Pe 6.5.2016 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 99 559
  • 986
Tila
Viestiketju on suljettu.

Paulig

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ysit, JoKa
Sai vissiin Laine syötön ja Ahokin alkaa herätä horroksesta
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mieletäntä pelisilmää Laineen syötössä!
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Huhheijaa sain viimestään nyt mancrushin tähän Laineeseen, kuten Puljujärvi aiheutti u20-kisoissa :)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Enhän mä lätkästä mitään varmaankaan tiedä. Tai no kyllä mä tiedän. Voiko tuota Patea oikeasti olla ottamatta draftissa ensimmäisenä?

Ei voi.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Suomi on vahva. Vaikea uskoa että pysäyttäjää löytyy näistä kisoista.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laine tehoillut ihan kivasti. MG ei ole enää näissä kisoissa median suosikkipoika, josko se ilmaveivi unohtuisi kun tilalle on saatu Laineen ruoska.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saa ottaa ylös - Suomi ei tuolla jengillä häviä näissä kisoissa yhtään ottelua. Nyt on profiilipelaajia, maalintekijöitä ja myös av-osaamista.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jim Paek sai aikoinaan helpomman syöttöpinnan kuin Laine nyt. Paek purki oman maalin vierestä lämärillä puolen metrin korkuisen jonka Mario otti alas punaviivalla ja veivasi läpiajosta limpun sisään. Taisi olla Minnesotaa vastaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laine antaa vähän Austinille painetta. Toki V-Venäjää vastaan mutta joka tapauksessa. Huikeeta!
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Enhän mä lätkästä mitään varmaankaan tiedä. Tai no kyllä mä tiedän. Voiko tuota Patea oikeasti olla ottamatta draftissa ensimmäisenä?

Ei voi.

Matthews on sentteri Matthews on sentteri Matthews on sentteri..
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tässä enää mitään suomilaseja tarvita, jos Suomi ei saa kaikkienaikojen ekaa pickiä niin tapahtuu oikeusmurha! Kaveri on valovuoden Matthewsia edellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös