Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 419 660
  • 4 678

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Kävin heittelee pohjatarjoukset noihin ainakin, oli siellä muitakin jolle tarjosin myöhemmille päiville, pitäähän köyhän köyhälle antaa rahaa :) Toki eri asia tarttuuko mikään tarjous, joku tuommoinen vanhempikin pelaaja meikälle kyllä käy, alempiin ketjuihin hetken vahvistusta ja voitolla pois kun pari päivää treenailee taitojakaumaa paremmaksi, isommissa tiloissa jopa tuon ikäiset treenaa kohtalaisesti.

Kauden vaihtuessa täälä ilmestyisi MAX/MAX 18v( nyt 17v) Mikael Granlund myyntiin, että jos jotain kiinostaa niin silloin lähtee 10k hinnalla myyntiin, kai siitä jokunen milli saa myyntivoittoa toivon mukaan, mun tuurilla joku tarjoo sen 10k.

Hienoa, että joku antaa köyhälle rahaa :)
Pitäisi aloittaa nuorennos johon ajattelin pistää n. 3 Miljardia kiinni, joten sillä luulisi saavan vähän paremman joukkueen mitä tämä nykyinen n.600 miljoonan joukkue oli.
Hmmm sun junnu olisi ihan mielenkiintoinen haku mulle, mutta pitää miettiä tuota ikää hieman lisää kun ajatuksissa oli 15-17 vuotiaita junnuja. Jos viitsit jossain vaiheessa heittää pelissä privaa kyseisestä pelaajasta?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hmmm sun junnu olisi ihan mielenkiintoinen haku mulle, mutta pitää miettiä tuota ikää hieman lisää kun ajatuksissa oli 15-17 vuotiaita junnuja. Jos viitsit jossain vaiheessa heittää pelissä privaa kyseisestä pelaajasta?

Juu no kauden vaihtuessa 1-2 päivän sisällä varmaan nähtänee, mietin vain pitääkö odottaa paripäivää hiljentymistä vai työntää heti että hätäisimmät kerkee ostaa. Kiinostuneita varmaan on muitakin, mutta eri asia sitten nouseeko hinta yli normaalin 18v max/max ja paljonko nosto ti lopulta tulee olemaan piikkien kanssa.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Ostakaa nyt joku multa 100 pinnan lahjakkuudella olevat juniorit. Eivät nyt myynnissä, mutta pistän, jos joku kiinnostuu. Seura tarvitsee kipeästi rahaa.

Harri Kelo 19 v 133 TI 100% lahjakkuus 71 potentiaali. Uskollisuus -2.

Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena (linkki vie peliin ja pelaajan profiiliin)

Pasi Lähteelä 17 v 78 TI 100% lahjakkuus 71 potentiaali. Uskollisuus ?

Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena (linkki peliin ja pelaajan profiiliin)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse oon tässä miettinyt että ei taida nykyään olla ainakaan iso rahallinen hyöty saada huippujunnuja, nyt nousi 17v 99/max-2 ukko josta pyynti 100m, mutta tuskin edes + uskollisuudella menee. SItten nousi 18v 96/max-1 TI 96 joka ei mennyt ainakaan alkukaudesta kaupan jollain vähän yli 100M pyynillä, 97/max-1 18v nosto myös odottelee mitä sille tekee kun markkinat ei oikein ime.

No sentään MAX/MAX Granlundista 19v iässä lähti 477M, mutta olisihan siitäkin kai enemmän voinut saada oikealla ostajalla :) elkein näillä 5 hyvällä nostolla toki olsii kannattanut oma nuorennos uudestaan aloittaa kun yrittää 20M hintaan saada jotain kaupaksi. pari yli 95 lahjaista heikolla potullakin olisi ylempiin ketjuihin saanut.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, HA ollut nyt melkein koko päivän alhaalla. Joskus alkuillasta taisi hetken toimia, kun kävin tsekkaamassa. Jaksaakohan icko korjata..?

e: eiku häh? Ainakin Websites Monitoring and Outage History | CurrentlyDown ja Down For Everyone Or Just Me -> Check if your website is down or up? väittävät toimivan, mutta ei mulla tuu muuta kuin erroria..

Vika taitaa olla sun/sun teleoperaattorin päässä ihan hyvin eilen koko päivän sisällä on tullut oltua.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Vika taitaa olla sun/sun teleoperaattorin päässä ihan hyvin eilen koko päivän sisällä on tullut oltua.
Oli oli, sainhan mä sen selvitettyä heti kun asian tajusin. En vaan tajua vieläkään, miten olen saanut HAn IP-osoitteen blokattua. En siis todellakaan tiedä miten niin voi (vahingossa) tehdä tossa mun palomuurissa :)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttäisi markkinoilla olevan mun junnukoulun Raimo Helminen :) ehkä mun ei tuota mun Granlundia olisi kannattanut myydä, olisi kasvattanut omista kasvateissa oikeannimisten lätkäpelaajien tiimin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös