World Cup 2016 – harjoitusotteluiden liveseuranta

  • 173 867
  • 1 877
Tila
Viestiketju on suljettu.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meillä on tällä hetkellä yksi hyökkääjä, joka osaa ampua. 18-vuotias maitonaama. Tämä kertoo koko kuvan, taas kerran.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mun mielestä suomalaiset selostajat vois ihan kostoksi lausua kaikki ulkomaalaisten nimet rallienglannilla. Ei nekään suomalaisten pelaajien nimiä oikein lausu!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Eipä tämä Viaplayn laatukaan päätä huimaa.
Mikä muu on huonolaatuista kuin Janne Niinimaan hölötys? Mulla on varsin sujuvaa ja tarkkaa kuvaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huh huh. Ruotsi pelaa kyllä nopeaa peliä. Toki noilla pakeilla avaukset napsuvat hyvin lapaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Teräväisen tiallle voisi kokeilla seuraavaan peliin Ahoa.
Niin kokeillaankin, tämä on tiedossa, mutta aika hyvin saa Aho onnistua että Teukalta paikan nappaa. Teräväinen on pelannut varsin hyvin.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai että sellasta.

Eihän siinä mikään muu vituta kuin se, että omat mielipiteet on faktoja. KHL-lähetyksissä tuo ei edes itseäni häiritse, kun en tunne pelaajia niin tarkaan, mutta änärin puolella valitettavasti särähtää korvaan.

Sen verran usein ne hänen mielipiteet on faktoja ja vaikka kaikki ei olisi niin en minä siitä ainakaan mieltäni pahoita.

E: Aivopieru leikattu.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
:D Noh, harkkapelit on harkkapelejä mutta eikös toi ollut ihan selkeä byyri sweduille?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miksi maali hylättiin? Nelonen mainoksille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös