World of Tanks

  • 258 820
  • 2 155

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lisätään vielä tohon Esopin listaan tykin torni, on kuitenkin sen verran kapea, että siihen osuminen on kaukaa hulldownissa todella vaikeaa, ja aika iso osa osuu tykkiin, eli kimmottaakin jopa yllättävän paljon.

Hyvä lisäys, itselläni ei tykki muutamassa pelissä kyllä mitään kimmottanut, mutta täysin totta tuo osumisen vaikeus. Tykki on lisäksi niin korkealla että vaunun koko rungon sai helposti piiloon monessa paikassa, jolloin tuohon on kyllä helvetin paha osua vielä kun vaunu liikkuu älytöntä vauhtia.

Mielestänio WT E100 ei edes ollut niin pahasti "rikki" kuin osa porukasta on mieltä, hidas, kankea, pitkä latausaika jne. Tässä uudessa hirvityksessä ei ole yhtäkään noista WT:n huonoista puolista.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itse kanssa kokeilin tuota Grilleä ja olihan se ihan hauska, kun huippunopeus oli lähemmäksi 60 km/h. Kympin pelejä oli vähän tylsä pelailla, kun parhaimmillaan näitä Grillejä oli molemmin puolin 6 kappaletta. Täysin paperiahan tuo tankki on, mutta hyvin vaarallinen tehokkaan tykin ja hyvän liikkuvuuden ansiosta. Tänään pitää pelailla sillä hiukan lisää...
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Juu olihan noita peleissä, varsinkin aamupäivällä. Parhaimmillaan taisi olla 8 per tiimi ja sanomattakin selvää, että pelit meni sitä myöden täysin vituiksi. Pitää varmaan grindata tuo talliin ennen kuin nerffataan, olisi tuo ysin WT jo tutkittuna ja rahatkin löytyy tililtä, en kyllä ajatellut TD:tä ostaa, mutta...
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä lisäys, itselläni ei tykki muutamassa pelissä kyllä mitään kimmottanut, mutta täysin totta tuo osumisen vaikeus. Tykki on lisäksi niin korkealla että vaunun koko rungon sai helposti piiloon monessa paikassa, jolloin tuohon on kyllä helvetin paha osua vielä kun vaunu liikkuu älytöntä vauhtia.

Mielestänio WT E100 ei edes ollut niin pahasti "rikki" kuin osa porukasta on mieltä, hidas, kankea, pitkä latausaika jne. Tässä uudessa hirvityksessä ei ole yhtäkään noista WT:n huonoista puolista.

Mulla ainakin kimmotti/otti criticalin muutamaan otteeseen, mutta kimmottamisella siis tarkoitan sitä että ihan kaikki ei tule läpi vaikka toi tankki täysin paperia on.

WT:llä pystyi pelaaja kuin pelaaja käytännössä tekemään sen 2000 dmg pelissä, joka käytännössä vaati vain sen että ensimmäisestä rullasta ampuu neljä sisään. 2500 ylöspäin taas vaati sen että kerkee lataamaan pelissä, joka ei huonommilta pelaajilta pääsääntöisesti enää onnistu. Tosta syystä väitän että Grillen ka. damage tulee olemaan kaikkien kesken pienempi kuin WT:llä oli. Se että jos yhtään osaa pelata, Grille on huomattavasti parempi, ja tolla tullaan pelaamaan todella kovia pelejä.

Nopealla vilkaisulla vbaddictin mukaan WT:n ka 368k peliä ja 1982dmg vs. Grille 32k peliä ja 2021 dmg. Tulee todennäköisesti tasaantumaan kun pelejä tulee lisää, ja huonommat kuulevat OP statuksesta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tämmöinen tuli mieleen että onko ollut mitään puhetta pelintekijöiltä että vieläkö mahdollisesti tulee peliin uusia maita? Esimerkiksi Italia?
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tämmöinen tuli mieleen että onko ollut mitään puhetta pelintekijöiltä että vieläkö mahdollisesti tulee peliin uusia maita? Esimerkiksi Italia?

Ruotsi on tulossa ja siihen ei välttämättä mene edes montaa päivitystä, linjan tankit on jo selvillä (olisi jopa sekä hevi että medilinja). Italian ongelma on vähän se, että niiden vaunut on lähinnä laina/kopiotankkeja.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Toimiiko jollain vBAddict? Itsellä ainakin tämän päiväisen päivityksen jälkeen BattleResult .. Failed. Olisikohan futis sotkenut, kun tuli sitä yks matsi pelattua :) . Käynnistin koko roska uudelleenkin, mutta sama tulos.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jahas hyvin alkanut pelit Cromwellillä. Aloitin tuossa aamulla pelit tällä ja saldo näyttää 0-10. Haistakaapa orkidea.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas hyvin alkanut pelit Cromwellillä. Aloitin tuossa aamulla pelit tällä ja saldo näyttää 0-10. Haistakaapa orkidea.
Oma ennätysstartti on 0-11, mutta se oli jollain toisella tankilla. Edellisversiossa tuntui, että alkuun tulee helpompia matseja, mutta nyt on ollut ihan päinvastaisia kokemuksia.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Sandboxin ekan kierroksen rajut pene nerffit tulevat ihan tarpeeseen. Ekalla iterointikierroksella kultakuulien max pene on tiputettu kautta linjan noin 70 mm. Tämä alkaa jo merkkaamaan aika reilusti. Tällöin nurkalla kulmatun IS-7 yläpelti alka jo olemaan todella vaikeasti läpäistävä. Vastaavasti E100:sen kulmattu torni alkaa olemaan immuuni kultakuulille. Nykyisellään kulmattu E100:sen tornin läpäisy on aikalailla kiinni tuurista.

Nykyisellään hevejä tuntuu olevan liikkeellä aivan liian vähän. Matsit tuntuvat menevän ihan läpiralleiksi toisen puolen medien tapattaessa itsensä ensimmäisten 3 minuutin aikana. Auta armias jos toisella puolella on 5 hyökkäys heviä vastaan toisen puolen 2. Tällä kahden hyökkäys hevin tiimillä on todella heikot mahdollisuudet voittoon. Aika raakaa menoa kolmen hyökkäys hevin (E100, IS4, E5, IS7) platalla vedellä. Yksinkertaisesti reilulla hevi alivoimalla matsit on todella hankala voittaa ilman todella hyviä pelaajia. Normi jantteri on medillä reilusti heikompi verrattuna johonkin T110E5:seen.

Kertakaikkiaan jossain westfieldissä vituttaa yli kaiken kun 10 medin lauma pitää mennä kämppimään 0-linjalle sillan tuntumaan. Yllättäen se puoli tuntuu tässäkin mapissa voittavan jossa medit tulevat jeesaamaan hevejä. Mappien suhteen en ymmärrä, miksi hidden villagesta ja south coastista piti päästä eroon. Nämä olivat ihan hyviä mappeja joissa tuli usein hyviä taisteluita.
 
Viimeksi muokattu:

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sandboxin ekan kierroksen rajut pene nerffit tulevat ihan tarpeeseen. Ekalla iterointikierroksella kultakuulien max pene on tiputettu kautta linjan noin 70 mm. Tämä alkaa jo merkkaamaan aika reilusti. Tällöin nurkalla kulmatun IS-7 yläpelti alka jo olemaan todella vaikeasti läpäistävä. Vastaavasti E100:sen kulmattu torni alkaa olemaan immuuni kultakuulille. Nykyisellään kulmattu E100:sen tornin läpäisy on aikalailla kiinni tuurista.

Heveistä tulee noilla muutoksilla jo liian vahvoja. Tälläkin hetkellä kymppitieriltä löytyy hevejä, joiden damagepotentiaali on ihan pelin terävintä kärkeä (113, FV, E5 jne). Maus ja Type 5 ovat tottakai aika onnettomia tankkeja, mutta noiden balansoimiseksi löytyy muitakin keinoja kuin yleinen pene-nerffi. Aloitetaan vaikka artysta. Tilastollisesti medit tekevät hieman enemmän damagea kuin hevit, mutta tuokin ero selittyy lähinnä isommalla clean up-damagella, jolla ei matsin lopputuloksen kannalta ole niinkään merkitystä.

Nykyisellään hevejä tuntuu olevan liikkeellä aivan liian vähän. Matsit tuntuvat menevän ihan läpiralleiksi toisen puolen medien tapattaessa itsensä ensimmäisten 3 minuutin aikana. Auta armias jos toisella puolella on 5 hyökkäys heviä vastaan toisen puolen 2. Tällä kahden hyökkäys hevin tiimillä on todella heikot mahdollisuudet voittoon. Aika raakaa menoa kolmen hyökkäys hevin (E100, IS4, E5, IS7) platalla vedellä. Yksinkertaisesti reilulla hevi alivoimalla matsit on todella hankala voittaa ilman todella hyviä pelaajia. Normi jantteri on medillä reilusti heikompi verrattuna johonkin T110E5:seen.

Tilastot ei puhu oikein tämänkään puolesta. vBAddictin mukaan kymppitierillä hevit ja medit ovat käytännössä tasoissa. Ysillä medit ovat vähän suositumpia, mutta kasilla ja seiskalla hevien ylivoima on aika selkeä. Pelin viiden pelatuimman kymppitierin joukkoon myös mahtuu kolme heviä. Ongelma on, että MM käsittelee hevejä, medejä ja TD:eitä samanarvoisesti. Suuri epätasapaino tankkityyppien välillä vaikuttaa usein negatiivisesti matsin tasoon, ei niinkään yleinen hevien vähyys/medien paljous. Iso TD-määrä mielestäni hidastaa peliä ihan turhaan, ja noille pitäisi laittaa rajoitukseksi esim. 5/tiimi. Hidden Village ja Pearl River olivat kyllä ihan ok mappeja, mutta South Coast oli pohjoislähdön lipan takia järjetön campfest.

On siellä sandboxissa kuitenkin jotain hyvääkin, eli artyiltä on otettu AP ja HEAT kokonaan pois ja HE:n läpäisy nerffattu n. 20mm-tasolle. Ihan toimiva tapa poistaa oneshotit. Toisaalta TD-tarkkuusbuffit vain lisää camppimistä, ja artyn stunnaus yhdistettynä vanhanmalliseen critical damageen on kyllä ihan uskomatonta skeidaa.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Kympin matseissa on jo pitkään ollut todella vähän hevejä. Tätä asiaa tulee aika tarkkaan seurattua kun pääsääntöisesti pelailen kympin hyökkäys heveillä E100 ja IS4. Parhaiten asian on havainnut E100 voittoprosentin lähtiessä kohti taivasta ja tehdyn damagen keskiarvon pudotessa kohta alle kolmen tonnin. Yksinkertaisesti matseissa ei kerkeä tehdä mitään, kun banaanit hölmöilevät medeillä ja tapattavat itsenä. Tilastojen mukaan 20 pelatuimman kympin joukossa on hurjat 4 heviä. Matsien pelattavuuden kannalta tämä alkaa jo olemaan liian vähän.

Omasta mielestä kultakuulien pene nerffi on ihan tervetullut. Erityisesti TD:llä kultakuulat ovat ihan kohtuuttoman kovia. Mihin tarvitaan 400 peneä? Sandboxin ensimmäisen kieroksen uudistuksista penen maksimin raju tiputtaminen on tervetullutta. Kultakuulien penen voisi tiputtaa about 300 milliin ja maksimi läpäisynä voisi olla joku +10-15% nykyisen +25% sijaan. Myös damage kultakuulilla pitäisi olla jonkin verran normikuulia pienempi. Yleisesti ottaen sandboxi on mielenkiintoinen tapa testailla mahdollisia uudistuksia. Itselläni on noin 2,5k pelejä E100:lla. Nykyisellään tankki on helvetin kova hyvän tykkinsä (HEAT:in pene ja HE:n voima) ja ison hp poolin takia.

Normalisaatio on toinen mielenkiintoinen asia. Pelissähän normalisaatio on täysin väärään suuntaan! Esimerkiksi T-54 yläpelti on horinsonttaalisesti 200 mm paksu. Pelissä normalisaatio AP ja APCR kuulilla pudottaa tätä arvoa. Todellisuudessa T-54 yläpelti on wotin aikaisille ammuksille noin 250 mm paksu. Toinen asia on se, missä kulmassa panssari voi olla että HEAT kuula vielä räjähtää pysyen vielä ehjänä törmäyksessä.

Toi TD:n tarkkuus buffi on mielestäni ihan perseestä. Varsinkin niillä TD:llä millä on hyvä pelata hevinä T30, E4, E3 ja obj 263. Grille on hyvä esimerkki ihan perseelleen menneestä vaunusta. Banaanit cämppii laitteella jossain mapin nurkassa koko matsin vaikuttamatta matsin lopputulokseen. Tomaatit puolestaan tapattaa itsensä ekan kahden minuutin aikana. Vasta todella hyvät TD pelaajat osaavat käyttää Grilleä ja pystyvät aktiivisesti vaikuttamaan matsin lopputuloksen.

Type 5:seen liittyen ihan käsittämätöntä, että noin paska vaunu lanseerataan peliin. Mitä järkeä on tehdä tuollainen kultakuula pinjata? Kaiken kruunaa yläpellin viistot posket, joiden takana on ammoracki - aivan liian helppo weakspotti. Tankkilla ei voi sidescräpätä ja tornissa ei ole manttelia. Ainakin torniin pitäisi saada kunnon mantteli josta ei ammuta kultakuulilla läpi.
 

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
400 peneä ei varmasti tarvitse mihinkään, mutta sandboxissa kympin medeistä löytyy esim. tällaisia premikuulien arvoja: 273 (TVP), 284 (STB, 121) ja 285 (Bätti). Tuo menee IMO jo liiallisuuksiin näissä nykyisissä tunnelimapeissa. E5 on naurettavan OP, kun kullallakin tekee tiukkaa saada luotettavasti tötteröstä läpi. Aika paljon tuolla näkee HE-spammia, kun kulmattujen hevien haastomahdollisuudet ovat muuten niin rajalliset. RNG:n pienentämisestä samaa mieltä.

Tosiaan, WG listasi uuden balanssin tavoitteita seuraavasti:

New Vehicle Balance Goals
  • Reduce the cost of mistakes made by players in battle. We are going to encourage players to fight actively in battle. Increasing the role of armour will allow players to fight, without being afraid of going to the Garage right after being spotted, as to penetrate the tank from a distance will be much harder.
  • Decrease the risk of being focused from afar. Increased armour importance should increase player survivability at far distances, even when focused by several enemies. Covering directions and focusing spotted vehicles will become less effective, because it’ll be harder to penetrate armour at long distances.
  • Decrease combat distance. Long-range clashes should not be the ultimate way to win battles for the majority of vehicles. Vehicles should perform certain roles: shielding allies, soaking fire, pushing through the defence, etc.
En tiedä miten meinasivat päästä tuohon lopputulokseen antamalla Grillelle 0,2 tarkkuuden ja 1,2sec tähtäysajan. Samaten JPE100:lla 0,25 tarkkuus ja 2,5sec tähtäys. Pienet damage-nerffit ei tuota vie plussan puolelle todellakaan.
 
Viimeksi muokattu:

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Hyvin huomaa, että medi pelaaja haluaisi pitää medien läpäisyn nykyisellään ja hevi pelaaja laskea sitä. Mappi suunnittelu on kieltämättä mennyt perseelleen. Hevirännejä peli ei kaipaa. Medien kultakuulien pene ei ole ottanut yhtä raskasta nerffiä, kuin hevien kultakuulien nerffi. Sen mitä katselin medejä, niin aika keskimääräisesti uusi kultakuulan läpäisy on about 300 mm. Heveillä kultakuulien pene oli jossain 280 mm luokassa. E100:lla pene oli isolla tykkillä noin 260 mm. Eli puffattu normikuula oli parempi normalisaation takia.

En pitäisi sitä suurena ongelmana, jos nurkalle kulmatun hevin (is-7, maus, tai e100) läpäisy olisi tehty medeille reilusti nykyistä hankalammaksi. Mikäli hevit eivät saa toisittaan läpi, talojen kulmilla saattaa kohta olla molemmilla tiimeillä 10 is-7:aa. Tämä yhdistettynä enemmän camppimista suosivaan td profiiliin saattaa tarjota aika passiiviset kympin pelit. Jos nykyisellään hevejä on aivan liian vähän liikkeellä, ei tämäkään kehitysvaihtoehto vaikuta kovin hyvältä. Medit eivät ole nykytilassaan liian vahvoja heveihin verrattuna, mutta ongelma on siinä että hevejä on aivan liian vähän liikenteessä. MM:n tulisi jakaa tankkityypit tasaisemmin tiimeihin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
On muuten noi missio pahuksen tyhmästi laadittuja tai niiden vahtiminen. Tein ysin skodalla 5k damagea ja tapoin 5. Sitten latauksen aikana ajattelin et teen mission yksin ja haen artyn pois. Eikös sieltä tullut toinen skoda ja tappo. Laiton vaan sitten osastokutsun kaikille joilla oli vähintäin yks tappo. Yks japsi hevi tuli fiksusti mukaan kun sitä jo jeesasin pelissä ja noin tuli 6 tappoa osastossa tehtyä. Eihän tuossa ole mitään järkeä, kun osasto tehtiin/perustettiin mun kuoleman jälkeen :).

Vinkkinä vaan, että noihin osastomissioihin voi kutsua randomin mukaan oman kuolemankin jälkeen ja saa tehtävän suoritettua.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Edelliseen lisäys.. E-100:lla missio ei naarmuakaan tehty just.. 200 hiparia taisi olla pelin loppuessa Sand Riverin puolustuksessa. Toki tein sen yli 3k ja ei yhtään ukkelia kuollut tai modulia hajonnut, mutta ehkä kuitenkin tuli naarmuja :D.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
En tiedä miten meinasivat päästä tuohon lopputulokseen antamalla Grillelle 0,2 tarkkuuden ja 1,2sec tähtäysajan. Samaten JPE100:lla 0,25 tarkkuus ja 2,5sec tähtäys. Pienet damage-nerffit ei tuota vie plussan puolelle todellakaan.

Tuohan tehdään sillä, että kuulien läpäisy tippuu etäisyyden lisääntyessä ihan järjettömästi, kuten sandboxissa onkin. HEATin läpäisy ei tietysti putoa mihinkään, joten se siitä.

Nuo WG:n tavoitteet nyt on muutenkin ihan perseestä. 1. Reduce the cost of mistakes made by players in battle. Virheistä pitääkin rankaista ja lujaa, se on ainoa keino oppia. No okei, 75% wot apinoista ei opi, vaan tekee samat virheet kerta toisensa jälkeen (sivullekirjoittanut mukaan luettuna), mutta ei se pelin ja hyvien pelaajien vika ole. 2. Decrease the risk of being focused from afar. Tuohan se onkin wotin iso ongelma - niillä kahdella kartalla jossa on vielä edes etäisesti mahdollista. Tämäkin on siitä kiinni, että pelaajat eivät viitsi tai halua opetella pelimekaniikkaa ja sitten itkevät kun paremmat pelaajat osaavat. 3. Decrease combat distance. Kuinkahan vitun lähellä sitä pitäisi taistella, kun noin about kaikki mapit on jo pelkkää lähitaistelua?

Pelin kehittäjät ei vissiin itse pelaa tekelettään lainkaan, tai sitten ovat niitä 48% keltaisia apinoita.

E100:lla pene oli isolla tykkillä noin 260 mm. Eli puffattu normikuula oli parempi normalisaation takia.

Sandboxissa se E100:n kultakuula (HEAT) on tarkoitettu pitkälle matkalle, kun läpäisy ei vähene etäisyyden kasvaessa, lähitaistelussa AP on paljon parempi olemattoman pene-eron vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sandboxissa se E100:n kultakuula (HEAT) on tarkoitettu pitkälle matkalle, kun läpäisy ei vähene etäisyyden kasvaessa, lähitaistelussa AP on paljon parempi olemattoman pene-eron vuoksi.
Noinhan se kuuluukin mennä, sillä AP:t, ja APCR:t perustuvat oikeassakin elämässä liike-energiaan kuten myös panssarikranaatit. Onteloammusten läpäisy taasen perustuu kuumaan metallisuihkuun ja liike-energialla ei käytännössä ole merkitystä(ainoastaa suihkun suunnalla).

HEAT:eja ei enää nykyään käytetä raskaita panssarointeja vastaan, koska aktiivipanssarit pilaavat kapean suihkun ja lisäksi omasuojaheitteillä saadaan panos laukeamaan ennen kohdetta. Toki on kehitelty ns. tuplaheatteja, joissa ensimmäinen laukaisee aktiivipanssaroinnin ja jälkimmäinen panos läpäisee varsinaisen panssarin. Mutta uusilla piipuilla APCR:t saa niin kovan vauhdin, että niitä ovat huomattavasti järkevämpiä käyttää. Enkut taitaa käytttää vielä rihlattuja putkia ja niillähän onteloammuksen suihku menee ihan keturalleen. Uudet ammuksethan on ns. pyrstövakautettuja, joten rihlausta ei tarvita ja saadaan nopeampi lähtönopeus kudille. Jaa taisi mennä jo ohi aiheen ... ehkä tylsää :).
 
Viimeksi muokattu:

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Hienoja joukkueita taas. 19 peliä putkeen selvästi turpaan ja siinä on paha yksin kääntää näitä pelejä kun yli puolet omista kuolee ensimmäisen 2min aikana.

Edit. Nyt on hyvä lopettaa tältä päivältä. 27 peliä ja 3 voittoa joten ei oikeen innosta tuon pelaaminen.
 
Viimeksi muokattu:

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Kauan sitä on jaksanu wottia vääntään, mutta viime aikoina medi spämmi on laskenut intoa merkittävästi. WTF oli juuri sopivan erikoinen ja vaikea tankki pelata. Grillellä porukka tuntuu pelaavan ihan perus medi peliä. Suurin osa käyttää hyvää liikkuvuutta tehokkaasti itsensä tappamiseen. Eli yksi medi lisää kympille ja yksi kovapeltinen vähemmän tiimeihin. Ei ihme että matsit ratkeavat yhtä nopeasti kuin AW:ssa. Harvemmin sitä enää tulee tiukkoja 10+ minuutin matseja.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tänään jaossa uusi versio. Pistin juuri lataukseen ja voisi muutaman pelata, kun ulkona on niin lämmintä ettei viitsi kun illemmalla mennä.

Isompia muutoksia ei kaiketi tähän versioon tullut. Merkittävin taitaa olla muutaman mapin minimapin uudistus ja lortin korvaaminen uudella menopelillä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pikkuveli oli tämän ladannut koneelle niin tuli muutama sata tuntia hakattua tier 4 ja ylöspäin. Nyt kun muutin pois kotoa niin latasin omalle koneelle niin on tämä vähän rasittavaa grindata 1 tieristä ylöspäin sinne Tigeriin saakka. Noh onhan mulla aikaa.

Olenko ainoa jonka mielestä Saksalaiset vaunut ovat tässä vähän aliarvostettuja? Ja liikaa sellaisia tankkeja jotka eivät piirrustuspöytää pidemmälle päässeet? Esim. Löwe VK.36.01 jne.
 

AlppiKalkkuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Ja liikaa sellaisia tankkeja jotka eivät piirrustuspöytää pidemmälle päässeet? Esim. Löwe VK.36.01 jne.
Pelintekijällä on tarve tuoda peliin lisää sisältöä(grindattavaa), ja nuo oikeat tankit on aika nopeasti lisätty peliin. Henkilökohtaisesti se ei häiritse, että virtuaalipelissä ajaa mielikuvitustankkia.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Pikkuveli oli tämän ladannut koneelle niin tuli muutama sata tuntia hakattua tier 4 ja ylöspäin. Nyt kun muutin pois kotoa niin latasin omalle koneelle niin on tämä vähän rasittavaa grindata 1 tieristä ylöspäin sinne Tigeriin saakka. Noh onhan mulla aikaa.

Tiger on kuitenkin seiska tierillä jonne nyt grindaa halutessaan alle kahdessa viikossa, tuosta eteenpäin se vasta grindaamista onkin. Etenkin nuo ysin vaunut on ihan perseestä grindata kun tarvii yli 100k expaa (no joo ei kaikkiin, mutta moneen) ennen kuin on edes parhaat osat hankkinut (esim. E75: telat 25k, torni 25k, moottori 26k ja tykki 63k) ja siihen sitten se noin 200k päälle ennen kuin kymppi on auki . No mulla on vaan 10 ysitieriä "grindissä" eli pelailen lähinnä tuplia noilla vaunuilla missä ei ole kaikkia kilkkeitä. Pitää varmaan alkaa keräämään premeillä ja kympeillä ylimäärästä expaa ja sitten kullata vapaaksi, niin helpottaa elämää.

Premeistä puheen olleen, uusi Rheinmetal Scorpion G vaikuttaa sen verran OP:ltä että se lienee pakko hankkia talliin. 8 tierin Grille kokonaan kääntyvällä tornilla, vähän paranneltu versio Borsigista.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistäköhän sitä keksisi lisää peliaikaa? T-44-100 marathon vaikuttaa olevan meikäläisen käytettävissä olevilla ajalla ja pelitaidoilla täysin mahdoton saavuttaa edes puoliksi. Lämmittelyksi oli tarjolla Dicker Max minimarathonia, joka sekin olisi vaatinut pelaamista lähes joka päivä 2 viikon ajan. Jäi sekin haaveeksi. Elämä pilaa mun pelit... Sinänsä omat pelit ovat parantuneet merkittävästi vuoden takaisesta, mutta edelleen tulee täydellisiä ohirundeja tarpeettoman usein varsinkin heavyillä. Ehkä se siitä joskus.

Premeistä puheen olleen, uusi Rheinmetal Scorpion G vaikuttaa sen verran OP:ltä että se lienee pakko hankkia talliin. 8 tierin Grille kokonaan kääntyvällä tornilla, vähän paranneltu versio Borsigista.
Onko Scorpion G hankittuna vai jäikö kaupan hyllylle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös