Liigapörssi-keskustelua

  • 1 504 542
  • 6 499

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tuli otettua riski ja tehtyä 4 vaihtoa jo maanantaina. Rahaa jäi kassaan tonni joten siksi vaihdoin. Tuuri kävi ja IFK:n ukot olivat pelikuntoisia. Eilen tuli 93 pistettä, näitä saisi tulla vähän useamminkin. Kimpan kärkeen tuli noustua pisteillä 537. kaksi vaihtoa tosin enää jäljellä. Joukkue tällä hetkellä:

Leino - Zaborsky - Mcintyre
Taimi - Kemiläinen
Perhonen
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Yleensä tykkään jättää loppukiekoilla vaihtoja, koska silloin saa vielä loppuun asti jänskättää että on mahis tulla takaa ohi, mutta nyt alkaa kärkijengiin olla jo melkein 200 pisteen kaula, niin eipä sitä enää kiinni saa vaikka mitä homoilisi.

Jos sulla on pisteitä 432 niin kärkeen on 300 pistettä, ei 200 pistettä. Että onhan tuossa tosiaan kirimistä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos sulla on pisteitä 432 niin kärkeen on 300 pistettä, ei 200 pistettä. Että onhan tuossa tosiaan kirimistä.

Ilmaisin näköjään itseni epäselvästi, tarkoitin meidän kimpan kärkeä kun kärjestä puhuin, en koko roskan. Siihen on matkaa semmonen vajaa 200 pistettä, toisaalta ihan sama vaikka ois se 300, juna män jo molemmissa tapauksissa.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaipa se on sitten tullut pelaamaan... Vai tarkoitatko että olisi liian vähän?

Vaihdoin muuten perjantain kierroksen jälkeen Laineen Paten pois. Veikkaukseni oli, että Laine rankaisisi tehoilla 3+1. Ei lähellekään...
Mielestäni vähän halvempi kuin odotin, todella kova pelimies ja huomenna Spinan ja Kallion seurassa.
Itse olen 50 pistettä kimpan kärjestä ja Pate löytyy joukkueesta mutta Ramstedt oli kapteenina:D
 
Mielestäni vähän halvempi kuin odotin, todella kova pelimies ja huomenna Spinan ja Kallion seurassa.
Itse olen 50 pistettä kimpan kärjestä ja Pate löytyy joukkueesta mutta Ramstedt oli kapteenina:D
Tältä kaudelta 30 peliin 6+3. Ei siinä, KHL on KHL. Silti näillä tyypeillä jotka tulevat kesken kauden on aina se oma sopeutumisensa. Uskon käyvän näin nytkin. Yksi syöttöpiste veikkaan ma.

En tuossa muuten pisteiden osalta persnettoa hirveästi tehnyt, kun otin samaisen kiekan jälkeen Lehtosen Mikon pakistoon joka kapteenina ollessaan paukutti 34 pistettä. Silti, kyllähän tuo harmittaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viime kiekoilla on mennyt jo vähän paremmin, maalivahdit vaan jatkaa miinuspisteiden keräilyään, vaikka on Kilpeläinen ja Zapolski siellä esiintynyt. Aikaisemmilla kiekoilla nää jampat on semmosta lähelle 10 pisteen keskiarvoa pitäneet pelistä toiseen, nyt tulee miinusta. Ihme juttu.

Jengi on vielä tän kiekan muodossa

Arttu Ilomäki-Juhani Jasu-Patrik Laine
Joni Tuulola-Teemu Aalto
Ryan Zapolski

Sitten lähtee Tapparan jampat vaihtoon, ja aattelin että jospa nyt vielä rutiköyhä-ratkaisua hakis ja vaihtaisin Tapparan jampat kaikki HPK:n ukoiksi, ne kun pelaa kahdella kierroksella putkeen, vastassa heittopussit HIFK ja Kärpät. Näiden matsien jälkeen riittäis vielä vaihdot kaikkien hyökkääjien uusintaan, kattelin tossa että neljällä vikalla kiekalla JYP, Lukko, KooKoo ja Blues pelaa 3 matsia, ja noista saisi Gagnonin, Greenin ja Tuppuraisen vaihdettua.

Jos HPK tekisi ihmeen ja voittaisi Hifkin ja Kärpät, vois olla pieni tsäänssi vielä kimpan kärkisijaakin ainakin teoriassa hätyyttelemään, mutta se vaatis hämeenlinnalaisilta semmosta muutaman maalin voittoa ja sillee että mun ukot tekis pisteitä. Semmonen 70 pistettä jos ottaisivat molemmilla kiekoilla niin sehän ois sitten kaula kurottu umpeen. Helppo juttu!
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Voi vittu noita tähtie jakoja!

Sport-Tappara 6-5 vl.

1. tähti Jukka Peltola (0+0)
2. tähti Jan-Mikael Järvinen (0+1)
3. tähti Mika Järvinen (82,14%)

Itse pelissä Jani Lajunen teki hattutempun, Teddy Da Costa 1+1 ja 2 maalia voittolaukauksissa joista toinen ratkaseva.

Jos nää valitsijat vetää tätä linjaa ni noista tähdistä ei tarvis pisteitä liigapörssissä jakaa ollenkaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Voi vittu noita tähtie jakoja!

Sport-Tappara 6-5 vl.

1. tähti Jukka Peltola (0+0)
2. tähti Jan-Mikael Järvinen (0+1)
3. tähti Mika Järvinen (82,14%)

Itse pelissä Jani Lajunen teki hattutempun, Teddy Da Costa 1+1 ja 2 maalia voittolaukauksissa joista toinen ratkaseva.

Jos nää valitsijat vetää tätä linjaa ni noista tähdistä ei tarvis pisteitä liigapörssissä jakaa ollenkaan.

Olikohan valitsija Jukka Seppo ottanut muutaman virkistävän lonkeron liikaa. Aika huikeaa settiä.
 
Joo noi tähdet pitäisi kyllä ehdottomasti heivata manalaan, kun vain aniharvoin sinne saadaan edes etäisesti oikeat pelaajat. Saiko muuten Niemisen Villestä viime kaudella pisteitä kuudesta tähdestä, kun mies oli nimetty jokaisen tähden saajaksi? :DD

Mulla näyttää jengi nytten tältä:

Sebastian Aho - Julius Junttila - Jere Karjalainen

Tommi Taimi - Mikko Lehtonen

Oskari Setänen

Ylimääräistä rahaa on 17k ja yksi vaihto jäljellä (tänään vaihdoin Nurmen Junttilaan). Jos ei loukkaantumisia satu, niin perjantain kierroksen jälkeen lähtee Karjalainen. Tilalle en ole vielä ketään miettinyt.

Tällä hetkellä olen kimpan ykkösenä 617 pisteellä. Kakkonen kutittelee 21 pisteen päässä.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsellä Záborsky-Laine-Ramstedt
Taimi-Perhonen-O'Connor

Pisteitä kasassa 850 ja kimpan kärjestä 40 pistettä, ei ole vaihtoja enään joten ei pystynyt vaihtaa Perhosta mihinkään kun on ollut loukkaantuneena.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viimeiset vaihdot käytetty, vikat 4 kiekkaa on jengi

Manninen-Green-Malinen
Lehtonen-Grillfors
Zapolski

806 pistettä, kimpassa sija 4., kolmanteen sijaan matkaa 100 pistettä ja kärkeen 160, eli voitto vaatisi KooKoon murskajaisia ja Gagnonin ja McIntyren sulamisia. Mutta kokonaiskauden voittoa ajatellen tilanne on ihan hyvä, siinä pahin uhkaaja on kimpan 7. sijalla 30 pointsia jäljessä, tosin sillä on jengi täynnä Hifkin pelaajia, eli jos HIFK vallan innostuu niin voi vielä nousta ohi. Aattelin eka pelailla kokonaistilannetta katsoen varman päälle ja ottaa Gagnonin, Greenin ja Luoman vikoilla vaihdoilla, mut sit otinkin pelkkiä KooKoon jamppoja niin on jotain jännättävää vielä kimpan voittoakin ajatellen, olkoonkin hyvin teoreettisella tasolla, mutta silti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos muuten ymmärsin oikein niin vikoilla kiekoilla ei taida pelata ne jampat jotka valittiin maajoukkueeseen, eli Husso, Elorinne, Joonas Järvinen, Kalteva, Joonas Nättinen, Niemi, Aho ja Laine. Joitain noista kavereista löytyy tuolta oman kimpan kärkijengeistä joilla ei oo enää vaihtoja jäljellä, niin sekin vähän kasvattaa teoreettista tsäänssiä saada ees joku niistä kiinni. Ihme juttu kyllä ettei noita harkkamatseja voida pelata sillee ettei ne sotke liigajengien matseja. Ja eritoten ihmisten Liigapörssejä, saatana!
 
Jos muuten ymmärsin oikein niin vikoilla kiekoilla ei taida pelata ne jampat jotka valittiin maajoukkueeseen, eli Husso, Elorinne, Joonas Järvinen, Kalteva, Joonas Nättinen, Niemi, Aho ja Laine. Joitain noista kavereista löytyy tuolta oman kimpan kärkijengeistä joilla ei oo enää vaihtoja jäljellä, niin sekin vähän kasvattaa teoreettista tsäänssiä saada ees joku niistä kiinni. Ihme juttu kyllä ettei noita harkkamatseja voida pelata sillee ettei ne sotke liigajengien matseja. Ja eritoten ihmisten Liigapörssejä, saatana!
Njaa tuota miksi ei? Lauantaina on viimeinen kierros ja harjotusmatsit on vasta ensi viikolla. Aho ja Niemi ei ole ainakaan lähdössä yhtään mihinkään, ennen kuin CHL -finaalit on pelattu. Kai.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Njaa tuota miksi ei? Lauantaina on viimeinen kierros ja harjotusmatsit on vasta ensi viikolla. Aho ja Niemi ei ole ainakaan lähdössä yhtään mihinkään, ennen kuin CHL -finaalit on pelattu. Kai.

Kah, no noin se menikin, Liiga-pelejä jää sitten vissiin väliin ensi jakson alusta noilla tyypeillä, eikä tän jakson lopussa. Minun paha.

CHL:n aikataulusta en tiiä mitään, mutta ei kai ne nyt ton jutskan finaaleista joudu pois majuilun takia? Ei kai.
 
Kah, no noin se menikin, Liiga-pelejä jää sitten vissiin väliin ensi jakson alusta noilla tyypeillä, eikä tän jakson lopussa. Minun paha.

CHL:n aikataulusta en tiiä mitään, mutta ei kai ne nyt ton jutskan finaaleista joudu pois majuilun takia? Ei kai.
Pääsit säikäyttämään. Luulin, että tiedät jotain mitä minä en. :D

Finaali pelataan tiistaina ja Aho sekä Niemi tässä tulevat olemaan mukana. Mitä ilmeisemmin sitten keskiviikkona lähtevät Ruotsiin. Kainki höntsään lähtevät menettävät jokaisen liigapelin ensi viikolta, joten uuden jakson joukkue kannattaakin koota tuo huomioiden.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Päivittääköhän Pallomeri huomenna taas kalenterinsa?
Kannattaa varmaan lisätä tuohon kysymykseen @seisnauraa niin saa vastauksen helpommin.

Jotenkin hankalalta vaikuttaa aloitus, onneksi on pari päivää aikaa pyöritellä töissä kentällisiä. Työpaikan kimpasta heltesi voitto ja kaverikimpasta kakkosta. SIis sija.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotenkin hankalalta vaikuttaa aloitus, onneksi on pari päivää aikaa pyöritellä töissä kentällisiä. Työpaikan kimpasta heltesi voitto ja kaverikimpasta kakkosta. SIis sija.
Kaverikimpassa jäätiin kakkoseksi, ikävästi hävisin 10 pisteellä, hiukan söi miestä.

Täytää pähkäillä kentällistä, pari hyvää aihiota on;)
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Ilman pelaavaa maalivahtia mennään.

Ilomäki - Laine - Aho
Saravo - Pitkänen
Rasilainen

Saa Pitkänen luvan pistää verkot tötterölle muutaman vuoden tauon jälkeen.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilman pelaavaa maalivahtia mennään.

Ilomäki - Laine - Aho
Saravo - Pitkänen
Rasilainen

Saa Pitkänen luvan pistää verkot tötterölle muutaman vuoden tauon jälkeen.

Sen verran vinkkinä, että Laine ja Aho ovat maajoukkueen mukana jakson pari ekaa peliä, eivätkä täten Liigaa pelaa.

Itse tullut hahmoteltua tälläistä:

Jan-Mikael Järvinen - Jere Karjalainen - Tadas Kumeliauskas
Miika Koivisto - Adam Masuhr
Eero Kilpeläinen
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Sen verran vinkkinä, että Laine ja Aho ovat maajoukkueen mukana jakson pari ekaa peliä, eivätkä täten Liigaa pelaa.

Itse tullut hahmoteltua tälläistä:

Jan-Mikael Järvinen - Jere Karjalainen - Tadas Kumeliauskas
Miika Koivisto - Adam Masuhr
Eero Kilpeläinen

Aivan, kiitos. Näinhän se olikin. Noh, olisi muistunut mieleen viimeistään kokoonpanoja vilkuillessa.
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Näihin kun saisi vastauksen niin olisi rikas:

Onko Jussi Makkonen (320k) saanut uuden kevään Tepsissä? YV-vastuu? Muutenhan kausi on mennyt aika kiikaritehoilla.
Ketkä pelaavat Tapparan ykkös-YV:ssä? Neljä hyökkääjää?
Miika Koivisto (235k) Lukko, uhka vai mahdollisuus? Pelaa ilmeisesti kakkos-YV:ssä?
Onko Tommi Taimi (420k) kunnossa vai ei?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös