Kouvolan jäähalli – Lumon Areena

  • 414 849
  • 1 415

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei varmaan muita häiritse mutta onko Ticolla vain yksi levy mitä hallilla soitetaan. Alkaa vähän kyllästyttää jopa telkkarin välityksellä samat biisit. Miten olisi vähän paikallista rokkia esim. Gynt, Viikate ja sitten evergreen rokkia esim. Ramones, ACDC jne. Poju oli ja meni... Tyddydyttydyddydy...
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Herranjumala vain Tico seisoo räp-skeidan tulon tiellä. Iso ja loputon EI kaikelle JVG-Bieber-oneErection linjalle, se on muovia.
 

Trapezoid

Jäsen
Tuli eilen mieleen, että jos eilen oli hallissa tilaa vielä 800 ihmiselle. Mihin kummaan heidät pitäisi änkeä, jos he vielä haluaisivat peliä nähdä? Alakerran pubiin?
 
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuli eilen mieleen, että jos eilen oli hallissa tilaa vielä 800 ihmiselle. Mihin kummaan heidät pitäisi änkeä, jos he vielä haluaisivat peliä nähdä? Alakerran pubiin?

Olin sivuseisomakatsomossa, joka varmaan näytti täydeltä, mutta kyllä siinä vielä ainakin niillä kohdin, missä minä olin (suht keskellä, hivenen KooKoon hyökkäys puoliskolla) oli tiivistämisen varaa.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja päädyn seisomakatsomossa oli myös paljon varaa tiivistaa vielä, eikä istumakatsomotkaan olleet täynnä, joten kyllä kai tuonne se 800 vielä menisi.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Ja päädyn seisomakatsomossa oli myös paljon varaa tiivistaa vielä, eikä istumakatsomotkaan olleet täynnä, joten kyllä kai tuonne se 800 vielä menisi.

Olin itse päädyssä ja porukkaa seiso ensimmäisessä erässä rappusillakin,joten en tiedä kuinka paljon siel ois oikeesti voinu tiivistää niin että siellä olis pystyny jotenkin fiksusti vielä olemaan.Numerot kun repes,niin sitten tuli tilaa kyllä.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse olin siis myös päädyssä ja siinä lähistöllä oli joka suunnassa jonkin verran tilaa, mutta voihan se olla, että pääosin se oli jo tupattu täyteen.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pystyykö ovelta maksamaan lipun kortilla? Yleensä ostanut netistä mutta tänään ei tiedä ehtiikö peliin niin ei turhaan viitsi hankkia.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo hakee kasvua ensi kaudelle joka lähteestä. Alun perin hallille ei pitänyt tehdä enää mitään uutta. Suunnitteilla on kuitenkin kaksi lisäkioskia, jotta KooKoo pystyy palvelemaan kaikkia katsojia.
 

Trapezoid

Jäsen
KooKoo hakee kasvua ensi kaudelle joka lähteestä. Alun perin hallille ei pitänyt tehdä enää mitään uutta. Suunnitteilla on kuitenkin kaksi lisäkioskia, jotta KooKoo pystyy palvelemaan kaikkia katsojia.
Tämä kuulostaa hyvältä. Varmaankin hyvää dataa saatu, mitkä osa-alueet vaatii parannusta, kun pari näitä ison yleisön pelejä on kuitenkin jo ollut. Mitään tietoa minkä tyyppistä juttua ja minne päin hallia?
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Leijonat kohtaa Tshekin huhtikuussa Kouvolassa — vain kaksi viikkoa ennen Venäjän MM-kisoja.

Suomen jääkiekon A-maajoukkue pelaa huhtikuussa Euro Hockey Touriin kuuluvan Tshekki-maaottelun Kouvolan jäähallissa.

Leijonat kohtaa Tshekin huhtikuussa Kouvolassa — vain kaksi viikkoa ennen Venäjän MM-kisoja | Kouvolan Sanomat

Tämähän on hyvä uutinen. Miten näissä maaotteluissa menee, saako KooKoo ravintolapalveluiden rahat? Vai tuoko liitto omat makkarat
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Leijonat kohtaa Tshekin huhtikuussa Kouvolassa — vain kaksi viikkoa ennen Venäjän MM-kisoja.

Aika hyvin on mennyt lippuja peliin, muutamia hajapaikkoja jäljellä. Pari katsomolohkoa ja aitiot on jo myyty loppuun. Pitihän tuolta itsekin käydä paikka hakemassa.

KooKoo:n verkkosivut:
VIP-lippujen ja aitioiden myynti tapahtuu KooKoon toimiston kautta.

Tuosta voisi päätellä, että KooKoo saa ma$$it aitioista ja VIP-paketeista. Ja jos olisi vielä niin, että oheismyynnin tuotot kilahtavat KooKoon kassaan niin tekee hyvää myös kassatilin puolella.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Edelleen toivoisin, että päädyn seisomakatsomon porrastus fiksattaisiin sellaiseksi, että se palvelee katsojia parhaiten "seisomakatsomona" eli tiheämpi porrastus tarvittaisiin. Myös kulkuväyliä päädyn olutbaarin ja katsomoiden välillä miettisin uudestaan. Nykyiset järjestelyt muodostavat epämiellyttäviä pullonkauloja eri paikkoihin (esim. seisomakatsomon yläkulmat).

Muutoin hallin parannukset ovat mielestäni onnistuneita.
 

Trapezoid

Jäsen
Olenko ainoa, jota häiritsee mediakuution toiminta pelikuvaa näytettäessä? Kuva on täysin suoraan Ruudun lähetyksestä eikä näin ollen kotiyleisön haluamia hidastuksia aina näytetä. Eniten tässä kuitenkin häiritsee viive pelitapahtumien ja taulun välillä.

Lisäksi olen ihmetellyt miksi liigatulokset muilla paikkakunnilla kuulutetaan, vaikka ne jo taululla näkyvät. Mieluummin tunnelmaa nostattavaa musiikkia kehiin, kuten esim Helsingissä tehdään.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Ei tuo itseäni oikeastaan haittaa,mutta suurin haitta oli pelissä jossa näytettiin taululta pelkkiä some kuvia eikä peliä josta näkisi edes ne hidastukset mitä nyt milloinkin tulee jos on tullakseen. Onhan normi tv kuvassa liveen sekunnin viive ja esim elisa viihteen kanssa se viive on minuutin luokkaa. Se jos mikä on häiritsevää. Sinällään tuo ei häiritse,kuin joissain tilanteissa kun kattoo laululle jotain kulma kahinaa mitä ei omalta paikaltaan näe.
Tuo tulosten lukeminen on vähän niin ja näin. Kyllä sitä pelin aikana tulee puhelimestakin katottua.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Varmasti mediakuutiota pystyisi käyttämään paremmin ja katsojia enemmän hyödyttäen, mutta varmaan se vaatisi rahaa vs, pelin striimaaminen nelosen lähetyksestä. IFK:lla ainakin varsin mukava tuo kuutio, kun näyttävät epäselvät yms katsomoa kiinnostavat tapahtumat uusintana heti tilanteen jälkeen.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kookoo voisi ottaa käyttöön yleisönsuosikki pelaajaäänestyksen. Äänestyksen tilannetta voisi vaikka pyörittää mediakuutiolla erätauolla. Tekstarin hinnaksi vielä vaikka euro niin tulee tuloakin. Toki euron hinnalla pitäisi saada vastikkeeksi osallistuminen arvontaan ja siitä sitten joku onnekas Kouvolan lakupaketin kanssa himaan. Ei tarvitse edes itse ruvata koodailemaan kun tuollaisia toteutuksia on jo avaimet käteen periaatteella tarjolla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Välieriin selvinnyt Kouvot pelaa loput playoff-matsit jäähallissa. Kaukaloa ei KS:n mukaan voida kuitenkaan purkaa tulevan maaottelun takia.

Tästähän on ollut monesti puhetta, mutta onko aina vain jäänyt puheen tasolle? Vai onko Kouvot joskus aiemminkin pelannut jäähallissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös