HIFK:n mediaketju

  • 1 465 589
  • 5 826

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins

blaugrana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, FCB
Musta oli jotenkin snadisti kiusallinen tunnelma tossa, kenelle tässä nyt tarvitsee alkaa todistelemaan, että ei ole jengissä näitä ja näitä ongelmia?
Mutta joo kevät fiilis alkaa ehdottomasti kuitenkin iskeä pikkuhiljaa.
No tää on meidän arrogantti alkkisfaija. Ei se kellekään todistele mitään, vittuilee vain takaisin kitisijöille. Karavaani kulkee jne.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Loistopätkä! Lentää pikku puukot ainakin urheilulehden "asiantuntijoiden" suuntaan :-D :-D Vaikka koko kausi on väärin pelattu, niin kohtuullinen kausi on tähän asti takana, ja vielä parempi loppukausi edessä.
-Kanisteri himaan-
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ihan kiva joo, mutta itselläni taitaa jäädä kausikortti uusimatta ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen, kiitos tuon fanikatsomovammailun. Näillä maileilla en ala pahasuisten kakaroiden kanssa seisomaan, eikä tuote todellakaan ole sen tasoinen, mitä "tavan ihmisten" kausikortti maksaa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikea tää HIFK:n FB -sivuilla julkaistu playoff -kausarivideo. Vahvista playoff-tsettisi nyt - IFK Helsinki - HIFK | Facebook (linkki vie HIFK:n FB -sivuille).

E: Saisikohan tuota videota mainoksena Urheilulehden nettisivuille. Eivät taitaisi hyväksyä.

Videon teksti vaikuttaa suoraan Törmäsen käsikirjoittamalta, sen verran voimakasta vittuilua oli median suuntaan ja pisteet siitä! Turhaa uhoamista en arvosta, mutta tietynlainen kuittailu on hyvästä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toi lopun aito, taisi olla pieni kuitti naapuriin jossa ei ole jäljellä mitään aitoa ;)
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ehdin vastata, varmaan aika pieni otanta ja mun vastaukset todella olennaisia koska en ole facebookissa mutta toki IFK merkitsee paljon ja loukkaannun verisesti jos joku kritisoi mun rakasta seuraa mikä on mulle kaikki kaikessa. (sanoilla viitataan kyselyn kysymyksiin)

_
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siellä lukee että kysely on jo suljettu. Minkälaislaista settiä sisälsi?

Yksi kysymys oli "Yleisesti ottaen olen iloinen ollessani HIFK:n kannattaja?"

Tuossa kohtaa joutui pitää pitkän mietintätauon enkä antanut nykytilanteen hämätä. Yleisesti ottaen en kovin iloinen ole ollut. Pelkkää paskaa vuodesta toiseen, yleisesti ottaen.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Yksi kysymys oli "Yleisesti ottaen olen iloinen ollessani HIFK:n kannattaja?"

Tuossa kohtaa joutui pitää pitkän mietintätauon enkä antanut nykytilanteen hämätä. Yleisesti ottaen en kovin iloinen ole ollut. Pelkkää paskaa vuodesta toiseen, yleisesti ottaen.
Upeasti tiivistetty, arvon palstaveli!!! Tässä ja nyt, välittömästi, olen samaa mieltä :-D
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Yksi kysymys oli "Yleisesti ottaen olen iloinen ollessani HIFK:n kannattaja?"

Tuossa kohtaa joutui pitää pitkän mietintätauon enkä antanut nykytilanteen hämätä.
Lienen erityisonnellinen ihminen, voin juhlia IFK:n voittoja ja pitää hauskaa, jos ja usein kun HIFK on hävinnyt, kuljen koko illan pelipaita päällä tietäen että tappionkin jälkeen IFK fani on arvostetumpi kuin muut.
 

Siri

Jäsen
Tästä löytyy tuo hallissa aplodit saanut video IFK-fanin mökistä. Varsinainen kohta on videon lopussa.

Linkki vie Ruutu.fi:n.
Katkeaako muiltakin video sellaiset 15 sekuntia liian aikaisin? Jää loppuhuipennus näkemättä, kun Sibyllan mainokset painaa päälle!

Hyvin oli muuten jengi mukana hallilla kun tuo video näytettiin, vaikka ajoittain ei saanutkaan selvää puheesta.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Huomasitteko? Illan matsia ei tarvitse mainostaa. Hesarikaan ei noteerannut aamulla - kirjoittivat vain jotain kesälomalaisista. No, ei tarvitse mainostaa, kun on sold out! HS voisi muuttaa nimeä ISS:ksi (Itä-Suomen Sanomat). Taidan lopettaa tilaamisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös