Leijonapörssi – rahakimppa

  • 42 307
  • 283

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Leijonapörssi on näemmä auennut.

Kysellään jo nyt, että tekeekö joku kimpan? Voin toki itsekin ottaa ylläpitäjän roolin, jos ei muita löydy.

Lisävaihdolle en syty, potti voi mun puolesta olla 10-20€.

Noh, hätäilin ja tein kimpan, niin on ainakin joku johon liittyä.

Olen tuota Jatkoajan HGM-kimppaa pitänyt pystyssä, joten aivan keltanokkana ei olla liikenteessä. :-)

Käykö panokseksi vaikka 15€?

Liittymistiedot YV:llä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Juu! Mites teillä on Hockey-GMn puolella ollu? Paljonko ekalle ja tokalle, jos osaat sanoa.
Pitää miettiä, vois toisella joukkueella osallistua tähän kimppaan :-)

Tässä jaksossa:

1. 160€
2. 50€
3. 10€

Jakson paras kierros 10€

Meillä on ollut 10€ panos. Kolmas sija ja jakson paras kierros on ollut mukana pitkälti sen takia kun on pitkä kausi, niin on useammalla ollut mahkut jonkinlaiseen voittoon (eli ilmaiseen jaksoon).

Mutta joku 70%-30% jakosuhde on varmaan paras ellei tosiaan tule kunnon ryysistä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Itse olen pitänyt myös Lipössä sekä GM:ssä kimppoja pitkin kautta ja täältä jatkoajastakin ollut muutamia osallistujia mukana kaveriporukkani lisäksi. Nyt ajateltiin tehdä Leijonapörssiin myös kimppa - tai teinkin jo - olisiko 50€ panoksella ja kaikilla vaihdoilla kiinnostuneita osallistujia? Mikäli on niin laita yksityisviestiä. :) Palkintojenjako riippuu osallistujien määrästä!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ihan kiintoisa ketju, mutta anteeksi tietämättömyyteni sillä en ole tämän aiheen keskusteluja seurannut, joten heräsi seuraavat kysymykset:

- Mitenkä voitonjako toimii? Eli jos vaikka nimimerkki höhööhöhöhöh voittaa ja nimimerkki hähähähäähäh on kakkonen niin ketkä maksavat kellekkin? Entä jos tapahtuukin niin, että höhöhööhöhhö saa saatavansa, mutta hähähäähhää kohtaakin huonoa onnea eikä kukaan maksakkaan hänelle?
- Yllä luki, että voitonjako tulee kyseeseen jos osallistujia on "paljon" ja kolmelle jaetaan jos on "tosi paljon". Vähän epämääräinen määre, mikä on paljon ja mikä tosi paljon?
- Ne vaihdot? Sallittuja vai ei?

Tack och förlåt!
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@FutureHockey : Rahat maksetaan allekirjoittaneelle etukäteen ja maksan ne sitten jakson päätyttyä.

Jos nyt vaikka 20 pelaajaa lähtee, eli potti olisi 300€, niin voitonjako voisi olla vaikkapa 1. 200€ 2. 100€. Tai mitä nyt ikinä sovitaankaan
Toivotaan että osallistujia tulisi hyvin, voisin osallistua tähän. Taidan ilmoittautua ensi viikolla!
 

Stolypin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bunch of Jerks / Kärpät
Ehdottomasti mukaan, kisoissa ei ole koskaan liikaa jännitettävää, vaikkei valinnat varmasti hääppöisiltä näytäkkään.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä lähden mukaan. Rahoitetaan nyt kokeneempia. Kyseessä ilmeisesti samanlainen peli kuin Liigapörssi? Onko pelissä vain yksi jakso?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Voisihan tähän taas lähteä hölmöilemään ja antamaan jollekin helppoa rahaa, toivottavasti kolme missattua päivää turnauksen alkuvaiheessa ei muuta omalla kohdalla mitään kun sattuu työmatka tuolle ajankohdalle. Pistän yv:n Jääkaapille.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mukana ollaan ja kaikki suoritettu, pitää vaan vähän nostaa vielä ylös. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös