Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2016–2017

  • 91 246
  • 448

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Väitän, että SaiPa on runkosarjassa korkeammalla kuin Sport, KooKoo, HPK, Pelicans, KalPa, Ilves ja Jukurit. Otan vastaan yhden vedon per joukkue. 20 euroa per veto.

Tää otetaan kyllä ihan periaatteesta pois kuljeksimasta. Menneellä kaudella saatiin viimisestä kahdestakymmenestä pelistä jopa piste enemmän kuin SaiPa, uskon että meno jatkuu. Pelsu kiinni parilla kympillä.
 

Gemondo

Jäsen
Useissa ketjuissa täällä Liigan puolella olen huomannut että Aaltosesta puhutaan takuuvarmana 50 pisteen miehenä ja jokaisen Liigaseuran ykköshyökkääjänä, joten lähteekö joku lyömään asiasta vetoa?

Minä väitän että Aaltonen ei voita ensi kaudella Liigan pistepörssiä. (Veto tottakai mitätöityy jos Aaltonen ei ensi kaudella Liigassa pelaa)
Panoksen saat valita itse, max. 100€.
 

Ralph

Jäsen
Väitän, että Juha-Matti Aaltonen ei tule pelaamaan ensi kaudella Pelicansissa - löytyykö joltain vastaväitteitä? Panoksena vaikka pelinumeron mukainen 50€.
Onko tässä se juju, ettei sen nimistä jääkiekkoilijaa kuin Juha-Matti Aaltonen ole olemassa?
 

Gemondo

Jäsen
Minä väitän että Aaltonen ei voita ensi kaudella Liigan pistepörssiä. (Veto tottakai mitätöityy jos Aaltonen ei ensi kaudella Liigassa pelaa)
Panoksen saat valita itse, max. 100€.

Ylläolevan lisäksi tarjoan seuraavaa vetoa: Tommi Taimen ppg on runkosarjassa parempi kuin Teemu Erosen vastaava. (Veto mitätöityy jos jompikumpi pelaa alle 30 ottelua.)
Panos 20€.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lähtisköhän tälläiseen kukaan. Teddy Broadhurst tekee KooKoon nutussa yli 20 pistettä. Jos pelaa alle 10 ottelua niin veto raukeaa. 20e panos ja vain yksi veto otetaan vastaan.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tämä veto olisi taas voimassa, kun tuli selville, että Entrosantieriin ei ole luottamista.
Sama kaiffari sopi mun kanssa toissa kaudella Voutilainen + Keränen vs Bertrans vs ulkomaanhankinta. Kun Gavrus varmistui veto oli kiinni kun lähti niin ei korvaaja kelvannutkaan
 

Gemondo

Jäsen
JMA on parhaimmillaan aivan huikea pelaaja ja tulee taatusti oleen yksi liigan kovimmista kavereista tulevalla kaudella. Onnittelut HIFK:lle ja sen faneille.

Aaltonen osalta organisaation odotusarvot ovat varmasti samansuuntaiset kuin Zaborskylta kahdelta edelliseltä kaudelta.

Vaikea keksiä Liigasta pelaajaa, joka olisi varmempi onnistuja kuin Aaltonen.

JMA on kiistatta huippupelaaja ja tähtimateriaalia tämän päivän Liigaan...
Pelilliset mahdollisuudet ovat aina pistepörssin voittoon, käsistä ja jaloista homma ei jää kiinni. Seurataan miten pään kanssa käy.

Onnea kauden kovimmasta kaappauksesta. Poikkeuksellisen taitavan pelaajan sai HIFK. Viime kerralla Kärpissä pelasi hyvin molempiin suuntiin, enkä oikein ymmärrä höpinöitä surffailusta. Helpon näköistä on pelaaminen Aaltoselle liigatasolla ja tämän voi varmaan joku tulkita löysäilyksi.

Aaltonen oli itselleni ja monelle muullekin lievä pettymys viimeisellä Kärppävisiitillä, vaikka toki ratkaisikin mestaruuden jatkoaikamaalillaan. Toisaalta odotukset olivat niin korkealla, että lievä pettymyskin tarkoittaa yhtä liigan parhaista pistekeskiarvoista.

Uskoisin, että huonoimmillaan Aaltonen on "vain" yksi liigan kärkipään pistemiehistä ja siten oletettavasti hieman palkkaansa heikompi, mutta parhaimmillaan pitelemätön.

Taitavin pelaaja Suomen maaperällä ja takoo varmasti 50 paunaa vasurillakin.

Ei "EHT-tason hyökkääjä" vaan "MM-tason hyökkääjä". Itse näen, että tällainen pelaaja on harvinaisuus Liigassa, joka kuuluu lähtökohtaisesti supertähti-kategoriaan.

Olen saletti, että Törmäsen HIFK:issä JMA tulee tekemään saatanasti pisteitä, jos löytyy joku, joka osaa antaa kiekon lapaan, eikä kaikkea tarvi tehdä itse.

Silti toki tunnustan, että fiksu hankinta Nybarilta, koska tulee varmasti tekemään pisteiden valossa kovaa jälkeä.

Tiirailin Juhiksen statistiikkaa eliteprospectista ja siinä realisoitui kuinka kovasta pelaajasta on kyse:
Ei tuommoisia pelaajia monena vuotena Liigassa pelaa. Huh.

HIFK on Aaltoselle pelitavallisia seikkoja ajatellen täydellinen seura ja eiköhän Juhis tule aika kovat tehot petopaidassa iskemään. Puolusti miten puolusti ja oli asenne mikä hyvänsä, niin voi terveenä lähennellä tehdä 50 tehopistettä.

Mies on niin hyvä, että liigassa hänen pelaamisensa näyttää leikittelevän kevyeiltä.

Joka tapauksessa, taitavin kundi kiekon kanssa ensi vuoden liigassa ja itse löisin jopa vetoa pistepörssin voitosta.

---------------

Kai teistä nyt edes yksi sitten tarttuu ehdottamaani vetoon koskien Aaltosen ensi kautta? Voin ottaa tarvittaessa vedon useammankin käyttäjän kanssa.

Minä väitän että Aaltonen ei voita ensi kaudella Liigan pistepörssiä. (Veto tottakai mitätöityy jos Aaltonen ei ensi kaudella Liigassa pelaa)
Panoksen saat valita itse, max. 100€.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
@Gemondo voin lähteä satkulla mikäli sinäkin valitset yhden pelaajan. Jos Aaltonen tai valitsemasi pelaaja ei voita pistepörssiä, veto raukeaa.
 

Hertzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Minä väitän: Jukurit jää alle 60 pisteen runkosarjassa.
Sinä väität: Jukurit saa 60 pistettä tai enemmän.
Panos: 20€
Vain yksi veto otetaan vastaan.
 
Siirretäänpä tänne viralliseen ketjuun:

Minä väitän, että Kärpät on välierissä. @oukka väittää, että Kärpät ei ole välierissä.

Panos: 1.*Jallu.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
---------------

Kai teistä nyt edes yksi sitten tarttuu ehdottamaani vetoon koskien Aaltosen ensi kautta? Voin ottaa tarvittaessa vedon useammankin käyttäjän kanssa.

Minut ainakin lainasit vähän turhaan tuohon kun kirjoitin, että uskon Aaltosen olevan huonoimmillaankin pistekeskiarvon osalta "vain" liigan kärkipäässä. Mielessäni ajattelin kärkipäällä jotain top kympin ja kahdenkympin välillä. Eli en todellakaan lähtisi lyömään vetoa Aaltosen pistepörssivoiton puolesta enkä edes top viidestä. Toisaalta en ole kiinostunut lyömään tätä kautta vetoja muutenkaan.
 
Muutenkin aika typerää lähteä tuollaiseen (JMA PP #1.) vetoon, mihin varmasti saisi isomman kertoimen bookkereilta, kuin kaksi. Noh, ei se ole tyhmä joka pyytää...
 
Minullekin kävisi veto, jossa sinä otat yhden pelaajan ja minä saan kaikki muut pelaajat taistelussa pistepörssin voitosta. Kai nyt joku lähtee?
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Minä väitän Ilveksen olevan top10 joukkue ensikaudella.
Sinä väität Ilveksen jäävän ulos 10 joukosta.
Panos 20e.
 

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Edellisen kaltainen muta isommalla panoksella:
Minä väitän HPK:n olevan top10 joukkue ensikaudella.
Sinä väität HPK:n jäävän ulos 10 joukosta.
Panos 50e.
Nopein nappaa vedon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös