Arttu Luttinen palaa petopaitaan

  • 96 080
  • 262

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hienoja hommia molemmat, eli tämän viikon jatkosopparit (Grillfors ja Luttinen) sekä officen ymmärrys vihdoin ja viimein informoida reaaliajassa noista jatkosoppareista kannattajia!

Luttinenhan on muuten vasta 31v, mutta se vaan tuntuu siltä, että pakkohan sen on kohta 40v täyttää kun on ollut piireissä niin kauan :)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Zabosta uutisia odotellessa. Nään täysin mahdollisena jatkon kyseisen pelaajan kanssa. Ei ole zabo ollut niin dominoiva, että näkisin khl:ää isona peikkona? Toivotaan parasta.

Vahva sama tähän. On ollut jotenkin Zabo väsynyt ja vaisuhko jo pidemmän aikaa, mutta keväällähän pelimiehet lopullisesti punnitaan ja uskon, että monta hienoa suoritusta nähdään kun pelit kovenee ja haetaan ratkaisijoita. Luttisen jatko odotettu ja todella hieno uutinen. Pystyy myös paljon parempaan mitä muutamissa viime peleissä on nähty, joten eiköhän laiteta legendaariseen tammikuun liian kovaan treeniin nämäkin tason heittelyt.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Vahva sama tähän. On ollut jotenkin Zabo väsynyt ja vaisuhko jo pidemmän aikaa, mutta keväällähän pelimiehet lopullisesti punnitaan ja uskon, että monta hienoa suoritusta nähdään kun pelit kovenee ja haetaan ratkaisijoita. Luttisen jatko odotettu ja todella hieno uutinen. Pystyy myös paljon parempaan mitä muutamissa viime peleissä on nähty, joten eiköhän laiteta legendaariseen tammikuun liian kovaan treeniin nämäkin tason heittelyt.

Vai treenasiko liian kovaa joulutauolla? Zabohan puhui ennen joulutaukoa, että menee Slovakiaan joulutauon ajaksi ja pitää kovan treenijakson, että saa itsensä parempaan iskuun kevättä varten. Toisaalta kuten olen aikaisemmin jo monta kertaa sanonut niin varsinkin nyt viimeisen kuukauden aikana Zabo on vaikuttanut menevän hukkaan ketjussaan, kun muut eivät oikein tuntuneet olevan mukana.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso peukku Artun jatkosopimukselle, palkkaa en tiedä mutta voisi kuvitella että hintalaatusuhde on kohdillaan. 16 häkkiä tälläkaudella on osoittanut että kyllä Artusta löytyy parhaimmillaan enemmän kuin 3-4 ketjun duunari. Kun köydenveto vaihtuu keväämmällä kettinginvedoksi, tulee Arttu olemaan arvokas pelaaja joukkueelle.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Iso osuus Artun maaliin n:ro 18 oli syötön lisäksi se, että laukaus lähti suoraan syötöstä, ei tarvinnut olla edes maailman kovin tykkikään.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Onko aika nostaa kapteeninkin palstaa ylemmäs.

Onnittelut naapurin pojalle, varmasti pärjäät kapteeninkin paidassa!
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko aika nostaa kapteeninkin palstaa ylemmäs.

Onnittelut naapurin pojalle, varmasti pärjäät kapteeninkin paidassa!

Ainoa oikea valinta. Riittääkö Artun karisma siinä vaiheessa, kun joukkueelle tulee musta hetki jää nähtäväksi. Kuitenkin olen luottavaisin mielin sekä kapteenin että joukkueen suhteen. Tästä tulee hyvä kausi :)
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kerrankin laadukasta toimintaa Liigalta ja kurinpitäjältä. Selkeät selitykset ja olen samaa mieltä tuomiosta.

Kyllä mun mielestä jo pari kautta on noi pelikiellot selitetty ja persteltu selkeästi. Niiden lukemisen jälkeen olen pääsääntöisesti ollut samaa mieltä kaikista tuomioiista.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kyllä mun mielestä jo pari kautta on noi pelikiellot selitetty ja persteltu selkeästi. Niiden lukemisen jälkeen olen pääsääntöisesti ollut samaa mieltä kaikista tuomioiista.

Voit olla oikeassa. Eipä vaan ole paljoa tullut noita katseltua.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koostetta katsoessa ei voi kun todeta, että Artun ranne lähes seisaaltaan neliön keskeltä on aika huikea. Monta, monta maalia tehnyt viimekausina samoilta askelmerkeiltä ns. vääränkätisenä. Ei se voima, vaan nopea, yllättävä veto kilpikäden alle. Hieno mies.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Liigan paras maalin edessä. Ja ylivoiman keskellä. Ei voi kun nauttia Artun pelaamisesta, on meillä kapteeni joka näyttää kentällä esimerkkiä. Upea IFK-legenda. Noilla kyvyillä kykenee pelaamaan vielä monen monta vuotta Liigassa. Rakastan.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
samoilta askelmerkeiltä ns. vääränkätisenä.
Tarkoittanet sitä että Arttu saa syötön oikealta laidalta, mutta ei voi leftinmiehenä laukoa suoraan syötöstä vaan joutuu tekemään 90 asteen käännöksen vastapäivään ennen laukaisua. Näyttäisi toimivan.
 

444

Jäsen
Mulle Arttu on jäänyt mieleen ennen kaikkea siitä muutaman kauden takaisesta ulosajon jälkeisestä kypärän jäälle paiskomisesta. Tapahtui muistaakseni Pelicans-paidassa, mutta saattoi olla sinisempääkin. Sitä ennen mulle aika hmv-kaveri, mutta tuo tapahtuma muutti käsitykseni tyystin kaverista.
Ja tämän vuoksi annoin panokseni myös hyväntekeväisyysvetoon Artun puolesta. Huge respect!
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan paras maalin edessä. Ja ylivoiman keskellä. Ei voi kun nauttia Artun pelaamisesta, on meillä kapteeni joka näyttää kentällä esimerkkiä. Upea IFK-legenda. Noilla kyvyillä kykenee pelaamaan vielä monen monta vuotta Liigassa. Rakastan.

Arttu on aika samanlainen kuin Kölli. Ei hyvä oikeastaan erityisesti missään, mutta... paitsi siinä parin kolmen metrin päästä maalista ja asenne näkyy piippuhyllylle saakka. Ja haastatteluissa tylsä kuin vanha saapas. Jopa Peltonen tuntui pirinarkkarilta haastatteluissa Arttuun verrattuna ja kaikki tietää kuinka korrekti ja tylsä Ville on ;)
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä kuuntelen Artun haastatteluja mielelläni jo ihan sen takia, että ulosantinsa on jääkiekkoilijaksi poikkeuksellisen hyvä. Mukavaa kuunneltavaa kun se ainainen niinku-tota loistas poissaolollaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se tuossa Radio Cityn haastattelussa eilen näytti vähän huumorintajuistakin puoltaan. Arttu Luttinen on hieno tyyppi ja niin IFK kuin olla voi.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Minunkin mielestä Luttisen haastatteluja kuuntelee ihan yhtä mielellään kuin Söden aikanaan. Ainoa mikä mua ihmetyttää välillä on että miten se voi puhua kun välillä näyttää siltä ettei huulet liiku ollenkaan.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ainoa mikä mua ihmetyttää välillä on että miten se voi puhua kun välillä näyttää siltä ettei huulet liiku ollenkaan.

Vatsastapuhujaksi opetellut, voi välillä huudella tuomareille/vastustajille mitä sattuu ja he ovat aivan ihmeissään ;D
Hieno mies kyllä, loistava kapteeni vielä vuosikausiksi Stadiin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Maaleja tulee ihan ku huomaamatta. Taitaa taas tulla sellanen 20-maalin sesonki. On YV-maalien tekijänä tän maan eliittiä. Osaa ampua väärän puolen syötöstä helvetin nopeesti ja tarkasti. Mä diggaan! Tinke Peltomaan sanoin; "perusvahva möhkäle, joka ei tee itestään numeroa, maaleja tekee"
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se tuossa Radio Cityn haastattelussa eilen näytti vähän huumorintajuistakin puoltaan. Arttu Luttinen on hieno tyyppi ja niin IFK kuin olla voi.

Näin on ja noista haastatteluista paistaa läpi aitous ja se, että joukkuepelaamisen syvin olemus on sisäistetty. Luttisen kaltaisten persoonien varaan on hyvä rakentaa toimiva jääkiekkojoukkue.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joo. Jatkan vielä sen verran, että tuntuu ajattelevan mitä sanoo. Silloinkin kun haastattelut on periaatteessa lätkäjargonia, on Arttua ilo kuunnella.

Lisäksi kyllä ainakin syksyisessä Total Hockey Forever -lähetyssä Luttinen antoi itsestään varsin sanavalmiin ja huumorintajuisen kuvan.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Eikös se ollut Arttu, joka tokaisi Muulin perjantain matsin jälkeisen "pleksihypyn" jälkeen jotain tyyliin: No nyt meni olkapää, 4 viikkoa saikkua. En jaksa nyt tarkistaa, mutta heittää kyllä hyviä läppiä. Hieno mies, pelaaja ja kapteeni. Jatkaa edeltäjiensä jalanjäljillä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaan ketju ylös, kun kippari saavuttaa tänään upean rajapyykin: vuorossa on uran 700. liigapeli. Taikuri voisi juhlistaa merkkipaalua vaikkapa tekemällä tänään ottelun voittomaalin Jypin verkkoon: siitä tutulta paikalta, parin metrin päästä maalista, yv:llä suoraan syötöstä ranteet lukkoon ja kädet Nordiksen kattovaijereita kohti :)

Maaleja tulee ihan ku huomaamatta. Taitaa taas tulla sellanen 20-maalin sesonki.

16 maalia kasassa, 11 peliä jäljellä, joten aikataulussa ollaan.

Arttu muuten nousee ensi kaudella eniten otteluita IFK:n paidassa pelanneiden listalla Köllin ja Saken ohi kolmanneksi, jos jatkaa himassa - ja miksei jatkaisi - ja pysyy terveenä. Edellä on sen jälkeen enää Kibe ja Pepe.

edit. Sopimus kattaa vielä ensi kauden, eli jatkaa himassa. Which is nice!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös