Miehemme maailmalla – Ex-JYPiläisten edesottamuksia

  • 1 269 704
  • 5 215

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
JYPistä Jarkko saa vähintään vielä 200k euroa jolla varmasti pyörittää myös omaa sekä firman taloutta ihan kivasti.
Eiköhän firman ole tarkoitus pyörittää itse itseään ja tuottaakin jotain. Tosin alkuvaiheessa Jakke voi halutessaan kävellä suoraan valitsemaansa tarvikekauppaan kulkematta lakki kourassa pankin kautta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eiköhän firman ole tarkoitus pyörittää itse itseään ja tuottaakin jotain. Tosin alkuvaiheessa Jakke voi halutessaan kävellä suoraan valitsemaansa tarvikekauppaan kulkematta lakki kourassa pankin kautta.
Totta kai ideaalitapauksessa mutta nyt kannattaa muistaa että kilpailu tuolla alalla on erittäin kovaa ja on suuri riski palkata 30 henkilöä heti kättelyssä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Tämä mainittiin kyllä jo tässä ketjussa, mutta tokihan Rami ansaitsee useamman maininnan.

Kunlunin joukkue on ulkomaalaisten ulkopuolelta kyllä sitä tasoa, että Rami saa pelata ihan riittävästi. Mutta Ramihan jaksaa!

Jaksaa jaksaa! En huomannut tuota aiempaa mainintaa, meni ihan ohi. Toivottavasti Viaplay näyttäisi Kunlunin matseja tällä kaudella reippaasti.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän tuo hyvinvointikeskus tee jonkinlaisen diilin Jypin kanssa :D

Eiköhän jotain tuommoista ole luvassa jos tänne palaa. Varmaan voisi olla aika hyödyllinen diili molempien kannalta, uudelle yritykselle isoa näkyvyyttä ja JYPin taas saisi hyvän pelaajan edullisesti tänne pelaamaan.

Eikös Wallinheimon vaimollakin ole joku iso salikokonaisuus? kova kilpailu on ainakin, mutta ehkä sitten niitä asiakkaitakin on. Urheilutaustalla on varmaan ainakin suhteita ja Immosella melkein kuninkaan maine Keski-Suomen alueella joten äkkiä suhteita saadaan tehtyäkin :)
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Jyri Marttinen, "Tikkakosken Sissi". Jatkaakin kaikkien "ylläriksi" uraansa Ässissä, jossa voitti sen mestaruudenkin. Taisi sipaista maalinkin silloin finaaleissa... Taitaa koko perhekkin tykätä asua Porissa? Kesä-reenit Karhuissa ja...

Mutta itse pihvi: Iltasanomat kertoo heti otsikossa "SM-liigapuolustaja joutui nöyrtymään – palasi viime kauden seuraansa". Ja perään tarinaa jossa raha olisi ollut se juttu kun sopimusta ei synny.

Itsellä on vähän kovempi luotto tähän Jatkoaika.com -haastatteluun kuin tuo "klikkaa mun otsikkoo" -paskaan. Niin ja se itse Jyrin haastattelu löytyy tästä: Ässäpakiston konkari: "Yksikään päivä ei saa mennä hukkaan" - LIIGA - 05.09.2016 - Artikkelit - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta Ainakin Hiitelän pitäs lopettaa nää Liiga-hommat samantien...

Linkki siis Jyrin mietteisiin jatkoaika.com -sivustolle.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Eiköhän tuo hyvinvointikeskus tee jonkinlaisen diilin Jypin kanssa :D
Taitaa JYPillä olla soppari Buugin (ent. Killeri) kanssa vieläkin, mutta määräaikaisiahan nuo on. Toisaalta premium-palvelut ja lätkäporukka ei kyllä heti kohtaa mun ajatusmaailmassa tässä kohtaa... Mutta saas nähdä kun itse kuningas joskus tänne pysyvästi laskeutuu.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jyri Marttinen, "Tikkakosken Sissi". Jatkaakin kaikkien "ylläriksi" uraansa Ässissä, jossa voitti sen mestaruudenkin. Taisi sipaista maalinkin silloin finaaleissa... Taitaa koko perhekkin tykätä asua Porissa? Kesä-reenit Karhuissa ja...

Linkki siis Jyrin mietteisiin jatkoaika.com -sivustolle.
Kiitokset näistä nostoista. Jyssy on sellainen pelaaja jonka haluaisin nähdä vielä meillä. Oli omia suosikkejani silloin kun meillä vielä pelasi. Tosin en tiedä kuinka realistinen tuo toive on, huhut kielivät että ilmeisesti sillat Jyväskylään on joskus poltettu.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitokset näistä nostoista. Jyssy on sellainen pelaaja jonka haluaisin nähdä vielä meillä. Oli omia suosikkejani silloin kun meillä vielä pelasi. Tosin en tiedä kuinka realistinen tuo toive on, huhut kielivät että ilmeisesti sillat Jyväskylään on joskus poltettu.
Jotenkin tuntuu, että Jyssy olisi palannut JYPin riveihin jo aikoja sitten, jos siltoja pitkin olisi vielä päässyt. Pidän hyvin epätodennäköisenä, että olisi palaamassa koskaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa JYPillä olla soppari Buugin (ent. Killeri) kanssa vieläkin, mutta määräaikaisiahan nuo on. Toisaalta premium-palvelut ja lätkäporukka ei kyllä heti kohtaa mun ajatusmaailmassa tässä kohtaa... Mutta saas nähdä kun itse kuningas joskus tänne pysyvästi laskeutuu.

Toki varmaan jonkinsortin "sponsorisopimus" on mahdollista vaikka JYP ei käyttäisi kyseisen paikan palveluja mitenkään. Todennäköisesti palkkapyyntö on kuitenkin sen verran kova vaikka tulisi alennuksella pelaamaan että joku jokatapauksessa lähtee melko huomattavalla summalla palkkausta tukemaan, ehkä mies itse firmansa kautta.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jotenkin tuntuu, että Jyssy olisi palannut JYPin riveihin jo aikoja sitten, jos siltoja pitkin olisi vielä päässyt. Pidän hyvin epätodennäköisenä, että olisi palaamassa koskaan.
Mutta mistä nämä huhut ovat saaneet alkunsa, sitä olen ihmetellyt. Jyssyhän oli peräti kultakypärä ja siirron aikaan Liigan pakkien pistepörssin kakkosena. kun pelasi viimeisen kerran JYP-nutussa tammikuussa 2007. Ja syyt siirrolle länsinaapuriin olivat että Jyssy olisi kuitenkin ensi kaudeksi siirtynyt ulkomaille, ja nyt JYP päätti siis rahastaa Jyrillä kun paikka oli ja käyttää rahat ensi kauden rakentamiseen. En muista mikä JYPin sijoitus oli tuolloin runkosarjassa, mutta kauden päätteeksi JYP oli kolmanneksi viimeinen jääden jopa säälien ulkopuolelle. Eli kaikki merkit viittaavat mielestäni siihen että JYP päätti heittää pyyhkeen kehään, ja lyödä rahoiksi sen mitä vielä ehti. Minä en ainakaan mitään riitaa muista olleen. Samoin joskus on liikkunut huhua Jyväskylässä että Jyssy olisi aika huono pukukoppipelaaja, mutta tätäkin ihmettelen sillä Porissa taas Marttisen rintaa on koristanut kahdella kaudella A-kirjain. Tuskin ne varakapteeniksi joukkueen pahinta vittupäätä ottaisivat?

En tiedä missä vaiheessa sukset ovat menneet ristiin JYPin ja Marttisen kanssa, mutta kieltämättä sille vähän vaikuttaa kun Jyssy ei ole koskaan edes huhuissa ole tullut meille takaisin. Ja mikä voisi muka olla niin pahaa, että kannetaan vihaa vielä 10v myöhemmin kun Jyväskylässä kiekkoilu on kääntynyt sieltä häntäpäästä Liigan parhaiksi organisaatioiksi? Ja organisaatiokin muuttunut lähes täysin valmennusta ja johtoporrasta myöten, eli jos siellä jotain kismaa on ollut henkilöiden välillä, niin luultavasti kyseisiä henkilöitä ei enää ole.
 

Kobe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta mistä nämä huhut ovat saaneet alkunsa, sitä olen ihmetellyt. Jyssyhän oli peräti kultakypärä ja siirron aikaan Liigan pakkien pistepörssin kakkosena. kun pelasi viimeisen kerran JYP-nutussa tammikuussa 2007. Ja syyt siirrolle länsinaapuriin olivat että Jyssy olisi kuitenkin ensi kaudeksi siirtynyt ulkomaille, ja nyt JYP päätti siis rahastaa Jyrillä kun paikka oli ja käyttää rahat ensi kauden rakentamiseen. En muista mikä JYPin sijoitus oli tuolloin runkosarjassa, mutta kauden päätteeksi JYP oli kolmanneksi viimeinen jääden jopa säälien ulkopuolelle. Eli kaikki merkit viittaavat mielestäni siihen että JYP päätti heittää pyyhkeen kehään, ja lyödä rahoiksi sen mitä vielä ehti. Minä en ainakaan mitään riitaa muista olleen.

Heti alkuun pitää sanoa että nyt luvassa pelkkää mutuilua ja vanhoja huhupuheita sekä muisteluita, joita ei kannata liian vakavasti ottaa.

Juuri tuolla samalla kaudellahan JYPiä ravisteli case-TommiKovanen. Tommi oli pelannut edellisellä kaudella muutaman pelin lainassa Sveitsissä ja olisi halunnut siellä jatkaa. JYP ja Seppänen kuitenkin torppasivat tämän ja Kovanen jatkoi JYPissä sopimuksensa mukaisesti. Lopulta kaudella 2006-2007 Kovanen siirtyi ensin Sipoon mökilleen haravoimaan ja sitten IFKhon. Marttinen siirtyi tämän jälkeen Ruotsiin, eikä ole takaisin tullut.

Sitten spekulointia.

1) Pelaajat pitävät näissä aina toistensa puolia ja Jyssykin vittuuntui JYP-johdolle. Itse olen tässä JYPin puolella ja pidän Tommia pellenä, mutta totuushan on että nämä jutut pitää pystyä sopimaan. Jos paska lentää tulettimeen ja mediassa näillä mässäillään, voi vai kuvitella miten tama on myrkyttänyt JYPin pukukopin ja ajanut pelaajat kuppikuntiin jne.
2) Joukkueen johtava puolustaja Marttinen olisi itsekin halunnut siirtyä Minardi-JYPistä noihin aikoihin maistelemaan vähän isompia ympyröitä ja saanut torjuvan vastauksen Seppäseltä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käsittääkseni Jyssystä eivät muut pelaajat erityisesti tykänneet. En tiedä oliko sitten ylimielinen, vai missä ongelma tarkemmin ottaen oli, mutta jonkinlainen syöpä hänen katsottiin pukukopissa olleen. Ja tämä varmasti lopulta eskaloitui ongelmiksi myös joukkueen johdon kanssa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ymmärtääkseni Jyssyllä nousi kultakypärä vähän hattuun eikä sieltä ainakaan Jyväskylän aikana laskeutunut. Sellainen ylimielinen kuva jäi Jyssystä, joka oli suosikkini joskus. Jyssyyn pari kertaa törmäsin kesällä kun hänellä oli soppari Skellefteån kanssa. Aika nokka pystyssä silloin ainakin oli. Aika varmaankin on jo nesteitä laskenut?
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Samoin joskus on liikkunut huhua Jyväskylässä että Jyssy olisi aika huono pukukoppipelaaja, mutta tätäkin ihmettelen sillä Porissa taas Marttisen rintaa on koristanut kahdella kaudella A-kirjain. Tuskin ne varakapteeniksi joukkueen pahinta vittupäätä ottaisivat?

Olen kuullut ihan organisaation sisältä silloin aikoinaan, että Jyssy ei ollut mikään kaikkien kaveri joukkueen sisällä. Tämä ei toki tarkoita, etteikö Jyssy olisi kasvanut ihmisenä vuosien varrella, tuostakin, kun on jo lähes 10 vuotta aikaa. Samoin myös monet tuolloin enemmän tai vähemmän sukset ristissä Jyssyn kanssa olleista pelaajista ovat lopettaneet uransa, siirtyneet muualle jne.
Missään nimessä Jyssy ei ole ollut nuorempana mikään helpoin tapaus luonteeltaan ja en yhtään ihmettele, että kaikille Jyssyn persoona pelien ulkopuolella ei ole uponnut.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Eilen tuosta ihan ilmaiseksi luin Keskisuomalaisen nettijulkaisusta. Toki nämä ovat vain mutuilua mutta voisin vaikka lyödä vetoa siitä että ensi kaudella Immoset ovat pysyvästi Suomessa.

Näissä jatkoajan vedoissa on mulla aika voitokas trendi vaikka edellisestä Immosen paluusta en maksua saanutkaan yhdeltä ressukalta. Ei kahta ilman kolmatta, joten voin ottaa kopin. Paljonko laitetaan panokseksi?

Pelillisestihän Immosella ei ole mitään tarvetta tulla uransa loppupuolella liigaan, jos hän Suomeen palaa niin ne johtuvat kaukalon ulkopuolisista syistä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Näissä jatkoajan vedoissa on mulla aika voitokas trendi vaikka edellisestä Immosen paluusta en maksua saanutkaan yhdeltä ressukalta. Ei kahta ilman kolmatta, joten voin ottaa kopin. Paljonko laitetaan panokseksi?
Et lähtenyt viimeksi minun ehdottamaan vetoon joten vastavuoroisesti en minäkään lähde tähän vetoon sinun kanssasi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Et lähtenyt viimeksi minun ehdottamaan vetoon joten vastavuoroisesti en minäkään lähde tähän vetoon sinun kanssasi.

Njaa, että ensin uhotaan että voidaan lyödä vetoa että Jakke palaa. Taisi olla siis samaa osastoa nämä tietomutuveikkailut kun Tarkin varma siirto Kärppiin etc. Eipä yllättänyt.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Njaa, että ensin uhotaan että voidaan lyödä vetoa että Jakke palaa. Taisi olla siis samaa osastoa nämä tietomutuveikkailut kun Tarkin varma siirto Kärppiin etc. Eipä yllättänyt.
Ei vaan en vaan lyö vetoa sun kanssa. Jonkun muun kanssa voisin lyödäkin tuosta Immosen liittyvästä. Ja mainittakoon että Kärpät neuvotteli Tarkin agentin kanssa mutta diiliä ei syntynyt.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ei vaan en vaan lyö vetoa sun kanssa. Jonkun muun kanssa voisin lyödäkin tuosta Immosen liittyvästä. Ja mainittakoon että Kärpät neuvotteli Tarkin agentin kanssa mutta diiliä ei syntynyt.

Pahoittelen etten lähde lyömään vetoa älyttömistä asioista kuten Yonkmanin jatkosopimuksesta.

Noh, miten vain. Eläpä sitten huutele teorioitasi Immosen paluusta jos et uskalla seisoa sanojesi takana ja ottaa vetoa vastaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Pahoittelen etten lähde lyömään vetoa älyttömistä asioista kuten Yonkmanin jatkosopimuksesta.

Noh, miten vain. Eläpä sitten huutele teorioitasi Immosen paluusta jos et uskalla seisoa sanojesi takana ja ottaa vetoa vastaan.
Edelleenkin uskallan lyödä vetoa mutta ihan periaatteesta on lähde siihen sinun kanssasi. Syitä minun ei tarvitse avata.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Syitä minun ei tarvitse avata.

Niin, kuntosalin avaaminen ja sen avulla Immosen paluun perustelu onkin sen luokan teoria johon harva pystyy. Vaikeahan se on vetoa lyödä kun minkäänlaista faktaa ei taaskaan ole asioista.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Eikö tuon änkyröinnin voi käydä privaattiviesteillä, ei tartte paskan länkyttämisellä täyttää tätä ketjua. Vituttaa aina tulla tänne ja lukea jotain täyttä puutaheinää jonkun kahden välillä. Haistakaa vittu ja nokitelkaa privana.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Eikö tuon änkyröinnin voi käydä privaattiviesteillä, ei tartte paskan länkyttämisellä täyttää tätä ketjua. Vituttaa aina tulla tänne ja lukea jotain täyttä puutaheinää jonkun kahden välillä. Haistakaa vittu ja nokitelkaa privana.

Ignoreen voi laittaa jos vituttaa lukea fantasiateorioiden ja nollatietojen kumoamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös