Liigan siirtohuhut kaudelle 2015–2016

  • 1 803 323
  • 3 997
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ite näin Hervannassa talon, jossa oli kauniisti valaistu kirjain B. Ilves hoitanut Hirsolle oman neukkukuution? Tarjous josta ei voi kieltäytyä?
 

vilho

Jäsen
Ite näin Hervannassa talon, jossa oli kauniisti valaistu kirjain B. Ilves hoitanut Hirsolle oman neukkukuution? Tarjous josta ei voi kieltäytyä?
Onko Hirso siis mukana tynnyri-casessa? Eräs salanimeä Ari Jaarnio käyttävä henkilö on nähty myös Hesburgerissa aurinkolasit päässä, ilmeisesti RKP:n poliiseja hämätäkseen. Hervantaan avattiin myös juuri uusi Hese, mutta RKP:n agentit eivät sitä välttämättä tiedä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko Hirso siis mukana tynnyri-casessa? Eräs salanimeä Ari Jaarnio käyttävä henkilö on nähty myös Hesburgerissa aurinkolasit päässä, ilmeisesti RKP:n poliiseja hämätäkseen. Hervantaan avattiin myös juuri uusi Hese, mutta RKP:n agentit eivät sitä välttämättä tiedä.
Onko ruotsalaisella kansanpuolueella nykyään omat agentit? Kyllä niillä näköjään kassaa riittää...

Calle on kova!
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Lisäksi ajallisesti voisin ottaa kisat Turku Espoo välin kulkijoiden kanssa, kumpi ennemmin perillä. Mä Espoossa lähtöpaikkana Kiiminki, vai Turusta lähtijä? Keskimäärin 2h 15min on Kiimingistä Oulunsalon lentokentän kautta Espooseen matka-aika itselläni, toisinaan allekkin. Check-in netissä, ei matkatavaroita ja kyyti asemalla valmiina.
Minä lähdin tänään Espoon Nuottaniemestä noin kello 13.00 ja olin Turun Uittamolla noin kello 14.40. Kun ei ole talvirajoituksia matka kestää 15 minuuttia lyhyemmän ajan. Ruuhka-aikoina toki kestää kauemmin, mutta niin kestää lentoasemaltakin Espooseen.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Onko ruotsalaisella kansanpuolueella nykyään omat agentit? Kyllä niillä näköjään kassaa riittää...

Calle on kova!

Se on SäPo:n alajaosto, toimii Suomessa äärimmäisen salaisesti.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika raskasta Hirschovitsille olisi kulkea aamuisin lentämällä Ouluun ja illalla takaisin. Kuten myös autolla Turkuun. Hirschovitsin perhe asuu Helsingissä ja jos Kim yksin muuttaisi Ouluun tai Turkuun, niin se ei ole kovin mieluisa vaihtoehto käsittääkseni perheelle.

Hirschovitsin ura jatkunee tutussa joukkueessa eli HIFK:ssä.
Käsittääkseni Esa Pirneksen ja Arto Laatikaisen perheet asuvat Espoossa, silti äijät ovat vetäneet jo vähän pidempään Kärpissä. Sitä minä vain, että kyllä tuollainenkin tilanne ainakin joiltain onnistuu hoitaa. En toki tiedä, haluaako Hirso moiseen touhuun lähteä. Veikkaan kuitenkin, että Kärpissä pelaaminen kiinnostaa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Minä lähdin tänään Espoon Nuottaniemestä noin kello 13.00 ja olin Turun Uittamolla noin kello 14.40. Kun ei ole talvirajoituksia matka kestää 15 minuuttia lyhyemmän ajan. Ruuhka-aikoina toki kestää kauemmin, mutta niin kestää lentoasemaltakin Espooseen.

Espoo on väärä paikka, ainakin minun käsitykseni mukaan. Hirso on vankasti Itä-Helsingin kundeja, ja taitaa yhä asua perheineen Vartiokylässä. Ei sillä, että kyseessä olisi mitenkään merkityksellinen asia, mutta lisää toki tuohon autoiluun sen 30 minuuttia. Vartiokylästä pääsee muuten kätevästi Itäväylää, Teollisuuskatua ja Savonkatua kätsysti Nordikselle.
 

Bigg_Doggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Helsingistä ajaa autolla Lappeenrantaan 2h30min, joskus vähän nopeammin ja joskus vähän hitaammin tosin kelistä ja kaasujalasta riippuen.
Junalla Helsingistä pääsee Lappeenrantaan VR:n mukaan ajassa 2h04min.

Lappeenrannassa voi asua myös perheen kanssa Saimaan rannalla, ei ole ruuhkia ja lapsilla rauhallinen ympäristö käydä vaikka kouluja.

Eiköhän nyt keskitytä niihin huhuihin ja ootellaan huomiseen, kunnes TPS tai Kärpät sen sopimuksen julkistavat.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
ihan mutuilua, mutta onkos kukaan kerinny sovittamaan Hirsoa Haatajan kanssa samaan ketjuun? Tosin olisiko Kouvostoliitosta varaa tehdä sellaista tarjousta, josta ei voi kieltäytyä?
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittääkseni Esa Pirneksen ja Arto Laatikaisen perheet asuvat Espoossa, silti äijät ovat vetäneet jo vähän pidempään Kärpissä. Sitä minä vain, että kyllä tuollainenkin tilanne ainakin joiltain onnistuu hoitaa. En toki tiedä, haluaako Hirso moiseen touhuun lähteä. Veikkaan kuitenkin, että Kärpissä pelaaminen kiinnostaa.
Kädelliselle sentterille/pakille toi onnistuu helposti. Puukätiselle pakille tekisi tiukkaa. Eiköhän Kärppiin tule yksi runkkari lisää.
 

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
ihan mutuilua, mutta onkos kukaan kerinny sovittamaan Hirsoa Haatajan kanssa samaan ketjuun? Tosin olisiko Kouvostoliitosta varaa tehdä sellaista tarjousta, josta ei voi kieltäytyä?
Aika villiltä kuulostaisi, että KooKoolla olisi varaa tehdä sellanen tarjous eli kyllä me täällä Tshernobylissä voidaan vain unelmoida tuollaisista jätkistä vaikka yllättihän se meikäläisen ainakin Haatajan tulokin ja Green pitäis heittää laitaan tai 3. kenttään. Heh... Sarjanousijan sentterit Hirso, Malinen, Green... no jää kyllä vain päiväuneksi tämä haaveilu. Itse veikkaan kyllä Hirson menevän nakkikattilan asukkaaksi Turkkuseen.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvin se elämä Hirson jälkeen ainakin alkoi. Itse uskon, ettei Hirson merkitys menestykseen ole kuitenkaan niin iso, kuin ulospäin näyttää. Joukkueen kokonaisuus ei ole pelaajien tason summa. No, se nähdään myöhemmin.

TPS varmasti tarvitsisi Lukon kassa eniten vahvistusta tuolle osastolle, mutta eiköhän tuo kuitenkin Kärppiin mene.

Jäämme seuraamaan tilannetta. En kuitenkaan suostu täysin vielä luopumaan kannastani yhden pelin otannalla.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
En kyllä tiedä miksi Hirso haluaisi lähtee kakkossentteriksi Kärppiin tai Tepsiin? Tai ei nyt kirjaimellisesti kakkossentteriksi, mutta ei olisi myöskään selkeästi ykkössentterikään. No kuitenkin pidän ihmeenä sitä jos Hirso liittyy johonkin muuhun seuraan kuin Kärppiin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En kyllä tiedä miksi Hirso haluaisi lähtee kakkossentteriksi Kärppiin - - -?
- - -
No kuitenkin pidän ihmeenä sitä jos Hirso liittyy johonkin muuhun seuraan kuin Kärppiin.
En tiedä "miksi" - mutta toisaalta pidän ihmeenä, jos "miksi" ei toteudu? Tämä on ainakin omasta mielestäni hieman ristiriitaisen oloinen viesti.

Oma tietolähteeni on ollut hipihiljaa Hirschovitsin tilanteesta. Joko ainoatakaan tiedonmurua ei ole tihkunut ulospäin tai sitten homma on vielä oikeasti levällään kuin Jokisen eväät. Epäilen kyllä, että Hirson jatkosuunnitelmat ovat jo selvät, mutta niistä ei vain mulle hiiskuta. Taisin mennä paljastamaan hieman liikaa hieman liian aikaisin Nordlund-casessa.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
En tiedä "miksi" - mutta toisaalta pidän ihmeenä, jos "miksi" ei toteudu? Tämä on ainakin omasta mielestäni hieman ristiriitaisen oloinen viesti.

Niin, mietin jos itse olisin Hirson asemassa, niin en lähtisi kakkossenaksi kumpaankaan joukkueeseen etenkään Ouluun, joka ois kauimpana perheestä, mutta eiköhän tässä paina edellä menestysmahdollisuudet + raha = sen takia Kärpät on luultavammin yks vahva vaihtoehto.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Siis onko tosiaan niin, että Kimin muija pakkaa laukut ja koko Hirschovitsin perhe hajoaa, jos iskä siirtyy muutamaksi kuukaudeksi Ouluun? :D

Eiköhän se loppukauden diilillä Kärppiin mene ja vie sitten suoraan kultajuhlista perheensä jonnekin kivalle matkalle yms. Ensi kaudeksi sitten IFK:hon.
 

snaphappy

Jäsen
Siis onko tosiaan niin, että Kimin muija pakkaa laukut ja koko Hirschovitsin perhe hajoaa, jos iskä siirtyy muutamaksi kuukaudeksi Ouluun? :D

Eiköhän se loppukauden diilillä Kärppiin mene ja vie sitten suoraan kultajuhlista perheensä jonnekin kivalle matkalle yms. Ensi kaudeksi sitten IFK:hon.

Tämä olisi meikäläisenkin veikkaus. Sopimus Kärppiin mallia 1+1, optiota ei käytetä ja siirtyy pääkaupunkiin ensi kaudeksi. Lapset sen ikäisiä, että perhe ei muuta mihinkään ja Kim saa jatkaa "Hevossalmen taksikuskina" kauden jälkeen.
 
Eiköhän se Kärppiin tule. Tuskin Kärpät haluaa nöyryytystä organisaationa ilmoittamalla avoimesti että ovat kiinnostuneita Hirsosta ja hän menisikin muualle. Sopimus valmiina, tänään tiedotustilaisuus iltapäivällä. Mestaruus painaa nyt Hirson vaakakupissa sen verran että Oulun surkeat olosuhteen vievät voiton Helsingin ja Turun ihanan kesäisestä meiningistä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Ilveksen sivuilla vahvistus, mutta ei hätää. Kotiutatte sen sijaan Männikön. Yli 0,5 pinnaa per peli tällä kaudella liigassa!
Helvetin paljon mieluummin olisin ottanut Männikön kuin Tuomisen tähän katastrofaalisen loukkaantumissuman keskelle. Männikkö olisi saattanut saada jopa pari tehopistettä aikaiseksi - Tuomisen kohdalla ei ole pelkoa tuon suhteen.
 

Kotivuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Washington Capitals, Minnesota Wild
Ja Kärppiinhän se meni. Seuran vahvistus asialle, ensi kaudestakin molemminpuolinen optio.
Ehkä hieman aiheen ohi, mutta mikä oikeastaan on molemminpuolisen option funktio? Tarkoittaako tuo oikeastaan mitään muuta kuin sitä, että ensi kautta koskien palataan neuvottelupöytään jossain vaiheessa? Olisiko tilanne mitenkään erilainen ensi kauden osalta jos sopimus koskisi vain kuluvaa kautta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös