Mielipiteitä JYPin uudesta rätistä aka pelipaidasta

  • 156 248
  • 626

inkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotka Rankki ohutta yläpilveä
Olen jo pitkään toivonut kolmospaitaa, jota käytettäisiin lauantain kotimatseissa, kuten esimerkiksi Pelicans on ainakin joskus tehnyt.

Kolmospaitaan toivoisin ehkäpä punaista pääväriä ja vanhaa JYP HT -logoa (ei kuitenkaan alkuperäisväreissä). Logo voi kyllä olla uusikin, mutta muistelisin nähneeni vanhan logon uusilla väreillä jossain yhteydessä ja se näytti varsin hyvältä.
Juuri tuota tarkoitin. Graafinen suunnittelu on taitolaji, liigassa siinä ovat mielestäni onnistuneet Jokerit (puna-keltainen) ja Blues (tumma sininen-keltainen), molemmissa kuviot vaakasuunnassa. Uusiutumista hidastavat ns. perinteet - mitään ei saisi muuttaa - ajattelee osa kannattajista.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Koska ei ollut muutakaan tekemistä ja aikaa oli, niin jälleen räpelsin vähän ja tein sen tyylisen paidan minkä itse haluaisin JYPin kotipelipaitana liigassa nähdä. Sijoitin siihen ne kaikki mainokset mitkä tuosta @Tukka laittamasta JYPin "uudesta" pelipaidasta pongasin. Lähes joka yritykseltä löytyy yksivärinen logo, joten miksipä niitä ei HIFKin, Bluesin tai Pelicansin tapaan hyödynnettäisi? Nuo yksiväriset logot ovat lähes aina mustia ja valkoisia, usein yrityksiltä löytyvät molemmat.

Kuten olen monesti "itkenyt" niin mielestäni nykyisessä paidassa on liian vähän punaista väriä. Punaisen värin lisääminen myös päästää mustan värin oikeuksiinsa paidassa, kuten olemme ET ja CHL-paidoissa nähneet. Pidemmittä lässyttämisistä linkki tuohon minkä nopeasti väkersin, mukana pitäisi olla kaikki nykyiset yhteistyökumppanit mitä myös paidoissa muutenkin olisi. CLICK

E: Liigan pätsi jäi laittamatta, mutta se nyt on toisarvoinen..
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Koska ei ollut muutakaan tekemistä ja aikaa oli, niin jälleen räpelsin vähän ja tein sen tyylisen paidan minkä itse haluaisin JYPin kotipelipaitana liigassa nähdä. Sijoitin siihen ne kaikki mainokset mitkä tuosta @Tukka laittamasta JYPin "uudesta" pelipaidasta pongasin. Lähes joka yritykseltä löytyy yksivärinen logo, joten miksipä niitä ei HIFKin, Bluesin tai Pelicansin tapaan hyödynnettäisi? Nuo yksiväriset logot ovat lähes aina mustia ja valkoisia, usein yrityksiltä löytyvät molemmat.

Kuten olen monesti "itkenyt" niin mielestäni nykyisessä paidassa on liian vähän punaista väriä. Punaisen värin lisääminen myös päästää mustan värin oikeuksiinsa paidassa, kuten olemme ET ja CHL-paidoissa nähneet. Pidemmittä lässyttämisistä linkki tuohon minkä nopeasti väkersin, mukana pitäisi olla kaikki nykyiset yhteistyökumppanit mitä myös paidoissa muutenkin olisi. CLICK

E: Liigan pätsi jäi laittamatta, mutta se nyt on toisarvoinen..
Ois kyllä nätti kokonaisuus.

Miettinyt tässä että 3. paidan logoksi sopisi myös Rajun maskista / Hurrikaanisydämen tarroista tuttu JYP Ht-logo punaisena...
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Koska ei ollut muutakaan tekemistä ja aikaa oli, niin jälleen räpelsin vähän ja tein sen tyylisen paidan minkä itse haluaisin JYPin kotipelipaitana liigassa nähdä. Sijoitin siihen ne kaikki mainokset mitkä tuosta @Tukka laittamasta JYPin "uudesta" pelipaidasta pongasin. Lähes joka yritykseltä löytyy yksivärinen logo, joten miksipä niitä ei HIFKin, Bluesin tai Pelicansin tapaan hyödynnettäisi? Nuo yksiväriset logot ovat lähes aina mustia ja valkoisia, usein yrityksiltä löytyvät molemmat.

Kuten olen monesti "itkenyt" niin mielestäni nykyisessä paidassa on liian vähän punaista väriä. Punaisen värin lisääminen myös päästää mustan värin oikeuksiinsa paidassa, kuten olemme ET ja CHL-paidoissa nähneet. Pidemmittä lässyttämisistä linkki tuohon minkä nopeasti väkersin, mukana pitäisi olla kaikki nykyiset yhteistyökumppanit mitä myös paidoissa muutenkin olisi. CLICK

E: Liigan pätsi jäi laittamatta, mutta se nyt on toisarvoinen..

Ohhoh.. nyt täytyy Hurricanenkin myöntyä ja todeta että on hieno esitys! Laita s-postia herra Tynille ja laita kuvat mukaan, eihän sitä koskaan tiedä?
Vaikka pidän kyllä nykyisestäkin pelipaidasta, on tuo ehdotus kyllä vahva vaihtoehto nykyiselle.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koska ei ollut muutakaan tekemistä ja aikaa oli, niin jälleen räpelsin vähän ja tein sen tyylisen paidan minkä itse haluaisin JYPin kotipelipaitana liigassa nähdä. Sijoitin siihen ne kaikki mainokset mitkä tuosta @Tukka laittamasta JYPin "uudesta" pelipaidasta pongasin. Lähes joka yritykseltä löytyy yksivärinen logo, joten miksipä niitä ei HIFKin, Bluesin tai Pelicansin tapaan hyödynnettäisi? Nuo yksiväriset logot ovat lähes aina mustia ja valkoisia, usein yrityksiltä löytyvät molemmat.

Kuten olen monesti "itkenyt" niin mielestäni nykyisessä paidassa on liian vähän punaista väriä. Punaisen värin lisääminen myös päästää mustan värin oikeuksiinsa paidassa, kuten olemme ET ja CHL-paidoissa nähneet. Pidemmittä lässyttämisistä linkki tuohon minkä nopeasti väkersin, mukana pitäisi olla kaikki nykyiset yhteistyökumppanit mitä myös paidoissa muutenkin olisi. CLICK
Jumaliste, että on... tai siis olisi pirun hieno paita. Vähän olen ihmetellyt kyseisen nimimerkin viimeaikaisia kummallisen suuria antipatioita nykyistä paitaa kohtaa, mutta jos mielessä on ollut tuollainen, niin se on kyllä kaikki ymmärrettävää. Joskin tietty mielestäni nykyinen paita on muutamia pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta vähintäänkin riittävän hyvä, mutta se ei yhtään vähennä tuon ehdotuksen erinomaisuutta. Ehkä sellainen pienen pieni lisäys tuohon voisi olla, että tuon kaula-aukon alapuolella olevat narut jättäisi pois, näin saataisiin Bauerin ja Valtran mainokset vähän ylemmäksi ja täten logoa isommaksi. Mutta kokonaisuutena todella mainiota työtä, ehdotan ihan tosissani, että lähetä toimistolle tuo kuva.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koska ei ollut muutakaan tekemistä ja aikaa oli, niin jälleen räpelsin vähän ja tein sen tyylisen paidan minkä itse haluaisin JYPin kotipelipaitana liigassa nähdä. Sijoitin siihen ne kaikki mainokset mitkä tuosta @Tukka laittamasta JYPin "uudesta" pelipaidasta pongasin. Lähes joka yritykseltä löytyy yksivärinen logo, joten miksipä niitä ei HIFKin, Bluesin tai Pelicansin tapaan hyödynnettäisi? Nuo yksiväriset logot ovat lähes aina mustia ja valkoisia, usein yrityksiltä löytyvät molemmat.

Kuten olen monesti "itkenyt" niin mielestäni nykyisessä paidassa on liian vähän punaista väriä. Punaisen värin lisääminen myös päästää mustan värin oikeuksiinsa paidassa, kuten olemme ET ja CHL-paidoissa nähneet. Pidemmittä lässyttämisistä linkki tuohon minkä nopeasti väkersin, mukana pitäisi olla kaikki nykyiset yhteistyökumppanit mitä myös paidoissa muutenkin olisi. CLICK

E: Liigan pätsi jäi laittamatta, mutta se nyt on toisarvoinen..

Todella tyylikäs pelipaita. Tykkään siitä erittäin paljon. Enkä muuttais siinä mitään.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
"JYP avaa Liigakautensa Synergia-areenalla lauantaina 12.9. juhlallisin menoin kohdatessaan Porin Ässät. Ottelun alussa JYP juhlistaa 30-vuotista yhtäjaksoista liigataivaltaan. Liigan nykyjoukkueista pidemmän yhtäjaksoisen ajan ovat Liigassa JYPin lisäksi pelanneet vain Ilves, Tappara, HIFK ja TPS.

JYP pelaa juhlaottelun ensimmäisen erän ainutlaatuisissa retropaidoissa, jotka julkaistaan vasta Synergia-areenan ottelussa. Paidat myydään kapteenin paitaa lukuun ottamatta myöhemmin keräilijöille. Kapteenin paita jää muistoksi seuralle."
Linkki juttuun

Saas nähdä minkänäköiset retrorätit sieltä tulee, kyllähän tuollainen sitten omaan GW-kokoelmaan pitänee lunastaa. Mikäli paita on yhtään hieno, niin hypetys käyntiin ja siitä mallista muokattu kolmospaita?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Häiritseekö muita se kuinka alhaalla tämänvuoden JYPin pelipaidoissa nuo nimilätkät on? Sentti pari alempana mitä viimevuosina tottunut näkemään.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Häiritseekö muita se kuinka alhaalla tämänvuoden JYPin pelipaidoissa nuo nimilätkät on? Sentti pari alempana mitä viimevuosina tottunut näkemään.
Tai sit sekin vaikuttaa, kun jamkin mainos puuttuu. On tuo kyllä hölmön näkönen. Miksei sitä nimen paikkaa vois vähän muuttaa? Nyt tohon ylös jää ihan tyhjä tila. Osalla olin kuitenkin näkevinäni mainoksen siinä ainakin viime pelissä.
Kuulin vaan juttuja, että tuo paikka on kaikista kallein mainostaa, joten..
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Häiritseekö muita se kuinka alhaalla tämänvuoden JYPin pelipaidoissa nuo nimilätkät on? Sentti pari alempana mitä viimevuosina tottunut näkemään.
Kyllä häiritsee. Mutta ei se alempana ole kuin ennen. Siinä nimen yläpuolelta puuttuu puolelta joukkueelta jostain syystä mainos. Osassa paidoista on sukunimen yläpuolella Matkapoikien tai Viking Linen mainos, osalla ei. En tiedä miksi näin, onko sponsseilta loppunu rahat kesken? Sekin on jännä, että noissa mainoksissa ei ole mitään logiikkaa miten ne on paitoihin laitettu. Tarkoitan siis sitä että mainoksia ei ole laitettu vain "tähtipelaajien" paitoihin, vaan olikohan Tuppurainen ja Boyce ilman mainosta, sitten jollain Hietasella sellainen on. En ymmärrä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tarkoitan siis sitä että mainoksia ei ole laitettu vain "tähtipelaajien" paitoihin, vaan olikohan Tuppurainen ja Boyce ilman mainosta, sitten jollain Hietasella sellainen on. En ymmärrä.
Toinen mitä mä en ymmärrä on nää valkoiset laatikot jonka keskellä on sitten punaisella se mainostettava logo. Jollakin Jyppiläisellä on esim. Konnekuljetuksen logo pelipaidassa valkoosella ja sitten se yrityksen nimi punaasella. Mitä esim. tieliikenteessä kys. firman kalustoa kattonut niin vehkeet on punaasia, joten miksei ois tuota pelipaidan mainostakin voinut laittaa vaikkapa punaasella laatikolla ja siellä se logo samalla värillä. Tai mustalla. Jotenkin silmää häiritsee kun musta selkämys ja sitten pukkaakin valkoinen lootaa jonka sisällä punainen mainos. (valkoinenkin kyllä on se yksi JYPin pääväreistä mutta silti)
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Ässät julkaisi hienon musta kolmospaidan, tuli vaan taas mieleen miten komean punaisen kolmospaidan JYP saisi jos haluaisi.

Kani Tyrin ajatus että paita ja logo ei voi olla samanvärisiäon käsittämätön, sillä löytythän noita komeita paitoja noinkin vaikka kuinka paljon. Niin tuohan on ollut se pääsyy miksi punaista 3paitaa ei ole koskaan JYP lanseerannut vaikka ovat asia miettineet.

Veikkaisin että tuollainen viikonloppu kotimatseissa käytettävä punainen rätti menisi aikahyvin kaupaksi myös fanimyynnissä. Yleensä nämä kolmospaidat on paidoista niitä "rahasampoja" joukkueille. Ihmiset kun haluavat ostaa yleensä vähän erilaisempia fanipaitoja jos ne on samalla tyylikkäitä.

Joo onhan nämä ollut tiedossa ja itsekin näistä itkenyt aiemminkin, Ässien 3paidan nähtyä asia tuli taas mieleen ja alkoi Tynin päätös taas vituttamaan.

Ässien kolmospaita on tyylikäs. Musta paita istuu patapaitaan todella jämäkästi! Tämä "musta logo - musta paita" sopii todella jämäkästi yhteen.
JYP voisi minusta ihan hyvin ottaa kolmospaidaksi punaisen paidan. Siihen sitten joko HT:n aikainen logo värimuutoksilla tai sitten ihan tuo nyky hurrikaani. Mutta ainiin, eihän se onnistu. Tynin mielestä logon ollessa punainen, paitakaan ei voi olla punainen.
Kappas tuolla liigan puoleisella pelipaitaketjussa raadolla samansuuntaiset mielipiteet.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
JYPillä on tosin ollut punainen paita, mutta sitä JYP on käyttänyt vain treeneissä. Ihan hyvältä se vanha logo siinäkin näytti. Nyt hieman OT mutta miksi niin hienosta vaatekappaleesta kuin pelipaita käytetään haukkumanimeä "rätti"? Se halventaa hienoa paitaa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
JYPillä on tosin ollut punainen paita, mutta sitä JYP on käyttänyt vain treeneissä. Ihan hyvältä se vanha logo siinäkin näytti. Nyt hieman OT mutta miksi niin hienosta vaatekappaleesta kuin pelipaita käytetään haukkumanimeä "rätti"? Se halventaa hienoa paitaa.

Tälläinen kuva löytyi nopeasti. http://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...aQDx3MzGgFHmiSFyuarxlWiUQsntCAO7lAqLlH_Sm5uyv Hapa Hauhtonen ainakin poseeraa tuossa. :)

Niin ja termi rätti. Kai se vain on vahva ja omaksttu slangisana paidalle. Ei kai siinä sen kummempaa. Toki vähän erikoinen valinta, mutta...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälläinen kuva löytyi nopeasti. http://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...aQDx3MzGgFHmiSFyuarxlWiUQsntCAO7lAqLlH_Sm5uyv Hapa Hauhtonen ainakin poseeraa tuossa. :)

Niin ja termi rätti. Kai se vain on vahva ja omaksttu slangisana paidalle. Ei kai siinä sen kummempaa. Toki vähän erikoinen valinta, mutta...
Ehkäpä vuosituhannen huonoin linkki.

Itsekin kovasti vierastan tuota rätti-sanaa. En ole moiseen slangisanaan ylipäätään juurikaan törmännyt.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Noniin nopeasti saitte toimistoon vipinää kun naapuriketjussa Köpi juuri kävi kertomassa tiedotustilaisuudesta huomenna klo 13. Uusi 3.paita tulee olemaan varmasti todella hieno :) ..Ja huomenna mä herään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
JYPillä on tosin ollut punainen paita, mutta sitä JYP on käyttänyt vain treeneissä. Ihan hyvältä se vanha logo siinäkin näytti. Nyt hieman OT mutta miksi niin hienosta vaatekappaleesta kuin pelipaita käytetään haukkumanimeä "rätti"? Se halventaa hienoa paitaa.
Oisinkohan mä väärässä että tällä "rätillä" meinataan tässä aiheessa sitä ah niin ihanaa "mustikkatahraa".

Treenipaidoista vielä senverran että samaten se musta treenipaita on kanssa nätti.

Asiasta kukkaruukkuun. Vanhojen aikojen logo missä oli se koirankikkareeksikin kutsuttu JYP-teksti, siinä paidassa oli Jyväskylän kaupungin vaakuna. Miksei sitä voisi pistää vähän niinkuin "kotiseutuylpeytenä" siihen paitaan. Rauman Lukollahan on hihoissa Rauman vaakuna, joten miksei Jyväskylä voisi palauttaa tuota vaakunaansa jonnekin puolelle paitaa?
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Asiasta kukkaruukkuun. Vanhojen aikojen logo missä oli se koirankikkareeksikin kutsuttu JYP-teksti, siinä paidassa oli Jyväskylän kaupungin vaakuna. Miksei sitä voisi pistää vähän niinkuin "kotiseutuylpeytenä" siihen paitaan. Rauman Lukollahan on hihoissa Rauman vaakuna, joten miksei Jyväskylä voisi palauttaa tuota vaakunaansa jonnekin puolelle paitaa?

Vaakunathan on sellainen asia että niiden käytölle vaaditaan lupa. Ja luulen että kun kyseessä liigajoukkueen pelipaita niin Jyväskylä kaupunki on aikanaan ostanut paidasta mainospaikan tuolle vaakunalle. Nykyään Jyväskylän kaupungilla kuten monella muullakin on käytössään ns. brändilogo mikä on löytynyt JYPin paidasta olkapään etuosasta jo usean kauden ajan. Tämä siis haluttu vaakunaa mieluummin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vaakunathan on sellainen asia että niiden käytölle vaaditaan lupa. Ja luulen että kun kyseessä liigajoukkueen pelipaita niin Jyväskylä kaupunki on aikanaan ostanut paidasta mainospaikan tuolle vaakunalle. Nykyään Jyväskylän kaupungilla kuten monella muullakin on käytössään ns. brändilogo mikä on löytynyt JYPin paidasta olkapään etuosasta jo usean kauden ajan. Tämä siis haluttu vaakunaa mieluummin.
Jaahas. Nyt tuli ihan uutta tietoa mullekkin. Kiitos.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
JYP - Aikajanakuvat | Facebook

Mulle ei aukea miksi tuo nimi täytyy laittaa niin alas. Paistaa ainakin mun silmiin ärsyttävästi. Mainoksellakaan tuota ei voi selittää, sillä vain osalla pelaajista on mainos tuossa kohti. En tiedä onko joku sponssi sitten perunut mainospaikkansa, mutta puolella joukkueesta tuossa on mainos ja puolella ei. Ja vaikka tuohon mainoksen lätkäisisi, niin mielestäni silti se nimi on liian alhaalla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP - Aikajanakuvat | Facebook

Mulle ei aukea miksi tuo nimi täytyy laittaa niin alas. Paistaa ainakin mun silmiin ärsyttävästi. Mainoksellakaan tuota ei voi selittää, sillä vain osalla pelaajista on mainos tuossa kohti. En tiedä onko joku sponssi sitten perunut mainospaikkansa, mutta puolella joukkueesta tuossa on mainos ja puolella ei. Ja vaikka tuohon mainoksen lätkäisisi, niin mielestäni silti se nimi on liian alhaalla.
Mainoksen takiahan se on noin alhaalla. Kaikilla ei sitä ole, mutta ei niitä nimiä voi eri kohtiinkaan laittaa pelaajasta riippuen.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Täällä ja Twitterin puolella ollut keskustelua paidoista ja siitä kun ne on joka vuosi samat. Innostuin itse suunnittelemaan täysin uuden kaavan paitoja. Liigan ja liiton säännötkään eivät ota kantaa värien jakautumiselle, muistan yhdessä vaiheessa kuulleeni 80% päävärin käytöstä. Olisi virkistävää nähdä hurrikaani ensi syksynä vaikka jommassa kummassa asussa.
 

Liitteet

  • paidat.png
    paidat.png
    79,5 KB · kertaa luettu: 642

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kyllähän nuo mun mielestä ihan ookoo - kastiin menisi vaikka tuo oikeanpuolimmainen muistuttaapi raidoiltaan vähän CHL:stä ja Sveitsin liigasta tuttua "TOP SCORER" - paitaa.

Viimevuonna (eli 14-15) käytössä ollut CHL-paita oli kanssa tyylikäs, siitä kun saisi jatkojalostettua jotenkin liigakentillekin version.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Kyllä omasta mielestä kävisi kyllä tuo jälkimmäinen, ainakin aihioltaan. Itseä ainakin on pitkään hirvittänyt tuo JYPin paidassa hartoilta alkava ja käsien mukana menevä valkoinen kaistale mitä koristaa jos jonkinlaiset sekasikiöt. Himos, Harvia, Elonen, mitä muita näitä nyt on. Jotain järkeä tuohon sommitteluun kaivattaisiin sekä värien käyttämistä fiksusti ilman tilkkutäkki-ominaisuutta.

Tuossa esimerkissä on nuo mainokset oikeastaan hyvin sijoiteltu, ja juuri tuollein "häivyttämällä" logojen taustavärit mistä itse tykkään.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Täältä on ehdottomasti kiva käydä katselemassa paitamalleja, ja hienoa, että jaksatte nähdä vaivaa suunnitellen noita ehdotuksia. Mutta sanottakoon myös rehellinen mielipiteeni noista kahdesta ehdotuksesta. Ensimmäinen on vähän tekemällä tehdyn näköinen, jossa yritetään keksiä jotakin uutta, mutta siitä tulee lähinnä mieleen epäonnistunut yin & yang. Epätasapainoinen. Toisessa taas häiritsee juuri tuo salama-tyyppinen kuviointi hihoissa ja helmassa, menee vähän väkisin ylimoderniksi ollen silti ja siten vähän vanhahtava.

En kuitenkaan itse osaa suunnitella mitään, mutta jotenkin JYPin moderniin logoon sopisi hillitympi ja yksinkertainen tyyli. Retro on myös kovaa shittiä tällä hetkellä, joten ehkä ottaisin myös klassisempien paitamallien tyyliä mukaan. Yksinkertainen on kaunista. Mutta suurin ongelmahan olisi piilottaa ne mainokset näkyvistä, mutta sehän nyt ei tietenkään mainostajille erityisen mieluusti käy, joten minkäs sille voi.

Jotakin muutosta voisi kyllä keksiä noihin paitoihin, koska niihin ei pitkään, pitkään aikaan ole tehty oikeastaan yhtään mitään. Jos nyt kuitenkin saisin päättää, niin tärkeintä on silti se, että seuran pelillinen identiteetti on tahkottu koko Liigaa seuraavalle yleisölle päähän, ja peli sujuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös