden pelin jälkeen antaisi kenkää. Katsotaan nyt vielä kymmenen peliä.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kyllä tuollakin materiaalilla pitäisi saada parempaa peliä aikaiseksi eli siihen nähden Santanen on pettymys. Mutta en kyllä vielä kuuden pelin jälkeen antaisi kenkää. Katsotaan nyt vielä kymmenen peliä.
Toiset kuusi, sitten on päätösten aika.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Santasen asema on betonoitu. Mies on ollut organisaatiossa niin kauan ettei varmasti saa potkuja vaikka mitä tapahtuisi.

Edit: Voi saada potkut jos ajelee kännissä autolla tai hakkaa jonkun. Ei muuten.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Santasen asema on betonoitu. Mies on ollut organisaatiossa niin kauan ettei varmasti saa potkuja vaikka mitä tapahtuisi.

Edit: Voi saada potkut jos ajelee kännissä autolla tai hakkaa jonkun. Ei muuten.

Uskoisin, että johdolle on kasvanut nälkä viimeisen neljän vuoden aikana ja on rahkeita erottaa Santanen, jos siihen pisteeseen mennään. Tuskin halutaan enää uutta Atua, jonka ohjaksissa ei päästä puusta pidemmälle. Sillä menolla tehdään nykybudjetilla jo kunnon tappiot.
 

Bacon

Jäsen
Olen oman häilyvän rajan laittanut 10-15 peliin, ennen kuin jaksan edes ottaa tällaista asiaa ajatuksen tasolle. Uusi valmentaja, uusi projekti. Toki Tirkkosen kanssa homma lähti paljon valoisammin käyntiin, mutta ihan reilu mahdollisuus on Santasellekin annettava. Ei tässä vielä olla mitään menetetty. Sitä en kylläkään kiistä, etteikö tuo tämän hetkinen meno olisi aika karmeaa paskaa.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En nyt vielä potkuja antaisi mutta jos marras-joulukuussa ollaan sijoilla 11-15 niin sitten välittömästi pitäisi seurajohdon reagoida ja antaa ne potkut. Saipa ei ole mikään suojatyöpaikka. Jos tällä kaudella ei mennä pleijareihin niin pitäisin silloin Santasen kautta pahasti epäonnistuneena. Toivottavasti seurajohto oikeasti sitten reagoi ajoissa jos ei suju. Ei olisi oikein mukavaa jos uusi aloitteleva päävalmentaja saisi rauhassa harjoitella valmentamista menisi pelit miten vaan. Olisi mukavaa saada joskus joku vähän rutinoituneempi valmentaja vaikka Santasella onkin paljon kokemusta pelaajauraltaan mutta jos halutaan nousta vakituisesti kuuden parhaan sakkiin niin pitäisi välillä uskaltaa panostaa ja laittaa rahaakin välillä likoon. No siltikin Santasta käy vähän sääliksikin, eihän tuo helppo paikka ole päävalmentajana olla ekaa kertaa liigassa. Mutta silti kyllä nyt toivoisi hieman yritystä niin Santaselta apureineen kuin myös koko joukkueeltakin.
 

Mr.Wonderful

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja saksalainen jalkapallo
Rauhottukaa nyt saatana:D Miten se on aina trimmeri tai laitela hätäilemässä täällä jatkoajassa ja painelemassa paniikkinappulaa. Itse ainakin näen Santasella sellaiset 15-20 (tai enemmänkin) peliä aikaa saada peliin järkeä. Jos homma ei ala toimimaan, niin sitten voidaan alkaa miettiä esim. Tuokkolaa(?). Ei valmentajia 60 pelin sarjassa potkita pihalle 6 pelin jälkeen, vaan heille annetaan aikaa ja luottoa näyttää osaamisensa. Loukkaantumiset on myösollut alkukauden riesana ja näen että varsinkin Kohon loukkaantumisella on ollut arvattuakin suurempi vaikutus. Pakiston syöttöjen laatu ( Pärre etunenässä) on ollut aivan hirveää tästä alkukaudesta, ja jo se on kussut monet SaiPan ketjujen vaihdot.

Mutta, mutta, muistakaa nyt että on sitö ennenkin joukkueet aloittanut huonosti alkukaudesta ja silti parantaneet kauden mittaan sen verran, että ovat taistelleet finaaleissa. Älkää hätäilkö, vaan odottakaa vähän välillä.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luettele @Mr.Wonderful ne kerrat kun Tirkkosen aikana painelin paniikkinappulaa ja vaadin hänelle potkuja... Nyt on nähty Santasen alaisuudessa 6 liigapeliä ja muutamat CHL:ät päälle ja olet antamassa vielä sen 15-20 peliä aikaa pistää homma jiiriin? Toiset luottaa toiset ei, taisin tuoda oman epäilykseni esille Santasesta jo ennen kuin tiedettiin kuka edes on SaiPan valmentaja tällä kaudella, ja nyt ne epäilykset ovat käyneet toteen, kaikista kakkosista ei ole ykkösiksi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta elän käsityksessä ettei Santanen ole ollut ykkösvalmentaja aikaisemmin millään tasolla? Toki josko se mihinkään vaikuttaa, ei sillä.
 

Mr.Wonderful

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja saksalainen jalkapallo
No ei mitään hajua siitä, oletko painellut paniikkinappulaa Tirkkosen aikana, mutta nyt tämä alkukausi ollut yhtä itkua sinulta.

Vaikka SaiPan peli ei vielä täydellistä ollekkaan, niin viitteitä paremmasta nähtiin tänään. Ottelun ekat 10min ja 3. erä oli kauden parasta SaiPaa, eli kyllä siellä jotain kokoajan tapahtuu. Edelleenkin olen sitä mieltä että yksi suurin syy SaiPan paskaan formiin on pelaajien alisuorittaminen: Koskiranta, Strömberg, PSN, Taipalus, Maalahti, Backman ja jopa Carson ovat olleet vain varjoja viime kaudesta. Myös Lappalaisen, Virkkusen ja Kohon loukkaantumiset ovat sotkeneet pakkaa ihan pirusti. Johtajuutta ja suunnannäyttäjää tuo joukkue tarvitsee ja uskon vankasti että Kohon tullessa kehiin siellä ei enään Strömbergit ja Koskirannat vedä selät suorina.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä @Mr.Wonderful olen itkenyt paljon alkukaudella, ja siihen on aihetta, viitteitä paremmasta on ollut vain sillon kun vastustaja on nostanut jalan kaasulta tai ollut ekan erän bussijaloilla liikenteessä. Toki kaikilla on omat vaatimuksensa pelistä, siitä en syytä ketään. Toki myös osasyynä on ns. avainpelaajien alisuorittaminen, mutta itse en odottanutkaan esim. Koskirannalta ja Backmanilta mitään. Strömberg, Maalahti ja Taipalus ovat olleet pettymyksiä mutta osaksi siihen myös vaikuttaa pelaamisen tyyli. Tuo haukirannasta strategia ei toimi, kuten on nähty.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta elän käsityksessä ettei Santanen ole ollut ykkösvalmentaja aikaisemmin millään tasolla? Toki josko se mihinkään vaikuttaa, ei sillä.

Et ole väärässä. Tämä oli Santasen kohdalla minun suuri huolenaiheeni, mutta ajattelin että kyllä Sanni on saanut riittävän kauan katsoa ykkösvalkkuja läheltä ettei kokemuksen puute niin haittaa. Hauskaa sinänsä että Lukon Vuori on samassa asemassa ja kausi on lähtenyt Raumalla yhtä "lupaavasti" käyntiin kuin täälläkin. Tuleekohan vielä tiukka skaba, että kumpi kengitään ensin?
 

Peggis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän suuri osa kurasta on syytä ohjata myös pelaajien niskaan. Tänäänkin nähtiin, että peli voi toimia hyvinkin, jos vain motivaatio on kohdallaan. Ammattimiehen pitää pystyä antamaan aina parhaansa vaikka valmentaja ei jatkuvasti huutaisikkaan vieressä. Itse jos tekisi töitä samalla motivaatiolla, kuin "joukkue" tänään teki, niin ei pitkille tarvitsisi verokorttia postilaatikkoon odotella. Jotenkin tuntuu, että nykyajan pelaajilta puuttuu ammattiylpeys tehdä hommat jatkuvasti korkeimmalla mahdollisella tasolla (tämä pätee myös kaikkeen muuhun työelämään).
 

Sputnikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Oilers
Tirkkosen ensimmäisellä SaiPa-kaudella ensimmäiset kuusi peliä vedettiin 5-1 voittosuhteella ja seuraavat kuusi 0-6. Jos Santanen aloittaisikin huonosti, voi kurssi kääntyä todella nopeasti ja sitten ollaakkiin kyhäämässä patsasta torille Santasesta. Nou hätä pojat, kausi on vasta nuori.
 

Wolves

Jäsen
Rauhottukaa nyt saatana:D Miten se on aina trimmeri tai laitela hätäilemässä täällä jatkoajassa ja painelemassa paniikkinappulaa. Itse ainakin näen Santasella sellaiset 15-20 (tai enemmänkin) peliä aikaa saada peliin järkeä. Jos homma ei ala toimimaan, niin sitten voidaan alkaa miettiä esim. Tuokkolaa(?). Ei valmentajia 60 pelin sarjassa potkita pihalle 6 pelin jälkeen, vaan heille annetaan aikaa ja luottoa näyttää osaamisensa.

Aamen. Tää ei oo mikään vitun KHL.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Rauhottukaa nyt saatana:D Miten se on aina trimmeri tai laitela hätäilemässä täällä jatkoajassa ja painelemassa paniikkinappulaa. Itse ainakin näen Santasella sellaiset 15-20 (tai enemmänkin) peliä aikaa saada peliin järkeä. Jos homma ei ala toimimaan, niin sitten voidaan alkaa miettiä esim. Tuokkolaa(?). Ei valmentajia 60 pelin sarjassa potkita pihalle 6 pelin jälkeen, vaan heille annetaan aikaa ja luottoa näyttää osaamisensa.
En minä Santasta vielä ole potkaisemassa. Lähtölaskenta on alkamassa ja se on aikaa peruuttaa noin sinne 15 otteluun saakka. Sen takia jo hieman aikaisempi reagointi, ottaen huomioon lähtökohdat: SaiPa ei mikään ihan hirmujengi ole, vaikka täällä olisi itse joulupukki valmentamassa. Toiseksi ei voi odottaa samantien vaikuttavia korjauksia uudelta valmentajalta, sillä siinä on käynnissä taas uusi "projekti". Uudellekin koutsille on se pelivara annettava. Tästä esimerkkinä tilanne, jossa Santasen pelityyli ei lähde rullaamaan ja fudut tulee jouluna, jolloin noin 27-29? kierrosta on pelattu. Hankitaan esim Tuokkola. Joukkue on herralle uusi ja totuttelu vie aikaa, kuten nyt Santaselle, myönnän. Santasella vain luulis olevan jo jonkimoinen tuntuma näihin ukkoihin 11 vuoden apuvalmentajapestin jäljiltä. Tuokkolalle homma olisi täysin uusi. Sovitaan, että ensimmäiset 10 kierrosta on hakemista, sitten peli vasta alkaa uomittua. Tällöin melkein 2/3 runkosarjasta pelattuna ja sen verran heiveröinen SaiPa olisi muutamasta lisähankinnasta huolimatta, että siellä pelattaisiin ne viimeiset 20 peliä jollain 2.3-2.5 pinna/ottelu-tahdilla.

Tämän jälkeen kausi voi päättyä jo niukkaan jäämiseen ulos sääleistä, putoamiseen sääleissä tai johonkin hikiseen 4-0/4-1 kvartsisarjahäviöön runkkarin 1 tai 2 vastaan. Tuokkola voisi olla hyvä valmentaja ja SaiPan näköinen, mutta mikäli kausi hurjasta yrittämisestä huolimatta joulun jälkeen päättyisi epäsuotuisasti, olisi ympäristö Tuokkolallekin tulehtunut kuten se nyt alkaa olla Santasta kohtaan. En tarkoita, että organisaatio olisi saamassa tarpeekseen Santasesta nyt, mutta siihen tämä tuloskäyrä johtaa.

Itse en antaisi Santaselle kenkää koko kauden aikana, vaikka SaiPa olisi runkosarjan viimeinen. Sen jälkeen vaihtuisi valmentaja.
Tämä myös. Olen sitä mieltä, että valmentaja on vaihdettava pian, jos otteet ja tulos ei parane. Jos vaihto osuisi joulukuulle tai tämän alkukauden jälkeen, olisi fiksumpaa vaan antaa tämän kauden mennä ja vaihtaa keväällä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Huvittava ketju. Näitä valmentajalle potkut -ketjuja tulee ku sieniä sateella taas alkukaudesta, toki syksyä nyt kirjaimellisesti eletäänkin. Siellä on monella muullakin joukkueella ku meillä vaihtunut valmentaja ja joukkue, joten ihan nyt rauhassa. Ollaan pelattu LIIGAA jotain 6 kierrosta uuden päävalmentajan alaisuudessa. Mutta jatkakaa toki, hauskahan näitä on lukea.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Itse en antaisi Santaselle kenkää koko kauden aikana, vaikka SaiPa olisi runkosarjan viimeinen. Sen jälkeen vaihtuisi valmentaja.

Samaa mieltä, antaa Santasen jatkaa. Poltellaan jäitä tämä kausi. Mä olen "0-100km/h" persoona ja ymmärän toveri Trimmeriä hyvin, mutta venataan nyt hetki ennen kuin rakennetaan se hirsipuu kiitopolun kääntöpaikalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös