Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2016–2017

  • 91 168
  • 448

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Pistetään nyt tämä veto kirjallisena vedonlyöntiketjuun.

Oula Palveen tehot Liigan runkosarjassa kaudella 2016-17
Mirasane veikkaa: 0-20 pistettä
@Ralph veikkaa: yli 20 pistettä
Panos: 50 euroa
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pistetään nyt tämä veto kirjallisena vedonlyöntiketjuun.

Oula Palveen tehot Liigan runkosarjassa kaudella 2016-17
Mirasane veikkaa: 0-20 pistettä
@Ralph veikkaa: yli 20 pistettä
Panos: 50 euroa
Sinulle kätevä jos Palve leviää niin voitto napsahtaa :) kun ei kerran ole pelirajoutuksia.
 

Ralph

Jäsen
Sinulle kätevä jos Palve leviää niin voitto napsahtaa :) kun ei kerran ole pelirajoutuksia.
Pelirajoitukset on neitipelleilyä. Jos pelaat pitkävetoon vaikka SaiPan voittamaan Kärpät, ei siinäkään ole mitään "jos tuomari tekee virheen" -rajoituksia. Loukkaantumiset on osa lajia ja sille ei voi mitään, en ota pelirajoituksia.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pelirajoitukset on neitipelleilyä. Jos pelaat pitkävetoon vaikka SaiPan voittamaan Kärpät, ei siinäkään ole mitään "jos tuomari tekee virheen" -rajoituksia. Loukkaantumiset on osa lajia ja sille ei voi mitään, en ota pelirajoituksia.
Totta, tosin tämä ei ole pitkävetoa, tässä kun on mahdollisuus itsekkin vaikuttaa vedon muuttujiin. Arvostan kuitenkin tyyliä niin mikäs siinä. Eka harkkapeli Palvella kausi paketissa niin siinähän se. No se on pelin henki niin mikä ettei. Maksaa pois ja uutta koukkuun. Eekun onnea vetoon ja toivon henkkoht sinun voittavan, ihan Palven menestyksen takia.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsekin uskon Palven tekevän 20 pistettä tai yli joten väitän Oulan tekevän vähintään 20 tehopistettä. Jos tekee 19 tai alle niin voitat.

Panos 50 euroa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Edellisen kaltainen muta isommalla panoksella:
Minä väitän HPK:n olevan top10 joukkue ensikaudella.
Sinä väität HPK:n jäävän ulos 10 joukosta.
Panos 50e.
Nopein nappaa vedon.
Täältä lähdetään mukaan tähän. Lyödäänkö lukkoon?
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Väitän että Aleksi Rekonen tekee ensi kaudella runkosarjassa 12 pistettä tai enemmän.
Sinä väität että ei tee.
Ei ottelurajoituksia.
Panos 20e.
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Ylläolevan lisäksi tarjoan seuraavaa vetoa: Tommi Taimen ppg on runkosarjassa parempi kuin Teemu Erosen vastaava. (Veto mitätöityy jos jompikumpi pelaa alle 30 ottelua.)
Panos 20€.
Tämä kiinni, jos on vielä auki. Olen laiska selaamaan. Koska Taimi kuitenkin osoitti viime vuonna olevansa Liigan eliitiä ja Erosen suoritustaso/rooli on osaltaan arvoitus ehdotan, että jos minä voitan, saan voitostani 0,7L pullon Captain Morgania.

Jatketaan seuraavalla; Juhamatti Aaltosen ppg ensi kaudella 0,85 tai enemmän.

Ja vielä yksi; Nikke Bäckströmin torjuntaprosentti ensi kaudella 91,50% tai enemmän.

Koska pidän murheideni hukuttamisesta Kuningas Alkoholilla, ehdotan jotain Alkon tuotteita näihin. *hymiö*
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun vetoehdotukset:

- IFK on tulevalla kaudella runkosarjan TOP2-joukkue.

- IFK tekee eniten tai toiseksi eniten maaleja runkosarjassa.

- Roope Hintz tekee yli 40 pistettä runkosarjassa, veto mitätöityy mikäli Hintz pelaa alle 50 peliä runkosarjassa.

Jos joku uskaltaa johonkin noista tarttua, kuhunkin vetoon olen valmis laittamaan maltillisen 10e panoksen. Panoksena käy siis vain ja ainoastaan raha.
 

Gemondo

Jäsen
Tämä kiinni, jos on vielä auki. Olen laiska selaamaan. Koska Taimi kuitenkin osoitti viime vuonna olevansa Liigan eliitiä ja Erosen suoritustaso/rooli on osaltaan arvoitus ehdotan, että jos minä voitan, saan voitostani 0,7L pullon Captain Morgania.

Jatketaan seuraavalla; Juhamatti Aaltosen ppg ensi kaudella 0,85 tai enemmän.

Miltäpä kuulostaa jo löisimme seuraavanlaisen vedon:

Minä väitän:
1) Tommi Taimen ppg on parempi kuin Teemu Eerosen vastaava (mukaanlukien pudotuspelit).
2) Juhamatti Aaltosen ppg on alle 0,86 ensi kaudella (mukaanlukien pudotuspelit).
* Molempiin vetoihin lasketaan myös pudotuspelit mukaan.
* Veto 1) raukeaa jos Taimi tai Eronen pelaa alle 30 Liigapeliä ensi kaudella (mukaanlukien pudotuspelit).
* Veto 2) raukeaa jos Aaltonen pelaa alle 30 Liigapeliä ensi kaudella (mukaanlukien pudotuspelit).

Molempiin vetoihin panokseksi erillinen Captain Morgan-pullo jonka hävinnyt osapuoli toimittaa voittajalle postitse omalla kustannusellaan. (Jos molemmat voittavat yhden vedon, kumpikaan ei tietenkään postita mitään vaan veto mitätöityy.)

Miltä kuulostaa?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mun vetoehdotukset:

- IFK on tulevalla kaudella runkosarjan TOP2-joukkue.

- IFK tekee eniten tai toiseksi eniten maaleja runkosarjassa.

- Roope Hintz tekee yli 40 pistettä runkosarjassa, veto mitätöityy mikäli Hintz pelaa alle 50 peliä runkosarjassa.

Jos joku uskaltaa johonkin noista tarttua, kuhunkin vetoon olen valmis laittamaan maltillisen 10e panoksen. Panoksena käy siis vain ja ainoastaan raha.
Voin ottaa kiinni tuon Hintzin pistemäärän. Olen kyllä varma, että pelaa alle 50peliä ja veto mitätöityy mutta siihen uskon kanssa että alle 40p jää. Eli mulle 0-39 sulle 40 tasan ja yli ja 10e kiinni?
 

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
TPS on runkosarjan jälkeen top 6 joukkue ja sinä sanot, että ei. 50€?
Veto mitätöityy, jos organisaatio menee konkkaan (hymiö)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
TPS on runkosarjan jälkeen top 6 joukkue ja sinä sanot, että ei. 50€?
Veto mitätöityy, jos organisaatio menee konkkaan (hymiö)
Tämä on sen verran win-win vetokohde, että pakko tarttua. Mikäli TPS tosiaan kairaa tiensä Top-6 joukkoon niin enemmän kuin mielellään maksaa tuon hinnan siitä. Tosin uskon vakaasti (valitettavasti), että vielä ei ole meidän aika ja sijoitus tulee olemaan 7.-8.

Eli veto kiinni.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Laitetaas Poriin päin pieni täky.

-Lauri Tukonen tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi Ässät-pelaaja.

-Jesse Virtanen tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi Ässät-puolustaja.

-Aleksi Saarela tekee enemmän maaleja kuin valitsemasi Ässät-pelaaja.

-Kaapo Kähkösen päästettyjen maalien keskiarvo on pienempi kuin valitsemasi Ässät-maalivahdin vastaava.

-Lukko sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin Ässät.

Kaikki vedot koskee runkosarjaa ilman pelirajoituksia ja muita.

Vedon hinta on yksi yhden tähden Jallu-pullo/kohde. Ja tämä veto on vain yhdelle ja kaikki kohteet mukaan.

*saa ehdottaa muita kohteita, jos joku ei miellytä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuolla Liigan veikkausketjussa näkee melko huimia veikkauksia joten siitä innostuneena heitetään tänne tällainen:

Lukko sijoittuu paremmin runkosarjassa kuin valitsemasi joukkue. Joukkueita HIFK, Tappara ja JYP vastaan en ota vetoja.

Muille joukkueille otan 50e per jengi maksimilla.

Päivittelen tähän viestiin näitä sovittuja:

@jamoooh 20e vs Kärpät sovittu.
 
Viimeksi muokattu:

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Tuolla Liigan veikkausketjussa näkee melko huimia veikkauksia joten siitä innostuneena heitetään tänne tällainen:

Lukko sijoittuu paremmin runkosarjassa kuin valitsemasi joukkue. Joukkueita HIFK, Tappara ja JYP vastaan en ota vetoja.

Muille joukkueille otan 50e per jengi maksimilla.
20e Kärpät?
 

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Väitän, että kolmikko Kemiläinen, Rantakari ja Salonen (kaikki right ja pelannevat eri pakkipareissa Tapolan systeemissä) tulee tekemään runkosarjassa enemmän pisteitä kuin valitsemasi joukkueen kolme saman kätisyyden omaavaa pakkia. Tasapisteissä maalit ratkaisevat, sen jälkeen ppg. Panos 20€. Otan vedon vastaan myös myöhemmin, jos joukkueesi rakennus on puolustuksen osalta kesken. Ei ottelurajoituksia. Yksi veto/joukkue.
 

Bartholomew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Väitän, että kolmikko Kemiläinen, Rantakari ja Salonen (kaikki right ja pelannevat eri pakkipareissa Tapolan systeemissä) tulee tekemään runkosarjassa enemmän pisteitä kuin valitsemasi joukkueen kolme saman kätisyyden omaavaa pakkia. Tasapisteissä maalit ratkaisevat, sen jälkeen ppg. Panos 20€. Otan vedon vastaan myös myöhemmin, jos joukkueesi rakennus on puolustuksen osalta kesken. Ei ottelurajoituksia. Yksi veto/joukkue.
Joo joukkue Lukko ja pelaajat: Niskala, Virtanen ja Ahonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös